abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:56:52 #1
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_69523335


Het Tim Matavz topic....waarom?
Omdat hij nu eindelijk laat zien wat voor een geweldige speler hij is. Heeft zich geweldig terug gevochten en hij bewijst dat een speler een eerlijke kans moet krijgen om zich te bewijzen. Dit gaat een topspits worden!

Meer over Matavz:
Tim Matavz kwam in het seizoen 2007/08 over van ND Gorica. Daarvoor speelde hij bij NK Bilje. Wat vele mensen niet weten, is dat Matavz al UEFA Cup ervaring heeft. Hij was de enige speler van Gorica die in de kwalificatie ronde scoorde tegen FK Rabotnički. (Die Gorica uiteindelijk verloor met 1-2)

In het seizoen 2006/07 scoorde hij 11 doelpunten in de Sloveense Competitie en vele topclubs zaten achter deze jongen aan. (Bijv: Fiorentina) Hij koos uiteindelijk voor FC Groningen.

Hij heeft 13 interlands gespeeld voor Slovenia U-21 en hij scoorde 5 doelpunten.



FC Groningen/FC Emmen:
Zijn eerste seizoen bij Groningen was niet al te best. Het bleef bij invalbeurten en hij kon het net maar niet vinden, maar hij laat in de Beker zien dat hij wel een neusje voor het doel heeft. Hij scoorde maar liefst 4x tegen Ijsselmeervogels. Maar het 1e seizoen van Matavz bij Groningen was niet succesvol.

Aan het begin van het seizoen 2008/09 huurt FC Emmen Matavz. In het begin ging het nog aardig, maar ook bij FC Emmen ging het uiteindelijk minder dan verwacht. Dit komt ook mede door zijn blessures. Hij scoorde 5 doelpunten in 15 wedstrijden. In de winterstop keerde hij terug bij FC Groningen om te herstellen van zijn blessures.

Comeback:
Je kan het een comeback noemen, maar Tim Matavz herstelde aardig snel van zijn blessure. Hij kreeg uiteindelijk weer de kans bij FC Groningen en hij pakte die kans met open armen. Sinds hij weer terug is valt hij positief op en het lijkt zelfs dat ook Berg beter begint te voetballen als Matavz naast hem staat in de spits. Matavz scoorde ook zijn 1e Eredivisie goal tegen Roda JC en scoorde ook een doelpunt tegen FC Utrecht in de play-offs.

En nu kan maakt Tim Matavz met Groningen kans op plaatsing van Europees Voetbal, maar wie moet er deze zondag in de basis staat? Garcia of Matavz? Naar mijn mening mag Matavz naast Berg spelen.

Informatie:

Voornaam: Tim
Achternaam: Matavz
Geboortedatum: 13-01-1989
Geboorteplaats: Sempeter pri Gorici, Slovenië
Nationaliteit: Slovenië
pi_69523661
openingsfoto lijkt hij wel te huilen maar verder vind ik hem een topper. tenminste voorlopig dan. hopelijk kan hij dat vasthouden en dat is alleen mogelijk indien hij die basisplaats krijgt.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69524860
Wie? Never heard of him

En dan gingen mensen zeiken dat Xavi een eigen topic kreeg.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:46:28 #4
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_69524984
Ik wilde dit weekeinde een topic over Matavz openen...

Garcia er niet uit trouwens. Garcia op 10!
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef FireFox1 het volgende:
Wie? Never heard of him

En dan gingen mensen zeiken dat Xavi een eigen topic kreeg.
Dat was ook terecht. Maar dat is off topic.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_69525222
Garcia moet er nooit uit. Schitterende voetballer.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:05:56 #6
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_69527296
Ik heb Timmy gewoon een hand gegeven gisternacht toen ik was blijven hangen bij de Euroborg na de wedstrijd. Nog eventjes gemeld dat ie goed gespeeld had, waarvoor hij me weer van harte dankte.

WOOO, gewoon een conversatie gehad met Timmy!
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:11:03 #7
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69527424
Matavz.. gewoon eigenlijk te jong deze kant op gekomen. Bleek er het eerste jaar nog niet klaar voor. Iel ventje, dat hij kon voetballen was in de spaarzame invalbeurten wel duidelijk.
Heeft nu toch wat meer body gekregen en staat vaak goed. Kan ook nog eens een mannetje uitspelen en pingelen. Iets waar Berg weer minder sterk in is.
Komend seizoen moet zijn seizoen worden. Ik zou echter zondag gewoon weer met de onvoorspelbare Garcia starten.
Matavz is onze Platje, laat hem er de 2e helft maar weer inkomen.
pi_69527560
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef FireFox1 het volgende:
Wie? Never heard of him
Zegt meer over jou dan over Matavz.
pi_69533386
Leuke voetballer is het geworden.

Hij was in een van de FM's ook echt supergoed altijd
pi_92093198
Ninjakick!

Matavz, meer of minder dan 7 miljoen?
  zondag 30 januari 2011 @ 20:18:00 #11
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_92093733
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef Alxander het volgende:
Ninjakick!

Matavz, meer of minder dan 7 miljoen?
Ligt er aan of het een binnenlandse of een buitenlandse transfer is.

Binnenlandse transfer: 6-8 miljoen
Buitenlandse transfer: Altijd hoog inzetten. 10-11 miljoen.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')