abonnement Unibet Coolblue
pi_70075311
Ja, dat is ook zo! En sowieso...ander kindje, ander kamertje. De een doet dat met verf en de ander met lakentjes enzo. Maar je probeert er toch een persoonlijk plekje voor de nieuwe baby voor te maken. Maar ik snap best dat het het voor jou ook een beetje "makkelijker" maakt op deze manier
Lotte!
Noah!
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 21:51:35 #227
5428 crew  miss_sly
pi_70075570
Bar, dat wordt echt zo een mooi kamertje Ik vind jullie behang ook zo leuk! En fijn dat het met het bedje zo goed gegaan is.

Bedankt voor het meedenken! Ik had ook via om nog wat tips gekregen, oa waar de lamp nog wel op voorraad was, dus die is besteld
En ook wat jij zegt, huup, over contact opnemen met de fabrikant. Ik heb inmiddels al een mailtje gestuurd (helemaal tot morgen wachten duurde te lang natuurlijk) dus ik ben benieuwd! En ook met mijn mams gebeld, en als er niet meer stof te krijgen is, gaan we samen van die 6,5 meter gordijnen met lusjes maken ipv met plooien. Heb je net wat minder nodig, en dan gaan we het wel redden. De mooie gordijnen komen dus op Senna's kamertje, als we die 6,5 meter kunnen bemachtigen tenminste
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:01:55 #228
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_70076012
Allememachies, wat een juweeltjes zitten er tussen en wat een werk besteden sommigen eraan!
Wij hebben niet eens een kinderkamer. Alleenl twee overbekende IKEA-kastjes met de kleertjes erin en that's it.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_70078639
Mooi Chan, lekker fris jongenskamertje!

Bla, die letters zien er heel leuk uit.

Bar, wat schiet het op zeg, mooi sfeertje komt er in dat kamertje zo te zien.

Miss Sly, fijn dat je eruit komt met de gordijnen. Maar anders zou ik ook kijken of je misschien kunt combineren met een andere stof, een baan langs de onderkant, of in het midden ofzo.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:09:41 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70078951
Bar, wat een mooi behang heb je!
En dat verfspuiten is even mooi handig zeg!
***
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:12:54 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70079100
ben ook heel blij en gezegend met zo'n handige vriend
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:14:42 #232
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70079182
hihi leuke reportage Bar!
ik las harige vriend :x Maar nu pas zie ik dat ie ook handig is
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:16:41 #233
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70079254
en zoveel haren heeft hij geneens
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:17:37 #234
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70079290
hey als jij het zegt geloof ik het gelijk
I'm so glamourous I piss glitter!
  Milf dinsdag 16 juni 2009 @ 23:32:35 #235
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_70079856
Ik ga ook bezig met de kinderkamer van Dana. Ze moet straks naar een groter bed. De slaapkamer heb ik al. Hij was zo goedkoop dat ik hem vorig jaar (!!) niet kon laten staan.

Als het goed is zit er geen hemelstof bij het bed. Er komt een mooie klamboe aan te hangen.










Ik heb ook glow in the dark verf gekocht. Deze is transparant. Ik ga dan de vlinderstickers die aan de muur komen omlijnen met deze verf. Zodra ik met de kamer bezig ga zal ik tzt wel wat foto's plaatsen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 07:58:18 #236
5428 crew  miss_sly
pi_70084079
nikky, wat een leuke meubeltjes voor je grote kleine meid
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70084268
Leuke meubeltjes Nikky
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:01:46 #238
100412 mefke79
komt goed!
pi_70084868
Gave kamertjes hier weer. En hoe mooi ik ons kamertje ook vind, soms wilde ik dat ik wel wist wat het wordt, dan kon ik het nog een beetje aanpassen. Maar goed, doen we straks bij een peuterkamer wel weer.
Lampen blijven een probleem he...Wij hebben het tegenovergestelde probleem van Miss, onze kamer is maar 235 hoog en we zijn zelf 184 en 189, dus je kan er echt niets groots neerhangen. Lief gaat nou zelf iets klussen met een wolk, sterren en ledlampjes. Ieder z'n vak zullen we maar zeggen.
En Be, nee, wij hebben niet het hemeltje van de leander. We hadden bedacht dat we eerst zouden kijken wat we er zo van vinden en nou vinden we dit eigenlijk wel zo mooi dat we er niets meer aan doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70089926
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Allememachies, wat een juweeltjes zitten er tussen en wat een werk besteden sommigen eraan!
Wij hebben niet eens een kinderkamer. Alleenl twee overbekende IKEA-kastjes met de kleertjes erin en that's it.
ik zal je zeggen ik had spijt van de kinderkamer
maar bij anderen vind ik het altijd zo mooi.


maar wat een mooie kamertjes
mama van 3 kids!
pi_70091179
leuk nikky! (maar dat is toch geen klamboe?)

bar, dat schiet lekker op! leuk behang!
  Milf woensdag 17 juni 2009 @ 15:59:07 #241
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_70099266
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef bixister het volgende:
leuk nikky! (maar dat is toch geen klamboe?)

bar, dat schiet lekker op! leuk behang!
Klopt, het is een K3 kamer en je kunt er dan zo'n gordijngevaliets bij bestellen. Maar dat hoeft van mij niet zo . Ik ga er zelf een mooie klamboe aan maken. Wit met paars.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 09:11:03 #242
5428 crew  miss_sly
pi_70156738
De lamp is binnen
Weliswaar met een beschadiging (er is een behoorijke scherf van de rand van de witte schaal van de lamp af) maar hij is bruikbaar en je ziet het niet. Ik heb uiteraard al wel contact gehad met de leverancier en krijg nog uitgebreid antwoord, maar gezien de eeste reactie (de lamp is echt helemaal heel verzonden) verwacht ik geen nieuwe schaal of een financiele tegemoetkoming. Maakt niet uit, je ziet er niets van en hij is nog steeds mooi

De stof is overal op kennelijk een populair stofje Maakt niet uit, we hebben de 6,5 meter gereserveerd, dis ga ik straks definitief maken, en dan gaan mijn moeder en ik daar samen een paar mooie gordijnen van maken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70161247
Bar wat wordt het kamertje mooi!!

Nikky leuke meubeltjes zeg!

Miss_sly wat fijn dat je in ieder geval de 6,5 meter hebt kunnen bemachtigen. Ik ben benieuwd naar het resultaat
pi_70174475
Wat ontzettend leuk geworden met die letters VIcky, heel leuk ook met die sterren ernaast! Leuk dat jet alsnog even laat zien!
En dana's letters zijn ook al zo gaaf! Ik vind dat je t nog kwan straks gedaan hebt met die stof, complimenten!

Chan leuk gedaan met de ruimte zo op t kleine kamertje, daar slaapt straks jullie kleine mannetje.. gek he! Maar wel een heel echt plekje al zo!

En Bar.. jemig, wat een werk hebben jullie verzet, ongelooflijk zeg, leuk behang ook!! Wat heerlijk handig t bedje zo spuiten, denk dat t gelijk een heel ander beeld geeft! Een weer heel eigen bedje voor jullie wondertje!

Nikky, ik kan me voorstellen dat je die meubels niet kon laten staan, heerlijk fris dat witte met die kleurtjes! Ik ben wel heel benieuwd hoe t gaat worden met de klamboe eraan strakjes, dus keep us posted!!

Miss_sly, ik ben heeeel benieuwd naar de gordijntjes die je hebt uitgekozen!!

Ik moet ff showen met mn allereerste naai-projectje ever! We hebben een familiewiegje deze kant op gekregen, heb er zelf, net al mijn broers en zusje in gelegen en mijn vader ook vroeger... Helaas vond ik t ding echt niet mooi, heel saai eigenlijk, maar omdat ik t toch wel bijzonder vond wilde ik graag dat ons kindje er ook in zou komen te liggen... Toch vanochtend meer de stoute schoenen aangetrokken en alle bekleding eruit gerukt in de hoop dat ik ook daadwerkelijk zelf kon maken wat ik in gedachten had...
En gelukkig... tis heel goed gelukt en helemaal naar mn zin!







[ Bericht 2% gewijzigd door Poppedein op 19-06-2009 18:46:41 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 18:45:55 #245
5428 crew  miss_sly
pi_70174618
Poppedein, wat mooi geworden en echt knap dat je dat zelf gedaan hebt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:47:16 #246
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70174653
Aaaah Poppedeinski wat is het ontzettend tof en mooi geworden!!
Echt heel gaaf en dit is de eerste keer dat je wat genaaid hebt?

Ik vind het echt super geworden
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70174920
Wat leuk Poppedein, en die hanger erboven....ubercute is die!
Knap gedaan!

Trouwens, Nikky, I like it! Leuk kamertje!

De letters van Tess zijn ook super! En die van Dana ook!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_70175300
Hahahha jullie zijn lief, ik ben dr ook gewoon helemaal blij van! Meestal worden de plannen in mn hoofd erg leuk, maar de uitwerkig ervan laat dan vaak flink te wensen over.... En ja T was de eerste keer dat ik wat in elkaar genaaid heb... op mn eigenste knikkerzakjes op de basisschool na

[ Bericht 4% gewijzigd door Poppedein op 19-06-2009 19:39:15 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70176308
Heel mooi geworden poppedein!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:42:08 #250
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70176441
Poppedein wat is het een mooi slaapplekje geworden zo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')