abonnement Unibet Coolblue
pi_134521513
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:06 schreef J.Cuzzi het volgende:
Ik heb nog een samsung galaxy s1 liggen.
Beeldscherm is heel netjes. Achterkant wat krasjes.
Werkt niet met ipod-oordopjes, alleen met de originele samsung oortjes (krijg je er ook bij). Geen idee of dat een defect is of niet, maar dat viel me eens een keer op.
Wat is die nog waard? 60 euro?
50 lijkt me wel redelijk
pi_134745342
Hey beste leden,

Toestraks zat k de zolder ff op te ruimen n kwam k een aantal dozen tegen met daarin een aantal toys/kleding/sieraden

Ben benieuwd of er mensen zijn die daar interesse in zouden hebben n vroeg me af hoeveel ze nog ongeveer waard zijn

Heb een aantal foto's gemaakt van een paar items

Originele Ajax umbro trainingsjackets rode n in zeer goede staat + Starscream revoltech in verpakking n toebehoren in mint conditie







pi_134872090
Wat is een nette xbox 360 slim met 250 gb en voeding waard?
En wat is een zwarte originele controller met accupack los waard?
pi_134884244
Niet om jouw gras voor je voeten weg te maaien, maar dat wil ik ook graag weten :P Ik wil het volgende verkopen:







(stiekem alvast de marktplaats tekst):

Ik heb de Xbox nu ongeveer 2 jaar in bezit, heb er met veel plezier op gespeeld en hij draait nog perfect. De console is niet omgebouwd en kan daardoor gewoon op Xbox Live via zowel een draadloze verbinding (m.b.v. de ingebouwde WiFi) als ook met een netwerkkabel. Ik heb de Xbox geformatteerd dus na het aansluiten is hij als nieuw en zie je geen sporen meer van gebruik. Ik verkoop hem als 1 pakket en wil geen onderdelen apart verkopen. U krijgt het volgende:

- Xbox 360 Slim editie voorzien van ingebouwde harde schijf van 250 GB.
- Alle bijbehorende kabels (voeding, adapter en videokabels).
- Alle boekjes, beschrijvingen en uitleg van de Xbox in de originele doos.
- 4 draadloze Xbox-controllers (hiervoor heb ik een oudere Xbox gehad, vandaar 2 witte en 2 zwarte controllers). Alle controles hebben een batterij-klepje voor normale AA-batterijen, maar er zitten ook 2 accu’s bij die je daar voor in de plaats kan klikken. De kabel om zo’n accu te voorzien van stroom (USB-aansluiting op de Xbox) krijg je er uiteraard bij.
- Data-transfer kit t.b.v. de harde schijf (mocht je een oude Xbox hebben waar je gegevens van wilt overzetten).
- Afstandsbediening voor de Xbox.
- Zwarte headset + microfoon (aan te sluiten op de controller).
- Toetsenbord (aan te sluiten op de controller).
- 20 originele Xbox games, te weten:
- Ace Combat 6 – Fires of Liberation
- Assassins Creed II
- Batman Arkham City
- Call of Duty 4 Modern Warfare
- Call of Duty Modern Warfare 2
- Fable II
- Farcry 3
- FIFA 09
- FIFA 10
- FIFA 11
- Forza Motorsport 3
- Gears of War
- Grand Theft Auto IV
- Guitar Hero World Tour
- HALO 3 Collector’s Edition
- Red Dead Redemption
- LEGO Batman
- Mortal Kombat vs. DC Universe
- Pirates of the Caribbean – At Worlds End
- Pure

De game Guitar Hero World Tour komt met het originele drumstel (inclusief drumsticks) en twee bass-pedalen (voor de snelle bassdrum-stukken), de gitaar (inclusief draagband) en de microfoon.

Bij de games Grand Theft Auto IV en Call of Duty zitten nog codes voor gratis online speeltijd met Xbox Live Gold (te weten een code voor 1 maand en een code voor 48 uur online). Beide codes zitten achter een krasvlak en zijn nog niet gebruikt.

wat kan ik hier voor vragen?
  zondag 19 januari 2014 @ 22:25:56 #255
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135699563
Xbox 100-120
Controllers 20 eu per stuk
Games rond de 60-80 euro samen
Guitar hero misschien 30-40?

Als set ga je er niet zoveel voor krijgen gok ik. Denk dat je dan met 200-230 al blij moet zijn.

Dat was een oude post, zag je topic net :P lijkt er op dat ik wel gelijk krijg. Je vraagprijs is ongeveer wat ik t los inschatte.

Ik zou de xbox met 2 controllers verkopen. Games los, controllers los, GH los. Dan krijg je er meer voor dan als set.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136374945
Lego Mindstorms NXT 2.0

V&A / [TK] Lego Mindstorms NXT 2.0 - Compleet

Heb net een bod van ¤125,- ontvangen, is dat redelijk?
pi_136395391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef JST1299 het volgende:
Lego Mindstorms NXT 2.0

V&A / [TK] Lego Mindstorms NXT 2.0 - Compleet

Heb net een bod van ¤125,- ontvangen, is dat redelijk?
Ik vind het best een behoorlijk bod ja, geen idee wat het spul nieuw doet, maar het klinkt wel netjes.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_136772970
Ik zou graag het volgende willen verkopen. Wat is hiervan op dit moment de waarde?

- Netgear ReadyNas Duo V2 (incl. 1TB opslag) - ongebruikt,
Specificaties:
Incl. 1x 1TB HDD
Hot-swappable HDD's
2x USB 3.0
LAN
incl. bon (en 1 jaar garantie)



pi_141773234
ik heb een tijdje geleden een 8 inch tablet gekocht, maar nu wil ik misschien toch overstappen naar een 10 tablet.

de tablet die ik heb is de samsung galaxy tab 3 8 inch met samsung cover in z.g.a.n staat en ik vroeg mij af of ik hiervoor een 10 inch samsung tab 3 10 inch of een soortgelijke tablet (evt microsoft surface of een andere tablet hybrid) zou kunnen krijgen zonder al te veel bij te betalen (liefst niks :P)
pi_141775168
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:15 schreef rboy14 het volgende:
ik heb een tijdje geleden een 8 inch tablet gekocht, maar nu wil ik misschien toch overstappen naar een 10 tablet.

de tablet die ik heb is de samsung galaxy tab 3 8 inch met samsung cover in z.g.a.n staat en ik vroeg mij af of ik hiervoor een 10 inch samsung tab 3 10 inch of een soortgelijke tablet (evt microsoft surface of een andere tablet hybrid) zou kunnen krijgen zonder al te veel bij te betalen (liefst niks :P)
Check even de nieuwwaarde van beide tablets en kijk dan naar het verschil daarin.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_141777335
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 18:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Check even de nieuwwaarde van beide tablets en kijk dan naar het verschil daarin.
ty, ik heb al een topic geopend en ik wacht de reacties af
  vrijdag 11 juli 2014 @ 09:11:05 #262
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_142161825
Met opruimen vind ik nog een doos met die grote oude zachte floppen. Er zitten twee setjes instalatiefloppen bij waarvan ik nog geen idee heb of het nog wat is.

Word Perfect Nederlands. 11 floppen, 1990. geen versie nummer vermeld. Wel bijbehorende stofhoesjes maar geen verpakking.

MS DOS Engels. 2 floppen, 1986, met indexbriefje waar versie 2 op staat 1988. Wel de originele floppen maar geen verpakking of originele stofhoesjes.

Museum of vullisbak?
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
pi_142585745
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:11 schreef BartNH het volgende:
Met opruimen vind ik nog een doos met die grote oude zachte floppen. Er zitten twee setjes instalatiefloppen bij waarvan ik nog geen idee heb of het nog wat is.

Word Perfect Nederlands. 11 floppen, 1990. geen versie nummer vermeld. Wel bijbehorende stofhoesjes maar geen verpakking.

MS DOS Engels. 2 floppen, 1986, met indexbriefje waar versie 2 op staat 1988. Wel de originele floppen maar geen verpakking of originele stofhoesjes.

Museum of vullisbak?
Ronde archief. Is geen fluit waard.
Schip ahoy!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 08:20:15 #264
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_142585823
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:12 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Ronde archief. Is geen fluit waard.
Dank je, toevallig vanmorgen in het grijze hoekige archief aan de weg gezet. Dat er niemand reageerde had ik al dat idee. Ruimt lekker op.
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 10:00:02 #265
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142587079
Het is niks waard, maar weggooien is ook zo wat. Het is dat ik de post niet gezien heb, maar ik had het graag in mijn collectie gezet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 22 juli 2014 @ 10:15:48 #266
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_142587419
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef djkoelkast het volgende:
maar ik had het graag in mijn collectie gezet.
Mn bak zat topvol en er lag nog een stapel naast voor de volgende keer. Zal ff kijken vanavond maar ik vrees dat die paar floppen er nog tussen pasten.

Ik herken je gevoel volkomen maar deze keer had ik iets van stoppen met verzamelen. Ik heb ook nog een typemachien van begin vorige eeuw. Heeft mijn moeder begin jaren zeventig van kantoor meegekregen. Ik heb er zelf op leren typen. Die zijn dus ook geen drol waard maar weggooien lukt op de een of andere manier nog steeds niet. Staat net niet genoeg in de weg.
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 08:15:51 #267
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_142625934
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:15 schreef BartNH het volgende:

[..]

Mn bak zat topvol en er lag nog een stapel naast voor de volgende keer. Zal ff kijken vanavond maar ik vrees dat die paar floppen er nog tussen pasten.

Ik herken je gevoel volkomen maar deze keer had ik iets van stoppen met verzamelen. Ik heb ook nog een typemachien van begin vorige eeuw. Heeft mijn moeder begin jaren zeventig van kantoor meegekregen. Ik heb er zelf op leren typen. Die zijn dus ook geen drol waard maar weggooien lukt op de een of andere manier nog steeds niet. Staat net niet genoeg in de weg.
Vrees gegrond, floppen inmiddels bij de HVA gearchiveerd
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
pi_142626192
Dat is heel vaak met spul. Het kan wel waarde hebben voor jezelf, maar er is geen markt meer voor. Zo gaat van mij een prima rijdende auto deze week naar de sloop waarschijnlijk. Te veel moeite om te repareren, te weinig marktwaarde als tweedehandsje.
Schip ahoy!
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 10:38:26 #269
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142628855
Het probleem met software is dat degene die het verkoopt vaak denkt dat het 'veel waard' is omdat het oud is, maar het enige wat iets ouds met zekerheid is is oud.
Als je het dan wil overnemen voor een leuk bedrag dan is het "dan gooi ik het wel weg".
Geldt niet alleen voor software, maar ook voor videobanden vaak.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_142922094
Misschien dat iemand een idee heeft wat dit waard is. Heb nog een klein stapeltje 'oude hobby' liggen en aangezien het enkel stof verzamelt...

Hardware:
PlayStation 2 (slimline) compleet met voeding en 2 controllers (Matrix chip ingebouwd)
Buzz Buzzers bedraad
Buzz Buzzers draadloos (compleet met ontvanger)
SingStar Microfoons (compleet)

PlayStation 2 games, allen compleet in doosje en zonder krassen:
Singstar pop hits
Singstar singalong with disney
Singstar 90's
Singstar boy vs girl bands
Sing it high school musical 3
Buzz music quiz
Buzz pop quiz

GameCube games:
Harry Potter Steen der wijzen
Harry Potter gevangene van azkaban
Harry Potter geheime kamer
Harry Potter wk zwerkbal
Harvest moon a wonderful life
Shrek super party

Wii game:
Excite truck

Kan wel naar Nedgame/GameMania/etc. rijden maar dan krijg ik er denk ik weinig voor en een eventuele koper moet de hoofdprijs betalen.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 14:58:54 #271
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142922201
Let wel op dat je een ps2 met chip hier niet kunt verkopen. Vragen wat het waard is moet wel kunnen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_142926322
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
Let wel op dat je een ps2 met chip hier niet kunt verkopen. Vragen wat het waard is moet wel kunnen.
Als ik hem hier verkoop zit de chip er niet meer in :)
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:16:12 #273
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_142932003
Xbox 360 oud model met stuk of 5 spellen en 1 wireless controller?
pi_143354205
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:16 schreef Amplifier het volgende:
Xbox 360 oud model met stuk of 5 spellen en 1 wireless controller?
Xbox360 zo'n 80 tot 100¤

Spellen 5¤ per stuk.

Laatste serie xbox360 gaat voor zo'n 235¤ weg bij Intertoys, dus je zal daar altijd onder zitten.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143369478
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Xbox360 zo'n 80 tot 100¤

Spellen 5¤ per stuk.

Laatste serie xbox360 gaat voor zo'n 235¤ weg bij Intertoys, dus je zal daar altijd onder zitten.
Thanks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')