abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:51:51 #101
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69470055
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:40 schreef Swindler het volgende:

[..]

Vind ik een goed idee maar het zou dan wel is de grootste OP op fok kunnen worden , en als je dan op je mobiel dit topic wil checken gaat dat nog knap lastig worden

Over die brillen , ze lijken inderdaad redelijk in de buurt , alleen de bescherming voor je ogen is natuurlijk verre van goed
Oja? Kom eens met bronnen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:00:27 #102
243927 Lolque
woopwoop
pi_69470537
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:51 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Oja? Kom eens met bronnen.
Inderdeed, volgens het kaartje zouden ze gepolariseerd moeten zijn.
En die spiegelglazen werken gewoon op een hele andere manier.
kei lief.
pi_69470556
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:51 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Oja? Kom eens met bronnen.
omdat ik met mijn echte G60 lenzen tenminste normaal kan kijken in de zon zonder dat ik soms met mijn ogen moet knijpen ( uv licht wordt dus doorgelaten)

ik weet zeker dat als ik met de nep bril op wintersport ga , mijn ogen vermoeid raken omdat het te warm wordt omdat de bril niet genoeg capaciteit heeft om het infrarood licht tegen te houden.

En laten we het over de schitteringen maar niet hebben

Zo nu blij
<>
pi_69470580
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Lolque het volgende:

[..]

Inderdeed, volgens het kaartje zouden ze gepolariseerd moeten zijn.
En die spiegelglazen werken gewoon op een hele andere manier.
Omdat het kaartje ook nagemaakt is natuurlijk
<>
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:16:25 #105
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69471348
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Swindler het volgende:

[..]

omdat ik met mijn echte G60 lenzen tenminste normaal kan kijken in de zon zonder dat ik soms met mijn ogen moet knijpen ( uv licht wordt dus doorgelaten)

ik weet zeker dat als ik met de nep bril op wintersport ga , mijn ogen vermoeid raken omdat het te warm wordt omdat de bril niet genoeg capaciteit heeft om het infrarood licht tegen te houden.

En laten we het over de schitteringen maar niet hebben

Zo nu blij
Als je het niet weet , ga dan ook geen onzin de wereld in brengen. UV-A en UV-B kun jij niet zien hoor.

En wat heeft infrarood er opeens mee te maken?
Fail.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:19:59 #106
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69471541
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:54 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Jij hebt ook geen leven he
Jij wel dan?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69471718
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Swindler het volgende:

[..]

omdat ik met mijn echte G60 lenzen tenminste normaal kan kijken in de zon zonder dat ik soms met mijn ogen moet knijpen ( uv licht wordt dus doorgelaten)

ik weet zeker dat als ik met de nep bril op wintersport ga , mijn ogen vermoeid raken omdat het te warm wordt omdat de bril niet genoeg capaciteit heeft om het infrarood licht tegen te houden.

En laten we het over de schitteringen maar niet hebben

Zo nu blij
Schoenmaker blijf bij je leest, kortom geen onzin verkondigen hier. Want je gaat al gigantisch de mist in met het in de zon kijken. Never doen

Rayban of andere kopien hebben simpel weg niet de zelfde coating als "echte"
pi_69471758
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Als je het niet weet , ga dan ook geen onzin de wereld in brengen. UV-A en UV-B kun jij niet zien hoor.

En wat heeft infrarood er opeens mee te maken?
Fail.
dan niet , als jij denkt dat ze net zo goede bescherming bieden als een echte van 120 euro moet je dat lekker denken jonge.

Ik zal tijdens Emporium weer flink wat van verkopen iig.
<>
pi_69471761
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Skiet het volgende:
Die nuttige posts zouden eigenlijk in de OP moeten. Met productfoto's etc
Hier stem ik ook voor, zou erg handig zijn om hier een makkelijk overzichtje van te hebben elke keer in de OP. Hebben de users die hier vaker terugkomen ook nog eens wat aan de OP.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:38:49 #110
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69472594
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben een tijdje weggeweest van de reeks omdat het zo'n schijtreeks werd. Na een tijdje teruggekomen (was nog steeds schijtreeks) en het weer beter en beter zien worden. En nu, denk ik dat ik weer weg ga. Sommige mensen maken het zo sneu hier.
Je hoeft niet lang meer te antfucken en ik ben weg.
De oldbies blijven al weg (RacerDKB, Dionisius, en oldbies-oldbies..) maar ben het wel met je eens.. Weinig nieuws hier meer, en als er wat nieuws is, dan gaat het daar 20 topics lang over. En over het doorverkopen ervan, met zoveel mogelijk winst. Afgewisseld door vragen die al 100000 keer gesteld en beantwoord zijn.
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:23 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Hier stem ik ook voor, zou erg handig zijn om hier een makkelijk overzichtje van te hebben elke keer in de OP. Hebben de users die hier vaker terugkomen ook nog eens wat aan de OP.
Aan de ene kant heb je gelijk, maar geen hond leest de OP, omdat ie nu al te lang is. (ondanks dat het qua inhoud en vormgeving een van de betere is, chapeau! )
De gemiddelde fok'ker in dit topic (even snel generaliserend: ik stel me dan een puber voor die snel geld wil verdienen zonder er moeite voor te doen) heeft schijnbaar de attention span van een kind van 3 met adhd, dus de OP is al te lang. Linkjes die 4 keer (!) in de op staan, worden niet gezien. Dan kan je hem van mij uitbreiden, maar dan wordt het hier helemaal GoT. Elke keer als iemand wat vraagt een standaard antwoord: Zie OP. Lijkt mij ook niet goed voor het voortbestaan van de reeks.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_69473248
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:38 schreef neo2000 het volgende:

[..]

De oldbies blijven al weg (RacerDKB, Dionisius, en oldbies-oldbies..) maar ben het wel met je eens.. Weinig nieuws hier meer, en als er wat nieuws is, dan gaat het daar 20 topics lang over. En over het doorverkopen ervan, met zoveel mogelijk winst. Afgewisseld door vragen die al 100000 keer gesteld en beantwoord zijn.
[..]

Aan de ene kant heb je gelijk, maar geen hond leest de OP, omdat ie nu al te lang is. (ondanks dat het qua inhoud en vormgeving een van de betere is, chapeau! )
De gemiddelde fok'ker in dit topic (even snel generaliserend: ik stel me dan een puber voor die snel geld wil verdienen zonder er moeite voor te doen) heeft schijnbaar de attention span van een kind van 3 met adhd, dus de OP is al te lang. Linkjes die 4 keer (!) in de op staan, worden niet gezien. Dan kan je hem van mij uitbreiden, maar dan wordt het hier helemaal GoT. Elke keer als iemand wat vraagt een standaard antwoord: Zie OP. Lijkt mij ook niet goed voor het voortbestaan van de reeks.
Inderdaad, jammer maar helaas.

Vroeger ging het meer over grappige China crap, nu gaat het constant over imitatiespul en handel.
Geen referral hier.
pi_69473360
tvp
pi_69473554
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Swindler het volgende:

[..]

omdat ik met mijn echte G60 lenzen tenminste normaal kan kijken in de zon zonder dat ik soms met mijn ogen moet knijpen ( uv licht wordt dus doorgelaten)

ik weet zeker dat als ik met de nep bril op wintersport ga , mijn ogen vermoeid raken omdat het te warm wordt omdat de bril niet genoeg capaciteit heeft om het infrarood licht tegen te houden.

En laten we het over de schitteringen maar niet hebben

Zo nu blij
Waarom zou je sowieso recht de zon in kijken? En hoezo zijn die brillen slecht ?
Het is beter dan helemaal geen bril op hebben en alsof ik er sowieso naar de zon/luch ga kijken als ik hem op heb
pi_69473676
Waar zie jij recht in de zon kijken staan ?
<>
pi_69473709
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:57 schreef R-dry het volgende:

[..]

Waarom zou je sowieso recht de zon in kijken? En hoezo zijn die brillen slecht ?
Het is beter dan helemaal geen bril op hebben en alsof ik er sowieso naar de zon/luch ga kijken als ik hem op heb
Nee hoor, omdat het donkerder word voor je ogen als je zo'n zonnebril ophebt, worden je pupillen groter, en vangen ze dus meer schadelijke UV stralingen op.
pi_69473903
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef WLproxy het volgende:

[..]

Nee hoor, omdat het donkerder word voor je ogen als je zo'n zonnebril ophebt, worden je pupillen groter, en vangen ze dus meer schadelijke UV stralingen op.
Yes iemand die het snapt ik wilde trouwens alleen de echte met de neppe vergelijken, wist niet dat er dan gelijk een stel egotrippers hun neppe bril gaan verdedigen. Nogmaals het zijn leuke brillen maar als je wat meer eisen stelt gewoon niet goed genoeg.
<>
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:06:07 #117
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69473962
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Inderdaad, jammer maar helaas.

Vroeger ging het meer over grappige China crap, nu gaat het constant over imitatiespul en handel.
Jup. En al 10 topics over horloges. En daarna over zonnebrillen.
Op zich niets mis mee, ieder z'n ding, maar goed..
Er IS meer dan spullen verhandelen die daar dirtcheap zijn hier voor teveel doorverkopen. Als je tussen de regels door leest in dit topic dan.. Hoop mensen proberen hun handel angstvallig stil te houden.. En falen daar gigantisch in.. Soms zelfs omdat de bulkleverancier ze verraadt in dit zelfde topic met mededelingen over hun mega-orders.. Weet niet of ik het nu lachwekkend of juist triestig moet vinden eigenlijk.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_69474697
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Jup. En al 10 topics over horloges. En daarna over zonnebrillen.
Op zich niets mis mee, ieder z'n ding, maar goed..
Er IS meer dan spullen verhandelen die daar dirtcheap zijn hier voor teveel doorverkopen. Als je tussen de regels door leest in dit topic dan.. Hoop mensen proberen hun handel angstvallig stil te houden.. En falen daar gigantisch in.. Soms zelfs omdat de bulkleverancier ze verraadt in dit zelfde topic met mededelingen over hun mega-orders.. Weet niet of ik het nu lachwekkend of juist triestig moet vinden eigenlijk.
Ik vind het wel lachwekkend genoeg om de reeks mee te blijven lezen iig.
Geen referral hier.
pi_69474743
heb een chinees ontdekt die originele spullen verkoopt
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:29:31 #120
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_69474879
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:25 schreef gers het volgende:
heb een chinees ontdekt die originele spullen verkoopt
Lijkt me sterk!
YB
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:30:35 #121
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69474915
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Jup. En al 10 topics over horloges. En daarna over zonnebrillen.
Op zich niets mis mee, ieder z'n ding, maar goed..
Er IS meer dan spullen verhandelen die daar dirtcheap zijn hier voor teveel doorverkopen. Als je tussen de regels door leest in dit topic dan.. Hoop mensen proberen hun handel angstvallig stil te houden.. En falen daar gigantisch in.. Soms zelfs omdat de bulkleverancier ze verraadt in dit zelfde topic met mededelingen over hun mega-orders.. Weet niet of ik het nu lachwekkend of juist triestig moet vinden eigenlijk.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69475050
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:25 schreef gers het volgende:
heb een chinees ontdekt die originele spullen verkoopt
Linkje ofzo?
pi_69475156
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:34 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Linkje ofzo?
http://shop35172654.taobao.com/
kan helaas geen pics nemen van het shirtje aangezien ik heb al heb weggeven aan ons pap
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69475160
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:25 schreef gers het volgende:
heb een chinees ontdekt die originele spullen verkoopt
ja die hebben wij hier ook en het is nog lekker ook
pi_69475838
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben een tijdje weggeweest van de reeks omdat het zo'n schijtreeks werd. Na een tijdje teruggekomen (was nog steeds schijtreeks) en het weer beter en beter zien worden. En nu, denk ik dat ik weer weg ga. Sommige mensen maken het zo sneu hier.
Je hoeft niet lang meer te antfucken en ik ben weg.


huilie


Ik volg deze reeks al weken en ik vind het nog steeds gezellig, wat boeit het als iemand tussen door post dat hij nog steeds wacht op een pakketje of een 'makkelijke' vraag stelt? je scrollt er overheen en leest gewoon verder, niets aan het handje... juist door zulke kul-posts als hierboven wordt het een slechte reeks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')