abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:48:00 #1
187235 Yondaime
Fighter of leaf
pi_69455139
onderweg naar huis naar venlo vanuit deurne van mijn werk werd ik net vlak voor de snelweg aangehouden door een opdringerige donker getinte jonge persoon...
ik ging meteen stoppen en zag aan de linkerkant een zilvere mercedes staan...snel kwam die jongen naar mij toe en vertelde dat hij uit berlijn komt en dat zijn bankpas defect is en zonder dat pas niet aan zal komen naar zijn woonplaats...sindsdien is hij een ondernemer van export en import in auto's...
half zielig doen en ging smeken om een geld van mij te lenen en inruil wilt hij 3 maal het bedrag geven...
vanwege mijn goede aardigheid heb ik hem vertelt dat ik hem geld zal geven...hij werd erg blij en ging instappen naar de bank...en de mercedes ging ook mee...naar venlo...onderweg deed hij zich voor als een turk met gebrek aan turkse taal....ik ben ook een turk....dus raakte we in een korte gesprek...ik gaf hem de geld maar hij dringde me aan om meer geld te pinnen maar ik weigerde omdat ik dan mijn kosten moet gaan betalen...dat persoon wou mij voor als bewijs gouden ketting en ring geven maar ik weigerde omdat ik niet aan kan nemen...omdat ik eraan dacht als het ooit mij ook gebeurde dat er ook een goed persoon mij zou gaan helpen....die persoon ging weg....maar voordat hij wegging gaf hij mij een visitekaart

"Ali Ahmed direktor import - export europa" en adres gegevens...

toen ik thuis kwam en mijn moeder vertelde over wat er gebeurde raakte mijn moeder geschokt dat ik opgelicht ben....
ik keek op internet en inderdaad...ik ben opgelicht....ik werd zo woedend, niet alleen omdat ik mijn geld heb weggegeven aan crimineel maar omdat hij mijn vriendelijkheid en goedaardigheid misbruikt heeft en ook omdat die voor deed als een turk en het was een bulgaar...hoe durf zo'n schoft iemand z'n vriendelijkheid te misbruiken...ik belde politie om aangifte te doen maar wat kreeg ik als antwoord...
sorry u kunt geen aangifte doen als u vrijwillig het geld hebt afgestaan en dit is al een jaar gaande....godverdomme ik doe een aangifte van oplichting! het is nog steeds bestelen zoals de belastingdienst het doet!!! en ik werk fulltime met 4 over uren hoe weet ik nou dat er oplichting gaande was!!!
de politie agent zei dat hij mij verder niet kan helpen....
boeven vangen kunnen ze niet maar wel bekeuringen uitschrijven!

ik heb besloten volgende keer als ik iemand zie die zomaar uit het niets mij aanhoud rij ik gewoon op hem of haar!

ja ik ben dom en stom geweest maar ik ben gewoon te soft en behulpzaam iemand als het komt op zo'n situatie zit maar dit crimineel wil ik echt wel dood stampen!
Ik heb een lichte vorm van dyslexie, don't mind me! :'(
pi_69455156
Is dat even fail.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:50:29 #3
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69455213
Opleiding: geen.

Da's duidelijk...
pi_69455214
Voor hoeveel geld ben je het schip ingegaan?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_69455234
dan ben je best een rukker
pi_69455241
Hoeveel geld?
pi_69455245
Jij bent echt megastom.
pi_69455261
Als Turk een Turk niet herkennen. Je faalt keihard
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:52:11 #9
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_69455264
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:52:26 #10
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_69455274
whahahaahahaha!

Maar even serieus, hoe dom kun je zijn?
Narcist
pi_69455277
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_69455280
Je hebt in ieder geval voorkomen dat een Bulgaar verplicht asperges moet steken en daarbij mishandeld wordt.
pi_69455288
Dat is inderdaad niet slim, maar hij is dus ondernemer sinds hij jou aanhield?
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:53:34 #14
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_69455302
quote:
Hallo

op 22 april reden ik en me man vanuit oosterhout noord richting roosendaal om op de a59 te komen. We zien een mercedes aan de kant staan die hulp nodig heeft dus we stoppen.... mijn vriend stapt uit de auto en gaat effe kijken wat er aan de hand is...
Hij had geen tank meer en hij moest helemaal naar HAMBURG dus we kregen z'n kaartje
Ali AGMED Direktor import - export Europa enz enz
hij vroeg ons om 100 euro en daarbij gaf hij zijn waarde volle ring !!!
mijn vriend vroeg of we zoveel bij hadden, ik zo nee maar wel 50 euro hij vond dat niet goed, omdat wij ook vlakbij die afslag wonen hebben wij aangeboden om 5 min te wachten en dat wij het geld gingen brengen!!!
toen we thuis waren gingen we eerst effe kijken op die internetsite.... maar nee hoor het bestond niet !!!!! en toen zagen we op google dat het al een bekende verhaal was!!!!
wij zijn zelf van Turkse afkomst maar die OPLICHTERS waren geen TURKEN waren gewoon bulgaren die zich voordeden net of dat ze duitsers waren!!!!
het zijn 2 donkere mannen 1tje zit meestal in de auto de ander ziet er erg netjes uit met nette pak en stropdas!! met landkaart in z'n handen en natuurlijk ook met z'n zielige praatjes wilt hij oplichten !!!! als wij op dat moment 100 euro hadden hadden we gegeven en waren we OPGELICHT!!!

ZE zijn overal dus kijk er mee uit..... vertel het aan iedereen zou ik zeggen....
Vind dat de politie met zulke dingen moet bezig houden, i.p.v iedereen bekeuringen uit te delen!!!!
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:53:59 #15
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_69455311
Ohja, welkom in Nederland.

Moahahaha
Narcist
pi_69455326
Nederlands was niet je goeiste vak?

OT.. Ok, volgens mij gebeurd dit al een jaartje of 10.. ik zou zeggen.. zwaar lomp!
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_69455329
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:52 schreef IkBenOzan het volgende:
Als Turk een Turk niet herkennen. Je faalt keihard
Het was geen Turk, het was een Bulgaar.
pi_69455374
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:54 schreef Laurensius het volgende:
Nederlands was niet je goeiste vak?

OT.. Ok, volgens mij gebeurd dit al een jaartje of 10.. ik zou zeggen.. zwaar lomp!
En dan anderen aanspreken op hun beheersing van de Nederlandse taal.
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 14:56:22 #19
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69455414
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

En dan anderen aanspreken op hun beheersing van de Nederlandse taal.
Inderdaat, haha
pi_69455422
lullig voor je, dat meen ik wel, maar je bent wel een gigantisch domme koe dat je daar intrapt. Nooit geld aan vreemden geven; maak van hun probleem nooit jouw probleem

Ksnap dat je behulpzaam wil zijn, zou ik zelf ook willen zijn, maar dat moet je niet doen in de vorm van geld. Hooguit in de vorm van een lift waar je tegenwoordig ook erg voor uit moet kijken
Flexibele werktijden afgestemd op het bioritme van de individuele werknemer leiden tot een hogere productiviteit.
pi_69455440
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:56 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

En dan anderen aanspreken op hun beheersing van de Nederlandse taal.
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_69455445
tja dacht je ff goed te zijn...hahahahaha NOOIT maar dan ook NOOIT meer doen
pi_69455456
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:54 schreef Ruud het volgende:

[..]

Het was geen Turk, het was een Bulgaar.
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Yondaime het volgende:
onderweg deed hij zich voor als een turk met gebrek aan turkse taal....ik ben ook een turk....dus raakte we in een korte gesprek...

ook omdat die voor deed als een turk en het was een bulgaar.
En nu één keer raden waarom hij faalt.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_69455466
Jouw taal lijkt net uit een vertaalmachine te komen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')