abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_240186
De Spanning stijgt de muziek wordt sneller
Het licht wordt gedimt de spots gaan aan want PaPaGaAi mag zijn eerste Topic gaan plaatsen .. en het leek hem gelijk wel een leuk idee om het bij het BigBrother Forum te doen..
In het begin was ik nog niet zo verslaafd maar helaas kwam mijn verslaving erguh laat namelijk op 30 december 1999 om 6 uur..
PaPaGaAi kom je eten hoorde ik de man die op zondag altijd het vlees aansnijdt roepen uit de keuken..
MmmM wie is die man toch na ja toch maar antwoorden
Nee, ik ben BB aan het kijken ben helaas verslaafd op de valreep.
Als ik s'avond weer in mijn kooi zit denk ik aan bart en ruud hoe zal het met ze gaan
en hoe gaat het tussen Bart En Sabine?

Kan iemand mij antwoorden op die vragen??

Groeten PaPaGaAi

P.S (Dit was mijn eerste topic en hopelijk nog lang niet de laatste, Schrijf eens een bericht terug als je dit leest)

.....

--Zeg Lekker Dier Mag ik jouw verblijden met een Glaz Bier_
pi_240187
welkom PaPaGaai, maar antwoord op je vraag kan ik je niet geven. Dat moeten we afwachten. Snuffel alle topics eens na misschien heb je daar het antwoord. Er zijn genoeg topics die over bart gaan, dus veel snuffelplezier!
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 2 januari 2000 @ 22:48:00 #3
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_240188
Tien minuten geleden hebben wij ons geregistreerd en we zijn nu niet alleen verslaafd aan BB, maar ook aan het plaatsen van en reageren op topics. Zoeken verwoed alle topics af om toch maar te reageren.
Doei.
Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
pi_240189
ekatarina ook welkom en veel plezier met het zoeken en snuffelen. Goed even kijken als je een topic aanmaakt of die er al niet is, zo worden dubbele Topics voorkomen.

Have fun!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 2 januari 2000 @ 22:52:00 #5
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_240190
Thankx Oliebol. We "ll be carefull
Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2000 @ 00:29:00 #6
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_240191
Welkom Ekaterina en PapaGaai.
Het is ontzettent leuk dat er mensen in het Bb forum erbij komen nadat bb al is afgelopen.
Meld je onmiddelijk bij het BB-rehab huis.
dr Bogus ik ben bang dat we aan een center ,zelfs met vleugels niet genoeg hebben, we zullen een bb-rehab dorp, wat heet city, moeten maken.
Voyeur, heb jij de contacten voor een nationale actie via de omroepen?
The future is after you
pi_240192
quote:
op 01-02-2000 om 10:43 PM schreef PaPaGaAi het volgende:
<knip>PaPaGaAi <knip>PaPaGaAi<knip>
Groeten PaPaGaAi

ehhhhhhhh , slecht contact in je caps lock ?

* Guus Muisarm valt op dat hoewel er heel veel minder gepost wordt na BB er wel ineens veel alleen BB-lezers van Fok ineens hebben geregistreerd en posten !!.

Toch weer een plus puntje na BB

pi_240193
Nee de vast hangende Caps is Echt de bedoeling op IRC heet ik mijn hele Computer Leven al zo duzz waarom hier niet...

Groet (daar komtPaPaGaAi

--Zeg Lekker Dier Mag ik jouw verblijden met een Glaz Bier_
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')