En de whois laat zien dat de domeinnaam nog maar sinds 11 mei geregistreerd is. Kortom: zeker weten niet doenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Opvallend: het adres van de zogenaamde shop in Hengelo is een huis wat te koop staat.
Nee, ik zou het niet vertrouwen.
Zover heb ik nog niet eens gekeken, de tekenen waren al meer dan duidelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En de whois laat zien dat de domeinnaam nog maar sinds 11 mei geregistreerd is. Kortom: zeker weten niet doen
Hij heeft ook gebeld en kreeg dus niet verwonderlijk een voicemail.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Trouwens TS is wel de sjaak gok ik: http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=112199
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Trouwens TS is wel de sjaak gok ik: http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=112199
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kei lief.
Daarom heb je dus meteen een PS3 besteld?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:50 schreef aramius het volgende:
Ze hebben daar erg goedkope apperatuur maar op een of andere manier vertrouw ik het niet helemaal.
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef aramius het volgende:
Dank voor reacties! Ga het niet doen dus!!!!!!!!!!
THNX!
Je had hem toch al besteld?quote:Ze versturen binnen 48 na betaling, is gewoon gevestigd in Nederland, weet niet hoelang de aanbieding blijft staan. Ik heb hem net besteld!!!!!
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef noegip het volgende:
HALLO AAN EEN IEDER EMSHOP-ONLINE.COM IS NIET ECHT, IK KOM UIT DE BUURT VAN DEN HELDER EN IK KAN U VERZEKEREN, DAAR WORDT GEEN ENKELE ZAKEN VERKOCHT, INDIEN U HIER WAT KOOPT KUNT U NET ZO GOED U GELD WEGGOOIEN. iK WEET NIET WAAR JE DIT KAN MELDEN, POLITIE DOET ER NIETS MEE. DUS TUIN ER NIET IN U WORDT GENEPT.
quote:Geregistreerd op: maandag 25 mei 2009 @ 18:43
Laatste bezoek: 6 minuten, 58 seconden geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |