abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 2 januari 2000 @ 07:58:00 #1
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_239936
Ja, nu BB is afgelopen, zijn onze helden weer gewone nederlanders geworden, die je overal kan tegenkomen. Zo kwam ik vannacht in een der hoofdstedelijke discotheken oog in oog met Bianca. Ze was er met een vriendin en wat vrienden. Ze hadden net als ik wat XTC gebruikt, en toen ik een kauwgommetje nam, vroeg ze mij er ook een. Ik heb haar vrienden ook gegeven (gul he), en we raakten aan de praat. Het is best een gezellig meisje, en toen ze na 15 minuten doorhad dat ik haar herkend had, vond ze het tof dat ik daar niet over begonnen was. Alle aandacht is wel leuk, maar niet 24*7 zeg maar.We hebben nog een uurtje staan dansen, en toen zijn we met z'n allen naar buiten gegaan, hebben hollandse wangkussen ter afscheid uitgewisseld, en ik ging toen te voet naar huis, terwijl zij weer teruggingen naar Rotterdam. Leuk he, ik vond het erg gezellig, zowieso de hele avond al.
Life is what you make it.
  zondag 2 januari 2000 @ 16:02:00 #2
1201 tina
Fok!Member
pi_239937
Een collega van mij zag Karin in een kroeg op het Caterplein in Apeldoorn. Er waren wat mensen die handtekeningen aan haar vroegen...ze was erg aardig en beleefd tegen iedereen.
Greetz Tina

  zondag 2 januari 2000 @ 16:27:00 #3
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_239938
Bianca liep laatst met Maurice bij mij in de buurt in de stad en toen scheen ze best wel chagerijnig te kijken. Ze liep een beetje met haar neus in de lucht. Ik heb het zelf niet gezien, dus weet niet of dat echt zo was (ze liep daar wel, maar van die neus weet ik niks).
Maar het kan best wel zijn want ze werden erg achtervolgd en iedereen liep te gillen, daar zou ik ook wel chagerijnig van worden.

Schanulleke....Wat leuk dat je Bianca ontmoet hebt!!!!!
------------------
hmmm...

[Dit bericht is gewijzigd door An-ja (Datum 03 Januari 2000).]

Yes I suck. And swallow.
  maandag 3 januari 2000 @ 06:55:00 #4
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_239939
Kan het nou werkelijk niemand iets schelen dat ik het kon vinden met Bianca? Jullie stellen me zwaar teleur. En dat terwijl ik stond te stuiteren van enthousiasm. (of was het van iets anders )
Life is what you make it.
  maandag 3 januari 2000 @ 09:27:00 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_239940
Schanulleke,
ik vind je echt een toppertje! En dat je zo kan opschieten met Bianca echt tof. Ben echt onder de indruk .
Maareuh, je hebt toch nog wel hot news van haar losgepeuterd? Anders vind ik het toch een stuk minder interessant.
Want ik ben nl. nieuwjaarsnacht iemand uit Aruba tegengekomen... En ik was te bezopen om enigszins nuttige nog nooit ontdekte informatie uit hem los te peuteren.
En ik ben Hans Klok ook wel eens tegengekomen en Lebbis en Jan Vayne...
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_239941
oh..en ik ben robert leroy weleens tegen gekomen (wie?)en josefine van asdonk(uhh huppelmuts)en ezra van groningen(dronken goudkust soapie),en rene froger(ja die!)
ik vergeet haast tygo gernands(zo heet ie toch?)enneh...tanja jess,oh ja ook nog mental theo,en chris zeegers,prins bernard,en ferri somogi,wibi soerjadi..ja ik heb een hele boeiende baan...maar wanneer komen bart,en willem en ruud en karin hier nou es???????oja...sorry off topic...je hebt bianca ontmoet...leuk zeg!!!
lekker belangrijk
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')