abonnement Unibet Coolblue
pi_69319129


Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74]



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:25:28 #2
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_69319136
FIPO?
pi_69319424
wat is die site ook alweer van taobao waar alleen de genuine spullen opstaan ?
pi_69319457
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:44 schreef kloink het volgende:
wat is die site ook alweer van taobao waar alleen de genuine spullen opstaan ?
http://mall.taobao.com/ als ik het goed herinner.
pi_69319468
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:44 schreef kloink het volgende:
wat is die site ook alweer van taobao waar alleen de genuine spullen opstaan ?
mall.taobao.com dacht ik
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:56:49 #6
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_69319644
even bdoorlezen
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_69319759
nog steeds wachtend op me pakketjes
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:03:48 #8
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69319791
tvp
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_69319808
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:46 schreef Asgard het volgende:

[..]

mall.taobao.com dacht ik
Thanks
pi_69319888
Zucht ik vraag me toch af waarom iedereen de service van Jack zogoed vind.. ik wacht elke keer weer dagen op een antwoord als ik een email stuur(nu ook al 1,5 dag bij Rachel).
En die website is zo buggy als fuck .
pi_69319955
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:08 schreef Kadooosh het volgende:
Zucht ik vraag me toch af waarom iedereen de service van Jack zogoed vind.. ik wacht elke keer weer dagen op een antwoord als ik een email stuur(nu ook al 1,5 dag bij Rachel).
En die website is zo buggy als fuck .

Stuur je wel naar ze Gmail en niet naar ze Live account?
pi_69320062
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:12 schreef Skiet het volgende:

[..]

Stuur je wel naar ze Gmail en niet naar ze Live account?
Heb beide geprobeert...
Of dan krijg ik een reactie waar ik niets aan heb...vroeg laatst een fifa ds sticker.. bied ie me een ds stylus aan .
pi_69320449
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:08 schreef Kadooosh het volgende:
Zucht ik vraag me toch af waarom iedereen de service van Jack zogoed vind.. ik wacht elke keer weer dagen op een antwoord als ik een email stuur(nu ook al 1,5 dag bij Rachel).
En die website is zo buggy als fuck .
Rachel was vroeger wel sneller, totdat Jack d'r hier ging aanprijzen.
kei lief.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:37:48 #14
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_69320509
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:38 schreef Junkie het volgende:

[..]

MediaMarkt Utrecht heb ik hem gekocht. En bij een andere winkel zag ik die 1GB ook voor die prijs liggen.
Maar je hebt nu toch een deal met RacerDKB?
ik ben pas nog bij de mediamarkt geweest, en daar liggen deze kaartjes echt niet voor die prijs hoor.
En ja, we hebben een deal, maar daarom kan ik me toch wel afvragen waarom ik ze niet kon vinden en jij wel?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:48:24 #15
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69320743
Volgens mij heb ik een paar topics gemist alweer
pi_69320806
Nikes op Dealextreme en zulks? Waar? !
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:57:59 #17
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_69320994
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:50 schreef no1uknow het volgende:
Nikes op Dealextreme en zulks? Waar? !
op taobao, zie vorige topic...

en ik wacht nog steeds op me zonnebril van 07-05
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
pi_69321071
Het antwoord op deze vraag is vast al meerdere malen voorbij gekomen, maar ik stel hem nog maar een keer

Als ik bij DX iets bestel kan ik er met behulp van sku.1888 voor zorgen dat er geen omschrijving van de inhoud van het pakje op de verpakking wordt genoteerd.
Is dit bij DP standaard of is daar ook een sku voor ? Ik kan deze n.l. niet gevonden krijgen
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:12:19 #19
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_69321357
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:00 schreef mvc het volgende:
Het antwoord op deze vraag is vast al meerdere malen voorbij gekomen, maar ik stel hem nog maar een keer

Als ik bij DX iets bestel kan ik er met behulp van sku.1888 voor zorgen dat er geen omschrijving van de inhoud van het pakje op de verpakking wordt genoteerd.
Is dit bij DP standaard of is daar ook een sku voor ? Ik kan deze n.l. niet gevonden krijgen
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.1888

alstu
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:19:05 #20
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69321501
Tvp
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:25:59 #21
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69321639
En mijn laatste order is shipped... Ben benieuwd hoe groot de envelop is waarin ie komt
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.741

pi_69321650
Wacht op mijn omega horloge, ben benieuwd.
Geen referral hier.
pi_69321740
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:08 schreef Kadooosh het volgende:
Zucht ik vraag me toch af waarom iedereen de service van Jack zogoed vind.. ik wacht elke keer weer dagen op een antwoord als ik een email stuur(nu ook al 1,5 dag bij Rachel).
En die website is zo buggy als fuck .
Rachel is vrij tot maandag
&lt;&gt;
pi_69321749
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:25 schreef e-wok het volgende:
En mijn laatste order is shipped... Ben benieuwd hoe groot de envelop is waarin ie komt
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.741


Heb je een 3.5mm hoge mini Jack gekocht?

Voor "My first DP website".
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:34:31 #25
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69321791
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:08 schreef Kadooosh het volgende:
Zucht ik vraag me toch af waarom iedereen de service van Jack zogoed vind.. ik wacht elke keer weer dagen op een antwoord als ik een email stuur(nu ook al 1,5 dag bij Rachel).
En die website is zo buggy als fuck .
Ik heb donderdag 20.40 een mailtje naar Jack gestuurd, en om 21.30 had ik antwoord, toen meteen gereplyed, en 5 minuten later weer een antwoord.
Denk dat het dus waarschijnlijk aan jou ligt, misschien komt je mail in de spam-folder ofzo?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69321905
weet iemand het goede zoekwoord op taoboa voor zwembroek ?:P Als ik het letterlijk vertaal met google translate krijg ik allemaal vrouwen bikini's.
&lt;&gt;
pi_69322029
teeveepee Rachel besteld wat broeken voor me. G-Star en Jack & Jones
pi_69322033
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:34 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik heb donderdag 20.40 een mailtje naar Jack gestuurd, en om 21.30 had ik antwoord, toen meteen gereplyed, en 5 minuten later weer een antwoord.
Denk dat het dus waarschijnlijk aan jou ligt, misschien komt je mail in de spam-folder ofzo?
Nope ik vraag misschien te moeilijke dingen ofzo .
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:47:27 #29
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69322061
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:39 schreef Swindler het volgende:
weet iemand het goede zoekwoord op taoboa voor zwembroek ?:P Als ik het letterlijk vertaal met google translate krijg ik allemaal vrouwen bikini's.
Zoveel goedkoper dan hier zal het niet zijn denk ik.
pi_69322153
tvp
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:58:28 #31
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69322327
TVP
pi_69322376
@swindler: Al iets gehoord van die jas? ik heb nog geen antwoord gekregen.
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_69322562
Bestelling op DX staat nu eindelijk op packaging, duurde dit maal veel langer dan de vorige keren. M'n eerste bestelling bij DP ging wel lekker snel. 's Avonds besteld, toen ik de volgende dag wakker werd was hij al verzonden.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:11:13 #34
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69322627
Ik ben de laatste tijd zeer tevreden over DX. Producten worden snel verzonden, en ticket worden de laatste tijd ook lekker snel beantwoord!
pi_69323108
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:39 schreef Swindler het volgende:
weet iemand het goede zoekwoord op taoboa voor zwembroek ?:P Als ik het letterlijk vertaal met google translate krijg ik allemaal vrouwen bikini's.
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,2phnhpvwzs76g-------2-------b--40--commend-0-all-0.htm?at_topsearch=1&ssid=e-s1
pi_69323369
Ik zoek een houder voor de nokia 5800 die ik op de fiets kan monteren. Iemand zoiets al gevonden?
pi_69323974
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:46 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

http://mall.taobao.com/ als ik het goed herinner.
Hmm... is het wel allemaal echt? kan me niet voorstellen dat er echte armani broeken voor 25 euro weggaan.
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
pi_69324172
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:09 schreef Horatio het volgende:

[..]

Hmm... is het wel allemaal echt? kan me niet voorstellen dat er echte armani broeken voor 25 euro weggaan.
Jij hebt echt geen idee hoe wij worden afgezet. Die broeken zijn een 10tje inkoop man.
pi_69324219
Hmm Jack heeft nog steeds niet de beloofde extra foto's van de u-boats gemaakt! p
pi_69324451
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:43 schreef gabberklaas het volgende:
Ik zoek een houder voor de nokia 5800 die ik op de fiets kan monteren. Iemand zoiets al gevonden?
Op focalprice.com zoeken naar Bicycle Holder
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_69324566
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:16 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen idee hoe wij worden afgezet. Die broeken zijn een 10tje inkoop man.
Ik wil de proef wel op de som nemen, koop er 1 en maak dan wel pics.
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 14:52:49 #42
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_69324915
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:34 schreef Horatio het volgende:

[..]

Ik wil de proef wel op de som nemen, koop er 1 en maak dan wel pics.
Corresponderen de maten van Armani, maar in mijn interesse-geval G-Star, met de Europese maten..?
pi_69324927
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:00 schreef OddBehavior het volgende:
@swindler: Al iets gehoord van die jas? ik heb nog geen antwoord gekregen.
Ja , ik hem hem gisteren besteld

Als je Rachel een mail hebt gestuurd krijg je maandag pas antwoord
quote:
I have sent the payment request to you,and rachel will order it for you on Monday.

Because now she is totally in charge of taobao order,and she has two days off because of weekend
&lt;&gt;
pi_69325690
Wow dit noem ik snel... gisteren mailtje dat iets wat ik uit Singapore heb besteld verzonden was... komt het vandaag al binnen.
Lijkt me haast stug dat het gisteren pas verzonden was.
Maar alsnog had het de 19de besteld .
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:42:41 #45
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69325888
Singapore?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:11:22 #46
231986 Ballantines
ofwel, Balletje!
pi_69326511
Werkt bij jullie het inloggen en order tracking page ook niet? (https://www.dealperfect.com/accounts/)?
pi_69326604
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:42 schreef Stinosss het volgende:
Singapore?
Yup DS stickers op Ebay gekocht.

Denk dat ik vaker op Ebay ga kijken.. is toch wel een stuk sneller.
pi_69326712
As alls op mall.toaboa echt is, zullen deze dat ook zijn?

http://item.taobao.com/au(...)b23c76f.jhtml?is_b=1
DX
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:22:09 #49
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69326732
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:21 schreef SanderXX0X het volgende:
As alls op mall.toaboa echt is, zullen deze dat ook zijn?

http://item.taobao.com/au(...)b23c76f.jhtml?is_b=1
Ja, wat denk je nou zelf?
pi_69326822
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:15 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Yup DS stickers op Ebay gekocht.

Denk dat ik vaker op Ebay ga kijken.. is toch wel een stuk sneller.
Ebay!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
pi_69327023
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:22 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Ja, wat denk je nou zelf?
Als je geen echte producten daar aanbiedt, krijg je een ban, dus ja ik den kdat ze echt zijn.
DX
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:36:47 #52
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69327028
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_69327113
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef mcwops het volgende:
[ afbeelding ]
hebben!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:59:47 #54
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69327461
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

Als je geen echte producten daar aanbiedt, krijg je een ban, dus ja ik den kdat ze echt zijn.
Een ban? Yeah right
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:01:01 #55
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69327491
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:59 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Een ban? Yeah right
Jack said it..

En voor degene die vorig topic vroeg of ik nog blij met mijn Omega was (Swindler?);
Drummerdude + Omega
pi_69327520
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef mcwops het volgende:
[ afbeelding ]
hebben!

Kut, nou heb ik hem nog gekocht ook

Einde bericht
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:03:37 #57
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69327560
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Jack said it..

En voor degene die vorig topic vroeg of ik nog blij met mijn Omega was (Swindler?);
Drummerdude + Omega
Dat je een ban krijgt wanneer je fake producten aanbiedt op Taobao?
pi_69327667
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:03 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Dat je een ban krijgt wanneer je fake producten aanbiedt op Taobao?
Als je in die 'mall' fake aanbiedt.
pi_69327690
Weet iemand of er ook RSS-feeds zijn van de winkels uit de OP? Die van DealExtreme heb ik al een tijdje, maar nu ik die andere sites zoals DP heb ontdekt, wil ik die ook wel makkelijk kunnen volgen eigenlijk.
pi_69328078
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:41 schreef Hardrebel het volgende:

[..]


Haha,, nu wil hij vast geen chicken meer
pi_69328277
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

Als je geen echte producten daar aanbiedt, krijg je een ban, dus ja ik den kdat ze echt zijn.
hey, jij bent toch die oplichter op marktplaats die zogenaamd echte ipod oordopjes verkoopt
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:40:36 #62
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_69328438
Is het wel toegestaan om "merk"-artikelen in te voeren? Bijvoorbeeld Bjorn Borg of Calvin Klein onderbroeken?
pi_69328454
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:40 schreef NiekR het volgende:
Is het wel toegestaan om "merk"-artikelen in te voeren? Bijvoorbeeld Bjorn Borg of Calvin Klein onderbroeken?
Maakt het werkelijk iets uit?
kei lief.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:41:58 #64
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_69328479
tvp
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:41:58 #65
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_69328480
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:41 schreef Lolque het volgende:

[..]

Maakt het werkelijk iets uit?
Ja, anders vraag ik het toch ook niet?
pi_69328557
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:34 schreef timottjj het volgende:

[..]

hey, jij bent toch die oplichter op marktplaats die zogenaamd echte ipod oordopjes verkoopt
euh, nee
DX
pi_69328609
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:11 schreef Ballantines het volgende:
Werkt bij jullie het inloggen en order tracking page ook niet? (https://www.dealperfect.com/accounts/)?
Ja jack moet die email eens fixen:
http://www.dealperfect.com/accounts/ (dus geen httpS://)
pi_69328928
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:52 schreef 4gent_Orang3 het volgende:

[..]

Corresponderen de maten van Armani, maar in mijn interesse-geval G-Star, met de Europese maten..?
Nee, maten zijn wel anders, moet ik nog even uitzoeken.
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
pi_69328959
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:41 schreef NiekR het volgende:

[..]

Ja, anders vraag ik het toch ook niet?
"Merk"-artikelen niet

Daar in tegen Merk-artikelen (geen imitatie dus) mag wel
pi_69329014
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:44 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

euh, nee
s.rijsoort?
pi_69329099
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:01 schreef timottjj het volgende:

[..]

s.rijsoort?
Ik verkoop originele.
DX
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:19:59 #72
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69329479
Geef eens een linkje . Waar haal je je originele vandaan?

EDIT: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/ipodspeciaalzaak/

http://link.marktplaats.nl/251462242
pi_69329567
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:05 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

Ik verkoop originele.
Ja dat verhaal ken ik, oplichter
pi_69329912
quote:
heb je hem uit de mall zo nee dan is ie zeker fake
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69330413
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:22 schreef timottjj het volgende:

[..]

Ja dat verhaal ken ik, oplichter
Jongentje, ik heb de kabel doorgeknipt, zat vezeldraad zoals de echte. Ik heb mijn iPod oordopjes die ik meekreeg ook doorgeknipt, zat ook vezeldraad in. Ik heb het dopje eraf gehaald vergeleken met die ik meekreeg exacht hetzelfde, alles is hetzelfde van binnen. Alleen de buitenkant is iets anders vanwege vernieuwingen. Ik beschik over de 2007/2008 versie.
DX
pi_69330435
Maar dit topic gaat over DX.
DX
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:01:13 #78
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69330699
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:32 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Heb je een 3.5mm hoge mini Jack gekocht?
als je er geen verstand van hebt, zeg dan niks
pi_69330760
http://item.taobao.com/au(...)bd961.jhtml?cm_cat=0

Denken jullie dat deze echt is? Ik wi lgraag wel een hebben namelijk.
DX
pi_69330813
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

Jongentje, ik heb de kabel doorgeknipt, zat vezeldraad zoals de echte. Ik heb mijn iPod oordopjes die ik meekreeg ook doorgeknipt, zat ook vezeldraad in. Ik heb het dopje eraf gehaald vergeleken met die ik meekreeg exacht hetzelfde, alles is hetzelfde van binnen. Alleen de buitenkant is iets anders vanwege vernieuwingen. Ik beschik over de 2007/2008 versie.
Eerst je oordopjes doorknippen, en dan ook nog denken dat dat binnen de garantie valt?
Nieuwe oortjes van Apple?
pi_69330915
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:05 schreef Nowak het volgende:

[..]

Eerst je oordopjes doorknippen, en dan ook nog denken dat dat binnen de garantie valt?
Nieuwe oortjes van Apple?
Ik gebruik ze toch niet Ik vind Sennheiser beter
DX
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:36:30 #82
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69331657
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef SanderXX0X het volgende:
Maar dit topic gaat over DX.
Nu even niet .
Waar heb je je oortjes vandaan dan? China?

Btw, in elke oortelefoonkabel zit vezel in.
pi_69331677
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:05 schreef Nowak het volgende:

[..]

Eerst je oordopjes doorknippen, en dan ook nog denken dat dat binnen de garantie valt?
Nieuwe oortjes van Apple?
Ach, deze reeks was toch al verpest.
Einde bericht
pi_69332297
tvp
pi_69332393
de senheimer van focal doet het erg goed , hij heeft zelfs de wasmachine overleefd
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69332772
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:59 schreef gers het volgende:
de senheimer van focal doet het erg goed , hij heeft zelfs de wasmachine overleefd
Gekocht bij de iPod speciaalzaak toevallg?
Einde bericht
pi_69333114
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:03 schreef SanderXX0X het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)bd961.jhtml?cm_cat=0

Denken jullie dat deze echt is? Ik wi lgraag wel een hebben namelijk.
Als je iets wilt wat echt is koop je het in Nederland. Op taobao is alles net zo echt als Samsing, Nckia, Ifone, Rolax
pi_69333278
Even een vraag voor iemand die een Tag-Heuer Carrera had besteld, weet namelijk even niet meer wie:



Wat kostte het horloge en loopt 'ie nog steeds? Link van TaoBao of de prijs in yuan zou ook wel fijn zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door Bobsch op 23-05-2009 21:07:53 ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:52:24 #89
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69334053
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:21 schreef Xaia het volgende:

[..]

Als je iets wilt wat echt is koop je het in Nederland. Op taobao is alles net zo echt als Samsing, Nckia, Ifone, Rolax
Heb je toevallig nog die Breitling besteld of niet? Die van 60,95.
___
Anyways, men zegt hier dat als je shopt bij mall.taobao.com, dat je dan alleen genuine spullen daar kan kopen. Op de gewone taobao zijn het natuurlijk alleen fakes.
pi_69335568
Waarom verkoopt jack deze niet? Het komt uit de Taobao Mall dus het is echt (zoals sommigen hier beweren)

http://list.mall.taobao.com/2/g-s----g,ojqxsytbny-40-0--2-x.htm

20 euro voor een rayban is toch niks?


EDIT:

Niet alles is dus echt in de taobao mall




Ook op dit hangertje staat Genjine Sihce
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_69335876
Volgens mij heeft taobao mall niks met echt of nep te maken. Het is gewoon georganiseerder en daar kunnen chinezen handig producten kopen die niet in china worden gemaakt.
quote:
Taobao.com, China's most popular auction site, will launch a new platform for eligible major domestic and overseas consumer product makers and retailers to sell directly to Chinese buyers.

The new system - to complement the existing public site - has been established to win customers from offline store chains such as Wal-Mart and B&Q.

The Taobao Shopping Mall, to be online in March, will charge retailers based on their transaction volume. The Website, which has beat eBay Inc in China for its free service, is trying to be profitable and pave the way for going public.

"We want to make it a source of quality products for buyers of good taste, like traditional department stores, with guaranteed quality, good compensation policies and more convenient payment methods," an official with Taobao said yesterday.
source: http://www.china.org.cn/english/business/239421.htm
pi_69335957
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Heb je toevallig nog die Breitling besteld of niet? Die van 60,95.
Dat was iemand anders, geen idee of ie hem nog gekocht heeft
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:57:37 #93
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69337696
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:00 schreef mvc het volgende:
Het antwoord op deze vraag is vast al meerdere malen voorbij gekomen, maar ik stel hem nog maar een keer

Als ik bij DX iets bestel kan ik er met behulp van sku.1888 voor zorgen dat er geen omschrijving van de inhoud van het pakje op de verpakking wordt genoteerd.
Is dit bij DP standaard of is daar ook een sku voor ? Ik kan deze n.l. niet gevonden krijgen
1888 zorgt er niet voor dat de inhoud niet genoteerd wordt, het haalt alleen het DX-logo weg
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:39 schreef Swindler het volgende:
weet iemand het goede zoekwoord op taoboa voor zwembroek ?:P Als ik het letterlijk vertaal met google translate krijg ik allemaal vrouwen bikini's.
Swimming Shorts?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:15:34 #94
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69338205
Mijn pakje is binnen.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69338402
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:15 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn pakje is binnen.
mijn pakje ook
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:26:23 #96
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69338545
Wat zat er in de pakjes?
Vandaag trouwens ook een pakje binnengekregen.. Een vervangende Wii-oplader die ik doorverkocht had:)
Én ik heb winst, én ik heb een mooie nieuwe
pi_69338566
zo'n multitoolding
hopelijk maandag me voetbalshirtje
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69338642
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:22 schreef gers het volgende:

[..]

mijn pakje ook
En mijne ook:
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat zat er in de pakjes?
Vandaag trouwens ook een pakje binnengekregen.. Een vervangende Wii-oplader die ik doorverkocht had:)
Én ik heb winst, én ik heb een mooie nieuwe
Heb je dat wielren shirt al binnen?
pi_69338664
een echte doos uit china
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:30:44 #100
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69338678
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wacht op mijn omega horloge, ben benieuwd.
link?waar?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:32:30 #101
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69338723
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:29 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

En mijne ook:
[ afbeelding ]
[..]

Heb je dat wielren shirt al binnen?
Wat is dat "sporting 5 pcs" 5 shirtjes ofzo?
-----
Nee, is 15 mei shipped... Wel een berichtje gestuurd naar Jack of hij leveranciers kon vragen naar het nieuwe Rabobank/shirt... Maar dat ging niet lukken
quote:
Dear ...,

I am sorry to tell you that there is not a supplier can provide the design you mentioned.

And the supplier for the rabobank is not much in taobao ,just a few suppier ,so we just has a limited option for supplier.

Best regards,
Jack
En Saxo Bank zou rond 20 mei op Taobao komen, maar nog niet gezien... Als het nog lang duurt stuur ik volgende week weer een mailtje naar Rachel
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:35:31 #102
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69338800
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat zat er in de pakjes?
Vandaag trouwens ook een pakje binnengekregen.. Een vervangende Wii-oplader die ik doorverkocht had:)
Én ik heb winst, én ik heb een mooie nieuwe
PS
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69339546
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

link?waar?
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21802
Geen referral hier.
  zondag 24 mei 2009 @ 00:31:40 #104
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69340311
Ik zei de euro t.o.v. van de dollar trouwens weer mooi stijgen:
uit de OP gejat
Als de euro weer het punt bereikt dat hij 1.50 dollar waard is, scheelt dat zo'n 5 euro op een order van 50$ met de wisselkoers van nu.. Leuk meegenomen
  FOK!fotograaf zondag 24 mei 2009 @ 02:46:56 #105
145146 Andyy
pi_69342816
stomme paypal
pi_69343416
Reactie gekregen.
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:53 schreef Swindler het volgende:

[..]

Ja , ik hem hem gisteren besteld

Als je Rachel een mail hebt gestuurd krijg je maandag pas antwoord
[..]


>>Hi!
>>
>>http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-77296cea417794f6ea4a8337cec9df66.jhtml
>>
>>For this item ,there are already at least 5 FOK member ordered it.


Hahaha, nou ja, schijn ik toch wel aardige smaak te hebben

[ Bericht 22% gewijzigd door OddBehavior op 24-05-2009 05:18:05 (verkeerde quote) ]
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_69343731
Volgens mij ben ik niet de enige die interesse in een Dior-jasje heeft.

Verder is er een order met http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21624 en http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003 die 22 mei is geshipped
Die LaCoste's zien er wel erg slecht uit, maar ik hoop een review van de shit te maken als ik het binnen heb...
Heb zelf een echte RayBan (bij Pearl gekocht), dus goed vergelijkingsmateriaal
pi_69344246
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:22 schreef gers het volgende:

[..]

mijn pakje ook
Mijn HDMI kabel kwam ook binnen wel fijn ding eigenlijk, Nu nu wachten op mijn groene laser
pi_69344651
quote:
Op zondag 24 mei 2009 08:26 schreef Dingetjedattes het volgende:
Volgens mij ben ik niet de enige die interesse in een Dior-jasje heeft.

Hij ziet er dan ook erg netjes uit!
  zondag 24 mei 2009 @ 10:25:58 #110
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_69344808
USB AC Adapter (European White) besteld. Leek me wel handig voor mijn gadgets die alleen via USB geladen kan worden of als ik op reis ben en geen pc bij de hand heb.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_69344871
Als ik probeer zo'n G-star shirt op DP 2 keer te bestellen in verschillende kleuren lukt dat niet, prut site
pi_69344915
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:29 schreef eQuaL het volgende:
Als ik probeer zo'n G-star shirt op DP 2 keer te bestellen in verschillende kleuren lukt dat niet, prut site
Ik zie ook alles dubbel? Ben ik daar de enige in?
Einde bericht
pi_69344941
ik blijf het toch maar omslachtig vinden om echt goed te kunnen zoeken op taobao of mis ik een hele makkelijke manier ?

1 translate.google.com --> woord invullen (wat je zoekt in chineze letters en even ctrl-ins)
2 translate.google.com --> url invullen van (mall.)taobao.com vertalen naar engels of nederlands.
3 dan in de crappppy vertaalde site in een zoekveld je chineze letters invullen en op hoop van zegen kijken of er wat uitkomt.

Vreemd genoeg kom je dan erg vaak het woord "baby" tegen als vertaald woord

mis ik een goede manier? zo nee hebben de n00bs een goede handleiding
pi_69345432
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Wat is dat "sporting 5 pcs" 5 shirtjes ofzo?
-----
Nee, is 15 mei shipped... Wel een berichtje gestuurd naar Jack of hij leveranciers kon vragen naar het nieuwe Rabobank/shirt... Maar dat ging niet lukken
[..]

En Saxo Bank zou rond 20 mei op Taobao komen, maar nog niet gezien... Als het nog lang duurt stuur ik volgende week weer een mailtje naar Rachel
Wat zadeltasjes/frametasjes en handschoenen.
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
USB AC Adapter (European White) besteld. Leek me wel handig voor mijn gadgets die alleen via USB geladen kan worden of als ik op reis ben en geen pc bij de hand heb.
Annuleren en deze bestellen laad alles 2x zo snel op:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381
pi_69345621
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:04 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Annuleren en deze bestellen laad alles 2x zo snel op:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381
Zo'n ding is eigenlijk toch best handig! Is de SKU die jij aangeeft de beste? Weet iemand toevallig of deze ook met iPods werkt?

Enne, werkt zoiets ook (best handig met zo'n accu) of deze met batterijen

Bedankt
Einde bericht
  zondag 24 mei 2009 @ 11:41:25 #116
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_69346189
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:34 schreef kloink het volgende:
ik blijf het toch maar omslachtig vinden om echt goed te kunnen zoeken op taobao of mis ik een hele makkelijke manier ?

1 translate.google.com --> woord invullen (wat je zoekt in chineze letters en even ctrl-ins)
2 translate.google.com --> url invullen van (mall.)taobao.com vertalen naar engels of nederlands.
3 dan in de crappppy vertaalde site in een zoekveld je chineze letters invullen en op hoop van zegen kijken of er wat uitkomt.

Vreemd genoeg kom je dan erg vaak het woord "baby" tegen als vertaald woord

mis ik een goede manier? zo nee hebben de n00bs een goede handleiding
www.taobaonow.com
?
of ben ik nou dom
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
  zondag 24 mei 2009 @ 11:50:39 #117
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_69346431
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:04 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Wat zadeltasjes/frametasjes en handschoenen.
[..]

Annuleren en deze bestellen laad alles 2x zo snel op:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381
Ook besteld. Ik annuleer het toch niet. Zag in de comments dat het niet bij iedereen even goed werkt. Kan die andere nog altijd weggeven.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zondag 24 mei 2009 @ 12:06:40 #118
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69346805
Ik wil voor m'n PSP een video-out kabel kopen. Ze verkopen verschillende, dus ik vind het moeilijk kiezen. Er stond op een van de verpakkingen ook dat die specifieke kabel niet geschikt is om spelletjes op de tv af te spelen, terwijl ik dat wel zou willen
Iemand al ervaring met een van de kabels?

En die USB-opladers vind ik tricky, met name als ik in een van de reviews lees dat de kwaliteit slecht is en het interne deel ook niet helemaal netjes is. Ze verkopen ook allerlei laptop-adapters, daar hoor ik ook alleen maar slechte dingen over (kortsluiting enzo, op Tweakers worden ze wel eens uit elkaar gehaald en blijkt dat het binnenste alles behalve netjes is aangesloten). Dus ik ben er niet zo happig op eigenlijk. Maar ik kan ook te voorzichtig zijn
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69348456
Iemand enig idee of deze speakers goede geluidskwaliteit hebben?

http://www.focalprice.com(...)ite_CP076W_2881.html
DX
  zondag 24 mei 2009 @ 13:14:54 #120
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69348530
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:11 schreef SanderXX0X het volgende:
Iemand enig idee of deze speakers goede geluidskwaliteit hebben?

http://www.focalprice.com(...)ite_CP076W_2881.html
2x 2,5W is nou niet echt veel hè?
pi_69348794
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:30 schreef gers het volgende:
een echte doos uit china
IS niet echt een doos. Is gewoon allemaal tape wat over de inhoud is gedraaid
pi_69348796
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:41 schreef Powerkiwi het volgende:

[..]

www.taobaonow.com
?
of ben ik nou dom
:-) Nee hoor je bent zeker niet dom..maar het geen wat je in deze site tikt vertaald ie niet dus hij gaat kijken of ergens het engelse woord in voor komt. In een aantal producten komt dit inderdaad voor en die pikt ie eruit. Als je echt speciale dingen zoekt is (volgens mij) vertalen een beter plan. Alleen vertalen kan op verschillende manieren. Een nederlands woord in het engels vertalen kan vaak ook vertaald worden in meerdere engelse woorden zo zal dat ook wel in het chinees zijn.
pi_69348917
Volgens mij ben ik XXL nodig. Heb namelijk XL hier in NL. http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22139. Hoe doen jullie dat. Bestellen jullie altijd 1 maat groter?

XL is daar voor 1.80m zie ik net. Alleen kinderen kunnen dus G-Star daar dragen.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:36:41 #124
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69349150
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:14 schreef mstr het volgende:

[..]

2x 2,5W is nou niet echt veel hè?
Als het echte watts zijn is het wel veel. Meer dan genoeg. Kun je een grote huiskamer gemakkelijk van geluid voorzien.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:37:30 #125
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69349178
Hoe is het eigenlijk met TaoBaoNow afgelopen? Kunnen ze ondertussen goedkoop versturen?
  zondag 24 mei 2009 @ 13:39:46 #126
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69349260
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Als het echte watts zijn is het wel veel. Meer dan genoeg. Kun je een grote huiskamer gemakkelijk van geluid voorzien.
En daar gaat het mis ben ik bang.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:42:14 #127
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69349339
Waarschijnlijk niet. 2,5watt is een hoop.

http://www.circuitsonline.net/artikelen/view/2
  FOK!fotograaf zondag 24 mei 2009 @ 13:45:48 #128
145146 Andyy
pi_69349454
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:14 schreef mstr het volgende:

[..]

2x 2,5W is nou niet echt veel hè?
alsof kwantiteit gelijk staat aan kwaliteit
  zondag 24 mei 2009 @ 13:52:56 #129
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69349685
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:37 schreef Stinosss het volgende:
Hoe is het eigenlijk met TaoBaoNow afgelopen? Kunnen ze ondertussen goedkoop versturen?
Nee... Je hebt niet alles goed bijgehouden
pi_69350503
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:28 schreef Hardrebel het volgende:
Volgens mij ben ik XXL nodig. Heb namelijk XL hier in NL. http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22139. Hoe doen jullie dat. Bestellen jullie altijd 1 maat groter?

XL is daar voor 1.80m zie ik net. Alleen kinderen kunnen dus G-Star daar dragen.
Ik bestel ook altijd gewoon 1 maat groter ja.
pi_69351233
Zoh net tog maar die zwart/gele u-boat via DP besteld. Met wachten komt dat ding nooit aan

Begin met alleen wat aan paypal te ergeren. Die 'nu betalen' knop werkt niet altijd even goed. Soms als je er op drukt gebeurt er niks. Moet je een 2e keer drukken. Das rot want had dat een keer eerder en toen bleek er 2 keer betaald te zijn en had ik dus 2 geheugenkaartjes bij DX besteld (gelukkig kan je er dan eentje annuleren)
  zondag 24 mei 2009 @ 14:58:18 #132
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69351561
quote:
Op zondag 24 mei 2009 04:55 schreef OddBehavior het volgende:
Reactie gekregen.
[..]

>>Hi!
>>
>>http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-77296cea417794f6ea4a8337cec9df66.jhtml
>>
>>For this item ,there are already at least 5 FOK member ordered it.

Hahaha, nou ja, schijn ik toch wel aardige smaak te hebben
Wat is de prijs inc. shipping?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 24 mei 2009 @ 15:26:37 #133
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_69352284
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:58 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Wat is de prijs inc. shipping?
En wat wil DX erbij hebben als fee voor het inkopen van een TaoBao product en het verzenden?
  FOK!fotograaf zondag 24 mei 2009 @ 15:43:29 #134
145146 Andyy
pi_69352638
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:26 schreef 4gent_Orang3 het volgende:

[..]

En wat wil DX erbij hebben als fee voor het inkopen van een TaoBao product en het verzenden?
pi_69352990
Heeft iemand de mouwlengte van dat Dior jasje?
pi_69353117
Binnenkort ook maar is wat t-shirts bestellen via taobao (eerst eentje op proef ivm maat). 35 yuan is natuurlijk niks voor een shirt
  zondag 24 mei 2009 @ 16:22:34 #137
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69353563
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:26 schreef 4gent_Orang3 het volgende:

[..]

En wat wil DX erbij hebben als fee voor het inkopen van een TaoBao product en het verzenden?
He? Is dit nou een trieste reactie mbt de TT, of...?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 24 mei 2009 @ 16:50:14 #138
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_69354341
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:11 schreef Ballantines het volgende:
Werkt bij jullie het inloggen en order tracking page ook niet? (https://www.dealperfect.com/accounts/)?
Zijn captja is hoofdletter gevoelig
  zondag 24 mei 2009 @ 16:51:58 #139
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69354392
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:26 schreef 4gent_Orang3 het volgende:

[..]

En wat wil DX erbij hebben als fee voor het inkopen van een TaoBao product en het verzenden?
niet bij DX aankloppen met die vraag, gebruik DP
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_69354993
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:50 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Zijn captja is hoofdletter gevoelig
Dat ook, maar zoals hierboven al gezegd werd komt het omdat de link in zijn e-mails begint met https ipv http. Het moet dus gewoon http zijn.
pi_69355607
Ligt taobao er bij jullie ook uit?

http://downforeveryoneorjustme.com/www.taobao.com/
  zondag 24 mei 2009 @ 17:38:54 #142
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69356012
Eerste bestelling bij dealperfect gedaan: Kan ik rekenen op pakweg 3 weken?
  zondag 24 mei 2009 @ 17:40:16 #143
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69356067
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:27 schreef t1m0k het volgende:
Ligt taobao er bij jullie ook uit?

http://downforeveryoneorjustme.com/www.taobao.com/
It's you!
pi_69356095
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:38 schreef TeleluvR het volgende:
Eerste bestelling bij dealperfect gedaan: Kan ik rekenen op pakweg 3 weken?
Dat is een goede indicatie inderdaad.
  zondag 24 mei 2009 @ 17:41:28 #145
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69356111
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:41 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dat is een goede indicatie inderdaad.
Let the waiting begin!
  zondag 24 mei 2009 @ 17:41:31 #146
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_69356114
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:38 schreef TeleluvR het volgende:
Eerste bestelling bij dealperfect gedaan: Kan ik rekenen op pakweg 3 weken?
Ligt eraan wat je besteld hebt. Wat heb je besteld?
  zondag 24 mei 2009 @ 17:42:43 #147
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69356155
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:41 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je besteld hebt. Wat heb je besteld?
Zonnebril
pi_69356189
oh

[ Bericht 38% gewijzigd door 2Drix op 24-05-2009 17:56:47 ]
pi_69356204
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef 2Drix het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe je besteld bij tabao, in de OP kan ik er niks over vinden. Iets met een Jack ofzo
Geen referral hier.
  zondag 24 mei 2009 @ 17:48:14 #150
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_69356352
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Zonnebril
Dan heb je kans dat hij er sneller is, maar dat ligt er net aan of ze je type op voorraad hebben.
  zondag 24 mei 2009 @ 17:49:32 #151
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69356493
Vrijdag zonnebrilletje besteld, kreeg zaterdag al mailtje dat ie verstuurd was. Gaat snel dus!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 mei 2009 @ 17:54:35 #153
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69356570
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:52 schreef PIB het volgende:
Vrijdag zonnebrilletje besteld, kreeg zaterdag al mailtje dat ie verstuurd was. Gaat snel dus!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar als je de dure vorm van verzending kiest is je bril 3x zo duur geworden...
pi_69356809
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:54 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Ja, maar als je de dure vorm van verzending kiest is je bril 3x zo duur geworden...
Dilemma, dilemma...

Dan maar wachten
  zondag 24 mei 2009 @ 18:05:39 #155
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69356967
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Nee... Je hebt niet alles goed bijgehouden
Oke.
Sorry, ik zit niet hele dagen lang dit topic te refreshen.
pi_69357096
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:01 schreef e-wok het volgende:

[..]

als je er geen verstand van hebt, zeg dan niks
Ik mag geen flauwe grapjes meer maken
pi_69359961
http://item.taobao.com/au(...)4a8337cec9df66.jhtml

Deze van Dior. Wat betalen jullie hiervoor inclusief shipping bij Jack? Volgens de calculator is het iets van 30 dollar. Wat is de echte prijs?
  zondag 24 mei 2009 @ 19:47:40 #158
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69360066
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:05 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Oke.
Sorry, ik zit niet hele dagen lang dit topic te refreshen.
Was ook niet aanvallend bedoeld hoor
Ik zal ff het berichtje opzoeken voor je
update: Hierzo: DealExtreme #69: Concurrentie is goed voor de consument!
pi_69360809
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef Skiet het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)4a8337cec9df66.jhtml

Deze van Dior. Wat betalen jullie hiervoor inclusief shipping bij Jack? Volgens de calculator is het iets van 30 dollar. Wat is de echte prijs?
rond de 30 dollar
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zondag 24 mei 2009 @ 20:32:09 #160
243927 Lolque
woopwoop
pi_69361399
Iemand die dit: http://www.focalprice.com(...)ver_CN047S_9873.html artikel kent?
Hoe werkt het? moet je die aansluiten op je (externe) hdd en op die manier kan je hem beveiligen?
kei lief.
  zondag 24 mei 2009 @ 20:35:16 #161
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69361512
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:32 schreef Lolque het volgende:
Iemand die dit: http://www.focalprice.com(...)ver_CN047S_9873.html artikel kent?
Hoe werkt het? moet je die aansluiten op je (externe) hdd en op die manier kan je hem beveiligen?
Nee. Is gewoon iets wat je Windows login vervangt voor zover ik weet. Je kunt de PC alleen opstarten als dat stickje erin zit.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 24 mei 2009 @ 20:52:59 #162
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_69362096
Zit nu te twijfelen om een USB barcode scanner te kopen. Zou dan mijn game/dvd/etc-collectie in diverse verzamelprogramma's willen invoeren en met een dergelijke scanner gaat het een stuk harder (tov honderden barcodes 1 voor 1 intypen).
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zondag 24 mei 2009 @ 20:53:54 #163
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69362138
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zit nu te twijfelen om een USB barcode scanner te kopen. Zou dan mijn game/dvd/etc-collectie in diverse verzamelprogramma's willen invoeren en met een dergelijke scanner gaat het een stuk harder (tov honderden barcodes 1 voor 1 intypen).
Wtf?
pi_69362206
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef Skiet het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)4a8337cec9df66.jhtml

Deze van Dior. Wat betalen jullie hiervoor inclusief shipping bij Jack? Volgens de calculator is het iets van 30 dollar. Wat is de echte prijs?
27 dollar betaald
&lt;&gt;
  zondag 24 mei 2009 @ 20:56:20 #165
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69362240
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zit nu te twijfelen om een USB barcode scanner te kopen. Zou dan mijn game/dvd/etc-collectie in diverse verzamelprogramma's willen invoeren en met een dergelijke scanner gaat het een stuk harder (tov honderden barcodes 1 voor 1 intypen).
quote:
Pros: - The best i bought from DX
- Works as intended
- reads all the codes i "feed"
- Even reads Mountain Dew can's (silver codes)
- Has a nice orange glow
- Qaulity is better than i espected
- Easily detected by xp AND Vista !
- Works like a normal keyboard
- Fully customisable !!!
- Booklet included with config barcodes
- Packaged in a nice box
- Long, sturdy cord !

Cons: - Non really
- No software included
- Orange light a bit to bright... ?

Other Thoughts:

Bottomline: I bought mine to use with my DVD collection and it works like a charm, reads every barcode and has a proffesional look
  zondag 24 mei 2009 @ 21:00:18 #166
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_69362402
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Wtf?
Zie ook http://www.collectorz.com/ (boeken, dvd's, games, stripboeken, cd's) en http://www.invelos.com/ (bekende DVD Profiler)
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zondag 24 mei 2009 @ 21:04:36 #167
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69362573
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:00 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Zie ook http://www.collectorz.com/ (boeken, dvd's, games, stripboeken, cd's) en http://www.invelos.com/ (bekende DVD Profiler)
Ah, als je er van houdt is het een leuk systeempje
pi_69363376
Ik vraag me af, maken ze geen verlies op de verzendkosten als je iets heel goedkoops koopt?
  zondag 24 mei 2009 @ 21:27:05 #169
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69363470
Ik denk dat dat in de praktijk opweegt tegen degenen die veel tegelijk kopen!
pi_69363639
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:55 schreef Swindler het volgende:

[..]

27 dollar betaald
heb je hier fotos van ? zoja kun je deze hier posten ? en welke maat heb je ?

groet

Bam
  zondag 24 mei 2009 @ 21:31:33 #171
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_69363640
Is het niet zo dat de verzendkosten vergoed worden door Chinese overheid om zo de import te stimuleren? Dacht het hier ooit gelezen te hebben.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zondag 24 mei 2009 @ 21:32:36 #172
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69363678
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is het niet zo dat de verzendkosten vergoed worden door Chinese overheid om zo de import te stimuleren? Dacht het hier ooit gelezen te hebben.
Zou dat dan niet export moeten zijn?
  zondag 24 mei 2009 @ 21:34:23 #173
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_69363745
Dacht dat ik export had getyped
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zondag 24 mei 2009 @ 21:40:30 #174
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69363963
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Nee. Is gewoon iets wat je Windows login vervangt voor zover ik weet. Je kunt de PC alleen opstarten als dat stickje erin zit.
En het is een bescherming van je date!
Daarnaast lijkt me zo'n stickje onhandig, een fatsoenlijk wachtwoord (evt ook op je Bios) lijkt me afdoende of je kan een wachtwoord op je hdd zetten (of gebruik maken van encryptie). Daarnaast is het volgens mij behoorlijk beroerd als je em kwijt bent
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 24 mei 2009 @ 21:45:45 #175
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69364162
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En het is een bescherming van je date!
Daarnaast lijkt me zo'n stickje onhandig, een fatsoenlijk wachtwoord (evt ook op je Bios) lijkt me afdoende of je kan een wachtwoord op je hdd zetten (of gebruik maken van encryptie). Daarnaast is het volgens mij behoorlijk beroerd als je em kwijt bent
Gewoon een nieuwe bestellen, al die chinese shit heeft toch dezelfde code
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 24 mei 2009 @ 21:47:32 #176
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69364225
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:45 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Gewoon een nieuwe bestellen, al die chinese shit heeft toch dezelfde code
Dat heeft nut Dan kan dus iedereen met zo'n sticky alsnog fijn op je pc Kortom: bespaar je het geld en los het lekker anders op
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69364666
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:25 schreef synnath het volgende:
Ik vraag me af, maken ze geen verlies op de verzendkosten als je iets heel goedkoops koopt?
Bestellingen worden volgens mij in bulks verzonden, niet klant voor klant apart.
Bovendien zit in de verkoopprijs van de producten de verzendkosten al inbegrepen. gemiddeld zullen ze niet veel kwijt zijn aan verzendkosten vergeleken met de inkomsten...
  zondag 24 mei 2009 @ 22:05:45 #178
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69364899
Ik waag me ook maar eens aan de boxershorts...Ik wou een zonnebril kopen, maar vertrouw het toch niet. Mijn ervaring met producten uit bijv. Italië en Turkije is dat ze met een week of 3 van ellende uit elkaar vallen.

Hier mn dp lijstje:
quote:
Dropshipping- (1888)
Waterproof Million Times Matches without Fuel- Silver (21763)
Cotton Stretch 365 Trunk Underwear for Man Light Gray(green side)- (22169)
CK Purified Cotton Pro Stretch Boxer Brief for Man Gray(red side)- (22113)
  zondag 24 mei 2009 @ 22:09:03 #179
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69365024
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:59 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Bestellingen worden volgens mij in bulks verzonden, niet klant voor klant apart.
Bovendien zit in de verkoopprijs van de producten de verzendkosten al inbegrepen. gemiddeld zullen ze niet veel kwijt zijn aan verzendkosten vergeleken met de inkomsten...
DX behaalt zelfs $0,60 winst op een product van $1,30 (een microSD-cardreader, dus een klein ding van 5 gram ofzo)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69365487
heeft DX,DP enz iets waardoor je je videobanden naar dvd kan zetten?
  zondag 24 mei 2009 @ 22:21:54 #181
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69365644
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef Ayca het volgende:
heeft DX,DP enz iets waardoor je je videobanden naar dvd kan zetten?
Op DX even naar "EasyCAP" zoeken.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 24 mei 2009 @ 22:22:50 #182
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
pi_69365692
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef Ayca het volgende:
heeft DX,DP enz iets waardoor je je videobanden naar dvd kan zetten?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11267
pi_69365695
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:04 schreef Kadooosh het volgende:

Annuleren en deze bestellen laad alles 2x zo snel op:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2381
Heb er al 2 gehad en beide deden het na 2/3 weken niet meer.

Verder laatste tijd weer genoeg zooi besteld op DX.
quote:
00045 Laptop/PC Security Cable Combo
03488 Realistic Rose Digital Voice Recorder
06086 12V 7-LED Front Bumper Decoration Lights for Vehicles (2 Lights Pack)
11839 Complete Disassembly Tools for iPhone and iPhone 3G (6-Piece Set)
19754 1000mA EU Travel Charger for iPhone 2G/3G (100~240V AC)
21123 Replacement 3.7V 1600mAh Rechargeable Li-Ion Battery Pack for NDS Lite
02599 Audio Line-in Cassette Adapter for Car Stereos
15613 New TopToy DSTT Multimedia Card for NDS and NDS Lite (Supports SDHC)
16022 Professional Screen Protector for Sony Alpha A-350 Digital Camera
Levertijd 1,5 week

01138 Mini Pig 2 LEDs Flashlight White
01224 LED Shot Cup
02691 1-to-3 Car Cigarette Lighter Power Port Splitter
03502 Round to Flat Power Plug Convertor
03529 Flat to Round Power Plug Convertor
05817 SSK All-in-One USB 2.0 Card Reader
10130 Car MP3 Player FM Transmitter with SD Slot and IR Remote (SD/MMC/USB Port/MP3)
22838 Customizable Text Dot-Matrix Blue LED Scrolling Message Display Belt Buckle -
17803 Water Bottle Mounting Carabiner Snaphook Clips (2-Pack)
Levertijd was bijna 3 weken voor het laatste artikel de rest binnen 2 weken thuis.

00751 2032 x 20 pcs Cell Batteries
01224 LED Shot Cup
11687 Silicone Case for iPhone (Black)
Eergisteren besteld wordt vandaag verzonden.

Toch zijn ze met de meeste producten goedkoper als DP. Ook zijn de meeste dingen vrij snel hier 2 dagen geleden besteld en nu onderweg dus ik hoop nog voor einde van de week binnen.

Tjsah dat je een hoop nepkleding kunt kopen via DP is leuk maar als je zo graag in merkspul loopt betaal het er dan ook voor.....
pi_69366091
quote:
En op Ebay nog een stuk goedkoper:
http://cgi.ebay.com/USB-2(...)0QQitemZ280335145842

Wees maar niet bang synnath, DX maakt genoeg winst .
pi_69366722
danke
(is mn moeder ook weer blij )
  zondag 24 mei 2009 @ 22:44:25 #186
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69366776
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:09 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

DX behaalt zelfs $0,60 winst op een product van $1,30 (een microSD-cardreader, dus een klein ding van 5 gram ofzo)
Jij berekent ook de man-uren en het verpakkingsmateriaal mee? Nee..
  zondag 24 mei 2009 @ 22:52:21 #187
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_69367073
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:22 schreef harley het volgende:

[..]

Heb er al 2 gehad en beide deden het na 2/3 weken niet meer.

Verder laatste tijd weer genoeg zooi besteld op DX.
[..]


Toch zijn ze met de meeste producten goedkoper als DP. Ook zijn de meeste dingen vrij snel hier 2 dagen geleden besteld en nu onderweg dus ik hoop nog voor einde van de week binnen.

Tjsah dat je een hoop nepkleding kunt kopen via DP is leuk maar als je zo graag in merkspul loopt betaal het er dan ook voor.....
Pricematch laten doen op DP, dan passen ze de prijs aan.
  zondag 24 mei 2009 @ 22:59:02 #188
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69367375
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:44 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Jij berekent ook de man-uren en het verpakkingsmateriaal mee? Nee..
Oke, dat dan weer niet inderdaad, als mensen dus alleen maar die dingen zouden bestellen dan zou de winst inderdaad miniem zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 25 mei 2009 @ 00:08:16 #189
209721 Downstar
Moeimaker
pi_69369936
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:59 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Oke, dat dan weer niet inderdaad, als mensen dus alleen maar die dingen zouden bestellen dan zou de winst inderdaad miniem zijn.
maargoed ; DX krijgt niet alleen orders met die dingen .. ze krijgen ook grotere orders waar nog veeeel meer winst op word gemaakt

en mocht dx wel alleen die orders krijgen, hoeven ze niet zoveel personeel meer te hebben.. wat weer kosten bespaard , waardoor de winst ook weer hoog is

oftewel conclusie : DX pakt genoeg winst !

wat terecht is en voor ons is t nog goedkoop dus niet klagen.

Amen.
  maandag 25 mei 2009 @ 00:09:14 #190
209721 Downstar
Moeimaker
pi_69369965
DUBBEL
  maandag 25 mei 2009 @ 03:17:03 #191
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69371662
Staan er ook slaappillen op TaoBao ?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69372095
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Pricematch laten doen op DP, dan passen ze de prijs aan.
Al enkele weken geleden bij 6 producten gedaan maar nog geen prijswijziging gezien
pi_69372104
quote:
Op maandag 25 mei 2009 03:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Staan er ook slaappillen op TaoBao ?
Spring gewoon van de brug, gaat een stuk sneller (hoef je niet 3 weken te wachten tot 't hier is) met als resultaat dat dit topic minder snel vol is.
  maandag 25 mei 2009 @ 09:03:29 #194
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69372884
quote:
Op maandag 25 mei 2009 07:58 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Spring gewoon van de brug, gaat een stuk sneller (hoef je niet 3 weken te wachten tot 't hier is) met als resultaat dat dit topic minder snel vol is.


Nee, maar even serieus. Medicijnen aan China moet je echt niet aan beginnen...
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:22 schreef harley het volgende:

[..]

Heb er al 2 gehad en beide deden het na 2/3 weken niet meer.

Verder laatste tijd weer genoeg zooi besteld op DX.
[..]


Toch zijn ze met de meeste producten goedkoper als DP. Ook zijn de meeste dingen vrij snel hier 2 dagen geleden besteld en nu onderweg dus ik hoop nog voor einde van de week binnen.

Tjsah dat je een hoop nepkleding kunt kopen via DP is leuk maar als je zo graag in merkspul loopt betaal het er dan ook voor.....
Uhm.. ik zou uitkijken met die battery packs... die zijn vaak niet tegen overladen beschermd etc.
En ze willen volgens mij nog wel eens ontploffen..
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69373213
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:03 schreef joepie91 het volgende:

[..]



Nee, maar even serieus. Medicijnen aan China moet je echt niet aan beginnen...
[..]

Uhm.. ik zou uitkijken met die battery packs... die zijn vaak niet tegen overladen beschermd etc.
En ze willen volgens mij nog wel eens ontploffen..
Valt allemaal reuze mee gebeurt echt niet zo vaak...kan ook gewoon gebeuren met accu's die je hier in de winkel koopt.
Tijdje terug riep Nokia nog miljoenen accu's terug omdat deze niet vellig waren.
  maandag 25 mei 2009 @ 09:20:51 #196
10754 alki
Alfisti
pi_69373272
Mijn U-boat horloge staat nog steeds op collecting products al sinds donderdag
Cuore Sportivo
  maandag 25 mei 2009 @ 09:22:26 #197
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69373312
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Valt allemaal reuze mee gebeurt echt niet zo vaak...kan ook gewoon gebeuren met accu's die je hier in de winkel koopt.
Tijdje terug riep Nokia nog miljoenen accu's terug omdat deze niet vellig waren.
Ja, alleen het grote verschil met hier en China zijn de kwaliteitseisen. Zoals ik al eerder in dit topic aangaf is de kwaliteit van opladers e.d. ook om te huilen. Simpelweg omdat ze ze daar zo goedkoop en simpel mogelijk maken. Wat veel meer risico's met zich mee brengt als het originele exemplaar te vervangen met een origineel. Daar geef ik graag extra geld aan uit
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 25 mei 2009 @ 09:37:48 #198
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69373674
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Valt allemaal reuze mee gebeurt echt niet zo vaak...kan ook gewoon gebeuren met accu's die je hier in de winkel koopt.
Tijdje terug riep Nokia nog miljoenen accu's terug omdat deze niet vellig waren.
Hier worden ze inderdaad nog teruggeroepen...
pi_69373750
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:20 schreef alki het volgende:
Mijn U-boat horloge staat nog steeds op collecting products al sinds donderdag
Omg! Da's wel 2,beetje dagen dat je aan het wachten bent! Schandalig, ophangen die lui!
  maandag 25 mei 2009 @ 09:48:30 #200
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69373993
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:40 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Omg! Da's wel 2,beetje dagen dat je aan het wachten bent! Schandalig, ophangen die lui!
Dat is inderdaad "belachelijk", maar
quote:
Op maandag 25 mei 2009 07:58 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Spring gewoon van de brug, gaat een stuk sneller (hoef je niet 3 weken te wachten tot 't hier is) met als resultaat dat dit topic minder snel vol is.
is dan wel weer een beetje...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69374044
Hmmmm...zouden onze vrienden van DP heel stiekem het winstpercentage iets verder omghoog gooien? Ik vind het nogal pittig:

Vlieger van 420 yuan wordt 93 dollar inclusief verzending zonder tracking (weegt niets)

Omgerekend is 420 yuan 61 dollar dus bij elkaar 32 dollar winst. Dan verdien je denk ik toch ERG aardig als je misschien wel 100 items per dag afhandeld met al die fokkers .

Bedrag heeft mij doen besluiten 50 euro meer te betalen voor een kite met " merkzekerheid" ipv no name en chineze "uitleg dvd"

volgende keer beter
pi_69374211
Op zich zou het wel grappig zijn als iedereen die zeikt over de levertijden China eens aanwijst op een wereldkaart. Gaat niet goedkomen volgens mij.
  maandag 25 mei 2009 @ 09:57:57 #203
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69374255
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:56 schreef g0dz0r het volgende:
Op zich zou het wel grappig zijn als iedereen die zeikt over de levertijden China eens aanwijst op een wereldkaart. Gaat niet goedkomen volgens mij.
Dan wil ik niet weten met wat voor mensen jij omgaat, seriously ___________!!!!!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 25 mei 2009 @ 09:58:41 #204
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_69374273
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:57 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dan wil ik niet weten met wat voor mensen jij omgaat, seriously ___________!!!!!
dat vroeg ik me ook al af
China kun je haast niet missen hoor
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 25 mei 2009 @ 10:01:05 #205
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69374345
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:50 schreef kloink het volgende:
Hmmmm...zouden onze vrienden van DP heel stiekem het winstpercentage iets verder omghoog gooien? Ik vind het nogal pittig:

Vlieger van 420 yuan wordt 93 dollar inclusief verzending zonder tracking (weegt niets)

Omgerekend is 420 yuan 61 dollar dus bij elkaar 32 dollar winst. Dan verdien je denk ik toch ERG aardig als -knip-
32 dollar winst?
De shipping van de supplier > DP moet er nog bij, de shipping van DP naar jou, inpakmateriaal, en dan de PayPal-fees. Dan nog is het waarschijnlijk redelijk wat winst, maar 100 van die dingen verkopen per dag lukt niet hoor .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69374378
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:58 schreef Muck het volgende:

[..]

dat vroeg ik me ook al af
China kun je haast niet missen hoor
Na al de posts hier in de trend van "het is eergisteren al op de bus gegaan en nog steeds niet aangekomen" vraag ik me echt oprecht af of sommigen wel weten waar het ligt.

Herinnert iemand zich de vakantieman nog met een soortgelijk spelletje?
  maandag 25 mei 2009 @ 10:02:11 #207
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69374381
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:58 schreef Muck het volgende:

[..]

dat vroeg ik me ook al af
China kun je haast niet missen hoor
Inderdaad, waarschijnlijk zou mijn nichtje van 5 (of 6 ) het zelfs nog kunnen aanwijzen.
Als het nou Iran was ofzo, maar China.... .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 25 mei 2009 @ 10:05:04 #208
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_69374460
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:02 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Na al de posts hier in de trend van "het is eergisteren al op de bus gegaan en nog steeds niet aangekomen" vraag ik me echt oprecht af of sommigen wel weten waar het ligt.

Herinnert iemand zich de vakantieman nog met een soortgelijk spelletje?
okee, daar heb je wel een punt
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:02 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Inderdaad, waarschijnlijk zou mijn nichtje van 5 (of 6 ) het zelfs nog kunnen aanwijzen.
Als het nou Iran was ofzo, maar China.... .
Iran zou ik ook niet aan kunnen wijzen hoor
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_69374521
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:05 schreef Muck het volgende:
Iran zou ik ook niet aan kunnen wijzen hoor
Rechts van Irak.
  maandag 25 mei 2009 @ 10:19:44 #210
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_69374882
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:07 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Rechts van Irak.
Okee, ik val in herhaling:
Ook Irak kan ik niet aanwijzen op een kaart
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_69375056
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef Muck het volgende:

[..]

Okee, ik val in herhaling:
Ook Irak kan ik niet aanwijzen op een kaart
Ook niet ongeveer??
pi_69375172
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ook niet ongeveer??
[ afbeelding ]
Ik ga voor groen, boven Saoedi-Arabië
  maandag 25 mei 2009 @ 10:29:57 #213
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_69375197
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ook niet ongeveer??
[ afbeelding ]
Nope
Ik weet dat het midden-oosten is, en daar houdt het mee op
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 25 mei 2009 @ 10:31:22 #214
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_69375241
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik ga voor groen, boven Saoedi-Arabië
Je hebt het goed

officieel de Republiek Irak, is een land in het Midden-Oosten; het ligt voor een groot deel in en rond het stroomgebied van de rivieren de Eufraat en de Tigris. Het grenst in het zuidoosten aan de Perzische Golf, en verder met de klok mee aan Koeweit, Saoedi-Arabië, Jordanië, Syrië, Turkije en Iran.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  FOK!fotograaf maandag 25 mei 2009 @ 10:34:24 #215
145146 Andyy
pi_69375339
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Muck het volgende:

[..]

Nope
Ik weet dat het midden-oosten is, en daar houdt het mee op

en lekker ontopic weer
  maandag 25 mei 2009 @ 10:39:40 #216
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_69375496
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:34 schreef Andyy het volgende:

[..]


en lekker ontopic weer
kun je nagaan hoe goed mijn Aardrijkskunde is

Ja, ontopic
Ik heb zaterdag mijn DS uit mijn handen laten vallen op de plavuizen van mijn ouders ( ) en godzijdank doet ie het nog, maar er zijn een hoop stukken af, dus ik heb een nieuwe behuizing besteld

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_69375870
Mijn huisgenoot en ik verwachten al een paar weken een xbox 360 game die ik op een Engelse site had besteld. Echter met al die pakjes die steeds aankomen, zonnebrillen, andere shit, denkt mijn huisgenoot steeds dat dat die game is en maakt al die pakjes open om dan weer teleurgesteld te mopperen dat ik zoveel bestel
pi_69375899
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:20 schreef alki het volgende:
Mijn U-boat horloge staat nog steeds op collecting products al sinds donderdag
ik heb nog een order van 24 april op collecting products staan, maar 2 dagen is natuurlijk ook te lang.
&lt;&gt;
pi_69375921
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:34 schreef Andyy het volgende:

[..]


en lekker ontopic weer
Ik heb mijn punt gemaakt.
pi_69376636
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Jack said it..

En voor degene die vorig topic vroeg of ik nog blij met mijn Omega was (Swindler?);
Drummerdude + Omega
Welke heb je? Linkje en prijs?
  maandag 25 mei 2009 @ 11:24:19 #221
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69376752
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:20 schreef Esnader het volgende:

[..]

Welke heb je? Linkje en prijs?
http://eshop.dealperfect.com/detail.dp/sku.21802
pi_69376863
quote:
Nice! Ondanks dat het waarschijnlijk dus een klasse C horloge is werkt alles naar behoren? En ook geen tijdafwijking na een dag?
  maandag 25 mei 2009 @ 12:11:57 #223
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69378219
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef Esnader het volgende:

[..]

Nice! Ondanks dat het waarschijnlijk dus een klasse C horloge is werkt alles naar behoren? En ook geen tijdafwijking na een dag?
Het linkerklokje (loopt 2 uur voor) werkt niet super, verder alles OK..
pi_69378539
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:11 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Het linkerklokje (loopt 2 uur voor) werkt niet super, verder alles OK..
Hebje die wel goed ingesteld? Het probleem is ook vaak dat mensen niet weten hoe een horloge werkt.
  maandag 25 mei 2009 @ 13:20:52 #225
10754 alki
Alfisti
pi_69380200
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:40 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Omg! Da's wel 2,beetje dagen dat je aan het wachten bent! Schandalig, ophangen die lui!
Hij is shipped nu
Cuore Sportivo
  maandag 25 mei 2009 @ 13:50:19 #226
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_69380951
Rachel is er morgen weer gewoon, he?
YB
pi_69381098
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:50 schreef YourBuddy het volgende:
Rachel is er morgen weer gewoon, he?
wacht..ik bel der even voor je
  maandag 25 mei 2009 @ 14:02:12 #228
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_69381271
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:55 schreef kloink het volgende:

[..]

wacht..ik bel der even voor je
Oke. Ja, ik bel eigenlijk bijna nooit met China, maar ik ben blij dat je het voor me wilt doen...
YB
pi_69381296
Via skype kan het.
pi_69381363
mijn nokia-usb lader is binnengekomen en.... hij doet het! Wel crap kwaliteit, ben benieuwd hoelang ie meegaat
pi_69381869
Rachel is bij mij op Skype gewoon bereikbaar en online nu. Heb haar nog gesproken vandaag.
pi_69382113
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22138 Zal dit nog wat zijn. Ben een nieuwe nodig maar is dit niet wat duur?
pi_69382892
Net een mail gehad van Rachel dat ze de Dior-jas vandaag gaat toevoegen in de shop.
Ben benieuwd
pi_69383197
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef Dingetjedattes het volgende:
Net een mail gehad van Rachel dat ze de Dior-jas vandaag gaat toevoegen in de shop.
Ben benieuwd
Het is inderdaad een zeer mooi jasje,,, het probleem is alleen dat ik bang ben dat zoiets snel tegengehouden gaat worden door de douane.....

Wat zijn eigenlijk de boete's voor het importeren van namaak-kleding?
pi_69384231
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Xuerio het volgende:

[..]

Het is inderdaad een zeer mooi jasje,,, het probleem is alleen dat ik bang ben dat zoiets snel tegengehouden gaat worden door de douane.....

Wat zijn eigenlijk de boete's voor het importeren van namaak-kleding?
Ik heb net 2 G-star broeken + 1 Jack & Jones besteld, oeps.
pi_69384422
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:31 schreef Hardrebel het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22138 Zal dit nog wat zijn. Ben een nieuwe nodig maar is dit niet wat duur?
Valt wel mee tog? (als het echt leer is)
Heb vorig jaar op mallorca een leren portemonnee gekocht voor 10 euro.
15 dollar is 11 euro
  maandag 25 mei 2009 @ 15:46:13 #237
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69384489
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Xuerio het volgende:

[..]

Het is inderdaad een zeer mooi jasje,,, het probleem is alleen dat ik bang ben dat zoiets snel tegengehouden gaat worden door de douane.....

Wat zijn eigenlijk de boete's voor het importeren van namaak-kleding?
quote:
U ontvangt goederen uit het buitenland. Dan heeft u te maken met regels voor bepaalde goederen. Er zijn bijvoorbeeld regels voor:

* liquide middelen (meer dan ¤ 10.000 contant geld en waarde papieren)
* nagemaakte artikelen
* bedreigde dier- en plantensoorten
* dierlijke producten en levensmiddelen
* planten, bloemen, groenten en fruit
* wapens en munitie, speelgoedwapens en nepwapens
* geneesmiddelen
* verdovende middelen
* cultuurgoederen (zoals kunst en antiek)

Overtreding strafbaar

De Douane en andere opsporingsdiensten controleren of u zich aan deze regels houdt. Houdt u zich niet aan deze regels? Dan bent u strafbaar en kunt u worden vervolgd.
bron

En er is ontheffing voor 3 stuks namaak kleding/horloges wanneer je het zelf als reiziger meeneemt uit het buitenland. Dit geldt echter niet voor import per post:
quote:
Deze uitzondering geldt alleen als u de goederen zelf meeneemt als reiziger. Komen nagemaakte goederen per post- of koeriersbedrijf in Nederland aan, dan worden de nagemaakte goederen in beslag genomen en kunt u worden vervolgd.
bron

Oppassen dus En met name met die horloges. Dat soort type horloges worden hier in Zwolle bijvoorbeeld voor 15-20 euro verkocht bij een horlogezaakje. Dat zijn natuurlijk geen letterlijke kopieën van een merk zoals die uit China, maar wel allemaal eenzelfde soort model. Lijkt me niet het risico waard En als er wat mee is hoef je niet moeilijk moeilijk alles terug te sturen, maar heb je een fysieke winkel waar je naar toe kunt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 25 mei 2009 @ 15:49:59 #238
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69384611
Ik heb van die oranje oordopjes gekocht op DX (5 dagen shipping staat er) maar nu staat er Processing - Contact us for the latest update.
Moet ik dan langer wachten of is er gewoon een fout?
  maandag 25 mei 2009 @ 15:51:35 #239
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69384669
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb van die oranje oordopjes gekocht op DX (5 dagen shipping staat er) maar nu staat er Processing - Contact us for the latest update.
Moet ik dan langer wachten of is er gewoon een fout?
Gewoon nog even wachten.
pi_69384790
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.





Ben blij dat ik er maar 1 besteld heb.
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
  maandag 25 mei 2009 @ 15:57:23 #241
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69384834
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:51 schreef mstr het volgende:

[..]

Gewoon nog even wachten.
Beetje ongeduldig maar hoelang?
pi_69384920
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.

[ afbeelding ]



Ben blij dat ik er maar 1 besteld heb.
oke dit is echt hilarisch! via jack ? dan krijg je vast een nieuwe
pi_69385043
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:59 schreef stefan2009 het volgende:

[..]

oke dit is echt hilarisch! via jack ? dan krijg je vast een nieuwe
Straks heeft hij ze zelf gemaakt lol!
pi_69385119
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Straks heeft hij ze zelf gemaakt lol!
jackstar combinatie van Gstar en jack and jones,
pi_69385173
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.

[ afbeelding ]



Ben blij dat ik er maar 1 besteld heb.

Mijn god, dat is wel heel erg!
  FOK!fotograaf maandag 25 mei 2009 @ 16:11:29 #246
145146 Andyy
pi_69385339
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:31 schreef Hardrebel het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22138 Zal dit nog wat zijn. Ben een nieuwe nodig maar is dit niet wat duur?
ja extreem duur, overpriced gewoon, je zou zelfs geld bij gelegd moeten krijgen
  FOK!fotograaf maandag 25 mei 2009 @ 16:16:04 #247
145146 Andyy
pi_69385488
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.

[ afbeelding ]



Ben blij dat ik er maar 1 besteld heb.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:21:15 #248
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_69385676
Ik heb zojuist een eerste ordertje geplaatst om DealExtreme eens uit te proberen.

Een USB ventilator, speciaal omdat het zulke warm weer is en de baas geen airco wil laten installeren
pi_69385727
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.

[ afbeelding ]



Ben blij dat ik er maar 1 besteld heb.
Zal dat nou niemand hebben opgemerkt, denken ze dat het hoort of hebben ze het maar gewoon verstuurd onder het mom van "beter iets dan niets"?
  maandag 25 mei 2009 @ 16:23:17 #250
243927 Lolque
woopwoop
pi_69385742
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.

[ afbeelding ]



Ben blij dat ik er maar 1 besteld heb.
*Rolt stilletjes over de grond*
kei lief.
  FOK!fotograaf maandag 25 mei 2009 @ 16:23:32 #251
145146 Andyy
pi_69385753
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:21 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb zojuist een eerste ordertje geplaatst om DealExtreme eens uit te proberen.

Een USB ventilator, speciaal omdat het zulke warm weer is en de baas geen airco wil laten installeren
zo'n kleine ventilatortje helpt niet echt
verplaatst niet genoeg lucht, volgens mij kan je nog beter een fan uit je computer gebruiken
pi_69385763
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:21 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb zojuist een eerste ordertje geplaatst om DealExtreme eens uit te proberen.

Een USB ventilator, speciaal omdat het zulke warm weer is en de baas geen airco wil laten installeren
Welke?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6941
Die kan ik je aanraden, lekker windje en is zeer stil!
  maandag 25 mei 2009 @ 16:26:38 #253
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_69385861
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Welke?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6941
Die kan ik je aanraden, lekker windje en is zeer stil!
Of je gedachten kon lezen
pi_69385963
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Zal dat nou niemand hebben opgemerkt, denken ze dat het hoort of hebben ze het maar gewoon verstuurd onder het mom van "beter iets dan niets"?
Ik zou hem gewoon dragen! Leuker dan al die 'grappige' shirts waar mensen veel mee rondlopen..
  maandag 25 mei 2009 @ 16:37:02 #255
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69386203
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.

[ afbeelding ]



Ben blij dat ik er maar 1 besteld heb.
Omg
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:41:54 #256
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_69386349
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Xuerio het volgende:

[..]

Het is inderdaad een zeer mooi jasje,,, het probleem is alleen dat ik bang ben dat zoiets snel tegengehouden gaat worden door de douane.....

Wat zijn eigenlijk de boete's voor het importeren van namaak-kleding?
Tot nog toe geen boetes gehad, alleen een nette brief (2x) waarin staat dat de producten vernietigd worden. Tevens staat in dezelfde brief dat vervolging dit keer niet aan de orde is, maar je er met een waarschuwing vanaf komt en dat je in het vervolg geen nepproducten meer moet importeren. Het risico is dat je in het vervolg wel een boete krijgt.

Bij mij is echter al 2 x dezelfde brief binnengekomen.
pi_69386544
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.

[ afbeelding ]



Ben blij dat ik er maar 1 besteld heb.
Ik zal 'm nog bijna bestellen ook! Puur omdat ie zo verneukt is
Einde bericht
pi_69386781
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.

[ afbeelding ]



Ben blij dat ik er maar 1 besteld heb.
NEEEEEEEEE
  maandag 25 mei 2009 @ 17:00:17 #259
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69386856
Haha, briljant, collectorsitem!
  maandag 25 mei 2009 @ 17:05:08 #260
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69387013
Ik vind hem eigenlijk best wel wouw
pi_69387146
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:37 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Ik heb net 2 G-star broeken + 1 Jack & Jones besteld, oeps.
vind je het geen groot risico wat betreft maat? Kbedoel...soms heb ik 31 als maat..soms 32 en soms zelfs 33..even terug naar de winkel gaat niet
pi_69387226
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Zal dat nou niemand hebben opgemerkt, denken ze dat het hoort of hebben ze het maar gewoon verstuurd onder het mom van "beter iets dan niets"?
het is echt fantastisch haha..arme drukker die nu ongeveer 34000 shirtjes heeft liggen met deze print. Na ja het is in iedergeval geen fake shirtje
  maandag 25 mei 2009 @ 17:12:08 #263
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69387350
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef MagischMannetje het volgende:
Is Rachel bij jullie op MSN
Nopes, die lui slapen daar.
pi_69387593
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef MagischMannetje het volgende:
Is Rachel bij jullie op MSN
Rachel werkt volgens mij van 4.00 tot 12.00
&lt;&gt;
  maandag 25 mei 2009 @ 17:27:01 #266
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69387666
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:24 schreef Swindler het volgende:

[..]

Rachel werkt volgens mij van 4.00 tot 12.00
Sorry
pi_69387769
Ik snap haar werktijden zoiezo niet

hoewel ik vandaag mijn eerste mail om 8.00 krijg en me laatse om 14.58.

Jack komt rond 18.00 op gang , en dan is zij al 6 uur vrij
&lt;&gt;
pi_69388200
Vind net een briefje van de postbode in de bus of ik m'n pakketje bij het postkantoor op wil halen. Zit een track & trace code bij. Kan niet anders dan van Jacques zijn mare... sinds wanneer stuurt hij met T&T? Hopen dat ze 'm niet nog een keer controleren want dan ben ik morgenmiddag de sigaar.
  maandag 25 mei 2009 @ 17:41:00 #269
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69388234
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef djpdjpnl het volgende:
Vind net een briefje van de postbode in de bus of ik m'n pakketje bij het postkantoor op wil halen. Zit een track & trace code bij. Kan niet anders dan van Jacques zijn mare... sinds wanneer stuurt hij met T&T? Hopen dat ze 'm niet nog een keer controleren want dan ben ik morgenmiddag de sigaar.
>15 dollar zit er altijd een T&T-code bij.
  maandag 25 mei 2009 @ 17:42:37 #270
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69388309
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef djpdjpnl het volgende:
Vind net een briefje van de postbode in de bus of ik m'n pakketje bij het postkantoor op wil halen. Zit een track & trace code bij. Kan niet anders dan van Jacques zijn mare... sinds wanneer stuurt hij met T&T? Hopen dat ze 'm niet nog een keer controleren want dan ben ik morgenmiddag de sigaar.
Voor zover ik weet voert de TNT geen controles uit, dat is de taak van de douane. Kortom: niets aan de hand en morgen gewoon even ophalen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69388421
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Voor zover ik weet voert de TNT geen controles uit, dat is de taak van de douane. Kortom: niets aan de hand en morgen gewoon even ophalen
Gelukkig maar...
pi_69388423
fuck, pakketje met 6 raybans en 3 rolexen, 9 mei geshipped en nog steeds niet aangekomen:S
Hoelang duurt het voordat je zo'n vrief krijgt van de douane ?
pi_69388512
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef djpdjpnl het volgende:
Vind net een briefje van de postbode in de bus of ik m'n pakketje bij het postkantoor op wil halen. Zit een track & trace code bij. Kan niet anders dan van Jacques zijn mare... sinds wanneer stuurt hij met T&T? Hopen dat ze 'm niet nog een keer controleren want dan ben ik morgenmiddag de sigaar.
En ik maar denken dat TNT niet bezorgt op Maandag , ook ik vond dit briefje op de mat net toen ik even wat brood was halen , ( ik zag de TNT bus zelfs de straat inrijden )
&lt;&gt;
pi_69388585
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:45 schreef timottjj het volgende:
fuck, pakketje met 6 raybans en 3 rolexen, 9 mei geshipped en nog steeds niet aangekomen:S
Hoelang duurt het voordat je zo'n vrief krijgt van de douane ?
Geen idee... maar heb de 14e iets besteld wat ze eigenlijk ook hadden moeten onderscheppen. De ene keer duurt 't langer dan de andere keer. Kan nog komen... even geduld nog.
pi_69388679
Ja je kan er niks van maken ,

Pakketje 14 mei shipped : al 1 week binnen , pakketje 15 mei shipped : waarschijnlijk vandaag aangekomen.
&lt;&gt;
pi_69388784
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Swindler het volgende:
Ja je kan er niks van maken ,

Pakketje 14 mei shipped : al 1 week binnen , pakketje 15 mei shipped : waarschijnlijk vandaag aangekomen.
Maar jij moet 'm dan ook morgen op 't postkantoor ophalen? Welke gek heeft dat bedacht? Ik wil 'm nu!!
pi_69389202
2 weken geleden ook maar wat besteld via dealperfect.
Leuk rayban zonnebrilletje, kreeg het vandaag binnen.

Wat blijkt, het glas in de bril is gescheurd en het hele frame is verbogen.

Iemand een idee wat hiermee te doen?
&lt;A HREF="http://www.stefanverlind.nl"&gt;Gratis foto's uploaden voor forumgebruik!&lt;/A&gt;
  maandag 25 mei 2009 @ 18:07:24 #278
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69389309
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Maar jij moet 'm dan ook morgen op 't postkantoor ophalen? Welke gek heeft dat bedacht? Ik wil 'm nu!!
Ja na 13.00
&lt;&gt;
pi_69389453
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:07 schreef Swindler het volgende:

[..]

Ja na 13.00
Heb opgebeld en ze hadden 'm al vanaf 10.00u zeiden ze.
pi_69389766
Als je dichtbij een TNT servicepunt woont, rijd de postbode er direct langs. Anders kan je het pas de volgende dag ophalen.
pi_69389767
tikje lui...iemand direct linkje naar die fiets kleding waar door meerdere wat besteld is?
thanks
pi_69389983
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:07 schreef TeleluvR het volgende:
Terugsturen?
Zal duurder worden dan wat het waard is
Zou een foto van het gebroken glas ook voldoende zijn?
&lt;A HREF="http://www.stefanverlind.nl"&gt;Gratis foto's uploaden voor forumgebruik!&lt;/A&gt;
pi_69390006
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef DjStefan het volgende:

[..]

Zal duurder worden dan wat het waard is
Zou een foto van het gebroken glas ook voldoende zijn?
7,50
  maandag 25 mei 2009 @ 18:26:01 #285
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69390024
Ik heb 7 topics doorgezocht, maar kon de post van de user die 3 ray bans heeft vergeleken niet meer vinden.. Iemand?
  maandag 25 mei 2009 @ 18:26:21 #286
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_69390035
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb 7 topics doorgezocht, maar kon de post van de user die 3 ray bans heeft vergeleken niet meer vinden.. Iemand?
Dan heb je niet goed gezocht, want dat was het vorige topic...
pi_69390181
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef DjStefan het volgende:

[..]

Zal duurder worden dan wat het waard is
Zou een foto van het gebroken glas ook voldoende zijn?
Mail DP maar krijg je waarschijnlijk wel een nieuwe als je een foto stuurt.
  maandag 25 mei 2009 @ 18:34:40 #288
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_69390325
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb 7 topics doorgezocht, maar kon de post van de user die 3 ray bans heeft vergeleken niet meer vinden.. Iemand?
DealExtreme #73 Waar onderzeeboten hipper dan ooit zijn
pi_69390556
Vandaag nog een zending van 9 mei binnengekregen, er zit dus ergens een vertraging van ongeveer 10 dagen, maar ik weet ook niet echt een verklaring te geven qua feestdagen ofzo

[ Bericht 0% gewijzigd door Bobsch op 25-05-2009 19:26:07 ]
pi_69390587
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef Hardrebel het volgende:
Als je dichtbij een TNT servicepunt woont, rijd de postbode er direct langs. Anders kan je het pas de volgende dag ophalen.
Tegenwoordig zijn die grote kantoren gesloten toch? Daarvoor hebben wij in ieder geval een nieuw 'groot kantoor' bij de distro in t dorp (of stad... 42k inwoners) gekregen. Moet 't nu wel afhalen bij 't kleintje, da's wel jammer. Ze zijn allebei even dichtbij (minder dan 0,5km) dus hij had wel even kunnen gassen dan. Heb dr al zin an!
  maandag 25 mei 2009 @ 18:49:31 #291
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69391358
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef MagischMannetje het volgende:
Bijna 13
Bende bijna jarig jongen?
  maandag 25 mei 2009 @ 19:12:41 #293
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69391523
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:07 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Bende bijna jarig jongen?
Nee laatste bericht (sorry voor het vervuilen van het topic )
pi_69392156
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:12 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Nee laatste bericht (sorry voor het vervuilen van het topic )
nanananana echt niet! (Die van mij ook niet!, laat wel topic door iemand anders maken).
  maandag 25 mei 2009 @ 19:35:33 #295
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69392302
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:31 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

nanananana echt niet! (Die van mij ook niet!, laat wel topic door iemand anders maken).
Wie? (ikke )
EDIT: Zo te zien weer niet
  maandag 25 mei 2009 @ 19:43:58 #296
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_69392606
Taobao doet bij mij al de hele dag raar
YB
  maandag 25 mei 2009 @ 19:48:33 #297
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69392770
Wedden dat bij deze post (#297) djpdjpnl al het nieuwe topic heeft aangemaakt?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69392795
Waarom worden in de laatste 10 posts altijd maar wat dingen getypt om het topic zo snel mogelijk te sluiten? Wat is daar het voordeel van.....?

  maandag 25 mei 2009 @ 19:52:45 #299
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69392937
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef kloink het volgende:
tikje lui...iemand direct linkje naar die fiets kleding waar door meerdere wat besteld is?
thanks
"die fiets kleding"... Welke bedoel je?
  maandag 25 mei 2009 @ 19:53:35 #300
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69392979
Nieuwe.
  maandag 25 mei 2009 @ 19:53:48 #301
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69392988
Geen djpdjpnl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')