abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 juni 2009 @ 16:02:13 #51
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_69796849
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 01:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toen we Borne (Overijssel) naderde, zei die:

Over enkele minuten bereiken we Borne, de parel van twente
De parel?

Gisteren in de trein..

"Dames en heren.. wij naderen .. *complete stilte* ... Apeldoorn? "
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_69796945
In een internationale trein:

"Deze trein heeft als eindstation Berlijn.....en dat is fijn......met deze gezellige trein"
pi_69925587
Overvolle trein vanmorgen.

De oorspronkelijke was blijkbaar kapot, en daardoor reed er tussen Baarn / Utrecht CS een heel klein treintje.

Goed, zijn we bijna bij Utrecht Centraal... Wordt er omgeroepen:

Dames en Heren, over enkele ogenblikken zult u worden bevrijd op Utrecht Centraal.
Utrecht Centraal is het eindpunt van deze trein.. Blablabla reisinformatie.

Vanwege een defecte trein moesten we met deze te kleine trein rijden. De oorspronkelijke trein was namelijk 2 keer zo lang.
Onze excuses voor het ongemak, en nog even volhouden tot Utrecht Centraal. We zijn er bijna!
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:54:25 #54
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_69925674
whehe


laatst had ik een conducteur die de stations ging zingen
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:07:05 #55
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69926071
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
pi_69950702
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:07 schreef Kathryn.Janeway het volgende:


geweldig
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:08:59 #57
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_69957424
Vanmiddag gehoord: station Zuid, Arnhem Zuid!

En dan precies uitgesproken zoals James Bond altijd zegt: the name's Bond, James Bond!
Moest toch wel even glimlachen
pi_69974910
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:07 schreef Kathryn.Janeway het volgende:


Geweldig
pi_70046640
Tijdje terug al ;D

dames...dames en heren, kijkt u eens op uw horloge! Jaaaaaa, we zijn zowaar twee minuten TE VROEG in Deventer!
♥ scars make us who we are ♥
pi_70180541
Ik heb nooit leuke conducteurs
Hé Joep, de baksteen koe!
pi_70181210
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef Joepdebaksteenkoe het volgende:
Ik heb nooit leuke conducteurs
Vaker met de trein gaan
  zondag 21 juni 2009 @ 20:17:29 #62
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70230747
Rond Dieren: "Dames en heren, voor de geinteresseerden als u nu aan de rechterkant kijkt ziet u een aantal wilde zwijnen lopen"

Maakt mijn dag weer goed
pi_70327157
Zojuist in de Sneltrein van 15.29u van Schiphol Amsterdam Airport richting Amsterdam CS:

"Het volgende station is Lelystad... Herstel: Lelylaan."
pi_70459202
Vanmiddag in de (dubbeldekker)intercity van Zwolle naar Deventer, net bij het vertrekken:

'Dames en heren, vanwege een knieblessure zal ik vandaag alleen onder komen controleren, dus als u informatie wilt kunt u het beste beneden gaan zitten. En voor iedereen die per ongeluk geen kaartje heeft gekocht en boven zit: u kunt het beste daar blijven!'
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_70459487
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:59 schreef Fyodor het volgende:
Vanmiddag in de (dubbeldekker)intercity van Zwolle naar Deventer, net bij het vertrekken:

'Dames en heren, vanwege een knieblessure zal ik vandaag alleen onder komen controleren, dus als u informatie wilt kunt u het beste beneden gaan zitten. En voor iedereen die per ongeluk geen kaartje heeft gekocht en boven zit: u kunt het beste daar blijven!'
Uhm moet je bij het naar de onderste verdieping gaan ook niet een trapje af? (en dus ook weer op als je er weer uit gaat) dacht t wel maar weet t niet zeker.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 28 juni 2009 @ 22:22:51 #66
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70460346
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:05 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Uhm moet je bij het naar de onderste verdieping gaan ook niet een trapje af? (en dus ook weer op als je er weer uit gaat) dacht t wel maar weet t niet zeker.
Dat trapje heeft minder treden dan naar boven.
pi_70463954
Paar jaar geleden in het minidieseltje Almelo-Mariënberg. De machinist steekt zijn hoofd om de deur: "We hebben helaas wat vertraging opgelopen, maar dit gaan we proberen in te halen. Zijn er mensen die er bij Daarlerveen (het volgende) of het daaropvolgende station uitmoeten? U moet het nu melden, anders slaan we hem over." En inderdaad, hij remt vlak voor het perron af, checkt dat er niemand in wil stappen en gast mooi door.
En inderdaad, we waren twee stations later weer strak op schema.

Diezelfde trein is ook nog een keer voor me gestopt en teruggereden naar het perron toen ik net te laat op het station kwam aanrennen
pi_70467230
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:58 schreef cryforhelp het volgende:
Paar jaar geleden in het minidieseltje Almelo-Mariënberg. De machinist steekt zijn hoofd om de deur: "We hebben helaas wat vertraging opgelopen, maar dit gaan we proberen in te halen. Zijn er mensen die er bij Daarlerveen (het volgende) of het daaropvolgende station uitmoeten? U moet het nu melden, anders slaan we hem over." En inderdaad, hij remt vlak voor het perron af, checkt dat er niemand in wil stappen en gast mooi door.
En inderdaad, we waren twee stations later weer strak op schema.

Diezelfde trein is ook nog een keer voor me gestopt en teruggereden naar het perron toen ik net te laat op het station kwam aanrennen
haha
Ja ach, echt een scholierenlijn.
pi_70474181
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:58 schreef cryforhelp het volgende:
Paar jaar geleden in het minidieseltje Almelo-Mariënberg. De machinist steekt zijn hoofd om de deur: "We hebben helaas wat vertraging opgelopen, maar dit gaan we proberen in te halen. Zijn er mensen die er bij Daarlerveen (het volgende) of het daaropvolgende station uitmoeten? U moet het nu melden, anders slaan we hem over." En inderdaad, hij remt vlak voor het perron af, checkt dat er niemand in wil stappen en gast mooi door.
En inderdaad, we waren twee stations later weer strak op schema.

Diezelfde trein is ook nog een keer voor me gestopt en teruggereden naar het perron toen ik net te laat op het station kwam aanrennen
Geweldig
pi_70474515
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:58 schreef cryforhelp het volgende:
Paar jaar geleden in het minidieseltje Almelo-Mariënberg. De machinist steekt zijn hoofd om de deur: "We hebben helaas wat vertraging opgelopen, maar dit gaan we proberen in te halen. Zijn er mensen die er bij Daarlerveen (het volgende) of het daaropvolgende station uitmoeten? U moet het nu melden, anders slaan we hem over." En inderdaad, hij remt vlak voor het perron af, checkt dat er niemand in wil stappen en gast mooi door.
En inderdaad, we waren twee stations later weer strak op schema.

Diezelfde trein is ook nog een keer voor me gestopt en teruggereden naar het perron toen ik net te laat op het station kwam aanrennen
Gaaf!

Bij mij vinden ze het allemaal leuk om net voor mn neus weg te rijden (Zwolle/Enschede)
pi_70482863
Vanmorgen ging een conductrice vragen aan een paar mensen die van Graspop kwamen hoe het geweest was. En omdat zij het dat de regels onduidelijk waren hoefde die mensen ook geen boeten betalen omdat zij geen kaartje hadden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 29 juni 2009 @ 17:48:51 #72
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70485689
"Goedemiddag dames en heren, jongens en meisjes en degene zonder geldig vervoersbewijs"
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:40:44 #73
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70539560
quote:
Op zondag 21 juni 2009 20:17 schreef Erasmo het volgende:
Rond Dieren: "Dames en heren, voor de geinteresseerden als u nu aan de rechterkant kijkt ziet u een aantal wilde zwijnen lopen"

Maakt mijn dag weer goed
Klopt ! Die zag ik ook !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:44:13 #74
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70539660
In de Intercity Zwolle / Nijmegen vorige week.
We kwamen aan op Arnhem Centraal en die conducteur begon dat allemaal netjes te vertellen.
Toen hij voor de tweede keer Arnhem Centraal zei begonnen er allemaal gasten bij hem te schreeuwen "heeeuhh heey heeh"
Dat kon je goed horen door die speakers . Die conducteur lachen .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:09:42 #75
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_70542377
Ik had laatst tussen Venlo en Eindhoven een of ander basisschoolklasje op excursie naar de NS in de trein zitten. Allenaam een papieren "conducteurspet" op enzo. Bij elk station mocht een ander kind omroepen, en je hoorde duidelijk dat de conducteur souffleerde .

"Goedemorgen dames en heren Goedemorgen dames en heren, het volgende station is Helmond het volgende station is Helmond"
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:39:23 #76
176916 Karrs
2007-2017
pi_70549379
Jaren geleden, in de stoptrein van Amersfoort naar Zwolle.
"Dames en heren, het volgende station is Zwolle, eindbestemming van deze trein. Vergeet niet uw spullen en als u doorreist naar Leeuwarden, vooral niet uw musket en bevermuts."
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 6 juli 2009 @ 21:07:13 #77
165633 eriksd
The grand facade...
pi_70716423
Vorige week, op Amsterdam Centraal, 's avonds. Zat te wachten tot ie na een uur eindelijk eens ging vertrekken, conducteur via intercom; Uhm, ja mensen, we hebben nog steeds geen machinist. Als iemand een gokje wil wagen moet hij zich maar melden.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_71422476
Ongeveer twee maanden geleden in de stoptrein Zutphen-Nijmegen, bij het binnenrijden van Arnhem:

'Goedemorgen dames en heren, jongens en meisjes. Wij komen dadelijk aan op Arnhem Centraal. Hier kunt u overstappen voor de richtingen [reisinformatie]. Deze trein gaat verder als stoptrein naar Nijmegen. En voor alle kindertjes die vandaag naar de dierentuin gaan: veel plezier en kijk uit dat je niet zelf achter de tralies komt bij de apen.'

Moest wel even lachen omdat de trein inderdaad volgestouwd zat met kinderen.


Tijdje daarvoor op een vroege zaterdagmorgen in een zeer stille trein van Arnhem CS naar Ede-Wageningen:
'Goedemorgen dames en heren. U bevindt zich in de trein.' -stilte-

Je zag die paar mensen in de coupé echt vragend naar elkaar kijken: 'Oh! Is dit nou een trein?!'

En onlangs:
'Dames en heren, zoals u kunt zien, wij zijn zojuist de Waal overgestoken en dat betekent dat we aangekomen zijn in Nijmegen. Nijmegen is de eindbestemming van deze trein. We zouden graag verder willen, maar dat mag niet en daarom verzoek ik u allen vriendelijk om uit of over te stappen. Dames en heren, station Nijmegen.'

[ Bericht 5% gewijzigd door Sodium op 29-07-2009 11:43:45 ]
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:42:58 #79
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_71422730
Vorige week ofzo in Amsterdam terwijl het buiten regende..

"Dames en heren, welkom in het regenachtige Amsterdam Centraal. Vergeet bij het verlaten van de trein uw eigendommen niet en met name uw paraplu"
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_71457176
quote:
Op zondag 21 juni 2009 20:17 schreef Erasmo het volgende:
Rond Dieren: "Dames en heren, voor de geinteresseerden als u nu aan de rechterkant kijkt ziet u een aantal wilde zwijnen lopen"

Maakt mijn dag weer goed
Doet me denken aan een voorval ongeveer een jaar geleden, toen was er een koe op het spoor gaan staan tussen Tilburg Reeshof en Tilburg West. Na ruim een half uur wachten mochten we ook rechts kijken voor wie we nou zo lang hadden stilgestaan
pi_71501483
Bij binnenkomst in Den Haag CS:

'Dames en heren, bij binnenkomst wordt deze trein gecombineerd.
Daar komt het plofje: 3...2...1...plof. Prettige dag nog!'

plofje
pi_71774146
Op station Weesp net overgestapt op de trein naar Hilversum (vanuit de trein die doorrijdt naar Almere en Lelystad). De trein rijdt weg: ' Goedemiddag dames en heren, het volgende station zal zijn Almere - huppeldepup wijk' Waarop in de coupe grootse commotie volgt. 5 min later: 'Excuseer, het volgende station is natuurlijk Hilversum... ehm.. Naarden Bussum.' ' Ja dames en heren, het was laat gisteren. Ik wens u een prettige reis!'
Be someone that makes you happy
pi_71923427
Gisteravond
Door werkzaamheden kan de trein vandaag niet verder rijden dan Dordrecht. Aangezien de Trein nog steegs geen vleugels heeft gekregen zullen mensen die verder dan Dordrecht moeten rijden moeten overstappen in de gereedstaande bussen.

Alleen jammer dat ik daardoor net de bus miste die ik moest hebben. 20 minuten moeten wachten op de volgende bus.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:53:09 #84
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_72205207
Om een uur of 6 's ochtends.
"We naderen Nu Utrecht, rechts ziet u de skyline van turecht in de opkomende zon, staaaation utrecht centraal!"
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_72205475
Tijdje geleden zat ik in de intercity Amsterdam Centraal - Vlissingen (nee, ik hoefde niet de hele weg gelukkig ). Er was toen een brand in Rotterdam Blaak, dus Rotterdam Centraal werd het eindpunt. Dus het omroepbericht vertelde dat allemaal en met de vertragingen erbij enzo. Het bericht werd afgesloten met de mededeling: De mensen die er toch al in Rotterdam uitmoesten zullen geen hinder ondervinden.
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:16:01 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_72279420
pi_72477732
gelezen in de bus :

wilt U opvallen in bus ,tram of metro?

IN GEVAL VAN NOOD SLA RUIT IN MET HAMER
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_72688793
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef eriksd het volgende:
Vorige week, op Amsterdam Centraal, 's avonds. Zat te wachten tot ie na een uur eindelijk eens ging vertrekken, conducteur via intercom; Uhm, ja mensen, we hebben nog steeds geen machinist. Als iemand een gokje wil wagen moet hij zich maar melden.
En heb je het gokje gewaagd?
hula
pi_72983724
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:07 schreef eriksd het volgende:
Vorige week, op Amsterdam Centraal, 's avonds. Zat te wachten tot ie na een uur eindelijk eens ging vertrekken, conducteur via intercom; Uhm, ja mensen, we hebben nog steeds geen machinist. Als iemand een gokje wil wagen moet hij zich maar melden.
Geniaal
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:28:05 #90
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_73113413
quote:
Op zondag 6 september 2009 02:04 schreef eigendeegcookie het volgende:
gelezen in de bus :

wilt U opvallen in bus ,tram of metro?

IN GEVAL VAN NOOD SLA RUIT IN MET HAMER


[ Bericht 99% gewijzigd door Lonker op 25-09-2009 22:36:57 ]
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:51:56 #91
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_73207588
Vorige week net na het vertrek te Arnhem Centraal richting Nijmegen..


"Goeiemoggel"
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_73208217
Trein van Roosendaal naar Rotterdam CS

"Dames en heren, we naderen station Rotterdam Centraal. Reizigers voor de richtingen ..... en ... dienen hier over te stappen. Deze trein gaat verder als intercity naar Utrecht CS"

"Ladies and Gentleman, we are approaching rotterdam station. Travellers for ... and ... will need to change trains. This train will continue as an intercity to Utrecht CS"

" Mes dame et monsieurs, Nous arivon a Rotterdam Centrale. Les voyageurs pour les direction ... etc"

"Meine damen und herren, Wir .... etc"

Ook nog een keer in het spaans

en sloot af met

" Dames en heren, zoals u wellicht hebt begrepen naderen we rotterdam CS"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:23:48 #93
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_73208369
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:06:42 #94
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_73423546
Vandaag op het station:
De intercity naar Gouda, Utrecht Centraal, Amersfoort en Amersfoort Schothorst van 11 uur 47 vertrekt van spoor 13A

Op zich niet raar of leuk, alleen jammer dat het 1 uur was
pi_73427801
Van de week bij aankomst op station Schiphol:

"Dames en heren, over enkele ogenblikken komen wij aan in de kelder van Schiphol. Voor de mensen die op vakantie gaan: veel plezier op vakantie. Voor de mensen die naar school gaan: veel plezier vandaag op school en voor de mensen die naar het werk gaan: werkse vandaag!"

Hij was in een vrolijke bui
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:02:06 #96
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73658107
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:23 schreef Urquhart het volgende:
Van de week bij aankomst op station Schiphol:

"Dames en heren, over enkele ogenblikken komen wij aan in de kelder van Schiphol. Voor de mensen die op vakantie gaan: veel plezier op vakantie. Voor de mensen die naar school gaan: veel plezier vandaag op school en voor de mensen die naar het werk gaan: werkse vandaag!"

Hij was in een vrolijke bui
LOL! Die is echt mooi
Ik reis ook genoeg met de trein maar heb helaas nog weinig leuke omroepberichten meegemaakt. Ik ga erop letten zodat ik hier de volgende keer wat leuks kan posten!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:48:22 #97
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73749766
Mooi topic!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73749978
Reiziger: "Conducteur, gaat deze trein naar Naarden-Bussum ?"
Conducteur: "Jazeker mevrouw, en als ik uw kaartje mag zien gaan we er nog stoppen ook"
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:50:35 #99
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_73763843
Vandaag in de trein van 16.32 van Eindhoven naar Venlo:
quote:
Dames en Heren, we rijden momenteel niet met de snelheid die volgens de dienstregeling nodig is. Dit komt omdat we weer eens achter Stoffel de cargoschildpad zitten.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:09:18 #100
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_73766913
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')