abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 1 januari 2000 @ 23:55:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_239878
Vanmiddag tijdens nieuwjaarsbezoek bij famillie, alwaar de tv op RTL 4 stond afgestemd, zag ik ineens Mona, Martin en Cyrille. Chiel van Praag nam een interviewtje af wat ik dus even gevolgd heb. Was in de veronderstelling dat er hier wel een berichtje over gepost zou zijn, wat dus niet zo is, dus doe ik het zelf maar zodat er nog iets over BB te lezen is.

Uit het blote hoofd

MONA: Ik heb oud en nieuw bij de buren gevierd want ik wilde wel weer eens in mijn eigen omgeving zijn. Het is nog steeds een gekkenhuis al die aandacht die ik krijg, iedereen benaderd mij tegenwoordig anders, maar ik ben nog steeds dezelfde Mona als weleer. In de toekomst ga ik nog wat doen op tv. WAT ?? Ja daar kan ik niet over uitweiden, dat is allemaal nog onder bespreking (R@b: Waar heb ik dat vaker gehoord, horen we niks meer van )

MARTIN: Ongeloofelijk wat een aandacht ik nog steeds krijg, Ik was gisteren te stappen met een paar vrienden in Breda (of Nijmegen weet niet meer precies---R@b)en toen ik herkend werd was het geen doen meer iedereen wilde met me praten op de foto etc. etc. Nee ik heb geen spijt van mijn week BB, ik ga verder niks met media doen, ik hou het bij mijn bedrijf in koeling techniek

Cyrille : Zong haar nieuwe singeltje the Alternative Way (een oude hit van anita Meyer [uit de vorige eeuw Nummer 1 in de top 40 begin 1976 ] Nu in een R&B jasje gestoken), had verder geen zinnig woord toe te voegen, vond het allemaal fantastisch en had met oud en nieuw tot 6 uur 's ochtends doorgefeest (wat een interessante info--R@b)

Tot zover mijn bijdrage met het actuele BB-nieuws

Groet

Rob (hevig aan het afkicken)

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  FOK!fossiel zondag 2 januari 2000 @ 03:25:00 #2
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_239879
KILL MONA KILL!

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zondag 2 januari 2000 @ 22:50:00 #3
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_239880
Bedankt R@b.
Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')