abonnement Unibet Coolblue
pi_69302706
Via via stuitte ik op deze website: http://www.vente-exclusive.com/nl/home.html

Een soort online Vlaamse outletstore waar je lid van moet zijn om te kunnen kopen. Wie heeft hier eerder gekocht en wat zijn jullie ervaringen? Ik kan online geen (slechte) reviews vinden wat opzich wel een goed teken is natuurlijk.

Ze hebben nu bijvoorbeeld een kipling-stuff, scheelt aardig in prijs.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 20:45:09 #2
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69303911
Ik heb een portemonnee van Kipling, schijnt een merk te zijn.

Prijzen zijn ongeveer de helft van de winkelprijzen. Is het wel echt allemaal? Dus dat ze bijj Trendy Laarzen er niet bijvoorbeeld een webshopje bij hebben genomen?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69304020
Nou met trendylaarzen ben ik zachtjes gezegd HEEL ERG KLAAR.
Dus om een kat in de zak te voorkomen, wil ik eens even verifiėren hoe de ervaringen hier en daar zijn. Voor hetzelfde geld is het een prima toko namelijk.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:04:13 #4
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69304726
Op de Hyves van die lui staan twee klantenkrabbels, beiden negatief.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69304883
Ja, die heb ik gezien ja, maar that's it. Bedankt voor het zoeken trouwens. Verder geen reviews. Hier verder niemand met ervaringen?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:08:32 #6
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69304910
Ik weet niet op wat voor plaatsen ik me nu begeef, maar hier is er nog eentje:

Ellegirl forum
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69305580
Nou, van die berichten word je niet echt hoopvol, thnx!
pi_69449234
Nou ik ben er tot nu toe niet echt blij van geworden!
Heb nml 7 mei een setje van marlies besteld en direkt 51 eur overgemaakt,tussen 16 en 26 mei zou de verzending plaatsvinden,volgens het mailtje die ik onving.Wat ik al een ruime tijd vind.
nu vandaag nog niks vernomen!
heb ook hier en daar al negatieve berichten gelezen,wordt nu dus echt zwaar chagerijnig,en het enige mailtje wat bekend is,komt op een of andere reden niet aan,ga maar s aangifte bij politie doen als ik deze week niks hoor!
pi_69450656
Och jezus wat vervelend... Ik heb hier en daar al begrepen dat communicatie een probleem is. Ik heb ook al wat enthousiastelingen hierover gehoord. Misschien nog eventjes afwachten? Laat even weten als je meer weet!

Ik had trouwens wel een soort van Vlaams thuiswinkelkeurmerk gezien op die site. Misschien kan je daar achteraan gaan?

Edit: dit is de link http://www.becommerce.be/
pi_69713350
Ik heb ook nog steeds mijn beha's van Marlies niet binnen. Ik heb nu twee keer flink geklaagd en heb op mijn tweede klaagmail van gisteravond geen reactie ontvangen. Ik begin het een aardig stel PD$&%Y* te vinden.... Ik ga zeker niet weer bestellen.
Op tros/radar zijn meer klachten te vinden.

Vente-exclusive is geen deelnemer van Becommerce. Er staat een leuk merkje op de website van vente-exclusive, maar ze worden niet vermeld bij de ledenlijsten van Becommerce...

Als ik niet snel een reactie ontvang, ga ik toch maar eens uitzoeken of ik hier actie op kan gaan zetten...
pi_69720377
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:07 schreef MissM het volgende:
Ik heb ook nog steeds mijn beha's van Marlies niet binnen. Ik heb nu twee keer flink geklaagd en heb op mijn tweede klaagmail van gisteravond geen reactie ontvangen. Ik begin het een aardig stel PD$&%Y* te vinden.... Ik ga zeker niet weer bestellen.
Op tros/radar zijn meer klachten te vinden.

Vente-exclusive is geen deelnemer van Becommerce. Er staat een leuk merkje op de website van vente-exclusive, maar ze worden niet vermeld bij de ledenlijsten van Becommerce...

Als ik niet snel een reactie ontvang, ga ik toch maar eens uitzoeken of ik hier actie op kan gaan zetten...

Wat gek. Ik heb in de lijst gekeken van becommerce en daar stonden ze wel degelijk in. Hoe kan dat dan?
pi_69747956
Beste lezers,

Vente-Exclusive neemt al haar klanten serieus.
Tevredenheid van onze leden geniet de allerhoogste prioriteit en daarbij past dan ook een efficiente levering van de bestelde goederen.
Graag maak ik gebruik van de gelegenheid om te reageren op de reacties nav recente verkopen op Vente-exclusive.com.

Door het overweldigende succes van een aantal verkopen hebben wij inderdaad voor enkele van onze leden een vertraging van de levering opgelopen.
Hierdoor is eveneens onze klantenservice enige tijd overbelast geweest.
Voor deze vertraging en de moeilijke bereikbaarheid bieden wij dan ook onze oprechte excuses aan.

Onze verkopen vinden plaats in nauwe samenwerking met onze leveranciers en partners. Bestellingen bij Vente-Exclusive worden gemiddeld binnen twee ą drie weken geleverd. Maar het kan helaas voorkomen dat door omstandigheden bepaalde leveringen een vertraging oplopen. Wij verzekeren u dat dergelijke vertraging hoogst uitzonderlijk is en dit in de 3 jaar die wij actief zijn op de Nederlandse en Belgische markt slechts zelden is gebeurd.

Tevens doen wij er alles aan om de levertijden verder te verkorten en de klantenervaring nog aangenamer te maken. Zo introduceerden wij onlangs het zogenaamde ‘Track & Trace’ concept, waarbij men na het plaatsen van een bestelling te allen tijde precies kan nakijken wat de status is van de desbetreffende bestelling inclusief de verwachte leverdatum.

Ik hoop u hiermee een beter inzicht te hebben gegeven in onze manier van werken en verzeker u nogmaals dat uw tevredenheid voor ons het allerbelangrijkst is.

Voor eventuele suggesties staan wij altijd open en ik nodig u dan ook uit alle vragen en/of opmerkingen direct naar mij te sturen via het volgende adres: mverbruggen@vente-exclusive.com.
Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat u een spoedige reactie van ons ontvangt!

Met vriendelijke groet,

M. Verbruggen
Commercieel Directeur
Vente-Exclusive.com
pi_69750492
Nou, netjes dit.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:14:15 #15
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69751022
Wel goed dat VE hier rageert. Nu nog afwachten of er inderdaad verbetering komt en de users boven mij hun spulletjes snel krijgen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:45:41 #17
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69752316
tvp.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69898824
had eens een Dolce en Gabbana onderbroek gekocht, die kwam na twee weken binnen.
Dus wel betrouwbaar maar traag.
pi_69905994
vandaag eindelijk mijn havaiana's binnen... zijn ze te klein! ik heb gewoon de verkeerde maat opgestuurd gekregen.
pi_69980202
En nu? Dit merk slippers valt overigens wel een maat kleiner dan gewone slippers.

Havaianas - verschil Europese en Braziliaanse maten?
pi_70243510
Over die terugbetaling zou ik zo zeker nog niet zijn ... ik heb al reacties gelezen van mensen die na 3 maanden nog geen cent hebben gezien.

De wettelijke termijn bedraagt 30 dagen om geld terug te storten (of goederen te versturen) en die terugbetalingstermijn is al LANG verstreken bij mij. Ik krijg ook geen antwoord op mijn mail.

Ik ben gewoon genoodzaakt om bepaalde instanties te contacteren om anderen te beschermen hiertegen.
Dankzij mijn Vente-exclusive avontuur denk ik voortaan 100x na vooraleer ik iets bestel online, en labels zoals B-commerce vertrouw ik dus helemaal niet meer.

Aan iedereen die van plan is om nog online te bestellen, lees deze brochure eens door (het geldt ook voor Nederland, Europese richtlijn namelijk): http://www.eccbelgium.be/(...)ernet_nl_lageres.pdf
pi_70264721
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:22 schreef styliste het volgende:
vandaag eindelijk mijn havaiana's binnen... zijn ze te klein! ik heb gewoon de verkeerde maat opgestuurd gekregen.
Die van mij hadden wel de goede maat, maar de Braziliaanse maten vallen kleiner. Ik ging daar al van uit maar vond het erg slordig dat dit niet vermeld was. Ik zou ze op marktplaats zetten, ik denk dat je anders lang kan wachten op je geld.

Ik heb 2 paar havaiana's besteld en een Eastpak rugzak, het duurde best lang voordat het binnen kwam. Vorige week wat Clarins zooi besteld, ik ga er vanuit dat het half juli ofzo binnen komt
pi_70266679
Waarom bestel je dan steeds als je zo ontevreden bent?
pi_70266760
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef French het volgende:
Waarom bestel je dan steeds als je zo ontevreden bent?
Ik ben niet ontevreden hoor, de slippers (ik had dus de juiste maat omdat ik wist dat ze klein vallen) en rugzak waren goed. Dat het lang duurt weet je van te voren
  zondag 30 mei 2010 @ 12:17:11 #26
279894 winka
There is no place like home..
pi_82094589
Okee, oud topic Maar ik kwam net op de website van vente-exclusive en ik vroeg me af hoe het er nu voor staat

Dus zijn er nog steeds mensen met negatieve ervaringen?
pi_82094780
Ik heb een knalroze kipling koffer besteld van de week Nog steeds geen negatieve ervaringen verder.
  zondag 30 mei 2010 @ 13:51:22 #28
62419 CherryLips
chocoholic
pi_82097885
Ik heb er vorig jaar All Stars gekocht, twee paar, verschillende maten. Eén paar bleek kapot (kwamen zij zelf achter, nog voor verzending), en ze hadden geen vervangend paar liggen omdat ze uitverkocht waren, dus hebben ze één paar opgestuurd. Ging vrij snel ineens. Ze hadden het geld van het defecte paar ook heel snel weer overgemaakt, alleen hadden ze het totaalbedrag overgemaakt, terwijl ik dus wel één paar had gekocht Ik ben heel netjes en heb het gelijk weer teruggestort, maar het is niet zo handig van ze. Er zijn heel veel mensen zonder principes en dan hadden ze het nooit terug gekregen, beetje domme fout van ze.

Alleen kwam ik er laatst achter dat die All Stars waarschijnlijk nep zijn Ze lopen wel hartstikke lekker, beter dan m'n echte All Stars, maar toch
Tap tap tap
pi_82104720
hoezo nep dan? ik geloof dat nml niet zo mijn dc's en marlies dekkers vab V-E zijn 100% echt
  zondag 30 mei 2010 @ 16:29:01 #30
62419 CherryLips
chocoholic
pi_82104790
M'n All Stars 'voldoen' aan alle punten van de nepperds, ook de doos en het papier in de doos. Het is allemaal net iets anders dan het origineel en er staan nergens trademarks bij.
Tap tap tap
pi_82104838
nasty
  maandag 31 mei 2010 @ 12:52:10 #32
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82139073
Ik heb weleens wat besteld & ben niet ontevreden.
pi_82970162
Ik ben niet tevreden over Vente-Exclusive, twee keer iets besteld en 2x geannuleerd.

Tot onze grote spijt hebben we van onze leverancier vernomen dat bepaalde artikelen niet meer in voorraad zijn, waardoor je bestelling niet of onvolledig geleverd kan worden. We bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak en zullen je het aankoopbedrag van dit artikel of je volledige bestelling meteen terugbetalen.

Waarom bieden ze de spullen dan te koop aan als ze nx kunnen leveren?

Ben ook nog aan het wachten op de terugbetalingen.

Vaag.............
pi_82970361
ik heb voor ongeveer 2 weken terug wat adidas spul gekocht bij VE, en tot op heden staat de bestellingsstatus op "2: EINDE VAN DE VERKOOP".
na veel gezoek voor een telefoonnummer heb ik ze gelukkig aan de telefoon gekregen, en de helpdesk kon mij vertellen dat de bestelling tussen 22 juni en 7 juli hier aangekomen moet zijn.
nog maar even afwachten dus, maar ze hebben altijd wel mooie aanbiedingen
voor degene die het oude nummer heeft, hier het nieuwe nummer
02 333 75 70 voor Belgische klanten
0032 2333 75 70 voor de andere landen
pi_87938036
Ik heb een slechte ervaring met deze webwinkel.
Ruim een maand na het bestellen(en dus betalen) kreeg ik bericht dat hetgeen ze mij verkocht hadden, niet leverbaar was.
Vervolgens moest ik zelf allerlei IBAN en BIC nummers gaan uitzoeken om ervoor te zorgen dat ik mijn geld terug kreeg. Bij contact zoeken via de email kreeg ik die direct retour omdat ze te beroerd zijn via de email te reageren. Telefonisch overleg met de heer Peter Buren leverde een zeer onbevredigend gesprek op waarbij er geen enkele poging werd gedaan mij goed te helpen.
Goede service staat overduidelijk niet hoog in het vaandel bij deze mensen!
Zodoende kan ik ook iedereen afraden via deze site te kopen.
Ze verkopen je gebakken lucht en zijn vervolgens te beroerd er zelf voor te zorgen dat je het verschuldigde bedrag terug krijgt!
pi_88022851
Beste Wupsie,

Klantentevredenheid is voor ons, bij Vente-Exclusive.com, van het allergrootste belang en we staan er op iedereen zo snel mogelijk te helpen, wat de vraag ook is.

In navolging van ons gesprek eerder deze week wil ik je hierbij nogmaals benadrukken dat we je zo spoedig mogelijk willen terugbetalen, zoals we dat doen voor al onze klanten die een artikel retour sturen of waarbij een artikel uitzonderlijk niet geleverd kon worden.

Vermits je je account gesloten hebt, kunnen we je momenteel niet bereiken. Mag ik je daarom vragen om opnieuw telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we alsnog je terugbetaling kunnen uitvoeren. Alvast dank daarvoor.

Sta me toe hier toch nogmaals te benadrukken dat alle producten die wij aanbieden op onze website 100% origineel zijn en we uitsluitend met officiėle merkverdelers samenwerken. In de uitzonderlijke gevallen waar een artikel niet geleverd kan worden zorgen we steeds voor een snelle terugbetaling van je aankoopbedrag.

Mocht er nog mensen zijn met vragen voor onze klantendienst, dan kan dat door op onze website naar de pagina "Help en Contact" te gaan, daar "Contacteer ons" aan te klikken en je vraag achter te laten. Onze medewerkers nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groeten,

Peter B
Medewerker Vente-Exclusive.com

[ Bericht 0% gewijzigd door Vente-Exclusive.com op 27-10-2010 14:51:15 ]
pi_95111226
:) *kickje*
Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf.
Heb er half maart wat items van Fossil besteld en die werden 4 april geleverd. Het duurt even maar zij zijn ook afhankelijk van de leverancier.
Zou er zo weer bestellen
  woensdag 6 april 2011 @ 12:08:50 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95113919
Ik heb een maxidress van Object besteld via Vente exclusive. Goeie prijs, goede en snelle verzending, geen klachten. Alleen ietwat hoge verzendkostwn (6,- )
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_95122295
Ook hier geen klachten! Maar heb ook nooit wat terug hoeven sturen dus met het terugstorten van geld enzo heb ik geen ervaring.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')