abonnement Unibet Coolblue
pi_69302706
Via via stuitte ik op deze website: http://www.vente-exclusive.com/nl/home.html

Een soort online Vlaamse outletstore waar je lid van moet zijn om te kunnen kopen. Wie heeft hier eerder gekocht en wat zijn jullie ervaringen? Ik kan online geen (slechte) reviews vinden wat opzich wel een goed teken is natuurlijk.

Ze hebben nu bijvoorbeeld een kipling-stuff, scheelt aardig in prijs.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 20:45:09 #2
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69303911
Ik heb een portemonnee van Kipling, schijnt een merk te zijn.

Prijzen zijn ongeveer de helft van de winkelprijzen. Is het wel echt allemaal? Dus dat ze bijj Trendy Laarzen er niet bijvoorbeeld een webshopje bij hebben genomen?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69304020
Nou met trendylaarzen ben ik zachtjes gezegd HEEL ERG KLAAR.
Dus om een kat in de zak te voorkomen, wil ik eens even verifiëren hoe de ervaringen hier en daar zijn. Voor hetzelfde geld is het een prima toko namelijk.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:04:13 #4
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69304726
Op de Hyves van die lui staan twee klantenkrabbels, beiden negatief.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69304883
Ja, die heb ik gezien ja, maar that's it. Bedankt voor het zoeken trouwens. Verder geen reviews. Hier verder niemand met ervaringen?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:08:32 #6
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69304910
Ik weet niet op wat voor plaatsen ik me nu begeef, maar hier is er nog eentje:

Ellegirl forum
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69305580
Nou, van die berichten word je niet echt hoopvol, thnx!
pi_69449234
Nou ik ben er tot nu toe niet echt blij van geworden!
Heb nml 7 mei een setje van marlies besteld en direkt 51 eur overgemaakt,tussen 16 en 26 mei zou de verzending plaatsvinden,volgens het mailtje die ik onving.Wat ik al een ruime tijd vind.
nu vandaag nog niks vernomen!
heb ook hier en daar al negatieve berichten gelezen,wordt nu dus echt zwaar chagerijnig,en het enige mailtje wat bekend is,komt op een of andere reden niet aan,ga maar s aangifte bij politie doen als ik deze week niks hoor!
pi_69450656
Och jezus wat vervelend... Ik heb hier en daar al begrepen dat communicatie een probleem is. Ik heb ook al wat enthousiastelingen hierover gehoord. Misschien nog eventjes afwachten? Laat even weten als je meer weet!

Ik had trouwens wel een soort van Vlaams thuiswinkelkeurmerk gezien op die site. Misschien kan je daar achteraan gaan?

Edit: dit is de link http://www.becommerce.be/
pi_69713350
Ik heb ook nog steeds mijn beha's van Marlies niet binnen. Ik heb nu twee keer flink geklaagd en heb op mijn tweede klaagmail van gisteravond geen reactie ontvangen. Ik begin het een aardig stel PD$&%Y* te vinden.... Ik ga zeker niet weer bestellen.
Op tros/radar zijn meer klachten te vinden.

Vente-exclusive is geen deelnemer van Becommerce. Er staat een leuk merkje op de website van vente-exclusive, maar ze worden niet vermeld bij de ledenlijsten van Becommerce...

Als ik niet snel een reactie ontvang, ga ik toch maar eens uitzoeken of ik hier actie op kan gaan zetten...
pi_69720377
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:07 schreef MissM het volgende:
Ik heb ook nog steeds mijn beha's van Marlies niet binnen. Ik heb nu twee keer flink geklaagd en heb op mijn tweede klaagmail van gisteravond geen reactie ontvangen. Ik begin het een aardig stel PD$&%Y* te vinden.... Ik ga zeker niet weer bestellen.
Op tros/radar zijn meer klachten te vinden.

Vente-exclusive is geen deelnemer van Becommerce. Er staat een leuk merkje op de website van vente-exclusive, maar ze worden niet vermeld bij de ledenlijsten van Becommerce...

Als ik niet snel een reactie ontvang, ga ik toch maar eens uitzoeken of ik hier actie op kan gaan zetten...

Wat gek. Ik heb in de lijst gekeken van becommerce en daar stonden ze wel degelijk in. Hoe kan dat dan?
pi_69747956
Beste lezers,

Vente-Exclusive neemt al haar klanten serieus.
Tevredenheid van onze leden geniet de allerhoogste prioriteit en daarbij past dan ook een efficiente levering van de bestelde goederen.
Graag maak ik gebruik van de gelegenheid om te reageren op de reacties nav recente verkopen op Vente-exclusive.com.

Door het overweldigende succes van een aantal verkopen hebben wij inderdaad voor enkele van onze leden een vertraging van de levering opgelopen.
Hierdoor is eveneens onze klantenservice enige tijd overbelast geweest.
Voor deze vertraging en de moeilijke bereikbaarheid bieden wij dan ook onze oprechte excuses aan.

Onze verkopen vinden plaats in nauwe samenwerking met onze leveranciers en partners. Bestellingen bij Vente-Exclusive worden gemiddeld binnen twee à drie weken geleverd. Maar het kan helaas voorkomen dat door omstandigheden bepaalde leveringen een vertraging oplopen. Wij verzekeren u dat dergelijke vertraging hoogst uitzonderlijk is en dit in de 3 jaar die wij actief zijn op de Nederlandse en Belgische markt slechts zelden is gebeurd.

Tevens doen wij er alles aan om de levertijden verder te verkorten en de klantenervaring nog aangenamer te maken. Zo introduceerden wij onlangs het zogenaamde ‘Track & Trace’ concept, waarbij men na het plaatsen van een bestelling te allen tijde precies kan nakijken wat de status is van de desbetreffende bestelling inclusief de verwachte leverdatum.

Ik hoop u hiermee een beter inzicht te hebben gegeven in onze manier van werken en verzeker u nogmaals dat uw tevredenheid voor ons het allerbelangrijkst is.

Voor eventuele suggesties staan wij altijd open en ik nodig u dan ook uit alle vragen en/of opmerkingen direct naar mij te sturen via het volgende adres: mverbruggen@vente-exclusive.com.
Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat u een spoedige reactie van ons ontvangt!

Met vriendelijke groet,

M. Verbruggen
Commercieel Directeur
Vente-Exclusive.com
pi_69750492
Nou, netjes dit.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:14:15 #15
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69751022
Wel goed dat VE hier rageert. Nu nog afwachten of er inderdaad verbetering komt en de users boven mij hun spulletjes snel krijgen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:45:41 #17
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69752316
tvp.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69898824
had eens een Dolce en Gabbana onderbroek gekocht, die kwam na twee weken binnen.
Dus wel betrouwbaar maar traag.
pi_69905994
vandaag eindelijk mijn havaiana's binnen... zijn ze te klein! ik heb gewoon de verkeerde maat opgestuurd gekregen.
pi_69980202
En nu? Dit merk slippers valt overigens wel een maat kleiner dan gewone slippers.

Havaianas - verschil Europese en Braziliaanse maten?
pi_70243510
Over die terugbetaling zou ik zo zeker nog niet zijn ... ik heb al reacties gelezen van mensen die na 3 maanden nog geen cent hebben gezien.

De wettelijke termijn bedraagt 30 dagen om geld terug te storten (of goederen te versturen) en die terugbetalingstermijn is al LANG verstreken bij mij. Ik krijg ook geen antwoord op mijn mail.

Ik ben gewoon genoodzaakt om bepaalde instanties te contacteren om anderen te beschermen hiertegen.
Dankzij mijn Vente-exclusive avontuur denk ik voortaan 100x na vooraleer ik iets bestel online, en labels zoals B-commerce vertrouw ik dus helemaal niet meer.

Aan iedereen die van plan is om nog online te bestellen, lees deze brochure eens door (het geldt ook voor Nederland, Europese richtlijn namelijk): http://www.eccbelgium.be/(...)ernet_nl_lageres.pdf
pi_70264721
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:22 schreef styliste het volgende:
vandaag eindelijk mijn havaiana's binnen... zijn ze te klein! ik heb gewoon de verkeerde maat opgestuurd gekregen.
Die van mij hadden wel de goede maat, maar de Braziliaanse maten vallen kleiner. Ik ging daar al van uit maar vond het erg slordig dat dit niet vermeld was. Ik zou ze op marktplaats zetten, ik denk dat je anders lang kan wachten op je geld.

Ik heb 2 paar havaiana's besteld en een Eastpak rugzak, het duurde best lang voordat het binnen kwam. Vorige week wat Clarins zooi besteld, ik ga er vanuit dat het half juli ofzo binnen komt
pi_70266679
Waarom bestel je dan steeds als je zo ontevreden bent?
pi_70266760
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef French het volgende:
Waarom bestel je dan steeds als je zo ontevreden bent?
Ik ben niet ontevreden hoor, de slippers (ik had dus de juiste maat omdat ik wist dat ze klein vallen) en rugzak waren goed. Dat het lang duurt weet je van te voren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')