abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:27:08 #51
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_69557407
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben gelukkig geen ploffer, maar een vleier.
You were born as an original. Don't die as a copy.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:47:15 #52
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_69562020
ik heb die ook,prima dingen hoor! ik heb kussens bij kwantum gehaald voor erin, zit prima o en ik ben ook n vleier
  zondag 31 mei 2009 @ 15:50:05 #53
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_69576356
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:54 schreef nein het volgende:
Ik heb ook zulke tuinstoelen gehad, zit daar niet zo'n aluminium stang onder de zitting? Nou die breekt dus (bij de goedkopere) binnen no-time af als je er op neerploft Dus als je ze koopt: ga er niet op neerploffen maar vlij je rustig neer
Ik had ze ook thuis. En ik ben d'r ook doorheen gezakt, niet de stang die brak, maar het gaas zelf scheurde uit.

En nee, ik ben ook geen ploffert.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_69660018
Weet iemand of de Action ook (kartonnen) opbergdozen heeft of iets soortgelijks?



Ik zoek al eeuwen en nergens kan ik iets in een effen kleur wit of zwart vinden. Blokker en Xenos hebben alleen opbergdozen in achterlijke kleuren

Ik weet dat Ikea ze heeft, maar dat is geen optie ivm ver reizen helaas.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:45:11 #55
111260 Charmian
a little joy
pi_69660246
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of de Action ook (kartonnen) opbergdozen heeft of iets soortgelijks?

[ afbeelding ]

Ik zoek al eeuwen en nergens kan ik iets in een effen kleur wit of zwart vinden. Blokker en Xenos hebben alleen opbergdozen in achterlijke kleuren

Ik weet dat Ikea ze heeft, maar dat is geen optie ivm ver reizen helaas.
Ik wou net zeggen, ik heb precies die dozen van de IKEA
Maar heb je geen familie, vrienden, bekenden etc, die in de buurt van een IKEA-filiaal wonen en ze voor je willen kopen? Of ze bij de Action ze hebben weet ik eerlijk gezegd niet. Heb je bij de Kwantum, Leen Bakker, Marskramer al gekeken?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_69660673
Action is niet zo goed in opbergdozen, ze hebben wat plastic spul, maar het assortiment is niet zo uitgebreid.

Ik ben er gisteren weer geweest, in opdracht twee waterdichte matrasbeschermers gekocht.
Ze hebben daar trouwens ook briljante megagrote tassen met trolleywieltjes. Het is dat ik zo'n grote tas niet nodig heb, anders had ik er eentje meegenomen.
Maatje kleiner lag er ook en had ik wel kunnen gebruiken, maar daarvan hadden ze net weer niet dat leuke donkerbruin-met-groene-bloemen patroon. En zo hard had ik die tas ook weer niet nodig.

Ow ja, ook nog glowsticks (79 cent voor koker met 15 stuks) en een LED disco lampje met 7 instellingen (voor 85 cent) meegenomen. Eens kijken of de commissie één van beide opties wat vindt, we gaan over een paar weken 150 mensen sfeervol verlichten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69662038
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:45 schreef Charmian het volgende:

Ik wou net zeggen, ik heb precies die dozen van de IKEA
Maar heb je geen familie, vrienden, bekenden etc, die in de buurt van een IKEA-filiaal wonen en ze voor je willen kopen? Of ze bij de Action ze hebben weet ik eerlijk gezegd niet. Heb je bij de Kwantum, Leen Bakker, Marskramer al gekeken?
Ja, ik heb ze ook van Ikea, zou ze ook graag aanvullen weer met die serie. Maar daar moet ik even mee wachten tot ik weer in de mogelijkheid ben om langs Ikea te gaan, zal wel nog even duren. (Zo jammer dat je niet online bij Ikea kunt bestellen, maar ja... slim gedaan, zodra mensen in de winkel komen nemen ze altijd meer mee dan nodig )
En om nou mensen in te schakelen om langs Ikea te gaan voor een paar opbergdozen , die ze dan ook weer langs mij moeten brengen, zie ik echt niet zitten

Kwantum had ik zelf niet gekeken omdat ik die ook niet in de buurt heb, maar ik zie dat je online kunt bestellen én ze hebben die dozen. Bezorgkosten alleen 10 euro. En 1 doos a 4 euro, bij Ikea 2 voor 5.
Dat wordt wel wat prijzig als ik er een aantal wil hebben.
Maar thanks voor de tip iig Ik denk er toch even over na. Als het echt niet anders te vinden is moet ik wel
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:07:03 #58
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69662653
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of de Action ook (kartonnen) opbergdozen heeft of iets soortgelijks?

[ afbeelding ]

Ik zoek al eeuwen en nergens kan ik iets in een effen kleur wit of zwart vinden. Blokker en Xenos hebben alleen opbergdozen in achterlijke kleuren

Ik weet dat Ikea ze heeft, maar dat is geen optie ivm ver reizen helaas.
HEMA had ze ook, ik durf je niet te beloven dat ze ze nu nog hebben
Dat was dan een model zonder handvat, maar wel effen zwart (daar heb ik er een paar van staan in het zwart, blauw en groen). Misschien kun je daar ook eens kijken als je in de buurt bent
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69663023
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:

HEMA had ze ook, ik durf je niet te beloven dat ze ze nu nog hebben
Dat was dan een model zonder handvat, maar wel effen zwart (daar heb ik er een paar van staan in het zwart, blauw en groen). Misschien kun je daar ook eens kijken als je in de buurt bent
In de winkel hier hebben ze zo'n klein assortiment wat betreft dat soort spulletjes. Daar had ik al eens gekeken.
Maar ik zie dat ze ze online wel verkopen. Als ik er 6 daar bestel kost het 29,70. Bij Ikea heb je er 6 voor 15 euro. Kwaliteit van die Hema dozen is volgens mij beter, steviger materiaal. Ik zit nou echt in dubio. Ik heb die dozen écht (al zo lang) nodig, maar het is gewoon het dubbele.
Bij de Ikea kan ik niet komen, dus eik moet ik niet miepen en die dure nemen of accepteren doos-loos te zijn
Thanks voor de Hema-tip iig

-edit

Zie net dat ik voor een A4 maat had gekeken, moet A3 zijn. 6,95 per stuk *slik*.
Voor 6 dozen ben ik dan 41,70 kwijt. Ik denk dat ik er nog maar even mee wacht
45 euro (incl verzendkosten) voor 6 opbergdoosjes

[ Bericht 7% gewijzigd door Pisces29 op 03-06-2009 14:36:08 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_69665310
Ik vind de action echt een leuke winkel. Maar het is altijd zooooo druk, dat ik echt gek wordt. En ik irriteer me dan ook aan al die stinkende mensen op een hoopje.
Het trekt ook heel veel buitenlandse mensen aan, dat valt mij op. Maar goed ik woon ook in Spijkenisse

Als ik ga dan ga ik echt heel erg vroeg, dan heb ik het minste last van die drukte.

Geven ze trouwens ook folders uit?
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:45:44 #61
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69665655
45 euro is inderdaad wel erg veel!
Het verschil is het wachten wel waard

En Charmed_angel, hier in Zwolle is het niet veel anders. Rijen tot achterin de winkel de meest aparte types komen er (kan me er erg vermaken met alleen al mensen kijken ).
Folders hebben ze volgens mij niet, wel aanbiedingen op de website.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69669888
In Weert is het meestal heerlijk rustig in de winkel. En het ziet er ook niet heel erg zwart van de mensen. Drie mensen in de rij voor de kassa is veel. Kleurtje maakt mij trouwens niks uit, zolang we elkaar maar rustig laten sjoppen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:59:33 #63
111260 Charmian
a little joy
pi_69670879
Weet iemand misschien hoe groot die schoolbordstickers zijn?


The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_69671052
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:32 schreef Cat22 het volgende:
In Weert is het meestal heerlijk rustig in de winkel. En het ziet er ook niet heel erg zwart van de mensen. Drie mensen in de rij voor de kassa is veel. Kleurtje maakt mij trouwens niks uit, zolang we elkaar maar rustig laten sjoppen.
Ik zeg ook niet dat het mij wat uitmaakt, maar het valt op.
pi_69671400
Heeft de action een dubbele prullenbak?
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:14:32 #66
111260 Charmian
a little joy
pi_69671401
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het mij wat uitmaakt, maar het valt op.
Ach nou ja, ga naar de Lidl, Aldi, Wibra etc. zie je ook meer allochtone medemens dan in de Appie. Ze hebben misschien minder te besteden of zijn gewoon slim om daar te kopen ipv Blokker of zo. Ik heb trouwens ook nog niet echt een tijdstip gevonden dat het wat rustiger is, misschien tegen sluitingstijd of inderdaad heel vroeg.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_69674275
ik was er gister. best veel gekocht:
- 2 persoonsluchtbed (weekaanbieding)
- Matrasbeschermer (weekaanbieding)
- haarverf
- Nivea shampoo voor gekleurd haar
- Briljante zonne-energie oplader, super handig voor op lowlands! zitten ook opzetstukjes bij die op de meest gangbare merk telefoons passen.
- Hot stones massagestenen in een leuk rood zakje (eeuhm tja kon ze niet laten liggen voor die 1,49 )
- Fruittella
- lessini mango
- Mondwater
- Scrubhandschoenen

en dat voor 39 euro
pi_69674326
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:32 schreef Cat22 het volgende:
Kleurtje maakt mij trouwens niks uit, zolang we elkaar maar rustig laten sjoppen.
In de 2 keer dat ik bij de Action ben geweest is het elke keer 'porren en duwen'.
Zowel de tokkies als de hoofddoekjes, erg jammer is dat. (En ik winkel normaal overal prima, ook bij een winkel als Bas vd. Heijden waar ook van alles en nog wat loopt, dus daar ligt het niet aan. Het lijkt wel alsof mensen het idee hebben een gigantisch koopje te vinden Maar dan staan ze gewoon een wasmiddel uit te zoeken !! Nijdige vrouwen die niet aan de kant willen of een heel rek overhoop halen )

Maar goed, ik moet binnenkort maar weer eens langs, volgens mij kan ik genoeg goeie huishoudelijke aankopen doen
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:47:51 #69
111260 Charmian
a little joy
pi_69695922
11 Euro uitgegeven aan 3 luchtverdampers (die keramieken bloemen), 2 killerfoliehouders, een leuke houten bloem met een thermometer voor buiten (of ergens binnen), suikerpinda's, flesje aloedrink, 2 citronellakaarsen, een bbqborstel, 2 pakjes vochtige allesreinigerdoekjes, 2 pakjes wattenschijfjes en een doosje ijsblokjeszakjes

Helaas de schoolbordstickers niet gezien dat was wel weer een bummer
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:55:03 #70
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69696145
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:47 schreef Charmian het volgende:
11 Euro uitgegeven aan 3 luchtverdampers (die keramieken bloemen), 2 killerfoliehouders, een leuke houten bloem met een thermometer voor buiten (of ergens binnen), suikerpinda's, flesje aloedrink, 2 citronellakaarsen, een bbqborstel, 2 pakjes vochtige allesreinigerdoekjes, 2 pakjes wattenschijfjes en een doosje ijsblokjeszakjes

Helaas de schoolbordstickers niet gezien dat was wel weer een bummer
Wow, flink geshopt dus!
Mochten ze de stickers in zwolle nog wel hebben, dan wil ik ze wel voor je halen en opsturen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69699008
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
45 euro is inderdaad wel erg veel!
Het verschil is het wachten wel waard
Toch maar besteld , na 3 maanden losse spullen die niet opgeruimd kunnen worden ben ik het zó zat, dus de bestelling er gister maar gewoon even doorheen gejast

Dit weekend maar eens bij Action kijken, ben wel benieuwd of ze ook kantoorspulletjes hebben. Volgens mij ga ik met veel meer dingen thuis komen, dan ik nu van plan ben
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:53:56 #72
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_69700170
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

In de winkel hier hebben ze zo'n klein assortiment wat betreft dat soort spulletjes. Daar had ik al eens gekeken.
Maar ik zie dat ze ze online wel verkopen. Als ik er 6 daar bestel kost het 29,70. Bij Ikea heb je er 6 voor 15 euro. Kwaliteit van die Hema dozen is volgens mij beter, steviger materiaal. Ik zit nou echt in dubio. Ik heb die dozen écht (al zo lang) nodig, maar het is gewoon het dubbele.
Bij de Ikea kan ik niet komen, dus eik moet ik niet miepen en die dure nemen of accepteren doos-loos te zijn
Thanks voor de Hema-tip iig

-edit

Zie net dat ik voor een A4 maat had gekeken, moet A3 zijn. 6,95 per stuk *slik*.
Voor 6 dozen ben ik dan 41,70 kwijt. Ik denk dat ik er nog maar even mee wacht
45 euro (incl verzendkosten) voor 6 opbergdoosjes

die dozen van ikea zijn perfect ik heb al jaren allerlei kleuren van die dozen

idee: laat iemand ze kopen en per tnt opsturen altijd nog goedkoper
pi_69738281
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:53 schreef scrub_nurse het volgende:

idee: laat iemand ze kopen en per tnt opsturen altijd nog goedkoper
Ik kreeg vanochtend de dozen bezorgd, de kwaliteit is (zoals ik al verwachtte) niet te vergelijken
In 5 seconden in elkaar geklikt, constructie zit goed met drukbuttons en het karton is veel steviger. Hier kun je echt zware dingen in doen, zonder dat de doos wiebelt en in elkaar te knijpen is als je hem van een kast af pakt.
Een goeie aankoop gedaan, dik het geld waard Gelukkig maar
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:08:19 #74
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69738530
Waarom is Den Bosch van de site verdwenen. Of ben ik nou zo gek dat ik er overheen kijk.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:25:10 #75
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69739056
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kreeg vanochtend de dozen bezorgd, de kwaliteit is (zoals ik al verwachtte) niet te vergelijken
In 5 seconden in elkaar geklikt, constructie zit goed met drukbuttons en het karton is veel steviger. Hier kun je echt zware dingen in doen, zonder dat de doos wiebelt en in elkaar te knijpen is als je hem van een kast af pakt.
Een goeie aankoop gedaan, dik het geld waard Gelukkig maar
Waar heb je ze nu uiteindelijk besteld, bij de HEMA?

En Supertuxxx, ik zie Den Bosch er ook niet tussen staan...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')