abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_239839

Hier is ie dan de enige echte Rehab-kliniek van Dr.Bogus.

Heb ik tenminste voordat ik daar nooit meer uitkom, een keer een topic geopend.

groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zaterdag 1 januari 2000 @ 23:54:00 #2
568 Juul
Is gewoon lief
pi_239840
LOL Eli

met al die verbouwingen krijg je nog aardig wat te doen

groetjes Juul

The Bitch is Back!
  zondag 2 januari 2000 @ 00:00:00 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_239841
LOL Eli, m.i een reeele schets !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 2 januari 2000 @ 00:03:00 #4
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239842
Leuk
Terug uit het enge bos
pi_239843
Juul zei dat ik me nog kon inschrijven dus: bij deze!
pi_239844
Héééééééél grappig!!!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  zondag 2 januari 2000 @ 02:50:00 #7
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_239845
fun!!

(vooral de fòkkende kippen

fòk fòk fòk

  zondag 2 januari 2000 @ 02:53:00 #8
798 voyeur
bemoeit zich
pi_239846
Prachtig Eli !!!

Nog wel een vraagje: ik zit dus in het nieuw gebouwde penthouse en nu wordt mijn uitzicht enorm belemmerd door dat enorme bord! Kan dat niet wat decenter ? Ik bedoel reclame is toch nauwelijks nodig voor de kliniek. Meer aanmeldingen dan plek voorlopig.

Here we are now, entertain us.
pi_239847
Voyeur,

Natuurlijk heb ik daar rekening mee gehouden, wat dacht je, ik zit daar n.l ook.
Wilde wat privacy, en ( dit moet je nou niet rond gaan bazuinen ), wij hebben immers een magnifiek uitzicht op het storvat aan de andere kant.

Eigenlijk heb ik er volledig rekening mee gehouden, dat jij, zoals het een echte Voyeur betaamt, je naam hoog kunt houden.
In het bord ( op een afstand niet te zien )zijn kijkgaten aangebracht.

Je ziet er is overal rekening mee gehouden, hoop dus ook dat je niet weer naar de linkervleugel uitwijkt.
Kan dus best wel gezellig worden.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zondag 2 januari 2000 @ 04:01:00 #10
798 voyeur
bemoeit zich
pi_239848
eli, je kan dat soort dingen over privacy beter wat zachter zeggen. Denk niet dat dat van DrBogus en Hiz mag, maar anyway luistert er vanavond nu toch niemand meer. Leuk dat we buren worden (was door alle consternatie even kwijt wie waar zat).
Dus jij tuurt naar het vat (zoek voor mij even uit wie er steeds voetjevrijt met me) en ik gluur door de gaatjes.
Gezellig; ik blijf in mijn penthousje
Here we are now, entertain us.
pi_239849
Voyeur,

Ik ben al volledig op de hoogte van alle roddels die momenteel de rondte doen.
Zal je even gelukkig maken, volgens mij is het Dodo, kan natuurlijk ook Moor zijn, want die twee hadden al een geheime afspraak gemaakt.

Kijk maar naar de reactie van Dodo bij "Penthouse op Rehab kliniek".

Maar je hebt gelijk, ik moet het spel wat voorzichter spelen.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zondag 2 januari 2000 @ 04:15:00 #12
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_239850
quote:
op 01-02-2000 om 04:01 AM schreef voyeur het volgende:
eli, je kan dat soort dingen over privacy beter wat zachter zeggen. Denk niet dat dat van DrBogus en Hiz mag, maar anyway luistert er vanavond nu toch niemand meer. Leuk dat we buren worden (was door alle consternatie even kwijt wie waar zat).
Dus jij tuurt naar het vat (zoek voor mij even uit wie er steeds voetjevrijt met me) en ik gluur door de gaatjes.
Gezellig; ik blijf in mijn penthousje

Jeetje, ik dacht steeds met Moor te voetje-vrijen en nou blijk jij het te zijn ! Foutje! Hoewel... nou weet ik het ook niet meer .... zie topic Penthouse op Rehab-kliniek! Raak nu wel erg in verwarring..moet ik me ook maar niet als nieuweling overal me willen bemoeien.SHIT!

  zondag 2 januari 2000 @ 04:49:00 #13
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_239851
HAHAHAHA...

Erg mooi gedaan Eli!

Dr. Bogus

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  zondag 2 januari 2000 @ 05:52:00 #14
1234 HiZ
Istanbullu
pi_239852
Eli, Voyeur,

Ik moet jullie even streng toespreken allebei:

Eli, het is natuurlijk geheel tegen de regels om een zo accurate tekening van de kliniek te maken. Voor je het weet wordt ons concept nog gejat. En we zijn nog lang niet uit de kosten van de bouw van de nieuwe vleugel en de penthouses. Dr. Bogus heeft zichzelf wel ruim voorzien van opties, maar ik moet mijn salaris nog bijelkaar sprokkelen. En dat lukt natuurlijk nooit als de een of andere mol aan de haal gaat met de blauwdrukken.

En nu voyeur, inderdaad, ik vind het volkomen niet kunnen, je hebt het om de haverklap over privacy en je weet dat het een van de eerste regels is dat je die niet hebt in het huis. Je zult ondertussen ook wel begrepen hebben dat er op elk moment van de dag wordt meegeluisterd. Ik kan je trouwens ook mededelen dat het probleem van het anoniem voetjevrijen in het storevat binnenkort iets van het verleden zal zijn. We hebben een 6 persoons doorzichtig bubbelbad op de kop kunnen tikken (van de Flora Noordholland) en dat zal binnenkort als vervanging worden geïnstalleerd.

pi_239853
HiZ,

Ja ik snap ook niet hoe Voyeur dat heeft kunnen doen.

Wat dat bad betreft laat maar komen, ik zat aan de goede kant van het gebouw.
Kan ik meteen zelf met mijn eigen ogen zien, wie nou met wie, aan het voetje vrijen is.
groetjes eli.


------------------
Elk model is minder dan de werkelijkheid, behalve een fotomodel....dat is meer dan de werkelijkheid.

[Dit bericht is gewijzigd door eli (Datum 02 Januari 2000).]

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_239854
AAaarrrrggh ! Dat zal toch niet waar zijn ?
Ben al zo óvergevoelig voor de paranoia-bacterie en nu ook nog legionella...!!???
pi_239855
Heel leuk gedaan eli
Iedereen is anders, en daarom ben je zo uniek

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')