abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2009 @ 10:09:03 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69283718


Welkom bij de uitslag van de gouden schoen verkiezing voor beste eredivisiespeler van het seizoen.

In de voorronde werden 62 namen genoemd, twaalf ervan gingen door naar de finale. In de finale zijn er 171 stemmen uitgebracht.

Hier volgt de uitslag

12 Demy De Zeeuw 16
11 Georginio Wijnaldum 26
10 Marko Arnautovic 29
9 Sergio Romero 38
8 Kenneth Perez 59
7 Moussa Dembele 69
6 Daniel Pranjic 105
5 Mounir El Hamdaoui 120
4 Eljero Elia 136



3 Ibrahim Afellay 215


2 Stijn Schaars 291



1 Luis Suarez 428

Dank voor het stemmen en tot in december voor wereldvoetballer 2009 .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_69283765
Terechte winnaar
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:31:56 #3
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_69284155
Is wel terecht ja
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_69284183
Suarez

Schaars terecht tweede, en Afellay tja..
pi_69284201
Suarez, oh, oh!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69284269
Dat verschil tussen Schaars en Suarez
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_69284444
Een vallende spits die zoveel gele kaarten scoort tot voetballer van het jaar verkiezen.

Ach, clubliefde maakt een beetje blind zullen we maar zeggen. Twee en drie zijn wel terecht.
pi_69284475
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:46 schreef SCH het volgende:
Een vallende spits die zoveel gele kaarten scoort tot voetballer van het jaar verkiezen.

Ach, clubliefde maakt een beetje blind zullen we maar zeggen. Twee en drie zijn wel terecht.
Of je kijkt alleen maar naar zijn negatieve dingen.. Hij heeft acties waar je voor naar het stadion komt
pi_69284573
Heeft Ajax in ieder geval nog een prijs, dat gun ik de users dan ook weer wel.

borisz, goed gedaan, bedankt kleine rakker
pi_69284591
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:46 schreef SCH het volgende:
Een vallende spits die zoveel gele kaarten scoort tot voetballer van het jaar verkiezen.

Ach, clubliefde maakt een beetje blind zullen we maar zeggen. Twee en drie zijn wel terecht.
Zonder hem had Ajax 14e geeindigd ofzo

Dus zeg niet dat ie niet belangrijk is.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_69284748
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:53 schreef Breach het volgende:

[..]

Zonder hem had Ajax 14e geeindigd ofzo

Dus zeg niet dat ie niet belangrijk is.
Snap ik. Hij was voor Ajax belangrijk en daar was hij het lichtpuntje. Maar daar ging deze competitie toch niet over?
pi_69284766
Leuk dat Pranjic op 6 staat, een beetje te laag wellicht en dat er een keeper in de top 10 staat. Niet de goede maar dat is ook maar een terzijde
pi_69284847
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Snap ik. Hij was voor Ajax belangrijk en daar was hij het lichtpuntje. Maar daar ging deze competitie toch niet over?
Nah ja, heel misschien zegt dat iets over je kwaliteiten, als je dan je club tot de laatste één na laatste speeldag om de 2e plek mee kan laten doen..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_69284853
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Snap ik. Hij was voor Ajax belangrijk en daar was hij het lichtpuntje. Maar daar ging deze competitie toch niet over?
Volgens mij maakt jouw clubliefde ook een beetje blind.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69284992
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:03 schreef Breach het volgende:

[..]

Nah ja, heel misschien zegt dat iets over je kwaliteiten, als je dan je club tot de laatste één na laatste speeldag om de 2e plek mee kan laten doen..
Jij snapt het echt niet he?

Ik denk dat niemand twijfelt aan de kwaliteiten van Suarez. Maar als deze verkiezing alleen gebaseerd was op kwaliteiten kun je hem net zo goed voorafgaand aan het seizoen uitreiken.

Suarez was heel belangrijk voor Ajax met veel goals ( wel veel pingels) en assists. Maar hij heeft ook veel slechte wedstrijden gespeeld, te veel kaarten gepakt etc , en dan ben je voor mij niet de voetballer van het jaar.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:09:03 #16
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_69285015
Toch wel een logische winnaar! borisz, bedankt voor de organisatie!

Bericht staat overigens ook op FOK!sport; Winnaar FOK! Gouden Schoen bekend
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_69285018
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:03 schreef Breach het volgende:

[..]

Nah ja, heel misschien zegt dat iets over je kwaliteiten, als je dan je club tot de laatste één na laatste speeldag om de 2e plek mee kan laten doen..
Kom op Breach, in een gewone polll zou Suarez rustig in de top 5 komen maar niet tot beste speler worden uitgeroepen, daarvoor kleven er teveel nadelen aan hem en heeft ie teveel zwakke momenten en uitglijders. Daar hoeven we toch niet moeilijk over te doen? Hij is voor Ajacieden het lichtpuntje van dit seizoen, voor de rest van de voetballiefhebbers is hij gewoon 1 van de betere spelers van de Eredivisie maar uiteraard niet de beste.
pi_69285021
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:46 schreef SCH het volgende:
Een vallende spits die zoveel gele kaarten scoort tot voetballer van het jaar verkiezen.

Ach, clubliefde maakt een beetje blind zullen we maar zeggen. Twee en drie zijn wel terecht.
Wat een onzin joh. Suarez is toch overduidelijk de beste speler van de Eredivisie.
pi_69285060
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:46 schreef SCH het volgende:
Een vallende spits die zoveel gele kaarten scoort tot voetballer van het jaar verkiezen.

Ach, clubliefde maakt een beetje blind zullen we maar zeggen. Twee en drie zijn wel terecht.
Helemaal mee eens, een aanvaller die in de top van het klassement meeste gele kaarten staat uitroepen tot beste voetballer Oke, hij heeft veel voor Ajax betekent, maar hij heeft ze met die kaarten ook gedupeerd.
pi_69285075
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:03 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Volgens mij maakt jouw clubliefde ook een beetje blind.
Dan had ik Pranjic wel op 1 gezet, heb ik niet gedaan.
pi_69285099
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan had ik Pranjic wel op 1 gezet, heb ik niet gedaan.
Je snapt het niet. Geeft niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69285107
Wat een pannenkoeken hier zeg

Damn.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_69285184
Bedankt borisz . Suárez natuurlijk de terechte winnaar.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_69285210
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan had ik Pranjic wel op 1 gezet, heb ik niet gedaan.
Maar jij vond Afellay het afgelopen seizoen dus de beste speler Wat heeft die meer gepresteerd dan Suarez dan?
pi_69285215
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:12 schreef Breach het volgende:
Wat een pannenkoeken hier zeg

Damn.
Wat een Ajacieden hier zeg

Damn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')