abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_239741
Ik weet niet hoe jullie hierover denken ,maar ik vind ,nou het afgelopen is dat er toch wel een beetje een leegte is ,niet meer voor de buis ,niet meer op internet de bewoners volgen ,ik kan wel janken
  zaterdag 1 januari 2000 @ 21:10:00 #2
568 Juul
Is gewoon lief
pi_239742
Er is nog een kamertje vrij in de rehab-kliniek !
The Bitch is Back!
pi_239743
Ja ik wil wel een kamertje reserveren!
Ik loop doelloos door het huis te dwalen, en kan mijn rust niet vinden.....
Ik mis BB!!!!!!!!!!!!!!!

  zaterdag 1 januari 2000 @ 21:59:00 #4
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_239744
Komt dan allen te samen!

De kliniek bouwt desnoods bij, iedereen moet er in kunnen.

De vraag is, komen we er ooit uit

Dr. Bogus

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_239745
shit man, ik vind er ook geen ruk meer aan. ik wil ruud horen, bart zien ouwehoeren....
en ook al geen millenniumprobleem... waar doe ik het nog voor?
oliebol doe wat!

pi_239746
Ook al komt er in september een nieuwe serie van BB het zal niet meer zijn zoals nu

  zaterdag 1 januari 2000 @ 22:39:00 #7
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239747
Ik ben de weg kwijt!
Waar is het praathuis, waar is de rehab-kliniek, in welke topic zit ik nu?
Terug uit het enge bos
  zaterdag 1 januari 2000 @ 22:48:00 #8
568 Juul
Is gewoon lief
pi_239748
Bor !!!! Hier ben je, we zochten je overal !
Kom nemen we samen even deze link: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003380.html
The Bitch is Back!
  zaterdag 1 januari 2000 @ 22:50:00 #9
1560 thea
fly fly fly
pi_239749
waar ben ik hier beland bij de JOHOVA??????
wat een zielig gebeuren hier.
miauw miauw
psssssssssssssss......t

  zaterdag 1 januari 2000 @ 23:00:00 #10
568 Juul
Is gewoon lief
pi_239750
* Juul denkt dat thea ook in een depressie zit en neemt haar ook maar mee naar de kliniek*.
The Bitch is Back!
pi_239751
Heel triest zo - geen BB meer, nieks, nakkes om naar te kijken, maar gelukkig zijn er nog momenten op TV( zoals oud/nieuwjaar)zo dat wij nog effe kunnen genieten van de oudbewoners in een discussie of optreden.
Heb ook zoiets van- : wat moet ik nou ? naar een bus kijken met nieuwe mensen? Nee toch !! Jank !!
pi_239752
Er is nog hoop. Geld voor je leven. Ik heb er over nagedacht en ik geloof dat Video Diaries in Nederland zou aanslaan als naam, ook niet gewoon vertaald naar Video Dagboeken of zo. En daar na ... wie weet? daar is al een hoop over gespeculeerd op dit forum

Die verborgen camera show op VOO vanavond was het in ieder geval niet (voor mij). En die ouwe In de Vlaamse pot ook niet echt.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 02 Januari 2000).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_239753
Poe...poe...wat een aanstellers zeg!

Mischien een tip: Gooi die hele schuif bij 'Show topics from' helemaal open, druk op go! Wacht een minuutje of 4...5...6 (en als je pech hebt nog wel even wat langer)
Ga ff vast wat te drinken en te eten halen ofzo, Mischien ook nog even naar de plee.

En he presto! Ben nu op 26 september,en heb visioenen van natgeplast kantoor meubilair, ondergesproesde monitors en een hoop andere ellende.

Sjezus wat is dit grappig om te lezen zeg!
Snap nu na lezing van enkele vroege posts van de"Opper Goeroe Himself"Dat ik niet de eerste paar dagen gelijk van het forum geflikkerd ben(ahum).

Rauw ,grof en vooral lekker ongenuanceerd geen pseudopeutisch gedoe hier nog!Fokke! met die handel! Voor wie hier niet tegen kan geldt:Betreden op eigen risico!

Waar zijn die mensen allemaal gebleven trouwens? Zijn ze er uiteindelijk toch uitgegooid? Mischien toch in de toekomst maar een beetje dimmen!

Having big fun!

P.S. Na eerst niet geloofd te hebben in het mogelijk succes van de Nachtvlinder van Herman van Veen is dit BB gebeuren toch wel m'n grootste inschatings fout van de afgelopen 10 jaar!('k ben met terugwekende kracht jaloers op degenen die het wel doorhadden)

P.S P.S He, als je niet hebt kunnen lachen om de grapjes van Youp v/h Hek gisteren (voor mij dan op video)over Ruud en om de rest van de conference wel,en je vriendin zegt dat je meer van Ruud houdt dan van haar! Heb je dan een probleem?

P.S P.S P.S Is er dan niemand die begrijpt dat Bart z'n geld naar Zwitserland aan het brengen is omdat ie die 15 ruggen niet aan Willem wil geven

P.S P.S P.S P.S Weet er iemand hoe ik die rooie rot wijn van m'n monitor krijg?

En nou ga ik weer terug!!!


Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  zondag 2 januari 2000 @ 02:24:00 #14
568 Juul
Is gewoon lief
pi_239754
quote:
Van BooBooSan - 02 Januari 2000 @ 02:09. (34) P.S P.S P.S P.S Weet er iemand hoe ik die rooie rot wijn van m'n monitor krijg?

Daar heb ik nou ook altijd last van................gewoon ff een nat Ballerinadoekie eroverheen. (opes weer reclame)

The Bitch is Back!
  zondag 2 januari 2000 @ 03:04:00 #15
798 voyeur
bemoeit zich
pi_239755
* voyeur tip: beweeg het glas voortaan in de richting van de mond. Verhoogt ook het effect van de wijn!.

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 02 Januari 2000).]

Here we are now, entertain us.
  zondag 2 januari 2000 @ 03:37:00 #16
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_239756
quote:
op 01-02-2000 om 03:04 AM schreef voyeur het volgende:
* Dodo tip: beweeg het glas voortaan in de richting van de mond. Verhoogt ook het effect van de wijn!.



Nog een huishoudtip (werkt bij mij al jaren!)
drink voortaan alleen nog maar witte wijn c.q. champagne.
  zondag 2 januari 2000 @ 03:40:00 #17
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_239757
quote:
op 01-02-2000 om 03:37 AM schreef Dodo het volgende:
[QUOTE]op 01-02-2000 om 03:04 AM schreef voyeur het volgende:
* Dodo tip: beweeg het glas voortaan in de richting van de mond. Verhoogt ook het effect van de wijn!.


Was ik even vergeten: Wie weet wanneer Bart, Willem en Ruud bij Barend en Van Dorp komen? A.s. dinsdag ?

[Dit bericht is gewijzigd door Dodo (Datum 02 Januari 2000).]

pi_239758

[/QUOTE]Was ik even vergeten: Wie weet wanneer Bart, Willem en Ruud bij Barend en Van Dorp komen? A.s. dinsdag ?

[/quote]

Hoe kom je er bij dat ze bij B. en van D. komen?
Ik zie ook niets in de gids staan van deze week.
Volgens mij komen ze pas met het EK weer op tv.
Of Bart Ruud en Willem moeten dan komen.

Nog 5 maandjes slapen dus

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  zondag 2 januari 2000 @ 05:27:00 #19
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_239759
quote:
op 01-02-2000 om 05:13 AM schreef BooBooSan het volgende:



Was ik even vergeten: Wie weet wanneer Bart, Willem en Ruud bij Barend en Van Dorp komen? A.s. dinsdag ?

[/quote]Aaaah...nee toch???? Begin nu toch wel een serieus geval te worden geloof ik!!

Hoe kom je er bij dat ze bij B. en van D. komen?
Ik zie ook niets in de gids staan van deze week.
Volgens mij komen ze pas met het EK weer op tv.
Of Bart Ruud en Willem moeten dan komen.

Nog 5 maandjes slapen dus


[/quote]

  zondag 2 januari 2000 @ 05:31:00 #20
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_239760
quote:
op 01-02-2000 om 05:27 AM schreef Dodo het volgende:


ER GAAT HIER IETS SERIEUS MIS. Een verlate millenium-bug heeft toegeslagen in mijn hersenen. Ik kan er ook niets meer aan doen.
pi_239761
Ja Dodo,

en het ergste heb ik je nog niet eens verteld...Bart komt niet!

Hij houdt nl. niet zo van voetbal!!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  zondag 2 januari 2000 @ 05:36:00 #22
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_239762
quote:
op 01-02-2000 om 05:32 AM schreef BooBooSan het volgende:
Ja Dodo,

en het ergste heb ik je nog niet eens verteld...Bart komt niet!

Hij houdt nl. niet zo van voetbal!!



Sorry, maar ik hou ook niet van BART!!!
pi_239763
Sorry, hoezo sorry? Ik ook niet. Ik hou van RUUD!!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  zondag 2 januari 2000 @ 05:55:00 #24
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_239764
quote:
op 01-02-2000 om 05:45 AM schreef BooBooSan het volgende:
Sorry, hoezo sorry? Ik ook niet. Ik hou van RUUD!!




Ik wil je geen doodsklap bezorgen op dit lat euur, maar........ik vind eerlijk gezegd geen van de voormalige bewoners leuk!
pi_239765
No harm done,maarre...weet jij wat Bianca 7 oktober jl.in de DBK zei ?
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_239766
Werd eergisteren nacht zwetend wakker... Ging er vanuit dat het allemaal een nachtmerrie geweest was, strompelde met slaapdronken kop naar mijn computer en startte de streams om een kijkje te nemen in het BB huis..

Leeg, net als mijn hoofd.

Belde vervolgens mijn (nieuw sinds vrijdag!) psychiater uit zijn bed, en legde hem de situatie uit. De man wilde me vragend aankijken, maar helaas waren we beiden niet in het bezit van een beeldtelefoon. Een beetje pissig dat ik hem om iets -in zijn ogen- onbenulligs had wakker gebeld, verklaarde hij me zwaar gestoord, en beloofde me te laten op nemen in een zwaar bewaakte kliniek met over camera's... "Rehab," schoot er door mijn hoofd.

Maar Rehad is surrogaat... wil geen surrogaat. Drink instant koffie, koffiemelk gemaakt van platenextract, chocolade gemaakt van cacoa-fantasie, kijk naar soaps die in de verte niet lijken op As The World Turns, drink cola maar niet gemaakt van coca, en ga zo maar door... Surrogaat is niet hetzelfde, maar wel een kwestie van wennen, maakte ik mezelf wijs.

Inmiddels probeerde een vroeg ochtendzonnetje mijn met slaap dichtgeplakte Ruud-look-alike-ogen wakker te schudden, te openen... me te laten zien dat het voorbij is, en daarmee een deel van mijn leven...

Het ochtendzonnetje scheen als een spotlight op de krant... me proberend duidelijk te maken dat ik op zoek moet naar andere gespreksonderwerpen...

Langzaam maar zeker werd ik wakker, schonk een "lekker" kopje instant-koffie in, en nam plaats voor het raam, starend naar het niets buiten, wachtend op mensen die voorbij kwamen, hen nakijkend om zo de illusie te wekken dat ik keek naar het leven van iemand anders..

Mensen kwamen en liepen voorbij. Af en toe keek iemand mijn kant op.. Maar even snel als ze gekomen waren liepen ze weer door, en verdwenen uit mijn beeld. Ik heb geen 24 ramen om de mensen te kunnen blijven volgen, dacht ik. Ik heb een groter huis nodig!

De dag gleed voorbij, en in mij groeide het besef dat het allemaal voorbij is. Afgelopen, einde, schluss (of hoe je dat in het Duits ook zeggen mag). Heb mijn makelaar gebeld en hem een huis laten zoeken in een regio met RTL2 in het zenderpakket. Zodat ik over drie maanden weer weg kan glijden in dagelijkse gluuractiviteiten, menselijke beslommeringen en groeiend like-dislike vooroordeel betreffende de bewoners.
Dan wel in het Duits, maar je moet iets...

Geen Bart, geen Willem (hmmm, eerlijk gezegd niet eens zo heel erg ), geen Ruud...

geen leven...

net niet te oud
  zondag 2 januari 2000 @ 16:19:00 #27
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_239767
lol
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')