abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:34:37 #151
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_71663364
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:27 schreef Iblis het volgende:
Het doet mij persoonlijk niets, ik ben atheïst, en heb ook geen angst. Mijn belang is vooral dat een discussie niet nodeloos verstoord wordt door oneliners, opmerkingen die van weinig respect getuigen, en zo voort, en zeker niet nádat ik al heb gevraagd om te kappen met trollen en flamen.

Zulke opmerkingen kun je op FOK! 13 in een dozijn krijgen, je schiet er niets mee op, en het leidt alleen tot gebash.

Ik zal de FA’s wel even inlichten.
Luister, ik ben, zoals bij de meeste bekend, altijd redelijk. Ook hier.
Dus vind het van geen goede sier als er direct weggehaald wordt.
De discussie en reakties op mij konden gewoon niet plaats vinden.

Ga graag de discussie aan, maar dan wel eerlijk en op goede gronden.
Vandaar dat ik het zo schreef, want genoegdoening is ook zo wat. En die zijn er.

Alleen de titel al. Daar vraag je om de werkelijke vizie's die andere hebben.
Om dan alleen maar gelijk te krijgen, terwijl het niet zo is, is de vraag niet.

En het antwoord past daar dan ook bij. Sorry daarvoor, maar wel de waarheid.
Dus niet boos ofzo, maar vindt het niet echt mogelijk dan om antwoord te kunnen geven. Moet ja zijn, anders is alles fout. Daar doe ik niet aan mee.

Zie het net: Welkom Yi-Long. Ik hier ??????

[ Bericht 1% gewijzigd door beware_reageerd op 06-08-2009 22:08:22 ]
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:09:35 #152
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71664489
Ik wil de motivatie wel even geven: heel veel topics m.b.t. religie en levensbeschouwing lopen vroeg of laat gewoon op gebash uit. En waarom? Omdat mensen oneliners plaatsen als Gelovigen zijn hypocriet (dat was jij niet), of opmerkingen maken als ‘ze zijn net schizofreen’. En je kunt hoog en laagspringen, maar de ervaring is gewoon dat zulke flames voor geen millimeter meehelpen de discussie op gang te brengen, en ze alleen maar bijtende opmerkingen over en weer uitlokken.

Het zou niet de eerste topic zijn die zo verstierd zou worden, en daarom wordt daar streng op gemodereerd.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:14:58 #153
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71664666
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:09 schreef Yi-Long het volgende:
Dus als ik zeg 'de nazi's waren allemaal heel slecht', dan ga jij ook even modden omdat in de praktijk niet ALLE nazi's 'slecht waren: je had er ook wat 'goede nazi's' tussen!?

Wanneer je spreekt van een overgrote meerderheid, dan hoef je dat niet te nuanceren.
Het is geen vergelijking. Ik vind dit opnieuw een flame. Als je zo'n minachting jegens gelovigen koestert, post dan niet in deze topic. Wat voegt het toe? Je snapt toch dat gelovigen dat anders zullen zien? Dat er heel veel oprecht streven een godsvruchtig leven te leiden. En het dan zo minachtend af doen is gewoon een recept om een topic de nek om te draaien. Iemand opent deze topic en ziet als een van de eerste posts ‘Gelovigen zijn hypocriet, opgelost.’ Wat voegt dat toe? Niets.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71664778
Ik sluit me aan bij mijn collega, de edits waren terecht en voegen weinig tot niet bij.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:20:23 #155
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_71664847
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:09 schreef Iblis het volgende:
Ik wil de motivatie wel even geven: heel veel topics m.b.t. religie en levensbeschouwing lopen vroeg of laat gewoon op gebash uit.
[/quote}

Was dat de reden van mijn reageren of om juist een goede discussie aan te gaan ???

[quote]
En waarom? Omdat mensen oneliners plaatsen als Gelovigen zijn hypocriet (dat was jij niet), of opmerkingen maken als ‘ze zijn net schizofreen’. En je kunt hoog en laagspringen, maar de ervaring.
Ervaring ??? De mijne is juist, zeker hier in het dorp, dat mensen je leren begrijpen. Juist doordat het soms wat harder gaat dan anders. Uiteindelijk zien we allemaal het licht door duidelijk en eerlijk te blijven. En dat gaat hier dus fout. Doordat jij mensen geen ruimte geeft om hun mening te geven.
Moet jij het daar mee eens zijn ???? Nee, dat vraag ik niet. vraag ik om een discussie aan te gaan of de TS zijn verhaal klopt ???? Ja. Wie maakt het onmogelijk ???? Jij.
Daarom vraag ik ook of Danny hier naar wil kijken. Draai al wat langer mee.
quote:
is gewoon dat zulke flames voor geen millimeter meehelpen de discussie op gang te brengen, en ze alleen maar bijtende opmerkingen over en weer uitlokken.
Zeker als je als mod zelf meedraait in de discussie, want dan kun je hem sturen wat je wilt. Dat is geen schoonheidsprijs. Je moet dan ook alle inzichten willen en kunnen begrijpen zonder je macht te benutten.
quote:
Het zou niet de eerste topic zijn die zo verstierd zou worden, en daarom wordt daar streng op gemodereerd.
Ik weet wel wat jij bedoelt, en daar was/ben ik niet op uit. Scherp? Ja. Dat is niet verboden.
Directe aanval op Christenen ??? Nee.
Waarde houdende voor iedereen ??? Ja.

Gelijk ??? Ja en nee. Ligt eraan. Soms zijn gelovigen en andere gelijk. (wanneer het hun uitkomt)
Soms niet, en dan sluiten ze de gelederen. Hoop dat je hem snapt.
Maar iedereen is het zelfde, een schreeuwende zandkorrel in de woestijn. Ook jij.

Maar wel leuk als er andere zandkorrels hetzelfde hebben als jou. Tenzij de storm wil dat er andere korrels boven komen. ( Doordenker)
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:22:05 #156
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_71664901
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:18 schreef Triggershot het volgende:
Ik sluit me aan bij mijn collega, de edits waren terecht en voegen weinig tot niet bij.
Mooi, maar jij bent geen FA. Dus aardig dat hem niet afvalt.
Waardeer ik ook. Maar gewoon even de vraag doorspelen.

Danny of Yvonne heeft mijn PM.
pi_71664989
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:22 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Mooi, maar jij bent geen FA. Dus aardig dat hem niet afvalt.
Waardeer ik ook. Maar gewoon even de vraag doorspelen.

Danny of Yvonne heeft mijn PM.
Niet Danny of Yvonne, maar Iblis en ik zijn verantwoordelijk voor WFL.
Wanneer er gevraagd wordt te kappen met bashen en flamen is het beter het advies van een moderator op te volgen dan dit te negeren.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:26:29 #158
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71665047
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:20 schreef beware_reageerd het volgende:
Ervaring ??? De mijne is juist, zeker hier in het dorp, dat mensen je leren begrijpen. Juist doordat het soms wat harder gaat dan anders. Uiteindelijk zien we allemaal het licht door duidelijk en eerlijk te blijven. En dat gaat hier dus fout. Doordat jij mensen geen ruimte geeft om hun mening te geven.
Moet jij het daar mee eens zijn ???? Nee, dat vraag ik niet. vraag ik om een discussie aan te gaan of de TS zijn verhaal klopt ???? Ja. Wie maakt het onmogelijk ???? Jij.
Daarom vraag ik ook of Danny hier naar wil kijken. Draai al wat langer mee.
Er is een verschil tussen eerlijk en bot. En jij zat aan de botte kant. Dat is aan een moderator om te beoordelen, en dat ben ik hier. Ik edit je post niet omdat ik het er inhoudelijk niet mee eens ben, ik edit omdat het een domweg onbeschoft is om woorden als geloofsdwazen te gebruiken.
quote:
Zeker als je als mod zelf meedraait in de discussie, want dan kun je hem sturen wat je wilt. Dat is geen schoonheidsprijs. Je moet dan ook alle inzichten willen en kunnen begrijpen zonder je macht te benutten.
Zoals jij je opinie verwoordde bevatte ze geen fundamentele inzichten. Ze bevatten een paar flames en een recept om de topic te laten ontsporen.
quote:
Ik weet wel wat jij bedoelt, en daar was/ben ik niet op uit. Scherp? Ja. Dat is niet verboden.
Directe aanval op Christenen ??? Nee.
Waarde houdende voor iedereen ??? Ja.
Nogmaals, uitroepen als geloofsdwazen en ‘ze zijn net schizofreen’ is niet waarde houden voor iedereen.
quote:
Gelijk ??? Ja en nee. Ligt eraan. Soms zijn gelovigen en andere gelijk. (wanneer het hun uitkomt)
Soms niet, en dan sluiten ze de gelederen. Hoop dat je hem snapt.
Maar iedereen is het zelfde, een schreeuwende zandkorrel in de woestijn. Ook jij.

Maar wel leuk als er andere zandkorrels hetzelfde hebben als jou. Tenzij de storm wil dat er andere korrels boven komen. ( Doordenker)
Ik zal er nog even over doordenken. En wees gerust, ik heb het aangekaart hoor bij de FA’s.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:30:44 #159
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_71665186
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet Danny of Yvonne, maar Iblis en ik zijn verantwoordelijk voor WFL.
Wanneer er gevraagd wordt te kappen met bashen en flamen is het beter het advies van een moderator op te volgen dan dit te negeren.
Jij zag niet waar ik binnenkwam met mijn reactie.
En Iblis zou het voorleggen aan de gevraagde FA's.

Dus waarom jij je hiermee wilt bemoeien, ongaat me enigzins. Leuk dat je wat dat betreft MoD bent, maar dat is het dan ook.
Ik bashde en flamde trouwens niet. Daar kan ik je nog wel wat dingen uit het verleden laten zien die erger waren en nog steeds als ok draaien.

Nogmaals, ik heb respect voor je handelen en dat je je collega niet afvalt. Maar daarmee hebben jullie nog geen gelijk. En zijn jullie al helemaal geen eigenaar van de "winkel".

Verschil van inzicht, kan gebeuren. Daar kan ook anders mee worden omgegaan. Nogmaals, tenzij het pijn doet.
En Iblis zei van niet, dus ga ik uit van het feit dat hij zich aan zijn afspraak gaat houden.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:33:42 #160
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71665293
Ik had gevraagd te stoppen met flamen, en daarna kwam jouw post met woorden als ‘geloofsdwazen’ en een vergelijking van gelovigen met schizofrenen. Ik weet niet precies hoe je er een draai aan kan geven dat dat niet beledigend is. Ik kan dat niet, en daarom ging die post weg.

Wat in het ene forum kan, kan in het andere niet. En in dit forum kan wat minder als het om religiebashen gaat.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:37:46 #161
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_71665443
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:26 schreef Iblis het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen eerlijk en bot. En jij zat aan de botte kant. Dat is aan een moderator om te beoordelen, en dat ben ik hier. Ik edit je post niet omdat ik het er inhoudelijk niet mee eens ben, ik edit omdat het een domweg onbeschoft is om woorden als geloofsdwazen te gebruiken.
[..]
je edite niet, maar verwijdert.
quote:
Zoals jij je opinie verwoordde bevatte ze geen fundamentele inzichten. Ze bevatten een paar flames en een recept om de topic te laten ontsporen.
[..]
Ach, dan kan er meer dicht. Zo is de discussie niet en zou hij ook niet worden.
Direkt zou mij het vuur aan de schenen worden gebracht waardoor ik mijn vizie had kunnen geven. Met respect. Daarom zei ik Bv ook Lijken net als.
quote:
Nogmaals, uitroepen als geloofsdwazen en ‘ze zijn net schizofreen’ is niet waarde houden voor iedereen.
[..]
Dat ligt eraan hoe het in context plaatst. Denk een verder na over hoe de wereld nu werkt.
Ik hou rekening met iedereen, en wie met mij ??? Dat zijn de vragen die de meeste mensen hebben.
Die hebben wienig tot geen mogelijkheid om dat ook nog eens met geloof te combineren.
quote:
Ik zal er nog even over doordenken. En wees gerust, ik heb het aangekaart hoor bij de FA’s.
Daarvoor je hartelijke dank.
Nogmaals, ik waardeer je werk, mist goed gedaan uiteraard.
En ik wil niemand kwaad hebben, maar scherp op de discussie zijn, moet kunnen.
En respect heeft bijna iedereen bij mij. Of dat wederzijds is, is niet mijn probleem.
Als ik het wel heb voor een ander, zou diegene het ook voor mij moeten hebben. Alleen staan daar juist de kranten van Bol.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:39:23 #162
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_71665502
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:33 schreef Iblis het volgende:
Ik had gevraagd te stoppen met flamen, en daarna kwam jouw post met woorden als ‘geloofsdwazen’ en een vergelijking van gelovigen met schizofrenen. Ik weet niet precies hoe je er een draai aan kan geven dat dat niet beledigend is. Ik kan dat niet, en daarom ging die post weg.

Wat in het ene forum kan, kan in het andere niet. En in dit forum kan wat minder als het om religiebashen gaat.
Geen woorden in de mond leggen die niet zo zijn gelopen. Doe ik ook niet.
pi_71665507
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:30 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Jij zag niet waar ik binnenkwam met mijn reactie.
Jawel.
quote:
En Iblis zou het voorleggen aan de gevraagde FA's.
Dit is gedaan.
quote:
Dus waarom jij je hiermee wilt bemoeien, ongaat me enigzins. Leuk dat je wat dat betreft MoD bent, maar dat is het dan ook.
Zoals eerder vermeld, ook ik ben mod van WFL, had Iblis het niet gedaan, had ik het wel weggehaald, wanneer er een klacht komt over ons subforum en ik reageer daarop valt dat niet echt onder bemoeien te noemen.
quote:
Ik bashde en flamde trouwens niet. Daar kan ik je nog wel wat dingen uit het verleden laten zien die erger waren en nog steeds als ok draaien.
Ik zal je zeggen dat als er elders soortgelijke reacties werden gepost ze ook weggehaald zullen worden.
quote:
Nogmaals, ik heb respect voor je handelen en dat je je collega niet afvalt. Maar daarmee hebben jullie nog geen gelijk. En zijn jullie al helemaal geen eigenaar van de "winkel".

Verschil van inzicht, kan gebeuren. Daar kan ook anders mee worden omgegaan. Nogmaals, tenzij het pijn doet.
En Iblis zei van niet, dus ga ik uit van het feit dat hij zich aan zijn afspraak gaat houden.
Wij hebben ook respect voor je als users hoor en appreciëren het dat je hier je beklag komt doen, tenslotte leidt kritiek tot perfectie toch? Het is wel heel erg makkelijk wanneer er - na een waarschuwing i might add - na een edit plaats vindt het op de persoon te associëren en suggereren dat het door persoonlijke opvattingen is gewijzigd, voor dat we gebruik maken van dergelijke aantijgingen is het misschien beter om eerst hand in eigen boezem te steken en je af te vragen waarom er het één en ander geedit is.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:41:29 #164
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71665564
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Geen woorden in de mond leggen die niet zo zijn gelopen. Doe ik ook niet.
Hier het citaat uit je post:
quote:
Ze zijn net schizofreen, alhoewel dat een belediging is voor de mensen die deze ziekte hebben.
Die hebben geen keuze, geloofsdwazen wel.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:42:04 #165
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_71665583
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef Triggershot het volgende:
eerst hand in eigen boezem te steken en je af te vragen waarom er het één en ander geedit is.
Dat is iets anders dan verwijderen.
Daar gaat het me om. Zou ander via PM een perfect gesprek kunnen hebben met iemand die mijn mening wel kan waarderen.

En boezem moet je hebben om hem in te steken. Cup -a is te groot voor mij ;-)
pi_71665665
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Dat is iets anders dan verwijderen.
Daar gaat het me om. Zou ander via PM een perfect gesprek kunnen hebben met iemand die mijn mening wel kan waarderen.

En boezem moet je hebben om hem in te steken. Cup -a is te groot voor mij ;-)
Als het aan mij ligt had ik alle edits verwijderd, maakt een topic zo lelijk, daarnaast wat verwijderd is wordt genote en is altijd weer op te vragen door de crew.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:45:22 #167
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71665716
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:37 schreef beware_reageerd het volgende:
je edite niet, maar verwijdert.
Klopt. Omdat die post m.i. niets toevoegde aan de discussie. Ik probeer daar gewoon prudent mee om te aan, maar als ik jouw post zie, en je bewoordingen lees, dan denk ik: dit gaat te ver, weg ermee. Ook omdat er al genoeg edits stonden op die pagina, daar wordt het alleen maar onoverzichtelijk van.
quote:
Ach, dan kan er meer dicht. Zo is de discussie niet en zou hij ook niet worden.
Direkt zou mij het vuur aan de schenen worden gebracht waardoor ik mijn vizie had kunnen geven. Met respect. Daarom zei ik Bv ook Lijken net als.
Post het nog een keer, onderbouw het eens, probeer wat minder flamerig over te komen.
quote:
Dat ligt eraan hoe het in context plaatst. Denk een verder na over hoe de wereld nu werkt.
Ik hou rekening met iedereen, en wie met mij ??? Dat zijn de vragen die de meeste mensen hebben.
Die hebben wienig tot geen mogelijkheid om dat ook nog eens met geloof te combineren.

Daarvoor je hartelijke dank.
Nogmaals, ik waardeer je werk, mist goed gedaan uiteraard.
En ik wil niemand kwaad hebben, maar scherp op de discussie zijn, moet kunnen.
En respect heeft bijna iedereen bij mij. Of dat wederzijds is, is niet mijn probleem.
Als ik het wel heb voor een ander, zou diegene het ook voor mij moeten hebben. Alleen staan daar juist de kranten van Bol.
Maar je begrijpt hopelijk wel dat je WFL niet verantwoordelijk kunt houden voor wat in de kranten staat. Binnen dit forum gelden bepaalde gedragsregels. Daar houden we users aan.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:50:50 #168
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_71665936
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:45 schreef Iblis het volgende:


Post het nog een keer, onderbouw het eens, probeer wat minder flamerig over te komen.
[..]
Ik hoop dat mijn reactie met duidelijk genoeg was. Ik probeerde geen gesprek te "verkloten" juist een goede inhoudelijke discussie was het doel. Net als TS.

Dus, daar ging het mij om. Ga nu stoppen. Heb ook andere dingen te doen.
Ik hoor vanzelf van de FA wat hun visie is/was.
(wel belangrijk om te weten of ik in de toekomst dan nog WIL reageren)

Bedankt voor het feit dat ik mijn standpunt mag geven, en respect voor die van jullie.
Alleen of die klopte ??? Daarvan verschillen we eeuwig van mening.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:54:04 #169
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71666059
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:50 schreef beware_reageerd het volgende:
Dus, daar ging het mij om. Ga nu stoppen. Heb ook andere dingen te doen.
Ik hoor vanzelf van de FA wat hun visie is/was.
(wel belangrijk om te weten of ik in de toekomst dan nog WIL reageren)

Bedankt voor het feit dat ik mijn standpunt mag geven, en respect voor die van jullie.
Alleen of die klopte ??? Daarvan verschillen we eeuwig van mening.
Klopt.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:19:32 #170
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_71666933
quote:
Kortom ik, persoonlijk, vind dat deze mensen hypocriet zijn.
Ze doen wat hun uitkomt onder de noemer geloof, en als het niet uikomt ligt dat ook aan hun geloof.

Ze zijn net schizofreen, alhoewel dat een belediging is voor de mensen die deze ziekte hebben.
Die hebben geen keuze, geloofsdwazen wel.
Dat is het gedeelte van je post waar het om draait. Het bovenste gedeelte is op het randje, maar gezien de insteek van de post en je onderbouwing vind ik dat het kan.

Het onderste gedeelte valt wél onder respectloos en is dus terecht verwijderd. Je noemt je discussiepartners geen geloofsdwazen en je vergelijkt ze niet met schizofrenen (en ga je niet verschuilen achter een discussie over semantiek).

Dus een edit waarin alleen de laatste regel verwijderd zou worden had misschien beter geweest, maar als ik het topic doorlees dan is jouw reactie met de paashaas en de schizofrenen van zo'n laag niveau dat ik de verwijdering ook prima te begrijpen vind.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_71679208
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:09 schreef Iblis het volgende:

Het zou niet de eerste topic zijn die zo verstierd zou worden, en daarom wordt daar streng op gemodereerd.
Waarvoor ik overigens mijn grote waardering wil uitspreken
-
pi_71682074
Idd goed gemodereerd.

Als dit meer gedaan werd zouden mensen vanzelf meer respectvol met elkaar omgaan/respectvoller posten. Asociaal gedrag gewoon de nek omdraaien.
pi_71918355
Elke keer wanneer een persoon anderen als ''low hanging'' fruits aandoet, zal ik daar een net zo denigrerende opmerking tegenover stellen, zeker wanneer deze weinig recht van spreken heeft en zeker niet een persoon is die zulke waardeoordelen mag geven, erbij voegende dat miss wel niemand dat mag.
pi_71918437
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:48 schreef hardromacore het volgende:
Elke keer wanneer een persoon anderen als ''low hanging'' fruits aandoet, zal ik daar een net zo denigrerende opmerking tegenover stellen, zeker wanneer deze weinig recht van spreken heeft en zeker niet een persoon is die zulke waardeoordelen mag geven, erbij voegende dat miss wel niemand dat mag.
Als het op een ander user aankomt, persoonlijk, heb jij ook geen recht van spreken en zal ik het weghalen.
pi_71918520
Dat moet dan maar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')