quote:
Gemaakt verbaasd zei ze "Ah, you come already, you were very horny !". Nou ja dat laatste klopte wel, sinds mijn bezoek 2 dagen daarvoor aan Clarencia (klik hier) , liep ik rond met een enorm horny gevoel, die uitwerking heeft een mvp soms op je, als je telkens terugdenkt aan je bezoek aan haar.
Zoals gezegd was Lina best vriendelijk, afgezien van de flessentrekkerij. Maar omdat ik nagenoeg niet aan haar tieten mocht zitten heb ik de vriendelijkheid op het form afgewaardeerd naar voldoende. Neuken heb ik op slecht gezet, vanwege het niet nakomen ervan.
Bij het afscheid stak ze onverwacht haar armen uit voor een knuffel, daar heb ik dan goed misbruik van gemaakt door die knuffel langer te laten duren, en inniger te doen dan haar bedoeling was. En dat was best lekker, want ik drukte haar bovenlichaam met die grote tieten goed stevig tegen me aan, en hield dat even zo, heerlijk zo die jetsers toch nog op die manier in volle glorie tegen me aan te voelen , daar houd ik van, dat was op zich dan wel weer leuk.
Volgensmij hebben sommige van die lui gewoon een emotionele band met die hoeren