abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_239733
Nu
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 1 januari 2000 @ 18:31:00 #2
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_239734
lekker lichaam
pi_239735
Hunter, jeetje het lijkt wel telepathie..op precies dezelfde tijd maken wij dezelfde topic aan, oke sluit de mijne maar weer, ik drop maar ff geen topics meer.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2000 @ 21:34:00 #4
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_239736
Ik begrijp niet waarom Sabine daarin toegestemt heeft. Ik herinner me dat ze al eens een aanvaring had met die meiden toen net bekend was geworden dat ze in de Playboy zou staan. Ze vond dat ze veel te ver gingen in hun opmerkingen, of was ze verplicht zich weer te kakken laten zetten.

Hoe is het eigenlijk verlopen?

The future is after you
pi_239737
otaku-san, ik snap dat dus ook niet. Ik was ook van mening dat Sabien zulke dingen niet zou doen maar ik denk dus dat ze wat wil bijverdienen

Het was trouwens niet veel aan, ze speelden een soort toneelstuk, ik vondt hetzelfs ver beneden peil. Ik denk dan ook dat we daar verder niet de rest van de bewoners zien. Tenminste zoals ik ze in kan schatten, ik heb ze 3 maanden nauw gevolgd en ik denk dat verder zich daar niemand voor "leent"

Je hebt in ieder geval helemaal niets gemist.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_239738
Tja het sloeg eigenlijk nergens op, het was wel leuk om Sabine zonder hairextentions te zien. En waarom moest Cyrille nou zo nodig playbacken??
De persiflage van Tatum op Daphne Deckers vond ik trouwens wel erg lachen.
Greetz Tina

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')