abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 1 januari 2000 @ 13:57:00 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_239722
Ik heb zojuist het 'Geld voor je leven' forum geopend.
Hier kun je, net als op het BB forum, lullen over het gelijknamige tv-programma.
Momenteel zul je alleen een beetje voorbeschouwend kunnen lullen, maar wie weet is het programma wel interessant (of uitbuitend) genoeg om verder over te discussieren. You never know

Je kunt 't vinden in de index, net onder het BB forum en het 'de bus' forum.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_239723
Geld voor je leven?
Wat de Fok! is dat?
-------
Let niet op mij ik ben lam
pi_239724
Heb je Nico al weten te strikken voor de recensies?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_239725
Het nieuwe programma van Veronica, waarin mensen amateuropnames kunnen opsturen en daar geld voor kunnen krijgen als dat uitgezonden wordt. Ben absoluut niet benieuwd naar dit programma.....
  zaterdag 1 januari 2000 @ 15:02:00 #5
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_239726
Begint er nu wel op te lijken dat Fokzine gesponserd word door de commercieele omroepen
  zaterdag 1 januari 2000 @ 15:05:00 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_239727
Is het niet beter om een TV-forum te openen? er zijn altijd wel TV programma's op de buis geweest waarover valt te lullen, mocht een programma dan zo poulair worden dat er overpost plaats vindt kun je altijd op dat moment er een apart forum voor maken. Geld voor je leven ?? volgens mij had RTL 5 al iets dergelijks vorig jaar op tv, geen idee wat ik hier van moet verwachten. De Bus van SBS 6 moet ik eerst ook nog maar zien.

Maar Danny denk er eens over, een apart TV-forum, dat moet toch kunnen?? Actuele TV-programma's ofzo ??

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2000 @ 15:13:00 #7
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_239728
Ja leuk en als het programma herhaald wordt dan zetten we alle topics in de vriezer en halen die per uitzending weer terug.
Kijken of we ook het forum kunnen herhalen.
LOL
The future is after you
  Admin zaterdag 1 januari 2000 @ 15:15:00 #8
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_239729
Quenda
Heeft niks met sponsoring te maken hoor. Er is gewoon gebleken dat mensen het leuk vinden over sommige tv programma's te roddelen. Ik speel zelfs met de gedachte een heel apart TV forum op te richten waarin diverse subforums zijn voor verschillende tv-programma's.
Ik denk dan ook aan bv series (x-files, buffy, star trek etc). Voorlopig doen we 't nog ffies op deze manier.

R@B
Er is al een radio en tv forum, maar die wordt momenteel nauwelijks gebruikt. Bovendien is het dan allemaal wat onoverzichtelijker omdat niet per topic duidelijk is over welk programma 't gaat.

BTW: Het 'geld voor je leven' forum is gewoon ff een test. Loopt 't loopt 't, loopt 't niet verdwijnt 'ie weer.
'T lijkt me iig beter dan er hier in het BB forum over lullen. toch ?

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_239730
Buffy, Buffy, Buffy !!!!!!!!!

En een goed nederlands Star Trek-forum zou ook welkom zijn! Poste tot nu toe altijd op psi-phi, maar is me te amerikaans georienteerd. Misschien kan je een link leggen met Christian van http://www.trektoday.com/ (dat is een Nederlander)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 1 januari 2000 @ 15:31:00 #10
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_239731
...denk dat programma's als "de bus", "je geld of je leven" of "de mol" toch echt niet zo leuk zijn als Big-Brother, het feit dat je je live "verbonden" voelde met de deelnemers van BB, doordat het via het internet te volgen was, blijft toch uniek!

(dat was voor mij eigenlijk ♪ één van de belangrijkste redenen om ook VOO eindelijk een kanaal op mijn tv te geven

pi_239732
En we beginnen met een fijne cross-over tussen Big Brother en Geld voor je Leven (dat wordt dus GvjL - in de traditie van GTST en BB enzovoort. Bart, Willem en Ruud zwaar infantiel gebeukt door de psychische inwerking van honderdzoveel dagen voor de lenzen van de televisiemakers, met videocameraatjes die wellicht niet AAN TE SLEPEN zullen zijn. (OF zijn we opeens allemaal weer sober geworden omdat we de wisseling van 1999 naar vier andere cijfertjes hebben overleefd? Na het fin du siecle gevoel weer even terug met de voeten op de grond? Ik hoop het wel trouwens.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')