abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_239711
Waren het nou zes kippen of vijf kippen en een haan?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_239712
Volgens mij hoorde ik ook een haan.
groetjes eli
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zaterdag 1 januari 2000 @ 13:33:00 #3
2004 sunshine
Still shining!
pi_239713
Nee joh, dat was Bart-kip met make-up!
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_239714
Mijn vragen:
-Heeft Bart inderdaad als model in de Wehkampgids gestaan? In de streamverslagen heeft hierover een opmerking gestaan gedaan door een van de andere bewoners. De vervolg vragen: wanneer is dat geweest, en heeft iemand oude Wehkampgidsen om evt. de foto's te scannen.
-Hoe is Bart in het BB huis terecht gekomen? Zelf heeft hij dit volgens mij niet willen vertellen aan z'n medebewoners. Toen dit in het begin van BB ter sprake werd gebracht bleef hij hier vaag over. Is dat soms ook via een modellen/castingbureau gegaan?
  zondag 2 januari 2000 @ 01:52:00 #5
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_239715
[quote]op 01-01-2000 om 02:03 PM schreef wich het volgende:
Mijn vragen:
-Heeft Bart inderdaad als model in de Wehkampgids gestaan? In de streamverslagen heeft hierover een opmerking gestaan gedaan door een van de andere bewoners. De vervolg vragen: wanneer is dat geweest, en heeft iemand oude Wehkampgidsen om evt. de foto's te scannen.
/quote]

Ik herinner me van een van de uitzendingen (de bewoners zaten aan tafel) dat ze het erover hadden dat RUUD in de Wehkampgids zou hebben gestaan!

  zondag 2 januari 2000 @ 14:40:00 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_239716
Ik kwam trouwens op de bodem van onze lectuurmand deze week per ongeluk de Veronica-gids uit september tegen, waarin de bewoners van BB worden voorgesteld (met de foto's van hun ogen... jeweetwel). Ik meen mij vaag iets te herinneren dat er al een topic was over de ogen van een zwarte meneer, die we nooit hebben teruggezien in BB, en waarvan iedereen vermoedde dat Martin daarvoor in de plaats is gekomen, maar ik heb nog eens goed gekeken, en de ogen van Bianca en Willem, daar zitten ook andere voor in de plaats volgens mij... de rest herken ik zo, maar die andere twee absoluut niet...
Weet iemand hoe DAT zit?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_239717
ennehhh hoe gaat het nu met de FOK-vissen??
iemand een idee waar die gebleven zijn?
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_239718
Misshien is het antwoord al eens langsgeweest, maar waar was die zogenoemde 'hobby'-kamer naast de voorraad-kamer nou voor???
Vae Victis!
  zondag 2 januari 2000 @ 15:21:00 #9
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_239719
quote:
op 01-02-2000 om 03:18 PM schreef Romulus het volgende:
Misshien is het antwoord al eens langsgeweest, maar waar was die zogenoemde 'hobby'-kamer naast de voorraad-kamer nou voor???


Dat heb ik volgens mij gelezen op de BB-site...ze hadden uiteindelijk ruimte te kort en hebben het gebruikt voor de camera's.

Yes I suck. And swallow.
  zondag 2 januari 2000 @ 15:21:00 #10
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_239720
Sorry, 2 keer!!!


------------------
hmmm...

[Dit bericht is gewijzigd door An-ja (Datum 02 Januari 2000).]

Yes I suck. And swallow.
pi_239721
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')