abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Admin woensdag 5 januari 2000 @ 12:51:00 #26
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_239707
Hmmmmmmm....ff alles gelezen en ben het er niet helemaal mee eens (mag toch?)Danny ik neem aan dat er bij VOO ook goedwillende vrijwilligers zitten die hun schaarse vrije tijd erin steken en die hebben misschien nog niet zoveel ervaring .Jij weet toch als geen ander dat het moeilijk is om een goed forum te maken!!!!Dus jongen leven en laten leven ....niemand is elkaars concurrent en er is plek zat voor iedereen .En blijkbaar ook bij VOO leert men van fouten maken


Yvonne......altijd de mildste

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_239708
Het forum van Bruno is een forum dat geleverd wordt door een provider (www.ezboard.com). Bruno zal er dus weinig tijd en moeite in hebben gestoken.

Dit forum is een UBB forum, dat kan iedereen ook van Internet halen, maar hij is wel veranderd door Danny. Het installeren en veranderen van zo'n forum zal wel tijd en moeite gekost hebben.

Dat Danny trots is op zijn site en de aandacht die hij er voor krijgt, vind ik heel logisch.
Dat andere mensen vinden dat er nog een paar minpuntjes aan de site zitten, vind ik ook logisch. Ik heb er zelf ook wel een paar denk ik. Maar de rectie van Bruno begrijp ik niet, maar misschien speelt er nog wel iets anders tussen die twee wat ons niets aangaat en eigenlijk dan ook niets te maken heeft met het onderwerp van dit forum.

  woensdag 5 januari 2000 @ 13:02:00 #28
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_239709
Dit is nou wat in de volksmond PENISNIJD wordt genoemd.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 5 januari 2000 @ 15:47:00 #29
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_239710
Ludo, leuk dat je terug bent, maar wil je alsjeblieft een ander plaatje gaan gebruiken, ik ben namelijk allergisch voor Chiel Montagne, en daar raak ik Vol over m'n Touren van, dus please Ludo, change your pic......

ps: dit is uitdrukkelijk op dokter Bogus' voorschrift.....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')