abonnement Unibet Coolblue
pi_69686396
quote:
Chelsea's jeugdscout Piet de Visser (oud-trainer AZ, red.) is het laatste jaar onder meer bezig geweest om samenwerking met andere clubs te onderzoeken. 'Sinds een jaar moet ik van Abramovitsj vooral kijken naar supertalenten', zegt de kleurrijke scout. 'Om die jongens goed te laten rijpen, zijn er op zoek naar een goede samenwerking met een Nederlandse club. Ik heb de afgelopen tijd met Dirk Scheringa gesproken, dat kan ik niet ontkennen. Maar we zijn er nog niet helemaal uit. We hebben afgelopen jaar Rajkovic bij FC Twente en Ben Sahar bij de Graafschap gestald maar dat werkt niet. Voorheen was er een duidelijke band met PSV, zoiets werkt veel beter'.
Carvalho op huurbasis naar AZ aangezien hij ontevreden is over zijn rol bij Chelsea !

En voor de grap nog een 'supertalentje' erbij, aangezien daar de voornaamste focus ligt.
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:13:52 #252
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69687549
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:19 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Das een topper
Waar de fuck gaat dit over?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_69689484
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Verplichte buscombi naar Supercup


AZ.nl meldt:

De kaartverkoop voor het duel om de Supercup tussen landskampioen AZ en bekerwinnaar sc Heerenveen start vrijdag 5 juni. De wedstrijd in de amsterdam asauna staat gepland op zaterdag 25 juli om 20:00 uur. Voor AZ-supporters zijn maximaal 12.500 kaarten beschikbaar.

De kaarten zijn vanaf 5 juni om 9:00 uur verkrijgbaar via Online Kaartverkoop en het AZ Fancentrum. De prijs per kaartje bedraagt � 32,50 (buscombikaart). Indien er op 20 juni minder dan 4.550 kaarten aan AZ-supporters zijn verkocht, wordt het aantal beschikbare kaarten gereduceerd naar 4.550.

Verplichte buscombi
AZ heeft er alles aan gedaan om haar supporters op eigen gelegenheid naar amsterdam te laten afreizen. Helaas hebben de autoriteiten in amsterdam dit verzoek niet ingewilligd. Voor het duel om de Supercup geldt daarom een verplichte buscomi.
Behoorlijk aan de prijs en ik moet dan nog met m'n baas regelen dat ik eerder stop die dag... Ik ga eerst wel kijken of ik buiten de combi om iets kan regelen.
pi_69690520
quote:
Donk wil nieuwe kans
Door MARCEL VAN DER KRAAN

Ryan Donk wil een nieuwe kans bij AZ. De centrale verdediger, die het afgelopen seizoen voor West Bromwich Albion uitkwam in de Premier League, hoopt onder trainer Ronald Koeman gelegenheid te krijgen zich weer in het elftal te spelen.

Donk, die een doorlopend contract heeft in Alkmaar, meldt zich volgende week vrijdag op de eerste training van AZ. Hij is zich ervan bewust dat AZ openstaat voor een verkoop, maar op dit moment zit een nieuwe werkgever er niet in. ,,Er wordt wel geïnformeerd, maar er is nog geen concrete interesse,’’ erkent technisch directeur Marcel Brands.

De vader van Ryan Donk behartigt tegenwoordig (samen met oud-voetballer Winnie Haatrecht) de zaken van zijn zoon. Donk senior zegt dat iedere speler ambities heeft om in de Champions League uit te komen. ,,Dat is bij Ryan niet anders. Hij heeft in Engeland gespeeld, is met Jong Oranje kampioen van Europa geworden en hoopt op een nieuwe kans bij AZ. Er is een nieuwe trainer, dus waarom niet?’’

Vooral dat laatste is doorslaggevend. Donk is pas 23 jaar en werd een jaar geleden verhuurd door de Alkmaarders. In het seizoen 2007-2008 had hij nog 24 duels in het eerste elftal van AZ achter zijn naam staan. Hij was een van de spelers met wie Louis van Gaal niet verder wilde. Ook Boy Waterman en Kemy Agustien moesten toen weg.

Waterman en Agustien staan volgende week óók weer op het trainingsveld in Alkmaar. Net als Donk pakken ze de draad weer op bij hun feitelijke werkgever. Niet alleen omdat er nog geen club voor hen is gekomen. Waterman heeft een teleurstellend jaar achter de rug, maar weet dat hij nog niet zo lang geleden reserve-doelman bij het Nederlands elftal was. Hij volgt met grote interesse de ontwikkelingen rond de huidige keepers Joey Didulica (in beeld bij enkele buitenlandse clubs) en Sergio Romero (in beeld bij Spaanse en Italiaanse clubs).

Omdat ook Kees Luijckx en Graziano Pellè nog geen nieuwe club hebben gevonden, wordt het op de eerste training meteen druk bij AZ. De Australiër Brett Holman is eveneens van plan te vechten voor zijn plek, hoewel Louis van Gaal hem een dag voor zijn vakantie vertelde dat hij beter kon vertrekken.

De evaluatie-gesprekken die Van Gaal een dag voor zijn vertrek bij AZ nog met verschillende spelers heeft gevoerd, hebben in de spelersgroep voor veel onrust gezorgd. Er is harde kritiek gekomen op het feit dat de vertrekkende coach kon bepalen wie er moest vertrekken. Zijn opvolger Ronald Koeman heeft inmiddels een aantal spelers weer gerustgesteld en duidelijk gemaakt dat hij eerst zelf wil zien hoe de spelers zich manifesteren in de aanloop naar het nieuwe seizoen.

Kees Luijckx, net terug van drie weken vakantie, erkent dat de komst van een nieuwe coach voor veel spelers weer een uitdaging is. ,,Als ik geen andere club heb voor het nieuwe seizoen, ga ik er onder Koeman vol tegenaan. AZ is nog steeds een prachtige club en het wordt een druk seizoen met de Champions League erbij. Toch wil ik eerlijk zijn. Ik moet komend jaar gewoon veel spelen. Als er een mooie club zich voor mij meldt, dan denk ik dat ik weg ben.’’

Technisch directeur Marcel Brands houdt zich op de achtergrond bezig met het zoeken van versterkingen voor de kampioen van Nederland. Zijn werk wordt makkelijker gemaakt als AZ miljoenen kan terugverdienen met de verkoop van een handvol spelers.

Vooral het vertrek van de Italiaan Pellè zou de Alkmaarders voor de start van het nieuwe seizoen goed uitkomen. In de afgelopen jaren maakte hij nooit meer dan drie doelpunten per seizoen en die productie staat in geen verhouding tot de investering (7 miljoen) die AZ heeft gedaan.

De Duitse kampioen Wolfsburg zou de Braziliaan Ari wel willen halen, maar Brands zegt niets te hebben vernomen van de Duitsers.
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:58:10 #255
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69694141
laat donk en agustien alsjeblieft zo snel mogelijk oprotten. ze hebben genoeg kansen gehad en het door hun lakse houding keer op keer verpest. ik zie niet in waarom Michael Reiziger II nu opeens wel zijn best gaaat doen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69695108
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Verplichte buscombi naar Supercup


AZ.nl meldt:

De kaartverkoop voor het duel om de Supercup tussen landskampioen AZ en bekerwinnaar sc Heerenveen start vrijdag 5 juni. De wedstrijd in de amsterdam asauna staat gepland op zaterdag 25 juli om 20:00 uur. Voor AZ-supporters zijn maximaal 12.500 kaarten beschikbaar.

De kaarten zijn vanaf 5 juni om 9:00 uur verkrijgbaar via Online Kaartverkoop en het AZ Fancentrum. De prijs per kaartje bedraagt € 32,50 (buscombikaart). Indien er op 20 juni minder dan 4.550 kaarten aan AZ-supporters zijn verkocht, wordt het aantal beschikbare kaarten gereduceerd naar 4.550.

Verplichte buscombi
AZ heeft er alles aan gedaan om haar supporters op eigen gelegenheid naar amsterdam te laten afreizen. Helaas hebben de autoriteiten in amsterdam dit verzoek niet ingewilligd. Voor het duel om de Supercup geldt daarom een verplichte buscomi.
Amsterdamse Autoriteiten

Speel die wedstrijd dan in Rotterdam, die doen niet zo moeilijk en zit je meteen in een sfeervol en mooi stadion.
Ben benieuwd hoevaal kaarten er verkocht gaan worden, denk dat er veel mensen weigeren heen te gaan.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:44:52 #257
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69697645
Donk.... Zucht, krijgen we alleen maar gezeik mee.
Bon bonk, ik neuk de mattie van de Zeeuw.

Oprotten, die kabel is net verbroken, laten we dat zo houden.
De kleedkamers puilen al uit zolang er geen spelers verkocht worden....

Pelle, luijckx, waterman, augustien, cziommer, donk moeten sowieso eruit!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69697892
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

Amsterdamse Autoriteiten

Speel die wedstrijd dan in Rotterdam, die doen niet zo moeilijk en zit je meteen in een sfeervol en mooi stadion.
Ben benieuwd hoevaal kaarten er verkocht gaan worden, denk dat er veel mensen weigeren heen te gaan.
bekerfinale was voor Twente en Hveen ook gewoon combi..
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:54:24 #259
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69697999
Misschien moeten we er ons eens bij neerleggen dat het gewoon klaar is met eigen vervoer en dat als uniek te moeten beschouwen...

Feit is gewoon dat het vaak fout gaat, supporters die politieagenten in elkaar beuken, (hun eigen) stad afbreken etc. Het kan gewoon niet meer anders. Face it and deal with it!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69698233
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Misschien moeten we er ons eens bij neerleggen dat het gewoon klaar is met eigen vervoer en dat als uniek te moeten beschouwen...

Feit is gewoon dat het vaak fout gaat, supporters die politieagenten in elkaar beuken, (hun eigen) stad afbreken etc. Het kan gewoon niet meer anders. Face it and deal with it!
Ja, daar staan Heerenveen en AZ bekend om
pi_69698312
Gebeurt inderdaad altijd wat met AZ en Heerenveen.

De Fruitschaal is nooit populair geweest. De KNVB had hier gewoon een feest van kunnen maken op een mooie dag in Juli. Het zal nu wel weer gezellig worden in de binnenstad van Alkmaar
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:03:50 #262
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69698335
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:00 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Ja, daar staan Heerenveen en AZ bekend om
Nee natuurlijk niet, maar ik denk dat ze gewoon 1 lijn willen trekken in Amsterdam, Rotterdam etc
Dus niet van club 1,3,5 wel en 2,4 en 6 niet...

Ik denk dat wij kunnen stellen dat het publiek idd weinig tot nooit problemen geeft.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:35:26 #263
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_69699431
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Donk.... Zucht, krijgen we alleen maar gezeik mee.
Bon bonk, ik neuk de mattie van de Zeeuw.

wat ?
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:21:06 #264
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69705976
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, maar ik denk dat ze gewoon 1 lijn willen trekken in Amsterdam, Rotterdam etc
Dus niet van club 1,3,5 wel en 2,4 en 6 niet...
Belachelijk natuurlijk, want dat zouden ze dus wél per club en per wedstrijd moeten bekijken.

Kan ik als ik die pot zou willen bezoeken eerst via Amsterdam naar Alkmaar om dan weer terug naar Amsterdam te gaan en na de wedstrijd weer naar Alkmaar om via Amsterdam naar huis te gaan (volg je het nog), hoe fucking nutteloos is dat?

Ik vind het gewoon naaien, de enigen die er relatief weinig last van hebben zijn de Alkmaarders zelf.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:32:45 #265
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69706452
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Belachelijk natuurlijk, want dat zouden ze dus wél per club en per wedstrijd moeten bekijken.

Kan ik als ik die pot zou willen bezoeken eerst via Amsterdam naar Alkmaar om dan weer terug naar Amsterdam te gaan en na de wedstrijd weer naar Alkmaar om via Amsterdam naar huis te gaan (volg je het nog), hoe fucking nutteloos is dat?

Ik vind het gewoon naaien, de enigen die er relatief weinig last van hebben zijn de Alkmaarders zelf.
Nou daar heb ik dus vaak zat mee te maken. Helemaal wedstrijden die voor mij momenteel niet ver rijden zijn.
PSV, NAC, Rotterdam, Utrecht etc. Daar rij ik langs als ik naar AZ moet, en dan ben je vaak de lul wegens een buscombi. ALS je mazzel hebt dan mag je ergens op een parkeerplaats je kaart omruilen.
Zoals bij NAC uit bijv, maar toen moest ik met de bus omdat de autocombi's niet gingen...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69709279
Volgens mij is het een combi omdat in hetzelfde weekend Ajax het Amsterdam Tournament heeft, zomerperiode qua toeristen en er weleens wat tussen Ajax - AZ en Ajax - Heerenveen is gebeurd.
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Belachelijk natuurlijk, want dat zouden ze dus wél per club en per wedstrijd moeten bekijken.

Kan ik als ik die pot zou willen bezoeken eerst via Amsterdam naar Alkmaar om dan weer terug naar Amsterdam te gaan en na de wedstrijd weer naar Alkmaar om via Amsterdam naar huis te gaan (volg je het nog), hoe fucking nutteloos is dat?

Ik vind het gewoon naaien, de enigen die er relatief weinig last van hebben zijn de Alkmaarders zelf.
Er zullen genoeg kaarten beschikbaar zijn voor de losse verkoop, zeker bij dit affiche. Loop de plaatselijke amateurvereniging eens binnen, die kunnen allemaal kaarten voor een tientje kopen dacht ik.
pi_69709286
Schaars heeft zijn contract verlengd trouwens.
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:08:56 #268
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69709478
2 jaar erbij... Beterrrrrrr
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69709864
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schaars heeft zijn contract verlengd trouwens.


Nu nog Donk, Agustien, Waterman, Cziommer, Poulsen deruit schoppen.
pi_69715164
op nu.nl staat 3 jaar, op voetbalzone 2 jaar?
pi_69716846
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:52 schreef lighted het volgende:
op nu.nl staat 3 jaar, op voetbalzone 2 jaar?
Nog 3 jaar onder contract, met 2 jaar verlengd
pi_69717186
Daar zal toch wel een gelimiteerde transfersom instaan mag ik aannemen of heeft die jongen geen ambitie?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_69717509
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:22 schreef Genius-F het volgende:
Nu nog Cziommer deruit schoppen.
Moeten ze niet zoveel geld vragen, dan is hij morgen al weg.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:05:36 #274
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69718483
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:38 schreef navigator het volgende:
Daar zal toch wel een gelimiteerde transfersom instaan mag ik aannemen of heeft die jongen geen ambitie?
daar doet Dirk niet aan...
En hij heeft zeker ambitie, hij heeft net bijgetekend
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:31:45 #275
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69719877
Fuck man, dat is zeer goed nieuws!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')