abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 juli 2009 @ 01:47:45 #151
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70657632
Grosjean leeft die ook nog
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70659207
zelfs Gimelstob doet mee (dubbel)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70688881
[1] FISH, Mardy USA vs QUALIFIER
QUALIFIER vs QUALIFIER
GUCCIONE, Chris AUS vs LEVINE, Jesse USA
ZEBALLOS, Horacio ARG vs [6] PETZSCHNER, Philipp GER

[4] BECKER, Benjamin GER vs EVANS, Brendan USA
GINEPRI, Robby USA vs VENTURA, Santiago ESP
ROCHUS, Olivier BEL vs QUALIFIER
DANCEVIC, Frank CAN vs [8] STAKHOVSKY, Sergiy UKR

[7] KIM, Kevin USA vs [WC] GROSJEAN, Sebastien FRA
SPADEA, Vincent USA vs BRANDS, Daniel GER
[WC] AMRITRAJ, Prakash IND vs UDOMCHOKE, Danai THA
RAMIREZ HIDALGO, Ruben ESP vs [3] QUERREY, Sam USA

[5] CLEMENT, Arnaud FRA vs BOGOMOLOV JR., Alex USA
DELIC, Amer USA vs MAHUT, Nicolas FRA
DANIEL, Marcos BRA vs [WC] DENT, Taylor USA
CIPOLLA, Flavio ITA vs [2] SANTORO, Fabrice FRA
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 6 juli 2009 @ 11:34:49 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70694269
Taylor Dent
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70734523
quote:
Tennisser Mathieu Montcourt (24) overleden

De Franse tennisser Mathieu Montcourt is maandagnacht overleden. De doodsoorzaak van de 24-jarige Parijzenaar is nog niet duidelijk. De FFT komt later op dinsdag met een verklaring naar buiten, schrijft de Pers.

Montcourt stond deze week 119e van de wereld. Aan de vooravond van Wimbledon bereikte hij met een 104e positie zijn hoogste notering op de wereldranglijst.

Vorig jaar kreeg de tennisser een boete van $12000 en een schorsing van acht weken van de ATP omdat hij in 2005 op tenniswedstrijden had gewed.
pi_70734793
wtf
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:29:00 #157
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70734861
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
.
pi_70735157
Ik schrik hier toch wel even gigantisch van
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:39:06 #159
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_70735170
Wat erg.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:40:38 #160
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70735226
De eerste gedacht die bij mij opkomt is zelfmoord, weet ook niet waarom
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:56:41 #161
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70735814
Pfff... Wat een leeftijd ook .
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:59:09 #163
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_70735824
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:40 schreef Szura het volgende:
De eerste gedacht die bij mij opkomt is zelfmoord, weet ook niet waarom
Omdat het vrij jong is voor een natuurlijke dood.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:07:59 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70736114
Op dit moment zijn Rafael Nadal en Roger Federer zeker van deelname aan de Masters Cup in Londen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:23:24 #165
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_70736594
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:07 schreef Szura het volgende:
Op dit moment zijn Rafael Nadal en Roger Federer zeker van deelname aan de Masters Cup in Londen
Is Nadal er ook zeker van als hij tot de Masters Cup niet meer kan spelen? Neem aan van wel maar ik dacht ik vraag het even (neem aan dat bij de berekening daarvan wordt uitgegaan van een worst-kaasscenario).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:26:46 #166
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70736719
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Is Nadal er ook zeker van als hij tot de Masters Cup niet meer kan spelen? Neem aan van wel maar ik dacht ik vraag het even (neem aan dat bij de berekening daarvan wordt uitgegaan van een worst-kaasscenario).
Neem aan van wel want volgens Sporza wás Nadal al zeker en is Federer erbij gekomen door de zege op Wimbledon
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:35:08 #167
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_70737013
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef Szura het volgende:

[..]

Neem aan van wel want volgens Sporza wás Nadal al zeker en is Federer erbij gekomen door de zege op Wimbledon
Ja, precies, en zeker moet betekenen dat je zeker bent ook al verlies je elk toernooi in de eerste ronde of doe je niet eens mee.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_70737089
pi_70760656
quote:
Tenniswereld ontzet na dood Montcourt

PARIJS - De tenniswereld heeft met verbijstering gereageerd op de dood van de Fransman Mathieu Montcourt.
De 24-jarige proftennisser werd gisteren door zijn vriendin levenloos aangetroffen bij de trap van zijn woning in Parijs.

,,Vanmorgen ben ik gewekt met het slechtste nieuws dat je kunt krijgen,'' zo liet Rafael Nadal als reactie weten op zijn website. ,,Ik hoorde van de dood van onze vriend Mathieu Montcourt. Ik verkeer nog in een shocktoestand, ik kan het niet geloven. Als er zoiets gebeurt, wordt winst of verlies bij een tenniswedstrijd of wel of niet meedoen bij een toernooi wel heel onbelangrijk.''

De één jaar jongere Spaanse wereldtopper, die Wimbledon miste vanwege een knieblessure, kende de jonge Fransman al sinds hun vroege juniorentijd, toen zij beiden (tegen elkaar) uitkwamen op de internationale evenementen.

De Franse tennisfederatie liet gisteren weten dat Montcourt na thuiskomst, even na middernacht, moet zijn overleden, maar dat nog onbekend is waaraan. Hij werd gevonden naast zijn fiets. ,,Mathieu was een enthousiaste jonge vent, gepassioneerd, zeer ondernemend en door iedereen gewaardeerd als een innemende en beleefde persoonlijkheid. Hij dronk niet, hij was geen feestganger,'' aldus de FFT. Een autopsie moet vandaag uitwijzen waardoor de nummer 119 van de ranglijst zo plotseling is overleden.

Montcourt was met ingang van deze week voor vijf weken geschorst vanwege het gokken op wedstrijden. Dat deed hij vier jaar geleden, met luttele bedragen (drie euro) en nooit op eigen partijen. In totaal zette hij 192 dollar (137 euro) in bij 36 tennisevenementen.

In eerste instantie werd hij door spelersvakbond ATP voor acht weken geschorst en met 12.000 dollar (8500 euro) beboet. Nadat Montcourt hiertegen in beroep was gegaan bij het CAS, het hof van arbitrage voor de sport in Lausanne, werd zijn straf met drie weken bekort. De boete van 12.000 dollar bleef staan.

Vorige maand bereikte Montcourt zijn hoogste notering in het ATP-klassement met een 104de plaats, nadat hij de tweede ronde had bereikt van de Franse Open op Roland Garros. Hij verloor daarin in vier sets van de Tsjechische topper Radek Stepanek.

Tijdens het Grand Slam-toernooi in Parijs klaagde Montcourt er nog over dat hij 'belachelijk' hard was aangepakt voor zijn deelname aan de online gokspelletjes. Met hem werden nog enkele, vooral Italiaanse collega's in de achterhoede van het professionele tennis aangepakt door de tennisautoriteiten in een grootschalige strijd tegen het online gokken. Deze straffen volgden op een onderzoek gericht tegen de Russische topper Nikolai Davidenko, die in 2007 een wedstrijd had verloren waarbij miljoenen dollars bleken te zijn ingezet op zijn tegenstander. Davidenko werd vorig jaar september vrijgesproken van frauduleuze handelingen.

Montcourt was prof sinds 2002. Hij speelde eind juni zijn laatste toernooi in Rijeka (Kro), waar hij de halve finales bereikte. ,,Mathieu was een zeer talentvolle speler, voor wie we een plek in de top-50 voorspelden,'' zei Patrice Dominguez, technisch directeur van de FFT bij wiens zoon Montcourt maandagavond een film had bekeken. ,,We zitten dan ook helemaal kapot. Onze gedachten moeten nu uitgaan naar zijn familie.''
Volgens CBS is hij door zijn vriendin dood aangetroffen. Tragisch verhaal zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wopper1 op 08-07-2009 00:05:49 ]
pi_70777216
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_70796984
Dit is het enigste wat ik kan vinden, aankomende week challengertoernooi in Amersfoort:
quote:
dinsdag 20 januari 2009

ATP-Challenger Amersfoort in juli
Door FRANK KALIS

AMERSFOORT - Amersfoort blijft deze zomer niet verstoken van toptennis.
Van 11 juli tot en met 19 juli wordt op het sportcomplex De Bokkeduinen een zogeheten ATP-Challenger georganiseerd. De Dutch Connection Group (in oprichting) heeft hiervoor een licentie van de ATP verkregen. Hans Felius treedt op als toernooidirecteur.

Het evenement is de vervanger van de Dutch Open, dat om financiële redenen niet kon worden voortgezet. De licentie is verkocht aan de familie van tennisser Novak Djokovic. Felius blijft overigens als adviseur verbonden aan het toernooi dat in Servië zijn intrede doet.

Hij verwacht dat het deelnemersveld in Amersfoort niet eens zoveel zal verschillen met de laatste edities van de Dutch Open. Die kenden qua sterkte een magere bezetting. ,,Het zullen spelers zijn tussen plaats vijftig en tweehonderd van de wereldranglijst. Best een aantrekkelijk veld. Een niveau ook dat past bij de Nederlandse spelers van wie wij het moeten hebben.''

Dat laatste is ook de voornaamste reden dat de Challenger niet in mei wordt gehouden. ,,Dan doorkruisen we de Nederlandse competitie,'' aldus Felius. ,,We kijken het nu eerst een jaar aan. Dan evalueren we het toernooi. We zitten niet vast aan een bepaalde week. Er is ruimte op de ATP-kalender om te schuiven.''

Het enige onzekere nog is de status van de Challenger in Amersfoort. Felius wil graag een Challenger met een prijzengeld van 125.000 dollar en H-klassering (hospitality). Felius: ,,Dat biedt de meeste garantie op een sterk deelnemersveld.'' De sponsoring hiervoor was aanvankelijk rond met energiebedrijf RWE. De recente overname van Essent is mogelijk een kink in de kabel. ,,We moeten nu afwachten wat Essent met tennisponsoring wil en of de afspraken doorgaan. We moeten mogelijk weer op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor en naamgever van de Challenger.''

Mocht er geen oplossing komen, dan krijgt de Challenger een lagere status. Dat zal dan weer zijn uitwerking hebben op de sterkte van het deelnemersveld. ,,Qua relatie en marketing blijft het toernooi interessant voor bedrijven,'' denkt Felius. ,,De belangstelling is nog groot, hebben we gemerkt.''

De Challenger in Amersfoort zal kleiner van opzet zijn. Er hoeft geen speciaal centre court te komen op het rugbyveld van Eemland. De vijf bestaande gravelbanen zijn toereikend. Twee banen worden omgebouwd tot een centre court. Daarbij komt de toeschouwerscapaciteit op tweeduizend. Felius: ,,Dat moet voldoende zijn. Bij de Dutch Open was de capaciteit vijfduizend. Er kwamen op de slotdagen drieduizend mensen kijken. Nu zal het dus veel knusser worden.'' Ook komen er weer loges bij de baan. Het promodorp wordt naar binnen verplaatst. Felius denkt een budget van 1,1 miljoen euro nodig te hebben voor de organisatie van een 125.000 dollar status.

Gelijktijdig met de Challenger wordt er in de hal van De Bokkeduinen ook het Dutch Open tafeltennis gehouden. Bovendien hoopt Felius in 2010 zijn Challenger te kunnen uitbreiden met een toernooi voor vrouwen. De gemeente Amersfoort ondersteunt de plannen en treedt op als een van de partners. Voor het bezoeken van het toernooi worden lagere tarieven berekend dan bij de Dutch open.

Voor een Challenger, voor veel tennissers toch het opstapje naar de top-100, hoeft Felius niet diep in de buidel te tasten om buitenlandse topspelers te contracteren. Ook de belangstelling bij Nederlandse spelers is vrij groot, weet hij uit ervaring.

Met sommigen zal Felius wel speciale contracten sluiten voor promotie- en relatieactiviteiten rond het evenement.
Gaat deze challenger toernooi niet door? Aangezien ik er van de rest niks over kan vinden.
pi_70797252
Kom op MTF de komende tijd alleen Alphen aan de Rijn tegen in week 36
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=146785

edit: En volgens de ATP is dat het enige Challenger evenement in NL wat nog op het programma staat ook.
http://www.atpworldtour.c(...)nt-Calendar.aspx?t=4
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:08:11 #173
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_70802628
Heeft iedereen dat filmpje 'Federer's Road to 15' al gezien op www.atpworldtour.co,? Staat gewoon op de homepage tussen die filmpjes links bovenaan (met die grote foto's; weet niet hoe ik het duidelijker kan formuleren).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_70803785
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:03 schreef Tim86 het volgende:
Kom op MTF de komende tijd alleen Alphen aan de Rijn tegen in week 36
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=146785

edit: En volgens de ATP is dat het enige Challenger evenement in NL wat nog op het programma staat ook.
http://www.atpworldtour.c(...)nt-Calendar.aspx?t=4
oke, dan zal het wel niet doorgaan, aangezien ik het alleen bij AD zie staan.
pi_70820923
Wat een triest toernooi is dat Newport toch altijd.

Nu al 3e dag op rij regen. Mello-Groth duurt al 3 dagen .
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')