abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 1 januari 2000 @ 03:29:00 #1
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_239671
Met alle reclame gelden die VOO heeft gekregen, is BB uit de schulden. Ze hebben zelfs het geld wat ze voor het programma op tafel hadden gelegd helemaal terugverdiend met een flinke winst.

Wat doet VOO nu met zo veel geld? Investeren in nieuwe programma's?

Wie weet het?

Als VOO niet weet wat ze er mee moeten houd ik mij van harte aanbevolen!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2000 @ 03:33:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_239672
Ze hebben aandeelhouders.
Jooltje lieve gek , wat doe je hier om deze tijd.
Wat doe ik hier om deze tijd?
The future is after you
pi_239673
Nou van geld is 20000 naar willem en 10000 naar ruud gegaan.
De rest wordt verdeeld onder aandeelhouders, ik denk niet dat veronica aan winstreservering doet.
pi_239674
Veronica is eigendom van de HMG groep. Het Luxemburgse CLT is weer grootaandeelhouder van HMG. Het oude Veronica (VOO) heeft een nog een belang van 20-30% in de HMG groep, wat ze gekregen hebben toen ze Veronica verkochten aan CLT. Het winst van Veronica komt in de HMG pot terecht, en na aftrek van de verliezen bij RTL4 en RLT5 is het restant voor de aandeelhouders van HMG (CLT, VOO).
De titel van dit topic is dus niet correct. VOO maakt geen programma's; het betreft Veronica als onderdeel van HMG.
  zaterdag 1 januari 2000 @ 14:56:00 #5
2004 sunshine
Still shining!
pi_239675
Vandaar dat ze eruit wilden stappen, of had ik dat verkeerd begrepen?
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_239676
Klopt Sunshine.
Veronica ziet al z'n zuur verdiende geld in de bodemloze put van RLT4 en RLT5 verdwijnen, in plaats van dat ze er zelf leuke dingen mee kunnen doen. Vandaar dat ze zich willen uitkopen bij HMG. Dit zal wel moeilijk gaan, omdat alle programmarechten bij HMG liggen en dat de merknaam Veronica eigendom is van HMG.
  zaterdag 1 januari 2000 @ 15:57:00 #7
1234 HiZ
Istanbullu
pi_239677
Even nog een aanvullinkje, voor het maken van BB is een afzonderlijk B.V. opgericht, iets van BB-productie B.V. Deze B.V is voor 50% eigendom van VOO en 50% van Endemol B.V. Zowel risico's als opbrengsten, inclusief die uit reclameblokken rond BB worden gelijkelijk verdeeld over VOO en Endemol.
pi_239678
Ze gaan naar Endemol's ShowbizCity...Lekker feestje vieren met de hele HMG-groep
pi_239679
quote:
op 01-01-2000 om 03:57 PM schreef HiZ het volgende:
Even nog een aanvullinkje, voor het maken van BB is een afzonderlijk B.V. opgericht, iets van BB-productie B.V. Deze B.V is voor 50% eigendom van VOO en 50% van Endemol B.V. Zowel risico's als opbrengsten, inclusief die uit reclameblokken rond BB worden gelijkelijk verdeeld over VOO en Endemol.


Kortom ik heb het gehele verkeerde beroep gekozen destijds. Waarom heet ik oliebol en niet olieMol
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')