abonnement Unibet Coolblue
pi_69186625


  • Goalkeepers:
    1. Manuel Almunia
    21. Lukasz Fabianski
    24. Vito Mannone

  • Defenders:
    3. Bacary Sagna
    5. Kolo Toure
    6. Philippe Senderos (on loan at AC Milan)
    10. William Gallas
    17. Alexandre Song
    18. Mikael Silvestre
    20. Johan Djourou
    22. Gael Clichy
    30. Armand Traore (on loan at Portsmouth FC)
    40. Kieran Gibbs

  • Midfielders:
    2. Abou Diaby
    4. Cesc Fabregas (C)
    7. Tomas Rosicky
    8. Samir Nasri
    15. Denilson
    16. Aaron Ramsey
    19. Jack Wilshere
    23. Andrei Arshavin
    27. Emmanuel Eboué

  • Strikers:
    9. Eduardo
    11. Robin van Persie
    12. Carlos Vela
    14. Theo Walcott
    25. Emmanuel Adebayor
    26. Nicklas Bendtner

  • Coaching and Medical Staff:
    Manager: Arsene Wenger
    Assistant Manager: Pat Rice
    First Team Coach: Boro Primorac
    Reserve Team Coach: Neil Banfield
    Goalkeeping Coach: Gerry Payton
    Physiotherapist: Colin Lewin
    Fitness coach: Tony Colbert


  • Premier League:
    02 may '09, 15:00; Portsmouth - Arsenal
    09 may '09, 15:00; Arsenal - Chelsea
    16 may '09, 15:00; Manchester United - Arsenal
    24 may '09, 16:00; Arsenal - Stoke City

  • UEFA Champions League
    29 apr '09, 19:45; Manchester United - Arsenal
    05 may '09, 19:45; Arsenal - Manchester United


  • League Champions:
    2004, 2002, 1998, 1991, 1989, 1971, 1953, 1948, 1938, 1935, 1934, 1933, 1931.
  • FA Cup Winners:
    2005, 2003, 2002, 1998, 1993, 1979, 1971, 1950, 1936, 1930.
  • League Cup Winners:
    1993, 1987.
  • Charity Shield/Community Shield Winners:
    2004, 2002, 1999, 1998, 1991 (shared with Tottenham), 1953, 1948, 1938, 1934, 1933, 1931, 1930.
  • European Fairs Cup Winners:
    1970.
  • European Cup Winners Cup Winners:
    1994.


  • Most Overall Appearances:
    David O' Leary - 772 caps
  • Youngest Debuted Overall Player:
    Cesc Fabregas - 16 years 177 days
  • Oldest Overall Player:
    Jock Rutherford - 41 years 159 days
  • Most Overall Goals:
    Thierry Henry - 214
  • Most Consecutive League Matches Unbeaten:
    49 - 7 may 2003/16 october 2004
  • Record Transfer Fee Received:
    40 million ¤ - Marc Overmars
  • Highest Transfer Fee Paid:
    25 million ¤ - Jose Antonio Reyes





    De OP is hier te vinden.
  • pi_69186717
    Ik zie hem echt niet naar Real vertrekken hoor. Bij Arseblog lijken ze er ook niet in te geloven.
    Altijd goede stukken die daar staan.
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_69186795
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 13:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
    Maar even serieus. Wenger met zijn teambuilding zou lang niet al die tijd krijgen van Real Madrid en je hoeft maar 1 keer niet kampioen te worden en je ligt eruit . Denk niet dat hij daar interesse in heeft.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69187522
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 11:29 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    30 miljoen en hij is van jullie Silvio.
    strik er omheen en enkeltje milaan
    pi_69188594
    Ik zou echt geen idee hebben wie 'm op moet volgen.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_69189060
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 14:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Ik zou echt geen idee hebben wie 'm op moet volgen.
    daar zit ik dus ook mee...
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_69189591
    Ramos .
      dinsdag 19 mei 2009 @ 14:47:15 #8
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_69189621
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 14:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Ramos .
    haha
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_69194501
    Laat Wenger maar zitten.
    pi_69197134
    Je kan best een paar jaar niet kampioen worden(dankzij United), maar als je van titlkandidaat in maart 2008 naar het niemandsland tussen plaats 3 en 5 beland in mei 2009 dan is er toch wel wat meer aan de hand.

    Ze hebben natuurlijk wel wat moeten inleveren(vond Hleb vorig seizoen de beste man daar), Flamini had ook een superjaar, maar het grootste probleem zit hem denk ik in de bank. Als Fabregas een paar maanden geblesseerd is, moet je ineens een beroep doen op Song die net 3 wedstrijden ervaring heeft op het hoogste niveau.

    Als Gallas wegvalt, staat er ineens Djourou of Silvestre in de basis. Bij United hebben ze het 'geluk' dat Evans blijkbaar die stap moeiteloos kon maken, al heeft hij genoeg kunnen spelen bij Sunderland. Bij Chelsea gooien ze er gewoon een Servisch of Braziliaans international tegenaan. Ik denk dat de basis nog wel wat mist. De roep om ervaring is niet onterecht. Maar de reden dat United nog een gat heeft met Liverpool en Chelsea is omdat ze nog allerlei topspelers op de bank hebben zitten.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_69199834
    niet alleen dat ook heb je nog Adebayor die al maanden met z'n gedachte aan een transfer zit en Rosicky die de ene blessure na de andere kreeg en wanneer de keeper wegvalt heb je een man die bijna nooit in de eerste heeft gekeept
    pi_69268858
    Cyb is moordend verliefd.







    pi_69268902
    Haha ik scrollde vanuit het walcott plaatje naar boven en dacht letterlijk "Damn ik ben nu al verliefd op dat shirt" en dan zeg jij gewoon hetzelfde
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_69269018
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 19:13 schreef Tim86 het volgende:
    Haha ik scrollde vanuit het walcott plaatje naar boven en dacht letterlijk "Damn ik ben nu al verliefd op dat shirt" en dan zeg jij gewoon hetzelfde


    Ik vind 'm echt fantastisch. Cesc komt er weer op.

    Als ie blijft tenminste...
    pi_69269330
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]



    Ik vind 'm echt fantastisch. Cesc komt er weer op.

    Als ie blijft tenminste...
    Sinds ik destijds een Ajax shirt kocht met Gronkjaer waarna hij een week later uit het niets naar Chelsea ging heb ik nooit meer een shirt voor het einde van de transferdeadline gekocht
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_69269926
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 19:25 schreef Tim86 het volgende:

    [..]

    Sinds ik destijds een Ajax shirt kocht met Gronkjaer waarna hij een week later uit het niets naar Chelsea ging heb ik nooit meer een shirt voor het einde van de transferdeadline gekocht
    Ik kocht een shirt met Overmars achterop, op vakantie in Londen. Kom ik thuis, is Overmars inmiddels naar Barcelona toe
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_69270322
    Ik vind hem echt schijtlelijk.

    Overigens circuleerde vandaag weer het bericht in de Engelse media dat Wenger gewoon een transferpot van 25m + eventuele verkopen krijgt. Het bericht dat hij 'maar' 13m zou kunnen spenderen, zou bedoeld zijn om frictie te veroorzaken.
    Kan het bericht even niet meer terug vinden, maar was volgens mij van sport.co.uk.
    pi_69270658
    Ik vind het shirt ook niet zo mooi. Die donkerrode is nog steeds het mooiste uitshirt.
      donderdag 21 mei 2009 @ 20:19:01 #19
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_69271031
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:06 schreef Rejected het volgende:
    Ik vind het shirt ook niet zo mooi. Die donkerrode is nog steeds het mooiste uitshirt.
    dat was het jubileum thuisshirt
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_69271649
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_69272403
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
    Gisteren lekker wezen stappen

    http://www.dailymail.co.u(...)manuel-Adebayor.html
    Ziet er gezellig uit
    pi_69285397
    quote:
    Ever younger Gunners shine through to realise Arsène Wenger's prophecy
    • Arsenal aim to add FA Youth Cup to Academy league title
    • Up to 10 England prospects in squad to face Liverpool

    At the end of a week when Arsenal were forced, however briefly, to contemplate what life might be like without Arsène Wenger it is pertinent that this evening offers a glimpse of the club's future played out in miniature red and white. Arsenal's brightest tyros, having clinched the ­Academy league title last weekend, take on Liverpool in the FA Youth Cup final.

    Wenger's fixation with youth has been hotly debated as the season crumbled but he has long been of the opinion that when football's financial bubble implodes, Arsenal will swim strongly while others go under. The club's thriving Academy fuels his confidence. This is probably the strongest group that has emerged since the process to sharpen up the production line was handed over to one of their most gifted graduates, Liam Brady, back in 1996. As Wenger notes, "There are plenty of players in there who could very quickly be in our first-team squad."

    Jack Wilshere, a virtuoso playmaker with wonderful vision, has already played in the Champions League. Henri Lansbury, a dynamic midfielder who scores goals, found his feet in the Carling Cup. Emmanuel Frimpong, who could pass for Michael Essien's younger brother, was recently on the bench with the senior team at Portsmouth. So too Jay Thomas, the captain who can play just about anywhere. All these kids play for England. "I'd say this is the best group of young English players in my time here," reckons Brady.

    The team for tonight's first leg is likely to include up to 10 English boys (the only foreign players to feature prominently in the cup run are a pair from France – burly striker Gilles Sunu and midfield marathon man Francis Coquelin – far fewer than Liverpool). Arsenal have long believed passing is more important than passports and that view is set in stone under Wenger. So this is a clear reflection that local standards have been pulled up sharply.

    The reason Arsenal do not go fishing abroad for young talent as keenly as they once did is down to a boost in quality since clubs were allowed to take kids on much earlier. "The Academy system allows clubs to have contact with boys from the ages of seven, eight, nine years of age. Before, the schoolboy forms tied a boy to a club when he was 13," says Brady. "It makes a big difference to be able to work with them from such a young age." And what do they focus on at such a tender age? "Improving technical skills. It's something that had to be addressed by English football."

    There are new problems youth development now needs to overcome. Handling young men with egos to match their big talent takes some doing. "It's very, very challenging," Brady says. "There is much more attention on them than on a player from my era. Before they get in the first team they are on TV, on websites, playing international football in high-profile tournaments. It is not difficult for the boys to get carried away with themselves. Keeping their feet on the ground is a major priority. I've seen so many players since 1996 who have hit a brick wall because they think they are better than they are.

    "In many respect they are all babies. The days are largely gone in the Premier League when 17-year-old players were thrown in at the deep end. They have to be handled thoughtfully. The next stage of development comes on loan, learning the game at a lower level."

    Lansbury did just that this season, with a spell at Scunthorpe which fast-tracked his maturity. "I think the move changed me as a person," he said. "It's good experience to go through those ups and downs, getting shouted at, getting moaned at. You learn to take it on board and get a thicker skin."

    Many of the issues that have been criticised in the first team this season are in abundance in this young group: spirit, leadership, resilience. They are a lively bunch who have had to come from behind, plunder late goals, and play with 10 men – all in difficult away games – at key moments this season. They may have skill to burn but they love to fight for each other.That is the reward from having a gang who have grown up together since they were tiny.

    Brady recently dug out a photo of the under-11s from a few years ago. Seven of those little faces will be involved against Liverpool in front of a crowd of approximately 30,000 at Emirates Stadium, with the return leg at Anfield next Tuesday night. Wenger has been impressed by their "personality". If only he could put them in a time machine and bring them out in a few years' time, his job could be a little less stressful than it has been lately.

    Arsenal's three to watch

    Jack Wilshere Highly creative playmaker who broke the record as Arsenal's youngest ever player this season, fighting to be fit. Named by Uefa as one of their 10 stars of the future

    Emmanuel Frimpong Ghana-born powerhouse in midfield who grew up in London and plays for England

    Henri Lansbury Energetic midfielder who has just returned from a loan spell at Scunthorpe where he scored four goals in 16 appearances
    Tof artikel om te lezen, klinkt allemaal erg goed .
    pi_69285863
    Dit bericht bedoelde ik laatst:
    quote:
    Arsene Wenger is likely to have around £50million to spend on new players this summer after selling Emmanuel Adebayor, according to reports.
    It had been reported Wenger would have less than £15m to spend but today's Evening Standard claims a source from within the club said this was 'mischief-making' and the Frenchman has been assured he will have at least £25m plus whatever he generates from sales.

    And that is likely to include whatever is raised by the sale of Adebayor, whose agent today admitted he did not know what the future held for the striker

    Adebayor was linked with a £28m move to AC Milan last summer and there will be no shortage of offers should Wenger, as is likely, decide to sell, although he will probably have to accept around £25m after an indifferent season from the Togo striker.

    Chelsea and Inter Milan are also in the frame and Wenger has already admitted he would not mind selling the player to an English rival.

    Liverpool midfielder Xabi Alonso, Blackburn striker Roque Santa Cruz, Gokhan Inler of Udinese and Fulham defender Brede Hangeland are believed to be among Wenger's transfer targets.
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2009 @ 11:56:25 #24
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_69286394
    quote:
    Fabregas in clear over 'spit' row

    Arsenal captain Cesc Fabregas has been cleared by the Football Association over charges relating to his conduct after the Hull FA Cup tie.

    Fabregas, who did not play in the game, came on to the pitch after the final whistle and was alleged to have spat at Hull assistant manager Brian Horton.

    But an independent commission has now found there was not enough evidence on two charges of improper conduct.

    Hull boss Phil Brown has requested a personal hearing to answer his charge.

    Brown was charged by the FA following his comments about referee Mike Riley following the fifth-round replay on 17 March, which Arsenal won 2-1.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_69288596
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
    Gisteren lekker wezen stappen

    http://www.dailymail.co.u(...)manuel-Adebayor.html
    Bisschof bij de echte bazen
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69288603
    Mooi shirt btw. Maar die had ik al eerder gezien. Maar ik dacht dat die fake was: @
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69311047
    Arsenal heeft even de vloer aangeveegd met Liverpool in de Youth Cup finale. 4-1. Er volgt nog wel een return op Anfield, maar de basis is gelegd.

    Heb het niet gezien, maar Wilshere schijnt de show geregiseerd te hebben.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_69314200
    dat is wel mooi om te horen maar toch hoop ik niet dat al deze spelers volgend jaar allemaal naar het eerste worden gehaald en dat er vervolgens geen ervaren aankopen meer worden gedaan. Want het was dit jaar al gebleken dat dit elftal aan ervaring ontbreekt.
    pi_69322131
    Is er nu serieus interesse in Vermaelen
    Die kan de Eredivisie nog niet eens aan.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_69324609
    Wat een idioot is die Wenger toch. Iemand als Hangeland, bij een stadgenoot nog wel, die zich al het gehele seizoen uitstekend staande heeft weten te houden, gaat Wenger's voorkeur toch liever uit naar een derderangs verdediger uit onze bedroevende competitie.

      zaterdag 23 mei 2009 @ 14:39:07 #31
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_69324654
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 14:36 schreef Cyberia18 het volgende:
    Wat een idioot is die Wenger toch. Iemand als Hangeland, bij een stadgenoot nog wel, die zich al het gehele seizoen uitstekend staande heeft weten te houden, gaat Wenger's voorkeur toch liever uit naar een derderangs verdediger uit onze bedroevende competitie.

    klopt
    als ze maar jong en gewillig zijn

    wenger is gewoon een halve pedofiel. geen wonder dat zijn team alleen uit 20-jarigen bestaat.
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      zaterdag 23 mei 2009 @ 14:41:48 #32
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_69324709
    die chick van walcott is wel doable btw
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_69324772
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 14:36 schreef Cyberia18 het volgende:
    Wat een idioot is die Wenger toch. Iemand als Hangeland, bij een stadgenoot nog wel, die zich al het gehele seizoen uitstekend staande heeft weten te houden, gaat Wenger's voorkeur toch liever uit naar een derderangs verdediger uit onze bedroevende competitie.

    Hangeland is helemaal geen type voor Arsenal. Of Wenger moet concessies doen aan zijn visie(zou wel eens gezond zijn).
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_69325067
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 14:44 schreef mcyodogg het volgende:

    [..]

    Hangeland is helemaal geen type voor Arsenal. Of Wenger moet concessies doen aan zijn visie(zou wel eens gezond zijn).
    Hij lijkt mij wat te traag, Arsenal verdedigt graag met veel ruimte in de rug. Opbouwend zou ik eerlijk gezegd niet durven zeggen. Maar het lijkt mij altijd beter om Hangeland te nemen dan Vermaelen, die komt gewoon tekort voor het linkerrijtje van de PL.
    AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
    pi_69325335
    ze hebben clichy--een van de beste lb's--en gibbs, die het de wedstrijden die hij speelde heeft getoond best veel potentie te hebben. dus waarom willen ze vermaelen?
    pi_69325396
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 15:14 schreef buddyb het volgende:
    ze hebben clichy--een van de beste lb's--en gibbs, die het de wedstrijden die hij speelde heeft getoond best veel potentie te hebben. dus waarom willen ze vermaelen?
    Waarom niet?
    pi_69325445
    Hangeland lijkt me wat te sloom voor de high line die Arsenal speelt. Al is hij wel de kopper die we nodig hebben.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69325651
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 15:14 schreef buddyb het volgende:
    ze hebben clichy--een van de beste lb's--en gibbs, die het de wedstrijden die hij speelde heeft getoond best veel potentie te hebben. dus waarom willen ze vermaelen?
    Vermaelen zal niet als LB worden gehaald lijkt me. Want daar is hij gewoon slecht, als centrale verdediger is het in de Eredivisie een redelijke voetballer.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      zaterdag 23 mei 2009 @ 15:31:50 #39
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_69325687
    Lijkt me meer voor de CB positie
    pi_69328585
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 14:39 schreef Fortitudo het volgende:

    [..]

    wenger is gewoon een halve pedofiel. geen wonder dat zijn team alleen uit 20-jarigen bestaat.
    Als er niets zinnigs uit het toetsenbord komt, raak het dan ook niet aan.
      zaterdag 23 mei 2009 @ 21:14:45 #41
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_69334791
    Het oefenprogramma begint ook ergens op te lijken nu.
    Op het eigen toernooi tegen Atletico en Rangers en op 29 juli uit naar Hannover, grote kans dat ik daar naar toe ga.

    Naar het schijnt ook tegen Barca in een Unicef-wedstrijd in Strasbourg maar is nog nergens bevestigd.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_69351182
    Arsenal dus ook interesse in Matuidi.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_69351640
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 14:44 schreef Paaskonijn het volgende:
    Arsenal dus ook interesse in Matuidi.
    Daar zijn al sinds de winter geruchten over. Helaas weet je nooit echt wie Arsene het liefst heeft aangezien hij niks zegt. Is ook wel goed zo hoor.
    pi_69352449
    A millionaire Premier League football star has demanded a huge pay rise – because he is shocked by Britain’s high tax rates.
    Andrey Arshavin, who earns £80,000 a week, is renegotiating his Arsenal contract after being ‘unpleasantly surprised’ at his income tax bills, which in his native Russia were only 13 per cent.

    The move by the Arsenal striker is expected to lead to a wave of similar pay claims by other top players.

    mail on sunday
    pi_69353878
    belasting van 13% En dat nog wel als hoogste tarief
    pi_69354109
    Ik kan die Arshavin best begrijpen.
    pi_69355078
    Iemand met een goede stream?
    pi_69355475
    3-0 in 18 minuten, nice
    pi_69359782
    4-1, Goede afsluiting van het seizoen!
    pi_69384507
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef Radegast het volgende:
    A millionaire Premier League football star has demanded a huge pay rise – because he is shocked by Britain’s high tax rates.
    Andrey Arshavin, who earns £80,000 a week, is renegotiating his Arsenal contract after being ‘unpleasantly surprised’ at his income tax bills, which in his native Russia were only 13 per cent.

    The move by the Arsenal striker is expected to lead to a wave of similar pay claims by other top players.

    mail on sunday
    Geloof er geen reet van dat had hij van te voren ook wel kunnen weten natuurlijk
      woensdag 27 mei 2009 @ 20:28:54 #52
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_69466624
    quote:
    Walcott named in U-21 Euro squad
    Walcott was out for four months after injuring himself while with England


    Theo Walcott is included in the England Under-21 squad for next month's European Championships, despite the fears of Arsenal manager Arsene Wenger.

    Walcott, 20, who is also in the senior squad for World Cup qualifiers, could suffer burnout, Wenger has warned.

    He says the winger will only have one week's rest before pre-season begins if England win the Under-21 tournament.

    Walcott was out for four months this season after injuring himself on international duty last year.

    His inclusion in the 23-man squad for the competition in Sweden is seen as a victory for England Under-21 manager Stuart Pearce, who has pushed for the inclusion of players eligible for the senior squad.

    Earlier this week Wenger said Walcott should not play for both the seniors and Under-21s this summer.

    "I have let the FA know that he shouldn't play in both national teams during the holiday period," said the Arsenal boss.

    "The basic problem, is can you use a player for two different national teams during the holiday period?"

    Walcott injured his shoulder in a training session before England's friendly win over Germany last November and was out for four months, much to the anger of Wenger.

    The winger had scored a hat-trick for the senior side in a World Cup qualifier in Croatia two months earlier.

    The Under-21 squad includes Aston Villa striker Gabriel Agbonlahor and Manchester City defender Micah Richards, who have also featured in the senior team.

    Pearce said: "I have every confidence in this squad. We are really looking forward to competing with the best under-21 teams in Europe, and hopefully, doing our country proud with our performances. It should be a fantastic tournament."
    Stuart Pearce
    pi_69473627
    Henry wint de CL, ik gun het hem van harte.
    Henry
      woensdag 27 mei 2009 @ 23:01:45 #54
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_69473761
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 22:59 schreef Rejected het volgende:
    Henry wint de CL, ik gun het hem van harte.
    Henry
    Absoluut, iets wat ie in 2006 ook had moeten doen maar toen verprutste ie een levensgrote kans
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_69473786
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 23:01 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    Absoluut, iets wat ie in 2006 ook had moeten doen maar toen verprutste ie een levensgrote kans
    Dat deed hij vanavond nog een keertje 1 op 1 met Van der Sar
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_69473808
    Hoeveel rijker ben je door je kaartje geworden, DG?
    pi_69473854
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 23:01 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    Absoluut, iets wat ie in 2006 ook had moeten doen maar toen verprutste ie een levensgrote kans
    Die commentator heeft dat vandaag ook wel genoeg ingewreven zeg
    Ajax, That '70s Show, Arsenal
      woensdag 27 mei 2009 @ 23:10:53 #58
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_69474150
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef PiraatPiet het volgende:

    [..]

    Die commentator heeft dat vandaag ook wel genoeg ingewreven zeg
    Op Sport1 hebben ze het er niet over gehad.

    Denk nog weleens terug aan die avond in St.Denis, als ie bij die 1-0 stand er 2-0 van gemaakt had.....
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      woensdag 27 mei 2009 @ 23:11:19 #59
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_69474173
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Hoeveel rijker ben je door je kaartje geworden, DG?
    zo'n 900 winst zeg maar.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_69474369
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 22:59 schreef Rejected het volgende:
    Henry wint de CL, ik gun het hem van harte.
    Henry
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69474480
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 23:10 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    Op Sport1 hebben ze het er niet over gehad.

    Denk nog weleens terug aan die avond in St.Denis, als ie bij die 1-0 stand er 2-0 van gemaakt had.....
    Die kerel op de NOS wel, stuk of 3 keer en zeker bij die ene kans, maar voor Henry ben ik wel blij. Jammer genoeg niet in het goede shirt.
    Ajax, That '70s Show, Arsenal
    pi_69474541
    Nou Henry de CL in zak heeft kan hij ook weer terug komen om ons aan de 1e CL te helpen
    pi_69474551
    Kan die mythe ook de kast in dat elke Arsenal speler erop achteruit gaat bij vertrek. Drie ex-spelers hebben een gouden medaille vanavond
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_69474573
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef mcyodogg het volgende:
    Kan die mythe ook de kast in dat elke Arsenal speler erop achteruit gaat bij vertrek. Drie ex-spelers hebben een gouden medaille vanavond
    pi_69474584
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    zo'n 900 winst zeg maar.

    Wel aan een ManU supporter hoop ik dan..
      woensdag 27 mei 2009 @ 23:24:27 #66
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_69474687
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 23:21 schreef Rejected het volgende:

    [..]


    Wel aan een ManU supporter hoop ik dan..
    Een Zwitserse Barca fan, handel viel een beetje tegen.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      woensdag 27 mei 2009 @ 23:24:45 #67
    76871 fanneke
    Met heel m'n hart
    pi_69474696
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    zo'n 900 winst zeg maar.
    netjes gedaan DG. Hopelijk aan een manure fan.
    Bezochte-/geplande wedstrijden:
    (104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
    (105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
    (106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
    pi_69474714
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef mcyodogg het volgende:
    Kan die mythe ook de kast in dat elke Arsenal speler erop achteruit gaat bij vertrek. Drie ex-spelers hebben een gouden medaille vanavond
    Waarvan alleen Henry niet echt achteruit is gegaan. Behalve dan het krijgen voor een medaille voor het doen van niets (Hleb) . Sylvinho speelde wel een goede wedstrijd.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69478532
    ja hoor, walcott opgeroepen voor de WC qualifiers van Engeland EN het daaropvolgende jeugd ek...krijg je weer een oververmoeide of geblesseerde Theo als de voorbereiding nog moet starten..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_69527311
    Godver goal #1, #2 #5 en #6. Wat een supergeyle goals waren dat ook.

    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69530507
    Is wel een type dat je mist, Vieira.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_69530741
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 15:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
    Godver goal #1, #2 #5 en #6. Wat een supergeyle goals waren dat ook.

    Die pass van Bergkamp bij #3

    Hij maakt wel mooie aanvallen af
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_69530911
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 17:01 schreef Paaskonijn het volgende:

    [..]

    Die pass van Bergkamp bij #3

    Hij maakt wel mooie aanvallen af
    Die pass bij 1 en de laatste dan . Van die Queresma passjes
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69572785
    Ik was jullie kwijt.
    pi_69604620
    quote:
    Barcelona close in on Arsenal star Cesc Fabregas

    Barcelona are set to make a £40million bid for Cesc Fabregas.

    The newly-crowned kings of Europe have made the Arsenal captain their priority target.

    Arsenal signed Fabregas from Barcelona six years ago for a bargain £750,000 as they took advantage of Spanish employment laws concerning young footballers.
      maandag 1 juni 2009 @ 15:55:30 #76
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_69604688
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 15:52 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]


    Nog niet, nog 1 jaartje en dan is ie weg.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_69604852
    Daar ga ik ook wel vanuit ja.

    Sowieso neem ik de geruchten van de Engelse tabloids met een flinke korrel zout. Ik bedoel hoe vaak is Fabregas inmiddels niet gelinkt aan Barcelona. Het is tot dusver nooit concreet geweest.
    pi_69605116
    Ik denk ook nog 1 of 2 jaar.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 15:13:41 #79
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_69635049
    Gareth Barry schijnt in onderhandeling te zijn met Manchester City. Ik dacht dat hij alleen wegging daar als ie CL-voetbal zou gaan spelen? Wat een gebrek aan ambitie zeg. Man City speelt niet eens europees?
    pi_69635811
    Ik keek er ook van op ja.

    Mocht ie daadwerkelijk voor het grove geld gaan kiezen dan hoop ik dat zijn carrière daar flink ten onder gaat.
    pi_69645268
    12m dus voor Barry. Vreemd dat Wenger het daarvoor niet gedaan heeft.
    pi_69647333
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 20:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
    12m dus voor Barry. Vreemd dat Wenger het daarvoor niet gedaan heeft.
    ik denk dat de prijs toen veel hoger lag
      dinsdag 2 juni 2009 @ 21:29:16 #83
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_69647992
    klopt. nu loopt z'n contract een jaar minder door, dus lagere waarde

    edit: de deal is al rond dus. Wenger heeft blijkbaar wat anders in gedachten (hoop ik )
    pi_69659774
    Ik bedoel niet toen. Ik bedoel in dit transferwindow. Volgens geruchten wilde Barry ook naar Arsenal.
    pi_69664374
    quote:
    Tony Adams has revealed to setanta.com that Arsenal are tracking an Italian defender as Arsène Wenger bids to banish his team's weakness at the back.

    The former Gunners defender has been in the employ of Wenger since leaving his job as Portsmouth manager in February, with Adams acting as a scout for the Frenchman.

    Arsenal have been linked with a move for Ajax defender Thomas Vermaelen, but Adams refuted suggestions that the Belgian could be the man to shore up an ailing backline, with the 42-year-old instead concentrating his search in Italy.

    The Juventus defender Giorgio Chiellini is among those to have been linked with a move to The Gunners.

    “I’ve been down to Italy mainly,” Adams told setanta.com.

    “The Italians don’t usually travel well, but I think this lad that I’m looking at may if we can come up with the money and there’s a money issue at the Arsenal at the moment."

    Of Arsenal's reported interest in Vermaelen, Adams added: "I think Thomas is a very good player but I don’t think he’s ready for the Arsenal.

    "I don’t think the punters at Arsenal would like another small one.

    "I don’t know whether he’ll end up going for a bigger player. We’ll see how much money we’ve got first.

    "I have been looking at the Dutch league, but to be honest with you it’s been decimated.

    "It’s a poor league at the moment, there’s one or two players but they’re leaving too early as well."
    http://www.setanta.com//u(...)interest/gnid-55518/
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69665280
    Als je die Chiellini kan halen voor naast Toure heb je een goede achterhoede in ieder geval. Vermaelen zou ik (nog) niet halen, die doet het net 1 jaar redelijk bij Ajax. Ik zou hem nog een jaar scouten en dan kijken of die echt wat toevoegt. Op dit moment nog niet denk ik, hoewel er in Engeland natuurlijk wel anders verdedigt wordt dan in Nederland.

    Over de Nederlandse competitie heeft Adams wel groot gelijk, alhoewel ik denk dat er meer dan 2 spelers zijn voor de top. Suarez, Aissati (in de toekomst), Dembele, Afellay en Wijnaldum (in de toekomst) om er een paar te noemen. Afellay en Dembele zouden wel bij Arsenal passen, alleen jonge spelers heeft Arsenal voorlopig wel genoeg dacht ik zo.

    Nog een fysiek sterke middenvelder (Yaya, als die nog haalbaar is) en een aanvaller erbij, dan ben je alweer een eind op weg. Ik snap alleen nooit hoeveel geld Arsenal nou heeft voor transfers.
    Ajax, That '70s Show, Arsenal
    pi_69668993
    quote:
    Arsenal tracking St Etienne midfielder Blaise Matuidi

    *
    *

    By Football Spy 3/06/2009

    Arsene Wenger is tracking St Etienne midfielder Blaise Matuidi.

    Matuidi, 22, has been recommended by Arsenal's French scout Gilles Grimandi and fits the bill for Wenger.

    The powerful France youth international is valued at about £5million.

    The Gunners are also looking at Rennes midfielder Stephane Mbia, who has 12 caps for Cameroon.
    http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/06/03/wenger-wants-blaise-of-glory-115875-21410634/
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_69671537
    Weer geen ervaring
    pi_69673324
    quote:
    Op woensdag 3 juni 2009 17:18 schreef Bulletdodger het volgende:
    Weer geen ervaring
    Wel een leuke speler maar ik gok dat hij iets te licht is voor Arsenal. Nu tenminste nog, hij heeft in ieder geval het talent om een grote te worden.

    [ Bericht 5% gewijzigd door Paaskonijn op 03-06-2009 18:28:48 ]
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_69679633
    De eerste aanwinst.
    quote:
    Mart Poom houdt het voor gezien. De 37-jarige doelman uit Estland, die al jarenlang in Engeland werkzaam is en nog een blauwe maandag bij Arsenal onder contract stond, heeft aangekondigd dat de interland van Estland tegen Portugal zijn laatste duel als profvoetballer zal zijn. Poom eindigt dan op 120 interlands en gaat vervolgens aan de slag als keeperstrainer van Arsenal.

    “Het was geen makkelijke beslissing, maar ik heb hem wel genomen”, verklaarde Poom zijn beslissing op de website van de Europese voetbalbond UEFA. “Het is een trieste dag, maar tegelijkertijd ook een bevrijdende. Mijn contract bij Watford was ten einde, ik had nog enkele seizoenen in Engeland kunnen spelen. Maar ik heb besloten van beroep te veranderen en ben lid geworden van de technische staf van Arsenal.”

    Sinds 20 september 2008 heeft de keeper niet meer in het doel gestaan vanwege een slepende schouderblessure, waardoor het Poom beter leek om er een einde aan te breien. De Est wil nog één interland spelen en heeft van bondscoach Tarmo Rüütli te horen gekregen dat hij op 10 juni in de basis zal staan tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Portugal. Estland speelt vier dagen eerder tegen Guinee, maar dan ontbreekt Poom.
    pi_69696024
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_69697426
    Als je toch 10m pond te besteden hebt aan een verdediger dan is Vermaelen toch duidelijk niet het beste wat je kan krijgen... of ligt dat aan mij?
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_69697582
    Nee, ligt niet aan jou.

    Vermaelen zou iemand zijn voor de breedte, vooralsnog kan 'ie de PL gewoon niet aan, en om daar nu 10 miljoen pond aan te besteden, lijkt mij ook teveel.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_69702703
    Voor de fans die nog een wedstrijd willen zien in de zomer

    29 juli tegen Hannover 96 in hetAWD-Arena
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
    pi_69705741
    Voor Ajacieden is het een terechte prijs imo te veel en daarnaast is Vermaelen niet goed genoeg voor Arsenal. Ik las zelfs dat hij een negatieve beoordeling kreeg toen AW een mannetje stuurde om hem te bekijken.

    Ongeveer dus:
    quote:
    Voormalig Arsenal-verdediger Tony Adams heeft toegegeven dat Arsène Wenger hem een aantal weken geleden de opdracht heeft gegeven om Vermaelen eens te bekijken. Adams bracht geen positief advies uit bij de Fransman, maar desondanks hopen The Gunners de komst van de Belg spoedig af te ronden. Volgens bronnen binnen de club wordt Vermaelen binnen 48 uur gepresenteerd in het Emirates Stadium. (Sport.Co)
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_69705870
    Wat een geld zeg
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      donderdag 4 juni 2009 @ 16:27:24 #97
    243458 LitmanenAFCA
    Gracie Jiu Jitsu
    pi_69706240
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 16:15 schreef Paaskonijn het volgende:
    Voor Ajacieden is het een terechte prijs imo te veel en daarnaast is Vermaelen niet goed genoeg voor Arsenal. Ik las zelfs dat hij een negatieve beoordeling kreeg toen AW een mannetje stuurde om hem te bekijken.

    Ongeveer dus:
    [..]
    Heb nog geen Ajacied gezien anders die zegt dat het een terechte prijs is. Wij lachen gewoon onze ballen uit onze broek eerst Babel en nu Vermaelen heerlijk
    pi_69710717
    Ik geloof het nog niet totdat hij officieel is gepresenteerd. Ik heb meer hoop op Chiellini.
    pi_69710750
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 18:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
    Ik geloof het nog niet totdat hij officieel is gepresenteerd. Ik heb meer hoop op Chiellini.
    Meer hoop? Het verdedigingstalent van Italië + een favoriet van de supporters. Die komt dus echt nooit.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
      donderdag 4 juni 2009 @ 19:02:07 #100
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_69710938
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:

    [..]

    Heb nog geen Ajacied gezien anders die zegt dat het een terechte prijs is. Wij lachen gewoon onze ballen uit onze broek eerst Babel en nu Vermaelen heerlijk
    Dan heb je iig nog wat te lachen.

    Ik geloof het pas als het op arsenal.com staat want laten we niet doen alsof The Sun een betrouwbare bron is.
    pi_69751997
    Ik las dat Arsenal geïnteresseerd was in Yaya Touré.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_69755625
    Die gaat waarschijnlijk zijn contract verlengen. En waarom zou ie Barcelona verlaten.

    Maar hopelijk komt er for god sake wel zo'n type speler.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 23:00:56 #103
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_69756908
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
    En waarom zou ie Barcelona verlaten.
    Dat dus. Bovendien worden we elk jaar gelinked met deze gast.

    Wenger had hem gewoon moeten contracteren, maar destijds was hij niet goed genoeg blijkbaar.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 23:16:02 #104
    198540 BoerBert
    Bij wijze van spreken
    pi_69757345
    Kolo gaat nog eerder naar Barcelona dan Yaya naar Arsenal, denk ik.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 23:23:07 #105
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_69757546
    Niet zo gek omdat Barcelona zo'n beetje interesse heeft in elke Arsenal-speler
      zaterdag 6 juni 2009 @ 11:19:10 #106
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_69764438
    06-06-2009, 10:01

    'Vermaelen naar Arsenal'
    LONDEN (ANP) - De transfer van Ajacied Thomas Vermaelen naar Arsenal is rond. Dat meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws zaterdag op de website.


    Arsenal betaalt 11,5 miljoen euro voor de 23-jarige linksback. Daarmee zou hij de op één na duurste Belg ooit zijn, na Marouane Fellaini die vorig jaar voor 20 miljoen euro van Standard naar Everton vertrok.


    Volgens de krant gaf Ajax Arsenal woensdag al toestemming om met de Belg te gaan onderhandelen. Vermaelens zaakwaarnemer Sören Lerby zou vervolgens tot een akkoord zijn gekomen met de Engelse club.

    aldus ziggo.nl


    ALSTUBLIEFT NIET!!!!!!

    11,50 Miljoen, daar wil ik een speler voor die veel meer ervaring heeft!
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_69764635
    I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
    pi_69766036
    Telegraaf meldt 13 miljoen dacht ik.
    pi_69766123
    WTF, dit is zo'n faalspeler.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_69766257
    Ajax kan beter snel op de proppen komen met een goede verdediger. Braafheid gaat naar Bayern en wat blijft er over?
    pi_69767346
    Dat geloof ik niet
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69767394
    quote:
    “It is not realistic for Dzeko who is a leading player in Germany and due to perform in the Champions League to opt for an average club like Manchester City. Arsenal is the other case. We will discuss their offer seriously” Red¸epagić said while in Germany.
    Hehe
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69767403
    En ik denk dat Dzeko komt en Adebayor weggaat.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69767435
    Huh wtf ik poste die quote 2 min later Kut FOK.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69769657
    Ik heb goede verhalen over Dzeko gehoord, zelf nog niet zien spelen.
    Chuck_Norris spammer!
    We gaan nog heel veel plezier beleven aan Vermaelen(positieve manier).
    pi_69771166
    13 miljoen

    Het transferbudget is verre van hoog en dan is het dus noodzaak om het geld verantwoord te besteden. En dan is Wenger bereid om 13 miljoen neer te tellen voor zo'n matige verdediger. Echt hoe verzin je het.

    Achterlijke gladiool.
    pi_69772843
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 14:48 schreef Rejected het volgende:
    We gaan nog heel veel plezier beleven aan Vermaelen(positieve manier).
    Denk het niet, hij is misschien goed voor een club als Hull.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      zaterdag 6 juni 2009 @ 17:38:54 #118
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_69773712
    Ik hoor weinig mensen positief over Vermaelen. Ik kan er zelf niet over oordelen maar ze zullen waarschijnlijk een punt hebben. Maar misschien is dit een speler die beter gaat functioneren met betere spelers om zich heen, want daar ontbrak het bij Ajax natuurlijk al een tijdje aan.
    pi_69774339
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
    13 miljoen

    Het transferbudget is verre van hoog en dan is het dus noodzaak om het geld verantwoord te besteden. En dan is Wenger bereid om 13 miljoen neer te tellen voor zo'n matige verdediger. Echt hoe verzin je het.

    Achterlijke gladiool.
    In principe ben ik het met je eens, maar ik twijfel omdat het Wenger is.
      zaterdag 6 juni 2009 @ 19:59:39 #120
    198540 BoerBert
    Bij wijze van spreken
    pi_69777433
    Ik denk dat Thomas het wel aan kan eerlijk gezegd, maargoed, we zullen het wel zien volgend jaar.
    pi_69784208
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 19:59 schreef BoerBert het volgende:
    Ik denk dat Thomas het wel aan kan eerlijk gezegd, maargoed, we zullen het wel zien volgend jaar.
    Jaaa, held is het hè.
    pi_69784880
    Gaan we die andere Tomas ooit nog eens zien spelen trouwens?
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_69785155
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 00:39 schreef mcyodogg het volgende:
    Gaan we die andere Tomas ooit nog eens zien spelen trouwens?
    Hij is op weg terug. Hopelijk is hij net zo goed als voorheen...
    pi_69785729
    Ik heb er maar weinig vertrouwen in. Sowieso heb ik hem nog geen enkele moment het niveau zien benaderen toen hij nog bij Dortmund speelde.
      zondag 7 juni 2009 @ 01:44:49 #125
    21578 Elvislives
    Fietstas, Pumista
    pi_69785764
    Fabregas naar Milan als Kaká naar Madrid vertrekt.

    Of was dat al bekend?
    No chingues con mi barrio!
    Vamos el TRI!
    pi_69787721
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 01:44 schreef Elvislives het volgende:
    Fabregas naar Milan als Kaká naar Madrid vertrekt.

    Of was dat al bekend?
    Nee. Dat. Mag. Niet.
    pi_69788024
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 01:44 schreef Elvislives het volgende:
    Fabregas naar Milan als Kaká naar Madrid vertrekt.

    Of was dat al bekend?
    Ze zijn z'n goal van 30m niet vergeten.
      Leukste jonkie 2022 maandag 8 juni 2009 @ 12:36:01 #128
    213457 engine
    pi_69822735
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 10:08 schreef Rejected het volgende:

    [..]

    Ze zijn z'n goal van 30m niet vergeten.
    Kippenvel momentje

    Vermaelen twijfel ik ook nog over. Zou een toevoeging kunnen zijn maar ben er niet echt zeker van maar dat dacht ik eerst bij Arshavin ook.
    En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
    Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
    pi_69835563
    Vermaelen is binnen.

    Wat IS dit nou. Wel het allerlaatste wat ik van Wenger zou verwachten. Haal Chiellini, haal Kompany, haal Xabi Alonso, haal fucking Senderos terug, maar dit?
      maandag 8 juni 2009 @ 19:30:17 #130
    183944 ROFLOL
    Annyong
    pi_69835723
    Benieuwd naar aankomend seizoen.
    I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
    pi_69835727
    Kompany really? Dan heb ik liever Vermaelen.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69852001
    quote:
    Van Persie: 'Met kwaliteiten Vermaelen zit het wel goed'

    Ajax en Arsenal bereikten inmiddels een akkoord over de transfer van Thomas Vermaelen. Indien de Belg zelf nog rond komt, speelt hij volgend seizoen in Londen. Tot grote vreugde van Robin van Persie. De aanvaller van The Gunners ziet in de 23-jarige verdediger een welkome versterking.

    "Hij kan als linksback en linker centrale verdediger uit de voeten en aan die kant hebben we wat nodig", zegt de Oranje-international in De Telegraaf. "De jongens die daar nu staan zijn wat ouder."

    Van Persie geeft wel toe Vermaelen nog niet vaak aan het werk te hebben gezien. "Maar onze hoofdscout wel en die gaat niet over één nacht ijs. Hij moet een speler dertig tot veertig games hebben gezien. Dus met de kwaliteiten van Vermaelen zit het wel goed."
    http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=77022
      dinsdag 9 juni 2009 @ 12:23:22 #133
    25034 neilpad
    Changry!
    pi_69857565
    Liverpool schijnt de hoofdprijs te vragen voor Xabi Alonso. Maar Chiellini had ik ook liever gezien dan Vermaelen. Zoveel duurder zal die wel niet zijn.
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_69857964
    Echt een aanwinst die Vermaelen.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_69858115
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef neilpad het volgende:
    Liverpool schijnt de hoofdprijs te vragen voor Xabi Alonso. Maar Chiellini had ik ook liever gezien dan Vermaelen. Zoveel duurder zal die wel niet zijn.
    jawel, het dubbele denk ik.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_69861987
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:40 schreef Tim86 het volgende:

    [..]

    jawel, het dubbele denk ik.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
      dinsdag 9 juni 2009 @ 15:20:43 #137
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_69863825
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 01:44 schreef Elvislives het volgende:
    Fabregas naar Milan als Kaká naar Madrid vertrekt.

    Of was dat al bekend?
    Dat zou ik toejuichen. En hard ook .
    ><(({°>
    pi_69864335
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:40 schreef Tim86 het volgende:

    [..]

    jawel, het dubbele denk ik.
    Hij is dan ook meer dan het dubbele waard. Veel betere voetballer dan Vermaelen.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_69864348
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 15:20 schreef BigKahuna het volgende:

    [..]

    Dat zou ik toejuichen. En hard ook .
    Fabregas past niet bij AC Milan
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      dinsdag 9 juni 2009 @ 16:35:04 #140
    198540 BoerBert
    Bij wijze van spreken
    pi_69867031
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 15:20 schreef BigKahuna het volgende:

    [..]

    Dat zou ik toejuichen. En hard ook .
    Alsjeblieft niet zeg. Die gaat alleen naar Spanje (maar blijft natuurlijk in Londen )
      dinsdag 9 juni 2009 @ 17:54:11 #141
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_69869886
    Met de komst van Vermaelen zijn de bedoelingen van AW weer bekend voor komend seizoen, kortom WEER NIETS komend seizoen!
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_69870044
    Denk dat de insteek van Wenger vooral is om de basisspelers bij elkaar te houden en die te laten groeien. Vermaelen zou dan Arsenal sterker moeten maken in de breedte.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
      dinsdag 9 juni 2009 @ 18:24:23 #143
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_69870804
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 17:59 schreef mcyodogg het volgende:
    Denk dat de insteek van Wenger vooral is om de basisspelers bij elkaar te houden en die te laten groeien. Vermaelen zou dan Arsenal sterker moeten maken in de breedte.
    Dat is elk jaar de insteek van AW maar elk jaar gaan er pleiten, zo ook dit jaar.
    Gevoelsmatig zie ik Galles en na het vertrek van Kaka ook Fabregas vertrekken.

    Vermaelen is geen speler die je beter maakt.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_69872287
    Als er eentje gaat van Adebayor, Van Persie of Fabregas, dan volgen de andere ook al snel denk ik.
      Leukste jonkie 2022 dinsdag 9 juni 2009 @ 19:14:53 #145
    213457 engine
    pi_69872388
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Als er eentje gaat van Adebayor, Van Persie of Fabregas, dan volgen de andere ook al snel denk ik.
    Daar ben ik ook een beetje bang voor ja. Maar je kunt ze toch ook gewoon aan hun contract houden?
    En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
    Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
    pi_69872645
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 18:24 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    Dat is elk jaar de insteek van AW maar elk jaar gaan er pleiten, zo ook dit jaar.
    Gevoelsmatig zie ik Galles en na het vertrek van Kaka ook Fabregas vertrekken.

    Vermaelen is geen speler die je beter maakt.
    Kan hij niet gewoon zeggen dat ze niet te koop zijn? Ik hoor bij die andere 3 topclubs eigenlijk vooral dat ze in principe niet hun beste spelers willen verkopen, en dat gebeurt dan ook zelden. Tenzij zo'n speler echt gaat zeuren en een probleem in de groep wordt, maar bij Arsenal zie ik alleen Gallas daarvoor aan.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_69875017
    En Adebayor.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_69956775
    quote:
    Fàbregas wil Champions League winnen met Arsenal

    Geschreven op donderdag, 11 juni om 18:59

    Op de dag dat bekend werd dat Cristiano Ronaldo voor het hoogste transferbedrag ooit zijn carrière zal vervolgen bij Real Madrid, heeft Cesc Fàbregas zijn loyaliteit richting werkgever Arsenal uitgesproken. De Spaanse middenvelder mag dan wel al vaak in verband gebracht zijn met tal van andere topclubs, vooralsnog heeft hij maar één doel: de Champions League winnen bij Arsenal.

    De 22-jarige spelverdeler is al sinds zijn achttiende een vast onderdeel van de ploeg van coach Arsène Wenger, en al even zo lang is hij gewend om in de schijnwerpers te staan van zowel publiek als pers. Meer dan eens werd de geboren Catalaan dan ook gelinkt aan topclubs uit zijn vaderland, maar als het aan hem ligt, is er ook aankomende zomer geen verandering van werkgever op komst.

    “Mijn toekomst ligt bij Arsenal”, verklaarde hij in een interview met Arsenal TV Online, dat werd afgenomen voordat bekend werd dat Ronaldo voor 93 miljoen euro de overstap maakt van Manchester United naar Real Madrid. “Als ik niet zo zeker zou zijn van mijn zaak, had ik niet onlangs mijn contract verlengd tot 2014. De coach weet dat ik hier dolgraag wil blijven.”

    Het is volgens Fàbregas dan ook vooral aan de media te danken dat hij constant met een vertrek in verband wordt gebracht. “Daar kan ik niks aan veranderen. Maar de pers kan schrijven of zeggen wat ze willen. Vooralsnog heb ik er weinig mee te maken. Dat heb ik al sinds m’n achttiende geroepen, en ik ben er ook nog steeds.” En hij heeft nog een doel. “Ik hoop prijzen omhoog te mogen houden die de club nog nooit heeft gewonnen, zoals de Champions League.”
    pi_69958445
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_69958463
    Cesc wat een held.
    Nu moet de club ook ff een signaal afgeven door gewoon fatsoenlijk in te kopen.
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_70050649
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_70051993
    grappig dat een chelski fan dit hier post
    pi_70053427
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef Bulletdodger het volgende:
    grappig dat een chelski fan dit hier post
    Valt wel mee toch?
    pi_70055233
    Ik wist het nog niet, dus bedankt

    Ben benieuwd wat er nog wordt aangetrokken deze zomer.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_70056996
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Ik wist het nog niet, dus bedankt
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_70057397
    Wel een zware start. Ben ik wel blij mee zodat ze gelijk op hun best moeten zijn.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70057919
    Ik ben benieuwd hoe Vermaelen het gaat doen, want ondanks alle negatieve berichten hier is hij toch wel een van de betere Ajacieden van het afgelopen jaar. Samen met Vertonghen. Ja, echt

    .. en niks tegen Chelsea hé. Chelsea gaat namelijk weer eens kampioen worden
    pi_70061965
    Zo, de jongens kunnen inderdaad meteen vol aan de bak.

    Hopelijk worden spoedig de eerste aankopen gepresenteerd. Ik zou eens een poging wagen Upson weg te plukken bij West Ham. Mag ie meteen op de 1e speeldag tegen z'n oude ploeggenoten aantreden.
    pi_70069600
    Upson lijkt een goede. Heeft zijn opleiding toch bij ons genoten
    pi_70079435
    Is Diarra niets? Die komt nu op de transferlijst te staan bij Real. heb het wel over Mahamadou.
    Wel een type speler dat je mist.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_70079983
    Als hij blessure vrij kan blijven zie ik hem graag komen. Alleen heeft hij dit hele jaar gemist.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
      Leukste jonkie 2022 woensdag 17 juni 2009 @ 11:04:45 #162
    213457 engine
    pi_70088632
    Kan Arsenal niet bij Real een nederlander gaan halen? Sneijder of van der Vaart?
    En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
    Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
    pi_70088713
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef eNGine10 het volgende:
    Kan Arsenal niet bij Real een nederlander gaan halen? Sneijder of van der Vaart?
    van der vaart zou prima naast fabregas kunnen in plaats van song. meer variatie in het spel dan alleen dat getik opzij.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
    pi_70088804
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 09:09 schreef mcyodogg het volgende:
    [ afbeelding ]
    Dit lijstje klopt echt voor geen meter

    http://news.bbc.co.uk/spo(...)fixtures/default.stm
      Leukste jonkie 2022 woensdag 17 juni 2009 @ 11:12:50 #165
    213457 engine
    pi_70088936
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef TheClown1 het volgende:

    [..]

    van der vaart zou prima naast fabregas kunnen in plaats van song. meer variatie in het spel dan alleen dat getik opzij.
    Inderdaad, en daar moeten ze er waarschijnlijk toch vanaf.
    En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
    Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
    pi_70090241
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef eNGine10 het volgende:
    Kan Arsenal niet bij Real een nederlander gaan halen? Sneijder of van der Vaart?
    huntelaar!
    pi_70090364
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef Bulletdodger het volgende:

    [..]

    huntelaar!
    ik zag op real madrid tv een verslaggever die beweert dat real slechts 12 miljoen voor huntelaar vraagt. indien dit waar is zou het een mooie optie zijn voor arsenal.

    huntelaar is toch duidelijk een verbetering dan die bendtner
    quote:
    Huntelaar moet 12 miljoen euro opbrengen
    Real Madrid is bereid om water bij de wijn te doen. De Oranje-international mag vertrekken voor zo'n slordige 12 miljoen euro.
    http://www.voetbalonline.(...)ljoen-euro-opbrengen
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
    pi_70091411
    Volgens de VI staat Van Persie op het lijstje van Manure om Ronaldo te vervangen ..
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_70091433
    Maar ik zie toch liever dat Arsenal zich versterkt met een verdedigende middenvelder, verdediger of misschien wel een keeper. Het liefst ook nog op andere posities, maar dat zit er toch niet in.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      Leukste jonkie 2022 woensdag 17 juni 2009 @ 12:29:25 #170
    213457 engine
    pi_70091804
    Als Hunterlaar echt weg kan voor 12 zou dat zeker een goede aankoop zijn maar dat gaat Wenger nooit doen want we hebben Bendtner al
    En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
    Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
    pi_70092589
    Hoor ik daar Huntelaar?

    Doen natuurlijk.
    pi_70094990
    Hoever staat het met Adebayor, die wilde toch weg? AC Milan had belangstelling? Is daar al iets van beweging in? Ik zou van der Vaart wel graag bij Arsenal zien, samen met van Persie, die twee vonden elkaar bij het Nederlands elftal wel lekker makkelijk.

    Mijn verlanglijstje is:

    Yaya Toure, heeft Guardiola niet kunnen overtuigen las ik pas ergens.

    van der Vaart, verhaal Madrid is bekend

    Chiellini (maar die zal wel onhaalbaar zijn) anders Chivu, Sakho ken ik alleen van FM, dus daar is voor mij niks zinnigs over te melden.

    misschien nog Huntelaar, als je die voor 12 miljoen kan krijgen, kun je Bendtner verhuren aan een andere club waar die gewoon elke week speelt, misschien kan die het daar wel.

    Weg:
    Eboue, wil weg, mag van mij weg
    Adebayor, als je daar een bedrag van boven de 30 miljoen kan krijgen
    Gallas, niet goed genoeg en ik neem hem die uitspraken nog steeds kwalijk

    Twijfel:
    Silvestre, kan je erbij hebben achter de 1e 2 centrale verdedigers, heeft nog wat ervaring ook
    Ajax, That '70s Show, Arsenal
    pi_70095033
    Sky zat er dus helemaal naast, met hun waardeloze bronnen.

    Waarschijnlijk hadden ze alleen een test ofzo.

    Mijn excuses voor die post
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_70096270
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef PiraatPiet het volgende:
    Hoever staat het met Adebayor, die wilde toch weg? AC Milan had belangstelling? Is daar al iets van beweging in?
    Een mogelijke transfer van Adebayor naar Milan is nu zo goed als zeker van de baan. MIlan staat op het punt om Dzeko aan te trekken.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef PiraatPiet het volgende:
    Yaya Toure, heeft Guardiola niet kunnen overtuigen las ik pas ergens.


    Waar haal je die onzin nou weer vandaan? Goal.com (serieus neem afstand van die paupersite ) zeker? Volgens Spaanse media zal zijn contract deze week verlengt worden. Men is absoluut tevreden over hem.
    pi_70096615
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Een mogelijke transfer van Adebayor naar Milan is nu zo goed als zeker van de baan. MIlan staat op het punt om Dzeko aan te trekken.
    [..]



    Waar haal je die onzin nou weer vandaan? Goal.com (serieus neem afstand van die paupersite ) zeker? Volgens Spaanse media zal zijn contract deze week verlengt worden. Men is absoluut tevreden over hem.
    arsenal had adebayor vorig seizoen moeten verkopen om te cashen want zijn waarde is gezakt omdat hij afgelopen seizoen minder scoorde door vele blessures maar ook vormgebrek.

    daarnaast is dzeko volgens mij een goedkopere optie voor ac milan.

    yayo toure is onhaalbaar voor arsenal. daar heb je gelijk in. barca laat hem niet gaan.

    arsenal zou eens bij real madrid moeten aanklopen. snijeder of van der vaart ophalen en diarra. lijkt me een uitstekende verdedigende middenvelder die ze missen.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
    pi_70101717
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Een mogelijke transfer van Adebayor naar Milan is nu zo goed als zeker van de baan. MIlan staat op het punt om Dzeko aan te trekken.
    [..]



    Waar haal je die onzin nou weer vandaan? Goal.com (serieus neem afstand van die paupersite ) zeker? Volgens Spaanse media zal zijn contract deze week verlengt worden. Men is absoluut tevreden over hem.
    Ik wist niet meer welke site, er zijn er teveel en kon het zo gauw ook niet meer vinden. Ik lees nu dit en het is dus niet waar http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5383799,00.html helaas.
    Ajax, That '70s Show, Arsenal
      woensdag 17 juni 2009 @ 23:41:40 #177
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_70116749
    Kan misschien aan mij liggen maar hoe flikt de FA het elk jaar weer....

    30.01 Sat Barclays Premier League H Manchester United
    06.02 Sat Barclays Premier League A Chelsea
    09.02 Tue Barclays Premier League H Liverpool
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_70121322
    quote:
    AMSTERDAM - Thomas Vermaelen vliegt vrijdag naar Londen om bij Arsenal technisch gekeurd te worden. De 23- jarige verdediger tekent daarna een contract voor vier jaar bij de Gunners.

    Tegenover de Gazet van Antwerpen zegt de Ajacied: "Jongens, ik voel me zó trots. Arsenal is een fantastische club, als kind zag ik ze al graag."
    Zeggen ze dat niet allemaal?

    Lees verder
      donderdag 18 juni 2009 @ 11:15:53 #179
    218617 YazooW
    bel de wouten!
    pi_70124362
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Bulletdodger het volgende:

    [..]

    Zeggen ze dat niet allemaal?

    Lees verder
    Nja, hij kan moelijk zeggen dat hij het vroeger toen hij klein was een ongelofelijke kutclub vond en dat hij eigenlijk fan was van Chelsea...
    pi_70124761
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef YazooW het volgende:

    [..]

    Nja, hij kan moelijk zeggen dat hij het vroeger toen hij klein was een ongelofelijke kutclub vond en dat hij eigenlijk fan was van Chelsea...
    Natuurlijk, maar ik blijf het apart vinden dat als bijvoorbeeld spelers naar een duitse club vertrekken altijd zeggen: ik keek zaterdag avond altijd naar sportschau bla bla bla

    tuurlijk
    pi_70129638
    Nou joepie Vermaelen, wat een aanwinst.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      donderdag 18 juni 2009 @ 14:21:41 #182
    198540 BoerBert
    Bij wijze van spreken
    pi_70130885
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef YazooW het volgende:

    [..]

    Nja, hij kan moelijk zeggen dat hij het vroeger toen hij klein was een ongelofelijke kutclub vond en dat hij eigenlijk fan was van Chelsea...
    Daar neem je natuurlijk weer een ander uiterste he Hij had beide niet hoeven zeggen vind ik, dus wellicht meent hij het wel.
    pi_70130929
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 13:48 schreef Paaskonijn het volgende:
    Nou joepie Vermaelen, wat een aanwinst.


    Ach ik leg me er bij neer...

    Heeft Wenger trouwens nog steeds interesse in die bruistablet van PSG?
    pi_70140649
    Melo(Fiorentina) is ook weer linked. Wat vinden jullie van hem?
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70140656
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]



    Ach ik leg me er bij neer...

    Heeft Wenger trouwens nog steeds interesse in die bruistablet van PSG?
    Bruistablet? Sakho?
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70141798
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:35 schreef Chuck_Norris het volgende:

    [..]

    Bruistablet? Sakho?
    Uhu.
    pi_70141842
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
    Melo(Fiorentina) is ook weer linked. Wat vinden jullie van hem?
    18 miljoen las ik ergens? Voor Arsenal begrippen is dat redelijk fors.

    Goede beul, dat zeker. Is wat mij betreft welkom.
    pi_70161147
    Scoorde gisteren tegen de VS. Volgens de commentator was Arsene bereidt zijn clausule van 18 mil te betalen.
    Maar er waren schijnbaar een hoop clubs geinteresseerd, ben benieuwd. Tis wel een type speler waar Arsenal behoefte aan heeft maar ik ken hem verder niet echt.
    Money won is twice as sweet as money earned.
      vrijdag 19 juni 2009 @ 13:16:32 #189
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70163892
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Bulletdodger het volgende:

    [..]

    Zeggen ze dat niet allemaal?

    Lees verder
    martin jol, maakte daar nog een leuke opmerking over bij zn introductie als hoofdtrainer bij tottenham

    binnnen 3 minuten had hij de engelse pers op zijn hand, je zag ook al die journalisten lachen enzo.

    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_70169394
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 19:10 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Uhu.
    Goede speler.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_70174787
    Vermaelen, daar win je ook de Champions League niet mee.
    standaarddrinker
      vrijdag 19 juni 2009 @ 18:52:29 #192
    212185 Palmboom313
    Hilary Duff
    pi_70174820
    Vermaelen wat een miskoop zeg
    pi_70174880
    12 miljoen voor de spaarpot van Ajax is erg lekker, maar waarom moet nu net Arsenal erin trappen en niet een Spurs ofzo
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_70175043
      vrijdag 19 juni 2009 @ 20:21:03 #195
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_70177806
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 18:59 schreef Maravilla het volgende:
    [ afbeelding ]
    ><(({°>
      vrijdag 19 juni 2009 @ 20:40:22 #196
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_70178514
    Hee, Vermaelen in een Steen shirt!
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_70179604
    Steen
    Vermaelen
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_70180063
    Ik vind het beste een redelijke aankoop. Met wat geluk speelt hij de komende jaren vast in de basis
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_70180099
    Nouja hij heeft wel potentie maar ze hebben gewoon veel te veel betaald, daar baal ik het meeste van.
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_70181219
    Het shirt staat hem goed.
    pi_70181372
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 21:36 schreef neilpad het volgende:
    Nouja hij heeft wel potentie maar ze hebben gewoon veel te veel betaald, daar baal ik het meeste van.
    Ligt er aan of hij het gaat maken

    Als hij een jaar of 3 lang tot een wedstrijd of 15-20 speelt wel als hij een jaar of 6 achter elkaar in de basis staat niet

    Ik denk dat beide scenario's nog mogelijk zijn
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_70184622
    ´hoeveel is er dan voor hem betaald? Ik lees overal dat het om een undisclosed fee gaat.
      zaterdag 20 juni 2009 @ 00:08:22 #203
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_70184964
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 23:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
    ´hoeveel is er dan voor hem betaald? Ik lees overal dat het om een undisclosed fee gaat.
    Dat is typisch Arsenal. Geen bedragen bekend maken terwijl iedereen weet dat het om 10 miljoen pond gaat.
    pi_70185353
    Is er al (concrete) interesse voor Adebayor? Hij mag na zijn gedane uitspraken wat mij betreft nog steeds optyfen.
    pi_70185403
    quote:
    Op zaterdag 20 juni 2009 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
    Is er al (concrete) interesse voor Adebayor? Hij mag na zijn gedane uitspraken wat mij betreft nog steeds optyfen.
    Wat heeft 'ie gezegd dan?
    pi_70185596
    Ik geef de Verminator het voordeel van de twijfel. Je weet maar nooit hoe hij speelt met een partner als Toure als Gallas.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70185947
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 20:40 schreef Kriegel het volgende:
    Hee, Steen in een Vermaelen shirt!
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_70186380
    quote:
    Op zaterdag 20 juni 2009 00:20 schreef Radegast het volgende:

    [..]

    Wat heeft 'ie gezegd dan?
    Telkens die twijfelende houding over het wel of niet aanblijven bij de club, strelen met interesse van de clubs etc.

    Zaken waarmee hij zich bij de supporters absoluut niet geliefd heeft gemaakt. Dus hopelijk brengt Milan die 30 miljoen langs en mag er een dikke strik omheen.
      zaterdag 20 juni 2009 @ 01:13:38 #209
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70186498
    ik blijf het een slungelige onhandige spits vinden zonder rendement
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_70186513
    Een soort van Babel maar die de laatste 2 jaar wel begon te scoren
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_70237025
    Oké Wenger, laat Felipe Melo maar komen.

    Dat is wat we zoeken, een beul.
    pi_70241062
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
    Oké Wenger, laat Felipe Melo maar komen.

    Dat is wat we zoeken, een beul.
    Inderdaad, gewoon die 18 miljoen betalen.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
      maandag 22 juni 2009 @ 18:55:30 #213
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_70262301
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
    Oké Wenger, laat Felipe Melo maar komen.

    Dat is wat we zoeken, een beul.
    Wie is Melo? Waar speelt ie? Op welke positie? en is ie uberhaupt 18 mio waard?
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      maandag 22 juni 2009 @ 18:58:51 #214
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_70262522
    melo is een klasbak. vond hem tegen ajax toen ook de beste speler.
    pi_70262675
    Hij is wel erg irritant.

    Maar wie weet heeft Arsenal dat juist wel nodig.
    pi_70263383


    Doet me denken aan Xabi Alonso met die lange passjes.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70264168
    Zou jammer zijn als hij weg ging bij Viola, maar dan maar naar Arsenal
    Fantastische speler. Spijkerhard, goed overzicht en in Florence eigenlijk onmisbaar op het middenveld. Echt een klootzak, maar die kan Arsenal wel gebruiken.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      Trouwste user 2022 maandag 22 juni 2009 @ 19:36:59 #219
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_70264223
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    Wie is Melo? Waar speelt ie? Op welke positie? en is ie uberhaupt 18 mio waard?
    Ik heb ook geen idee.

    Maar Wenger maakt 90 % van de keuzes goed


    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_70264374
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef tong80 het volgende:

    [..]

    Ik heb ook geen idee.

    Maar Wenger maakt 90 % van de keuzes goed

    zit je brazilie heel de confederationscup op te hemelen weet je niet eens wie melo is.
      Trouwste user 2022 maandag 22 juni 2009 @ 19:41:37 #221
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_70264477
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    zit je brazilie heel de confederationscup op te hemelen weet je niet eens wie melo is.
    Dat was een sarcastisch grapje

    Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_70264553
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef tong80 het volgende:

    [..]

    Dat was een sarcastisch grapje


    hahahahahahahahahahahahaha

    pi_70265835
    Behalve dat hij fysiek sterk is, is hij ook nadrukkelijk aanwezig op het veld. Daarnaast kan ie ook voetballen.

    Zijn komst en nog een centrale verdediger. Dan zitten we wel goed voor volgend seizoen.
      maandag 22 juni 2009 @ 20:35:59 #224
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_70266940
    Louter positivisme dus hier, hij is zelfs 20+!
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_70267207
    Milan wil hem ook hebben.
      maandag 22 juni 2009 @ 22:20:10 #226
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_70271562
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef Radegast het volgende:
    Milan wil hem ook hebben.
    Milan wil iedereen hebben. What else is new?
      maandag 22 juni 2009 @ 22:55:14 #227
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_70273197
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef Gunner het volgende:

    [..]

    Milan wil iedereen hebben. What else is new?
    ze hebben toch geen geld
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_70276236
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef tong80 het volgende:

    [..]

    Dat was een sarcastisch grapje

    Goeie.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_70283545
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 22:55 schreef Fortitudo het volgende:

    [..]

    ze hebben toch geen geld
    ac milan heeft wel een flink bedrag gekregen van real madrid. daar kunnen ze toch wel iets mee of niet dan.

    denk dat arsenal achter dzeko had moeten gaan. zou mooi passen binnen het systeem.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
    pi_70306019
    Uit het geruchtentopic:
    quote:
    Fàbregas gaat het liefst naar AC Milan

    Mocht Arsenal-middenvelder Cesc Fàbregas ooit naar de Serie A vertrekken, dan gaat de Spanjaard het liefst naar AC Milan.

    Fàbregas' voorkeur voor AC Milan kan goed nieuws zijn voor de rossoneri, aangezien het niet onmogelijk lijkt dat Andrea Pirlo vertrekt naar Chelsea.

    "Als ik naar Italië zou gaan, dan zou Milan de ploeg zijn waar ik voor zou willen spelen. Je weet maar nooit," aldus de middenvelder van Arsenal en de nationale ploeg van Spanje in de Italiaanse media.

    Wanneer de spelmaker ooit naar San Siro vertrekt, dan is de kans aanwezig dat hij zijn oude ploeggenoten van Arsenal, Mathieu Flamini, tegen het lijf loopt.
    quote:
    'Inler op de korrel bij Arsenal'

    In een tweetal Engelse kranten wordt Udinese-middenvelder Gökhan Inler omschreven als een speler die nauwlettend in de gaten wordt gehouden door Arsenal-coach Arsène Wenger.

    Wenger zou de Zwiterse international van Turkse komaf graag in zijn selectie zien. Inler zou namelijk meer fysieke kracht aan het middenveld toevoegen, zo melden The Daily Mirror en The Guardian.
    Inler zie ik graag komen, die geruchten gingen in de zomer ook al, maar een bikkel van het type Melo heeft de prioriteit.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_70321609
    Van Persie staat op het punt zijn contract te verlengen met twee jaar, a 82.000 euro per week.
    pi_70321714
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Van Persie staat op het punt zijn contract te verlengen met twee jaar, a 82.000 euro per week.
    is het waarschijnlijk ook afgelopen met dat gerucht richting man united.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
    pi_70321963
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Van Persie staat op het punt zijn contract te verlengen met twee jaar, a 82.000 euro per week.
    Dat is positief!
    pi_70322368
    Hij heeft het uitgesteld om te zien wat voor ambities te club heeft. Blijkbaar zit het daarmee nu goed.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70322441
    Misschien heeft Wenger hem zekerheden gegeven wat betreft versterkingen.
    pi_70322668
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 13:42 schreef ktnxbye het volgende:
    Misschien heeft Wenger hem zekerheden gegeven wat betreft versterkingen.
    Ja dat bedoel ik. Dat ze nog een middenvelder ofzo gaan kopen zodat hij er vertrouwen in heeft
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70322922
    Geweldig nieuws! Van Persie

    Nu op naar de volgende versterkingen. Te beginnen bij Felipe.
    pi_70323022
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
    Geweldig nieuws! Van Persie

    Nu op naar de volgende versterkingen. Te beginnen bij Felipe.
    Lopen wij dat alleen maar te roepen of zijn er ook echt verhalen in die richting?
    pi_70323148
    quote:
    Arsene Wenger believes his new-look Arsenal side will be less predictable next season - and far more powerful.

    The Gunners boss - who has just signed £11million defender Thomas Vermaelen - has revealed he will tie up the rest of his transfer business before pre-season training starts so all his squad are fit and ready for the new season.

    Felipe Melo of Fiorentina and Udinese's Gokhan Inler are just two of the stars being lined up to add steel to the Emirates midfield while in attack Wenger has an embarrassment of riches.

    The Frenchman says that the side that struggled to finish fourth last term will be far more difficult to figure out. And Wenger even hinted at a far more attacking role for speedy Theo Walcott, who stunned Spain last week in the European Under-21 Championship.

    Wenger said: "Next season we will play the formation and system that most suits the players and the balance of the team.

    "That means it's not rigid. It can evolve throughout the season, depending on circumstances and personnel.

    "If you play with Theo Walcott for example, you are more tempted to go for three midfielders because Theo is more of a forward than a midfielder in a 4-4-2."

    While Cesc Fabregas has been making overtures to Barcelona then denying them, Wenger remains confident he can keep hold of all the players he wants.

    He added: "We lost Hleb and Flamini last summer and we have had to rebuild. But we have done that now and the future looks bright. We don't want to have to rebuild again so I want to keep all the players together for next season. I don't want to lose anyone.

    "I want to add to the squad and I have identified one or two targets. But identifying players and buying them are two different things.
    Hij heeft sowieso wel middenvelders die hij wilt hebben. Nu alleen nog hopen dat het lukt
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70323253
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 13:59 schreef Bulletdodger het volgende:

    [..]

    Lopen wij dat alleen maar te roepen of zijn er ook echt verhalen in die richting?
    Arsenal toonde vorig jaar in de zomer al serieuze interesse voor hem (naar het schijnt wordt hij al enkele jaren gevolgd) maar hij besloot toen om bij Fiorentina te blijven. Ze zijn sindsdien nog steeds erg geïnteresseerd van wat ik hoor. Voor hem en Inler is er concrete interesse geweest.
    pi_70323302
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 14:02 schreef Chuck_Norris het volgende:

    [..]

    Hij heeft sowieso wel middenvelders die hij wilt hebben. Nu alleen nog hopen dat het lukt
    Is dit een recent bericht? Zo ja, goed om te horend dat hij er nu wel serieus werk van gaat maken.
    pi_70323325
    Even alle targets van de laatste tijd een beetje op een rijtje.

    - Melo
    - Sakho
    -Chamakh
    - Cana (nja dat is meer een wishlist )
    - Matuidi
    - Hitzlsperger
    -Bassong
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70323357
    toch mijn Red membership maar verlengen
    pi_70323360
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Is dit een recent bericht? Zo ja, goed om te horend dat hij er nu wel serieus werk van gaat maken.
    Van gister.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70323443
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 14:08 schreef Chuck_Norris het volgende:

    [..]

    Van gister.
    Mooi.
    pi_70323527
    Met de komst van Melo en nog een in te vullen aankoop ben ik voorlopig wel tevreden. In aanvallend opzicht is het in ieder geval zeker top. Middenveld wordt nu dus aan gewerkt. Goede zaak.
    pi_70325425
    Willen en kopen is iets totaal verschillends. Ik bedoel te zeggen dat we niet te vroeg moeten juigen, betreffende de eventuele transfer van Melo.
      donderdag 25 juni 2009 @ 20:07:58 #248
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_70369797
    het nieuwe tenue van de spurs al gezien wordt weer lachen gieren brullen op de lane
      donderdag 25 juni 2009 @ 20:13:50 #249
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_70370013
    quote:
    Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef Grimm het volgende:
    het nieuwe tenue van de spurs al gezien wordt weer lachen gieren brullen op de lane
    Dat gebeurt ook wel zonder hilarisch tenue hoor
    pi_70470837
    Gilberto Silva
    quote:
    Volgens zaakwaarnemer Emiliano Froldi is een vertrek van Felipe Melo bij Fiorentina niet aan de orde, maar Gilberto Silva heeft zijn landgenoot geadviseerd om de stap naar de Premier League te maken. Naar zijn voormalig werkgever Arsenal, om precies te zijn. De Londenaren zijn bijzonder geïnteresseerd in de Braziliaans international, die zondag in Zuid-Afrika de winst van de achtste editie van de Confederations Cup vierde.


    "We zijn op de hoogte van de geruchten", citeert BBC Sports de tegenwoordig speler van Panathinaikos. "Felipe vroeg mij onlangs naar mijn ervaringen bij Arsenal en ik kon alleen maar positief reageren. Arsenal is een geweldige club en als hij uit is op een vertrek, dan moet hij absoluut voor die club kiezen. Felipe is precies het type speler wat Arsenal nodig heeft: een sterke middenvelder met uitstekende kwaliteiten."

    "Ik ben ervan overtuigd dat hij een goede aankoop zou zijn. Ik heb Felipe ook verteld dat Arsenal komend seizoen goed zal presteren." Silva en Melo vormden de afgelopen weken het centrum van het middenveld van Brazilië en misten geen minuut. "Felipe heeft bij Brazilië bewezen dat hij over persoonlijkheid en kwaliteit beschikt. En hij leert nog elke dag bij. Hij is jong, sterk en kan zich nog verder ontwikkelen."

    De 25-jarige Melo maakt een stormachtige ontwikkeling door. Na bescheiden optredens bij Real Mallorca en Racing Santander was een sterk seizoen bij Almería voldoende reden voor Fiorentina om een jaar geleden ruim twaalf miljoen euro neer te tellen. Op 10 februari maakte de inmiddels negenvoudig international zijn interlanddebuut. Zijn contract in het Stadio Artemio Franchi loopt nog drie seizoenen door.


    [ Bericht 45% gewijzigd door Rejected op 29-06-2009 10:45:00 ]
    pi_70477262
    Ik wou het net posten.

    Gilberto
    pi_70477904
    Dit is wel te mooi om waar te kunnen zijn
    pi_70478264
    G-Bert
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70478349
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
    G-Bert
    pi_70512537
    Amaury Bischoff
    pi_70513015
    Dus Melo kunnen we ook afschrijven nadat hij heeft verlengd bij Viola.
    Who's next?
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_70513175
    En Vincent van den Bergh

    Hij gaat bij Excelsior Maassluis aan de slag, tenzij hij nog een kans krijgt bij Sparta (tijdens z'n eerste stage periode aan het einde van vorig seizoen was hij geblesseerd).
    pi_70513409
    Blijkbaar was de interesse van Arsenal niet zo heel serieus voor Melo.
    pi_70514392
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 13:26 schreef Rejected het volgende:
    Amaury Bischoff
    Geen 'The Hoff' / 'The Hoffmeister' meer in Fifa !
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70528411
    Podver, Felipe... Wat stel je me teleur.
    pi_70529029
    Lees net dat Lucho Gonzalez (Porto) waarschijnlijk naar Marseille gaat...die gast zou het bij Arsenal ook erg goed doen denk ik als ijzervreter op het middenveld..snel tussen komen dus
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_70530155
    Als Lucho naar Marseille gaat mag Cana misschien wel weg . Binnenhalen.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70530662
    Cana gaat juist weg en Lucho is de vervanger

    (gossip, gossip, gossip)
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_70534242
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70534533
    Not bad.

    Het kraagje bevalt me wel. 2nd kit komt hier sowieso in huis.
      Leukste jonkie 2022 vrijdag 3 juli 2009 @ 18:59:40 #266
    213457 engine
    pi_70621582
    Arsenal is goed bezig met het verlengen van die contracten
    En wederom dat Cesc - Barca gezeik
    En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
    Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
    pi_70643619
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
    Podver, Felipe... Wat stel je me teleur.
    Ik was iets te voorbarig Felipe.
    quote:
    Arsenal en Fiorentina om tafel

    Geschreven op zaterdag, 4 juli om 15:58

    De kans dat Felipe Melo in de zomer naar Arsenal vertrekt wordt groter. Fiorentina maakt zaterdagmiddag op de officiële website bekend dat zij de onderhandelingen met de Engelse club heeft gestart. Arsenal wil de Braziliaan, die er pas één seizoen in Florence op heeft zitten, graag aan haar selectie toevoegen.

    Melo (25) maakte vorig jaar zomer de overstap van Almería naar Fiorentina en maakte in zijn eerste jaar in de Serie A indruk. De middenvelder werd met diverse clubs in verband gebracht, maar een vertrek leek onbespreekbaar te zijn voor La Viola. Dinsdag maakte de club op de officiële website zelfs bekend dat zij het contract van Melo met een jaar had verlengd tot medio 2013.

    Nog geen week later schuift Fiorentina echter met Arsenal om de tafel om te praten over een mogelijke transfer. The Gunners waren vorig seizoen ook al geïnteresseerd in de middenvelder, die destijds voor twaalf miljoen euro naar Florence verhuisde. Arsenal is nu bereid om flink te investeren in Melo, die in zijn nieuwe contract een gelimiteerde transfersom van 25 miljoen euro heeft laten opnemen.

    "Arsenal is de enige club die met haar bod bij dit bedrag in de buurt komt", laat Fiorentina op het digitale thuis weten. De clubs gaan nu om tafel om te praten over een mogelijke transfer. Fiorentina wil graag Emmanuel Eboué in de deal gebruiken en manager Arsène Wenger zou daar niet negatief tegenover staan. Het is niet bekend hoe Eboué en Melo zelf denken over de mogelijke transfers.
    pi_70643671
    Lijkt net Elia, eerst verlengen en dan weg willen. Ervan uitgaande dat hij naar Arsenal wil that is.
    Hoop dat de beste jongen komt.
    pi_70645858
    quote:
    Een ruildeal is echter ook een mogelijkheid. "We hebben Arsenal gevraagd Emannuel Eboué in de transfer te betrekken", gaat de verklaring van Fiorentina verder. De Ivoriaanse back is bij Arsenal overbodig geraakt door een erg matig seizoen en de goede vorm van concurrent Bakary Sagna.

    Eboué staat niet onwelwillend tegenover een transfer naar Italië. "Op een seizoen als het laatste zit ik niet te wachten", zegt hij. "Ik zou het moeilijk vinden om te vertrekken, maar als ik ga wil ik naar het buitenland. Daar kan ik me op dit moment het beste ontwikkelen."
    Eerder vandaag las ik ook een bericht op VP dat Van Persie verlengd zou hebben tot 2014.
    Bron was The Independent. Zou echt mooi zijn .
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_70646442
    Hmm, Wenger heeft dus toch wat centen.
    Ik zie het alleen maar als win-win situatie. Melo erin, Eboue eruit. Laat maar komen, al acht ik de kans niet erg groot.
    pi_70650227
    Eboue wou toch ook weg?
    pi_70650977
    Ja volgens mij wel.
      Leukste jonkie 2022 zaterdag 4 juli 2009 @ 21:36:54 #273
    213457 engine
    pi_70651635
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 20:24 schreef Bulletdodger het volgende:
    Eboue wou toch ook weg?
    Nee volgens mij wou die liever blijven alleen als hij geen kans kreeg op speel minuten dan wou hij wel vertrekken.
    En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
    Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
    pi_70651984
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 20:24 schreef Bulletdodger het volgende:
    Eboue wou toch ook weg?
    quote:
    Eboué twijfelt over zijn toekomst als Arsenal-speler

    16/06/2009 21:43

    Arsenal moet Emmanuel Eboué meer opstellen, anders wil de 26-jarige rechtsback vertrekken. Eboué liet weten dat hij baalt van zijn huidige rol in de selectie van The Gunners.

    De 36-voudig Ivoriaans international uitte zijn zorgen in een interview met France Football. 'Een vertrek zal zwaar zijn, maar nog zo'n seizoen zou voor mij nóg zwaarder zijn.'

    'Mocht ik uiteindelijk besluiten Arsenal te verlaten, dan zal ik in ieder geval uit Engeland vertrekken. Want het is voor mij ondenkbaar dat ik voor een andere club zou voetballen in Engeland.'

    Eboué speelt sinds januari 2005 voor Arsenal, nadat hij werd overgenomen van Beveren. In totaal speelde hij 94 competitiewedstrijden, waarin hij drie keer scoorde. In het afgelopen seizoen kwam de rechtsback 28 duels in het veld, maar hij speelde er slechts zeven helemaal uit.
      zondag 5 juli 2009 @ 11:42:22 #275
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_70662279
    Melo / Eboue staat zelfs op de BBC. Die publiceren vaak geen tabloid-onzin


    Fiorentina eye Eboue & Melo swap
    pi_70664225
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
    Hmm, Wenger heeft dus toch wat centen.
    Ik zie het alleen maar als win-win situatie. Melo erin, Eboue eruit. Laat maar komen, al acht ik de kans niet erg groot.
    Wat een mazzel inderdaad dat ze dan net Eboue willen

    Misschien kunnen jullie Bendtner ook nog aan de Italianen kwijt?

    Adebayor zou volgens de geruchten trouwens gaan blijven. Beter voor Arsenal denk ik als hij wel gaat, over een paar maanden doet hij anders toch weer een Drogba en wil hij weer weg
    AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
    pi_70665912
    Het lijkt me zeker ook geen onzin aangezien Florentina een officiele verklaring op hun site geplaatst hebben.
    pi_70740621
    De geruchten rondom Melo worden steeds sterker.

    o.a The Sun voor wat het waard is.
      dinsdag 7 juli 2009 @ 20:40:53 #279
    152411 EvertonPride
    we are the peoples club
    pi_70755564
    Jullie hebben er niet veel aan maar hier een shot over een FIFA2010 TV commercial.

    [/img]

    pi_70757182
    Bedankt voor het delen.
    Gaat Gallas nog weg?
    pi_70764988
    Hmm Melo naar Juve is confirmed volgends sky sports italia.
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70764999
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_70766410
    Verdomme, tyfus Juve.
    pi_70766460
      woensdag 8 juli 2009 @ 01:09:45 #285
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_70766897
    . Zonde!

    Melo.
    pi_70766936
    Wtf Melo! Je stelt me voor de tweede keer teleur!
    pi_70767000
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 01:12 schreef Rejected het volgende:
    Wtf Melo! Je stelt me voor de tweede keer teleur!
    Inderdaad. Ik verheugde me zo op zijn komst.
      Leukste jonkie 2022 woensdag 8 juli 2009 @ 02:53:51 #288
    213457 engine
    pi_70767576
    hé balen zeg
    En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
    Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
    pi_70768195
    pi_70771921
    Van Persie heeft een nieuw contract getekend

    Van Persie signs new long-term contract
    pi_70772693
    Van Persie wil dus geen club prijzen meer winnen? Jammer bij Arsenal is er niks te winnen.
    pi_70773092
    Van Persie!
    pi_70775828
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
    Van Persie wil dus geen club prijzen meer winnen? Jammer bij Arsenal is er niks te winnen.
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_70775928
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 11:14 schreef ktnxbye het volgende:
    Van Persie heeft een nieuw contract getekend

    Van Persie signs new long-term contract
    pi_70776147
    v.Persie

    Nu hopen dat er nog 1 of 2 grotere aankopen komen, dan zie ik het aankomend jaar zonnig tegemoet.
    Ajax, That '70s Show, Arsenal
    pi_70776559
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
    Van Persie wil dus geen club prijzen meer winnen? Jammer bij Arsenal is er niks te winnen.


    Dat vind ik ook jammer, dacht dat hij ambities had om prijzen te winnen. Ik zie ze voorlopig geen prijzen winnen bij Arsenal misschien over 3-4 jaar als dit team bijelkaar blijft.
    pi_70776994
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef carloz187 het volgende:

    [..]



    Dat vind ik ook jammer, dacht dat hij ambities had om prijzen te winnen. Ik zie ze voorlopig geen prijzen winnen bij Arsenal misschien over 3-4 jaar als dit team bijelkaar blijft.

    Dan winnen we gelijk 10 jaar achter elkaar de PL.
    pi_70782387
    Met de leeftijd van de selectie nu kunnen we de komende tien jaar zeker nog wel vooruit.

    De OP is in de wiki trouwens helemaal geupdate. En nieuw topic met de wedstrijden van 2009/2010 erin. Nog even wachten op de nieuwe teamfoto en dan zijn we er echt helemaal klaar voor.
    pi_70782509
    Tis natuurlijk wel een mooi shirt, maar jammer dat er geen nieuw shirt is.
    pi_70782853
    quote:
    De overgang van Felipe Melo naar Juventus is op een haar na afgerond. Giovanni Cobolli Gigli benadrukt woensdagmiddag tegenover La Gazzetta dello Sport dat er nog enkele details moeten worden besproken. "Melo is officieel nog geen speler van Juventus", stelt de voorzitter. "Maar de onderhandelingen verlopen zeer positief. We moet nog enkele punten bespreken om van een officiële transfer te kunnen spreken."
    pi_70782914
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]


    Snel ertussen springen nu het nog kan
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')