abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_239529
Deel 2 is vast aangemaakt i.v.m reacties die na twaalf uur geplaats kunnen worden.

Fokkers in de Milliniumsuite,

Deze Topic is geopent voor iedereen die om welke reden dan ook even hier willen zijn. Het is bedoeld als een soort verzamelplaats, noem het om mijn part het centrum van Fok tijdens oudejaarsavond en de Eeuwwisseling.
- Nieuwjaarswensen
- Hoe vier je deze dag en avond.
- De schamele nieuwtjes
- Weemoed over het afgelopen jaar, hoop voor het komende jaar,
- Hoogte en dieptepunten van het afgelopen jaar etcetc.

Verder kun je even komen "uithuilen", je frustraties kun je kwijt, zijn de oliebollen niet goed, was er een oom of tante die weer eens in je wangen kneep etc, zo kun je nog wel genoeg bedenken.

Misschien kunnen we er een leuke Topic van maken en hem centraal houden. In ieder geval is dit idee goed bedoeld.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_239530
Oliebol gaat offline, allemaal fijne jaarwisseling.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 31 december 1999 @ 22:52:00 #3
957 Skraph
boy genius....
pi_239531
Nou dan zal ik hier maar even de beste wensen aan iedereen geven.


A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
pi_239532
quote:
op 12-31-1999 om 10:52 PM schreef Skraph het volgende:
Nou dan zal ik hier maar even de beste wensen aan iedereen geven.




Jij ook lieverd en ik hoop je na 12 uur nog te zien. Kusjes van je moeder en Arnaud.

Verder wil ik iedereen een spetterend 2000 wensen en Oliebol alle goeds en hou je taai.

  vrijdag 31 december 1999 @ 23:52:00 #5
957 Skraph
boy genius....
pi_239533
quote:
op 12-31-1999 om 11:19 PM schreef Angelina het volgende:
Jij ook lieverd en ik hoop je na 12 uur nog te zien. Kusjes van je moeder en Arnaud.

Dankjewel mammie.... En van hetzelfde

A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
  zaterdag 1 januari 2000 @ 01:13:00 #6
2004 sunshine
Still shining!
pi_239534
van mij voor jullie allemaal:

Veel geluk, liefde en gezondheid in dit nieuwe jaar !

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_239535
ALLES DOET HET NOG !!!!
voor dit nieuwe jaar iedereen:
veel geluk in gezondheid enne....
pi_239536


Voor jullie !

Het was een geweldige sfeer op de Dam ! Na de prachtige tekst van "Imagine" van John Lennon telden we met z'n duizenden af van 25 tot de laatste seconde van de 20e eeuw, en onze champagnekurk vloog de lucht in, terwijl we dansten om de enkels vrij te houden van alle voetzoekers en 1000-klappers om ons heen (nou...ietsje overdreven, maar spannend was het wel!).

HiZ en Voyeur, we hebben jullie helaas niet gezien, zou zo leuk geweest zijn! Willen jullie bij volgende gelegenheid een groot bord met je nick om je hals dragen ? Dan doe ik dat ook

Allemaal die hier zijn dus lekker geen millennium-bug en ook wat andere 'bugs' betreft: "keep on hangin' on" allemaal: heel speciaal Oliebol, Jewel, Barbara, SunChaser, MissAverage, Schanulleke, Chafre, en Bogus ! We zijn verbonden met jullie als bewoners van dit FOK-huis dat Millennium-suite heet en je bent ons net zo dierbaar als dat kluppie in Almere die alweer onder 'de hunnen' zijn.

Het keyboard zit onder de poedersuiker en vet nu, (ze gleden eraf bij het frunniken met de webcam) maar niet minder van harte: tast toe

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 01 Januari 2000).]

  zaterdag 1 januari 2000 @ 04:20:00 #9
957 Skraph
boy genius....
pi_239537
En na al die tijd van drukte en frustraties is het tijd om naar bed te gaan....
Pffff, voor mij wel in ieder geval, ik kan mij ogen niet meer openhouden
Voor die gene die nog wakker zijn, maak er nog een leuke nacht/ochtend van en weltrusten van mij....
A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
  zaterdag 1 januari 2000 @ 17:32:00 #10
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_239538
Inderdaad Moor,
De sfeer op de Dam was geweldig!!! Ik heb geen ruzietje gezien. Gelukkig 2000 allemaal.
Life is what you make it.
  zaterdag 1 januari 2000 @ 17:37:00 #11
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_239539
Zo, nog niet zo heel lang wakker. Allemaal een hoop plezier beleefd gisteren hoop ik.

En zeg eens eerlijk, wie heeft er nu een kater? (ik niet eens!)

Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Dr. Bogus
p.s. Moor, heb ik je op tv kunnen zien op de Dam? Ik zag wel een dame met een verregaande gelijkenis met je plaatje

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  zaterdag 1 januari 2000 @ 20:23:00 #12
1234 HiZ
Istanbullu
pi_239540
Ik ben nog helemaal brak, maar wens de rest van jullie het beste voor het nieuwe jaar.

Moor, ik heb jou een Voyeur ook niet gezien, mijn man had jullie wel kunnen zien, want die was op het monument geklommen. Maar hij kent jullie niet, dus vandaar.

  zondag 2 januari 2000 @ 14:47:00 #13
1829 Jewel
De enige echte!
pi_239541
Hoi allemaal,

Ik ben net weer online.

Margot, ik heb net je mail gekregen thanx.

  zondag 2 januari 2000 @ 15:50:00 #14
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_239542
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor dit nieuwe millenium zonder y2kbug, vast iemand op gaan staan
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')