abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 31 december 1999 @ 17:38:00 #1
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_239522
Interview met Bart

interviewer:"Bart, welkom bij de internetredactie, allereerste gefeliciteerd met je overwinning,je bent de enige die bijna alle keren genomineerd is, en je wint wel hoe verklaar je dat zelf?"

Bart:"die vraag is me eerder gesteld vandaag, en ik moet eerlijk zeggen, dat ik eigenlijk geen flauw idee heb, de 1e 2 keer was eigenlijk wel een beetje een verassing dat ik genomineerd werd.Ik denk dat dat wel een keer komt als ik de videobeelden eens een keer heb teruggezien en reacties van mensen heb gehoord,en ik denk dat dan een en ander wel duidelijker gaat worden.
Tot zover, ik kan je daar dus geen antwoord op geven.

I:"had je daar die laatste week in dat huis, dan ben je met z'n drieen over, heb je dan een idee, of je wel of niet een goeie kanshebber bent'?

Bart:'dan komt wel inderdaad het vraagstuk omhoog , kijk je bent 5 keer genomineerd geweest, voor jezelf denk je dan dat je inderdaad een aardige kans hebt op die kwart miljoen,ik gaf mezelf wel een redelijke kans, samen met Ruud en uiteraard ook met Willem.
Het is natuurlijk aan de redactie om videobeelden uit te zenden vanuit het huis, die op ons alledrie van toepassing zijn,die iedereen in een goed daglicht zetten, het ligt er maar een beetje aan in hoeverre ze je in een goed daglicht zetten, en in hoeverre je overkomt zoals je daadwerkelijk bent.

I:"ja, maar toch leek het een beetje duidelijk alsof jullie alledrie zoiets hadden van het gaat een beetje tussen jou en Ruud, alsof Willem niet echt meer voor die prijs ging, hoe komt dat dan?"

Bart;"misschien kwam dat ook wel een beetje, Willem is 1 keer genomineerd, de eerste keer, en hij heeft zelf ook een paar keer gezegd van , nou mocht ik nog een keer genomineerd worden, dan ben ik waarschijnlijk diegene die eruit vliegt.
Dat zijn de dingen waar je persoonlijk rekening mee houd"

I:"maar toen je het BB huis inging, je weet natuurlijk helemaal niet wat je te wachten staat. maar je hebt, denk ik ,wel een bepaalde verwachtingen, is daar iets van uitgekomen?"

Bart:"Nauwelijks, ik heb zeker de 1e avond heb ik al een paar keer tegen de bewoners gezegd,
en tevens bij de stemming en in de DBK, ik heb me gewoon keihard vergist in de mensen met wie ik in het huis zat, ik heb, voor zover ik weet,
iedereen verkeerd ingeschat,en de mensen met wie ik over ben gebleven heb ik nog het hoogst verkeerd ingeschat.Dus ik heb, achteraf, kan ik wel zeggen, een aantal hele goede vrienden gemaakt,terwijl me dat op het eerste gezicht helemaal niet zou voorkomen"

I:"wat is nu het belangrijkste voor jou geweest , behalve Sabine,ook van het groepje wat overgebleven uteindelijk?

Bart:"Iedereen, iedereen is even belangrijk geweest binnen het groepsgebeuren, je kan wel zeggen , iedereen die in het huis heeft gezeteb heeft een steentje bijgedragen
aan het uiteindelijke programma, zoals ik ook een steentje heb bijgedragen aan het programma"

I:" je zag de mensen eerst dus absoluut niet in combinatie met jezelf,het blijkt dus anders te lopen.

Bart ;"ja"

I;"wat zijn voor jou de leukste, de hoogtepunten geweest , je bent nu wel net uit het huis, maar wat je er nu van ehh....

verbinding verbroken

Bart;"willem die wat lekkers ging maken, dingen die in de DBK lagen, misschien komt het op televisie wel anders over, maar Willem maakt echt van niets, iets lekkers, en dat is ook heel belangrijk, zeker 1 van de dingen die het belangrijkste is geweest,de post die ze van de kinderen hadden, is voor ons allen zeker heel erg belangrijk geweest omdat wij persoonlijk geen post krijgen maar de mensen die dan wel post krijgen, alles word gedeelt en op zo'n moment is het, één voor allen, allen voor één,maar goed, DAT is heel belangrijk.

I;'ja, is ook een beetje voor de groep,

Bart:"Dat is absoluut heel goed voor de groep"

I:"en ander punt, wat waren je slechtste momenten?"

Bart;"eehhmmm

I:"vertrek van Sabine...

Bart :"bijvoorbeeld....

I:"daarna nog?"

"iK vond het toch wel jammer dat Maurice ook weg moest, er moet er eentje weg, het ging tussen mij, Karin en Maurice, achteraf had ik toch het idee , mis toch een beetje een leeftijdsgenoot"

i;'maar je hebt hem wel genomineerd"

Bart:"ik heb hem wel genomineerd, dat klopt"

I:"waarom dan?"

Bart:"je moest toch mensen nomineren"

i;'maar had je dat van te voren niet bedacht van eigenlijk had ie erbij moeten blijven?"

Bart;"nee, dat zijn ook geen dingen waar je op zo'n moment over nadenkt, wij hebben dat nomineren de laatste tijd vrij laconiek gedaan....

I;'dus het gevoel was hetzelfde geweest als Ruud er bijvoorbeeld uit was geaan ?"

Bart:"ja tuurlijk.

I:'heb je echt wel eens voor de keuze gestaan , ik ga er uit mezelf zelf uit, ik zie het niet meer zitten?"

Bart;"ja, de eerste dag nadat Sabine eruit was

I;"en waarom ben je toen gebleven?"

B;"ik had het aan haar beloofd,en dat heb ik toen maar gedaan


Sjoerd:"mag ik ook nog wat zeggen???"
I:"natuurlijk Sjoerd"
Sjoerd heeft het nu over een grote massa op het internet (DJUMPIE)


Bart kijkt nu Sjoerd aan en zegt:"ik heb net ook nog gehoord dat er 50 miljoen hits zijn geweest op big-brother

Bart vind het allemaal nog een klein beetje onwerkelijk om over na te denken,dat zijn van die dingen die hij even "lekker langs zich heen wil laten gaan"

I:" als laatste, die allerlaatste dagen die waren echt zwaar, wij zitten natuurlijk met de internetredactie alleen maar mee te kijken, om het allemaal een beetje goed te verslaan,maar goed, het droop er echt vanaf , het was echt uitzitten, hoe heb je dat ervaren?"

Bart:"het was niet zo zeer ontzettend zwaar, maar het was voornamelijk echt heel saai
er was op een gegeven moment niets meer te doen in huis, het eten was op,we hadden geen opdracht, en hartenjagen, klaverjassen en voetballen hadden we ook wel gezien, we hadden bijna geen hout meer om het bad aan te stoken, en dat schoot dus niet zo op.

I:Hé, dank je wel....

Bart;"OKE


------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 31 December 1999).]

pi_239523
Dank je Quenda..kon er op het "streampje" weinig van verstaan...
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  vrijdag 31 december 1999 @ 17:59:00 #3
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_239524
**GRIN**

vond zijn reactie op wat hij het belangrijkste /leukste vond wel leuk (en zeer afwijkend van alle anderen die het huis eerder hadden verlaten)

Iedereen riep dat ze "veel van zichzelf hebben geleerd en dat Marco borsato,Anouk etc, de leukste momenten waren", alleen Bart heeft hierover (toch weer een ECHTE EIGEN MENING!~!

De primaire dingen zoals eten en een teken van de buitenwereld ( en door die post de gelukkige medebewoners) al was de post wel niet voor hem , toch genoot hij ervan, net als de kookkunsten van Willem , die van "niets" IETS" maakt!!!

STERK INTERVIEW!!

  vrijdag 31 december 1999 @ 18:02:00 #4
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_239525
gewijzigd vanwege dubbelposting

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 31 December 1999).]

  zaterdag 1 januari 2000 @ 04:12:00 #5
957 Skraph
boy genius....
pi_239526
Wat ik me om deze tijd dan toch nog afvraag, wie was de interviewer???
A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
  zaterdag 1 januari 2000 @ 04:15:00 #6
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_239527
een "dame" van de internetredactie van BB
pi_239528
Gisteren een prima feest gehad, dan word je wakker en BB bestaat niet meer. Wat een kater. Gelukkig is er altijd nog FOK! Maar ook hier weinig nieuws. Was al zwaar aan het afkikken, en vond dit topic. Een leuk kadootje op nieuwjaarsdag.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')