abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_69163031
jah, zo debiel ben ik nu niet hoor, ze is geen maagd meer, dus ie gaat er wrs wel wat makkelijker ingaan dan in haar anus
  maandag 18 mei 2009 @ 22:02:16 #27
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_69168452
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef Williamss het volgende:
jah, zo debiel ben ik nu niet hoor, ze is geen maagd meer, dus ie gaat er wrs wel wat makkelijker ingaan dan in haar anus
dude
Op weg naar sint juttemes.
pi_69170490
TS is maagd !! !!!

Ok, ok. Even serieus: Gewoon zeggen geen optie voor je? Of ben je bang dat zij het uitmaakt omdat je nog geen punani geklapt hebt?? Dude...... Kom eens uit die Bangbrothers wereld van je. Iedereen is ooit maagd geweest ( of is het nog in jouw geval ).
U MAD?
pi_69171083
Verzin iets als "Ik heb gewacht op de ware", uw lief voelt zich dan speciaal en het valt niet op dat ge nooit aan sex geraakt zijt...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:55:27 #30
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_69184049
je kunt het ook gewoon niet zeggen en gewoon je ding doen
Op weg naar sint juttemes.
pi_69189006
Gewoon zeggen. Als je het niet zegt, dan komt ze er vanzelf wel achter in bed.
pi_69190512
als ze je nog steeds wil nadat ze hoort dat je nog maagd ben, dan niet vergeten even hier te posten
[Centraal topic] Hoe was jouw eerste keer?
Liefde en infectie
pi_69252741
jaja lees hier mn avontuur van gisterenavond [Centraal topic] Hoe was jouw eerste keer?

Merci voor de steun hier op dit forum, het heeft me echt op het goede spoor geholpen
  donderdag 21 mei 2009 @ 10:00:43 #34
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69252810
Heb je netjes dank je wel gezegd na de daad?
Intelligent, but fucked up.
pi_69253010
Zij heeft dank je wel gezegd aan mij
en ik tuurlijk ook gezegd dat het zalig was
pi_69267822
Nou, geen probleem toch ? gewoon een goed moment zoeken, en dan nog es "zo maar iets" vragen over haar ervaring ; en dan, terloops, dat het met jou nog allemaal (nou ja, het echte duzz) moet overkomen.

Reken maar dat ze dat lief en leuk vindt, en een knuffel waard. Geef haar een dikke zoen en en knuffel terug, de rest gaat vanzelf. Je zult es zien hoe fijn dat dan gaat, die eerste keer !

Ik kan me wel goed voorstellen dat ze (ooit) een keer weten wil met hoeveel meisjes jij het gedaan hebt. Nou, behalve vrijpartijen, nul dus. Gewoon zeggen, blanko.
Is geen halszaak hoor, in tegendeel, je hebt een streepje voor omdat zij van wanten weet, en jij van haar leert. Succes ermee, enne - - - het leert snel !
pi_69284843
Als het 'bijna zo ver is', gewoon zeggen dat zij jou eerste word.
pi_69287745
zoals ik 3 posts hoer zei, is het al gebeurd
kheb m'n verhaal in "hoe was je eerste keer" geplaatst

grts
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:37:09 #39
214440 donnakol
Leipe Shit Ouwe!
pi_69287821
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:35 schreef Williamss het volgende:
Hi,

Nieuw hier, en val meteen de deur in huis met een "probleempje".

Het zit zo:
Heb voor het eerst een serieus lief (word er 20), alles is erop en eraan, grote liefde dus, van allebei de kanten (hopelijk toch )
Maar zij komt juist van een relatie van 2 jaar, dus is geen maagd meer.
Ik wel, maar heb haar dit nog niet verteld, ze gaf wel aanleiding dat ze wou weten hoeveel bedpartners ik al gehad heb, en heb dit onderwerp dan maar wat afgewimpeld...tuurlijk zit het er nu wel aan te komen dat ik ooit eens moet vertellen over mij, dat ik nog niet all the way ben gegaan met mn vorige vriendinnetjes.
Ik vertel haar dit wel het best voor we naar bed gaan, wat zij btw binnenkort wil.

Hoe denken jullie dit het beste aan te pakken ?

ps: als ik het zo zelf lees vind ik het best belachelijk eigenlijk

Grts, William
In een relatie is vertrouwen erg belangrijk. Dus wees gewoon eerlijk en zeg het. Je kan het beter zeggen dat dat ze het niet weet en je er niks van bakt. Dan lacht ze je uit en gaat ze weg
pi_69320123
Doe niet moeilijk, vertel het gwn (A)
  zondag 31 mei 2009 @ 15:53:52 #41
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_69576425
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:35 schreef Williamss het volgende:
Hi,

Nieuw hier, en val meteen de deur in huis met een "probleempje".

Het zit zo:
Heb voor het eerst een serieus lief (word er 20), alles is erop en eraan, grote liefde dus, van allebei de kanten (hopelijk toch )
Maar zij komt juist van een relatie van 2 jaar, dus is geen maagd meer.
Ik wel, maar heb haar dit nog niet verteld, ze gaf wel aanleiding dat ze wou weten hoeveel bedpartners ik al gehad heb, en heb dit onderwerp dan maar wat afgewimpeld...tuurlijk zit het er nu wel aan te komen dat ik ooit eens moet vertellen over mij, dat ik nog niet all the way ben gegaan met mn vorige vriendinnetjes.
Ik vertel haar dit wel het best voor we naar bed gaan, wat zij btw binnenkort wil.

Hoe denken jullie dit het beste aan te pakken ?

ps: als ik het zo zelf lees vind ik het best belachelijk eigenlijk

Grts, William
Waar in World of Warcraft heb je haar gevonden?
pi_69858708
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:35 schreef Williamss het volgende:
Hi,

Nieuw hier, en val meteen de deur in huis met een "probleempje".

Het zit zo:
Heb voor het eerst een serieus lief (word er 20), alles is erop en eraan, grote liefde dus, van allebei de kanten (hopelijk toch )
Maar zij komt juist van een relatie van 2 jaar, dus is geen maagd meer.
Ik wel, maar heb haar dit nog niet verteld, ze gaf wel aanleiding dat ze wou weten hoeveel bedpartners ik al gehad heb, en heb dit onderwerp dan maar wat afgewimpeld...tuurlijk zit het er nu wel aan te komen dat ik ooit eens moet vertellen over mij, dat ik nog niet all the way ben gegaan met mn vorige vriendinnetjes.
Ik vertel haar dit wel het best voor we naar bed gaan, wat zij btw binnenkort wil.

Hoe denken jullie dit het beste aan te pakken ?

ps: als ik het zo zelf lees vind ik het best belachelijk eigenlijk

Grts, William
Waarschijnlijk vermoedt ze het al, dus gewoon vertellen als het er weer over gaat. Het is erger als je erover gaat liegen.
pi_69859501
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:34 schreef Williamss het volgende:
zoals ik 3 posts hoer zei, is het al gebeurd
kheb m'n verhaal in "hoe was je eerste keer" geplaatst

grts
Link ?
U MAD?
pi_69888620
Zeg gewoon dat iedere keer dat je het hebt gedaan de dame boven op zat.. dat jij dus nooit het werk hebt gedaan zeg maar, denkt ze toch dat je geen maagd meer bent en het bewijst dat je chick een domme snol is
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')