abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 31 december 1999 @ 16:45:00 #1
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_239513

Ik zocht een plekje om dit berichtje te kunnen plaatsen, maar vond het niet zo snel.
Daarom open ikzelf maar een onderwerpje voor idereen die net als ik aan het eind van zijn/haar actieve BB post carriere is/of moet (ge)komen. Hier onder kun je je symbolische last BB-post plaatsen.

Bij deze dan. Ik vond het vooral leuk om hier te lezen wat andere schreven. Zo af en toe heb ik me er even mee bemoeit, maar nooit al te veel. Ik ben echt een beetje neerslachtig vandaag. Het is echt een beetje een hoofdstuk dat je afsluit. Moet echt straks na het verzend knopje denk ik............

Voor mij moet het nu echt afgelopen zijn. Mijn BB-verslaving (vooral op het Internet) heeft mijn scriptie danig opgehouden. Ik blijf dus ook maar niet hangen om te zien wat er verder van Fok! wordt. Maar wens de Oppergoeroe en al zijn volgelingen veel succes toe.

Voor iedereen een mooi oud en nieuw en een geweldig 2000.

Later!
Sven


Niets is zeker, en zelfs dat niet.

  vrijdag 31 december 1999 @ 17:29:00 #2
2004 sunshine
Still shining!
pi_239514
Ben je gek, Fokke,

We gaan hier gewoon nog lekker even verder. Als je de streamverslagen leest, kun je zien dat er vrolijk verder wordt verslagen. Zat te doen dus nog, die laatste post stel ik nog even uit!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_239515
dat mag ik wel hopen sunshine!
misschien is hier dan de plek om even een vooraankondiging te doen van een aankondiging die nog gaat volgen (volgen jullie deze zin nog? ik ben net wakker.. )
We hebben niet stilgezeten bij FOK!, er staat het een en ander op stapel en we zijn druk bezig om de mogelijkheid te scheppen voor eenieder om ook in het nieuwe millenium zijn ei kwijt te kunnen, of dat nu gewoon gezellig geklets is, of toch lekker de diepte in te gaan. Hou het in de gaten! Als het vanavond niet meer lukt om georganiseerd te vertellen over de plannen, dan zijn jullie in ieder geval morgen de eersten!
mooi he, alles
pi_239516
quote:
op 12-31-1999 om 06:22 PM schreef phileine het volgende:
dat mag ik wel hopen sunshine!
misschien is hier dan de plek om even een vooraankondiging te doen van een aankondiging die nog gaat volgen (volgen jullie deze zin nog? ik ben net wakker.. )
We hebben niet stilgezeten bij FOK!, er staat het een en ander op stapel en we zijn druk bezig om de mogelijkheid te scheppen voor eenieder om ook in het nieuwe millenium zijn ei kwijt te kunnen, of dat nu gewoon gezellig geklets is, of toch lekker de diepte in te gaan. Hou het in de gaten! Als het vanavond niet meer lukt om georganiseerd te vertellen over de plannen, dan zijn jullie in ieder geval morgen de eersten!

Lieve phileine ik kan het volgen hoor.
Jij net wakker en ik net dronken.
Net de schnaps wedstrijd achter de rug.

pi_239517
quote:
op 12-31-1999 om 06:31 PM schreef Jesper het volgende:
.. en ik net dronken.
Net de schnaps wedstrijd achter de rug.


Een goed begin is het halve werk..

  zaterdag 1 januari 2000 @ 01:04:00 #6
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_239518
Ik kan het ook niet laten !

[Dit bericht is gewijzigd door Fokke (Datum 01 Januari 2000).]

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

  Admin zaterdag 1 januari 2000 @ 13:18:00 #7
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_239519
welkom terug Fokke
Laat je niet Fokkuh ! (klinkt toch leuker dan gekmaaakuuuh)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')