abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 31 december 1999 @ 14:52:00 #1
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_239501
Ik ben ff lekker of topic hier, maar aangezien hier de meeste mensen lezen, post ik um toch hier maar. Ik ben reuze nieuwsgierig naar de Millenium bugs die iedereen al dan niet zal ervaren. Gaan er spelletjes niet meer lopen? Loopt de computer vast? Start Windows niet meer op? gaat de video stuk? Het probleem is natuurlijk, dat als het stuk gaat, je niet ff kunt melden dat het stuk is. Misschien is het een idee om even voor twaalf uur een bericht hier te plaatsen dat alles werkt, en na 12 een bericht plaatsen dat het allemaal nog steeds werkt. Tenslotte moeten we de 50000 posts hier zien te halen )
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_239502
Tot zover nergens last van...gelukkig.

Happy 2000!

Greetz Tina

pi_239503
-helemaal niets geen problemen man!-

of ze hebben het allemaal prima opgelost in die IT sector of het was een vals alarm of een anti-climax of wat dan ook. Boeien: happy 2000.

Over de bugs nog: ik heb alleen 's middags op oudjaars dag iets op de nederlandse zenders gezien wat ik nog steeds niet -snap-. Een aantal figuren die het beestje de millenniumbug in allerlei verschijningen gingen vangen op een floppy en beschermen op een of andere in een dure kamer geplaatste PC. What was that all about?

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  zondag 2 januari 2000 @ 01:53:00 #4
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239504
Jaybee,

Dat had twee redenen:
1.Ook de millenniumbug heeft recht op leven en werd daarom op een speciale computer geplaatst die dagelijks opgestart werd zodat ook zij de millenniumovergang zouden meemaken.
2.Het is niet zeker of er ook auteursrechten op de millenniumbug zitten, op deze manier worden ze bewaard totdat dat bekend is.

Terug uit het enge bos
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 januari 2000 @ 11:27:00 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_239505
Ik kreeg dit live vanuit Gambia: &*$%^@$(^*

Daar hadden ze dus last van de millenniumbug

Het nieuwe insect in Australie (1 januari aldaar gevonden en millenniumbug genoemd) zorgt daar ook voor problemen

Bij mijn moeder thuis begon 31 december om 23.45 de videorecordr spontaan terug te spoelen. er is nog geen verklaring gevonden.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 2 januari 2000 @ 14:23:00 #6
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_239506
Mischien was de band afgelopen...

Back On track<P>
  zondag 2 januari 2000 @ 16:07:00 #7
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_239507
voor zover ik weet werkt hier alles nog prima!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_239508
Hier is ook alles nog okee
Geen uitgevallen stroom e.d.
Toch een beetje jammer, ik had wel op iets meer spanning gehoopt!

  zondag 2 januari 2000 @ 17:13:00 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_239509
Ik vond het ook een beetje een anti-climax. Ik had toch gehoopt op minstens een half uurtje stroomuitval .
En voor iedereen die dit misschien te serieus opvat, natuurlijk ben ik alleen maar blij dat er (tot nu toe) geen kernrampen zijn gebeurd of iets dergelijks. Maar een paar kleine, lullige probleempjes had ik wel op prijs gesteld .
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2000 @ 18:57:00 #10
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_239510
Wacht maar tot de uitkeringen en beurzen uitbetaald moeten worden.
Vooral de sociale dienst is een enorme puinhoop.
En ik heb zelf ook wel wat milleniumbugs geprogrammeerd, maar mijn opvolgers zeggen dat ze alles gevonden hebben.
Hm, dan kennen ze mij nog niet.
The future is after you
pi_239511
Morgen gaan alle bedrijven weer aan het werk, dus ben benieuwd hoeveel bugjes ze nog zullen vinden
pi_239512
Nee niks gebeurt.Dacht eerst nog ff dat m'n video...Maar dat blijkt gewoon een oud kreng te zijn wat nodig aan vervanging toe is.


Verder iedereen gefelicteerd die uit deze hype een fijn slaatje heeft weten te slaan!
Enne...ken ik van iemand een paar meier lenen.
Voor een nieuwe video,weet je wel...

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')