abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 18 mei 2009 @ 17:35:00 #76
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_69157280
quote:
"Ik kreeg een sms-je van hem waarin stond: 'Ik ben weer fit'", vertelt Ron Jans. Woensdag is Goran terug op de training. Dan gaan we hem testen."
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 18 mei 2009 @ 17:43:10 #77
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_69157547
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij is naar die wonderdokter geweest:
[..]


Dat is al de 2e keer...contract aanbieden.
  maandag 18 mei 2009 @ 17:45:43 #78
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69157644
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij is naar die wonderdokter geweest:
[..]
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!



Echt, huur die vrouw nou gewoon voor de komende 10 jaar.
  maandag 18 mei 2009 @ 17:46:03 #79
176521 Grulez
rasgroninger
pi_69157655
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij kan het natuurlijk nog altijd met een 17 jarig slettebakje van het hockeyteam doen.
Lijkt me ook. Volgens mij kent Prosac de wetten van topsport niet helemaal.
pi_69159068
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:45 schreef Prosac het volgende:

[..]

LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!



Echt, huur die vrouw nou gewoon voor de komende 10 jaar.
Goed idee
pi_69159121
Jaaaaaa hoor Die Lovre
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_69159170
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:50 schreef Kerol het volgende:
Is die op 0.07 de vriendin van Berg? Wat een chagrijn
Die van Holla
Hehe nee die chagi is van Sankohhhhh.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 18 mei 2009 @ 19:17:52 #83
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69160485
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:45 schreef Prosac het volgende:

[..]

Echt, huur die vrouw nou gewoon voor de komende 10 jaar.
Ja toch... Daar mag best in geinvesteerd worden.
Bezoekje aan de wonderdokter, en je bent binnen een dag weer wedstrijdfit.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69161667
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:30 schreef Prosac het volgende:
en Koen had altijd een veel leukere dame.
Koen had Fieke al bij Den Bosch hoor.
  maandag 18 mei 2009 @ 22:30:21 #85
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69169932
quote:
Welk stopt Berg bij FC Utrecht?

UTRECHT - In de buik van stadion Galgenwaard drong het tijdens de rust van FC Utrecht-FC Groningen ineens tot jonkie Vito Wormgoor door... Hij was van alle centrale verdedigers in de selectie moederziel alleen overgebleven.

Even daarvoor had Sander Keller (lies) aangegeven niet meer verder te kunnen, nadat voor Alje Schut (knie) al weken terug en voor Francis Dickoh (achillespees) vrijdag het licht op rood was gezet. En dus lagen de zorgen voor de verandering eens een keer niet voorin, maar twee linies terug.

Daar werd Wormgoor gedwongen door de situatie aan routinier Etienne Shew-Atjon gekoppeld. ,,Shewie is natuurlijk geen centraal verdediger, maar heeft het goed gedaan. Het is een prima mandekker. Veel samen gespeeld hebben we niet. Ja, soms bij Jong FC Utrecht. Maar dat is toch anders. We konden niet anders dan proberen zo goed mogelijk te communiceren.''

Zondagmorgen nog had de 20-jarige Leersummer een sms ontvangen. Afzender Alje Schut. De boodschap: 'Pak je kans, s6!' Dat bezorgde Wormgoor kippenvel en spirit. ,,Ik ben dit seizoen naar Utrecht gekomen om zoveel mogelijk te spelen. Als je er dan ineens in de play-offs moet staan en ook Sander nog eens afhaakt tijdens de wedstrijd, is dat best even gek. Maar ik heb wel altijd zoiets van 'kom maar op, ik vreet ze op'. Of het nou om Marcus Berg gaat of iemand anders.''

Het centrale hart kreeg na afloop sterk wisselende kritieken. En dat was logisch. Reageerde Keller bij de 1-1 niet alert genoeg toen Levchenko Berg inspeelde, bij de 2-2 had diezelfde Zweedse topschutter een zee van ruimte.

Wormgoor: ,,Maar ik vind wel dat we het goed hebben gedaan. Ook over mezelf ben ik tevreden, ik voelde me goed. Ik leverde een paar mooie lange ballen af. Verdedigend merk je wel dat Berg gewoon een enorm goede spits is, die perfect zijn momenten kiest. Die ruimte creëert hij ook dankzij zijn klasse.''

Daarmee is meteen ook de uitdaging van donderdag genoemd. Wie stopt Berg? Getracht wordt Sander Keller speelklaar te krijgen. Misschien is Dickoh op tijd fit, maar is hij voldoende zeker? Wordt het toch het duo van de tweede helft van zaterdag? Of komt er weer een variant met Van Dijk uit de hoge trainershoed?

Dat laatste lijkt niet logisch, gelet op het type spitsen dat Groningen heeft. Bovendien heerste en verdeelde de Utrechtse kapitein op het middenveld, de linie waarin hij met zijn ervaring ook op zijn geboortegrond in het Hoge Noorden van grote waarde kan zijn.

Ook voor Wormgoor, als direct betrokkene, is het afwachten. ,,Tegen Heracles begreep ik de variant met Gregoor. Om aanvallender te spelen. Maar teleurgesteld was ik als centrale man natuurlijk wel. Ik hou rekening met de basis en de bank, maar het zal duidelijk zijn wat ik liever wil. Want ik heb er onwijs zin in, er is nog niks verloren.''

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 18 mei 2009 @ 22:44:10 #86
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69170716
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Koen had Fieke al bij Den Bosch hoor.
Ik had altijd een mooie spaansachtige schone in mijn hoofd bij Koen. Maar je hebt inderdaad gelijk. Filmpje nog eens bekeken en een foto gezocht.
pi_69179589
Het schijnt dat vanmiddag in de nieuwsbrief van Nijland wordt aangekondigd dat Groningen zich gaat versterken met ene Danny Post, middenvelder van Haarlem..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:40:01 #88
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69179611
Wie?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69179663
Hij zal wel voor de beloften gaan spelen neem ik aan, heeft ook pas 14 wedstrijden (738 minuten) bij Haarlem gespeeld.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_69179890
Misschien even relaxt een potje playoff meepakken tegen hopelijk Feyenoord. Lekker ontspannen voetbal kijken met een beker in de achterzak.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:15:24 #91
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69180584
Nijland zei enkele weken geleden dat er in mei het één en ander aangekondigd zou worden in het DVHN mbt de uitbreiding van de euroborg.. Het is inmiddels alweer de 18e, hup hup, schiet eens op met dat artikel .
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:51 schreef MaxPower het volgende:
Misschien even relaxt een potje playoff meepakken tegen hopelijk Feyenoord. Lekker ontspannen voetbal kijken met een beker in de achterzak.
Mocht Utrecht verslagen worden (moet eerst maar eens gebeuren), dan zie ik liever NAC. Daar hebben we nog een appeltje mee te schillen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69182622
quote:
Naam: Danny Post
Geboortedatum: 07-04-1989
Geboorteplaats: ()
Gewicht:
Club: HFC Haarlem
Positie: Middenvelder
Seizoen Club Wedstrijden Doelpunten Kaarten (gele/rode) Speelminuten
2008/2009 HFC Haarlem (Jupiler League) 14 0 1 / 0
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:23:27 #93
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69184857
quote:
Eventueel beslissingsduel gratis voor bezoekers van donderdag

Mocht er in de eerste ronde van de play-offs een derde beslissende wedstrijd tegen FC Utrecht in Euroborg volgen, dan hebben bezoekers van het duel op Hemelvaartsdag komende zondag gratis toegang. Echter alleen indien het kaartje van donderdag wordt bewaard en kan worden getoond bij de stadioningang op zondag.

Er worden in dat geval op zondag 24 mei geen uitzonderingen gemaakt. Indien het kaartje van donderdag verloren is geraakt, in de wasmachine is gesneuveld, wordt vergeten of om welke andere reden dan ook niet kan worden overlegd, kan er op zondag geen toegang worden verleend. FC Groningen zal in geen enkel geval een duplicaat of ander soort kaart verstrekken.

Gelijkspelen
Een eventueel derde beslissingsduel met FC Utrecht vindt alleen plaats als beide ploegen donderdag gelijkspelen. Bij winst of verlies van een van de beide ploegen is er zondag geen derde wedstrijd in Euroborg. De verkoop voor het eerste duel van donderdag verloopt tot en met woensdag via internet, TicketBox en de Supportersbalie in Euroborg.

FC Groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 19 mei 2009 @ 14:34:57 #94
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69189253
quote:
Mogelijkheid
“Aangezien er nog kaarten beschikbaar zijn voor de wedstrijd van aanstaande donderdag geeft dit de mensen die graag eens een wedstrijd willen bezoeken in Euroborg, maar daarvoor nog geen kans hebben gehad omdat onze thuiswedstrijden doorgaans zijn uitverkocht, een mooie mogelijkheid in het stadion aanwezig te zijn. Met het aangeschafte kaartje van donderdag kan bovendien gratis een eventuele derde beslissingswedstrijd worden bezocht. Meer informatie hierover vindt u op de homepage van deze website.”

“In het stadion zal donderdag opnieuw een voorprogramma worden afgewerkt. FC Groningen D2, onder leiding van ex-international Peter Hoekstra, speelt vanaf 12.35 uur een voorwedstrijd tegen FC Utrecht D2. Voor voetballiefhebbers een aanrader om eerder naar het stadion te komen. Het stadion gaat om 12.30 uur open.”

17.000 kaarten
“Voor het duel op Hemelvaartsdag zijn inmiddels ruim 17.000 kaarten verkocht. Dit betekent dat we nog een kleine vierduizend kaarten in verkoop hebben. Via de Supportersbalie in Euroborg bestaat vandaag (dinsdag – red.) en morgen (woensdag – red.), naast internet en TicketBox, een extra mogelijkheid een kaart aan te schaffen. De wedstrijd leeft ook bij veel scouts en oud-spelers van de club. Zo zal Mariano Bombarda donderdag in Euroborg te gast zijn. En hij is niet enige. Dat is mooi, want wij hechten aan een stevige band met ex-spelers van de club.”

“Mocht FC Groningen zich op Hemelvaartsdag ten koste van FC Utrecht plaatsen voor de finale van de play-offs, dan volgt volgende week donderdag (28 mei – red.) een uitwedstrijd tegen NAC Breda of Feyenoord. Op zondag 31 mei is dan de return in Euroborg. Informatie over de kaartverkoop voor die mogelijke duels
is in dat geval donderdagavond te vinden op deze website.”

Evalueren
“Er is al veel gezegd en geschreven over de play-offs. In juni zullen de clubs het systeem gaan evalueren. Het mag duidelijk zijn dat FC Groningen het bijzonder jammer zou vinden als de play-offs over boord gezet zouden worden. Wij zijn vanaf het eerste uur een voorstander geweest van dit systeem. Play-offwedstrijden brengen niet alleen spanning, sensatie en een mooie voetbalsfeer met zich mee, het zorgt er ook met name voor dat de Eredivisie een heel seizoen lang spannend blijft. Tot en met de laatste speeldag hebben de meeste ploegen nog iets om voor te strijden en dat komt de competitie ten goede.”

Nieuwsbrief
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 19 mei 2009 @ 14:37:56 #95
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_69189340
Fijn, nu kan ik heen de 3e wedstrijd. Ik heb toch liever dat FC Groningen FC Utrecht gelijk afmaakt:)

[ Bericht 15% gewijzigd door Runselpink op 19-05-2009 14:46:58 ]
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_69190283
Weer geen nieuws over de uitbreiding... Wanneer komt de volgende nieuwsbrief???..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:56:00 #97
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69194134
quote:
Kies het Eredivisie-elftal van het seizoen 2008/09

Net als na afloop van elk seizoen biedt VI.nl de mogelijkheid je eigen elftal van het seizoen samen te stellen. Wij maakten een voorselectie op basis van de cijferwaarderingen die de spelers én trainers van onze redacteuren ontvingen in Voetbal International.

Opvallend is dat FC Groningen de meeste nominaties in de wacht sleepte. De ploeg van Ron Jans, die zelf ook gekozen kan worden tot beste coach, is met Luciano, Andreas Granqvist, Gibril Sankoh, Koen van de Laak, Danny Holla en Marcus Berg goed vertegenwoordigd. Kampioen AZ komt op hetzelfde aantal, maar Ragnar Klavan speelde de eerste helft van het seizoen bij Heracles Almelo.

Van de spelers die in de jaargang 2007/08 het Elftal van het Jaar haalden zijn slechts Edson Braafheid (FC Twente), Ibrahim Afellay (PSV) en Danijel Pranjic (SC Heerenveen) overgebleven. Gomes, Klaas-Jan Huntelaar en John Heitinga spelen inmiddels in het buitenland. Bruno Silva, Tim de Cler, Rasmus Lindgren, Karim El Ahmadi en Miralem Sulejmani maakten dit seizoen minder indruk dan vorig jaar.

Vrijdag om 12.00 uur sluiten de stemhokjes. We zullen kort daarna de uitslag presenteren.

VI
Even op de mannen van de FC stemmen natuurlijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:22:36 #98
176521 Grulez
rasgroninger
pi_69195135
quote:
Allang een paar keer gedaan
pi_69195137
Zow, wel een paar zieke keuzes. Afellay of Schaars, Elia of Pranjic..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:25:55 #100
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69195285
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:22 schreef MaxPower het volgende:
Zow, wel een paar zieke keuzes. Afellay of Schaars, Elia of Pranjic..
Ik heb voor Afellay en Pranjic gekozen.
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:22 schreef Grulez het volgende:

[..]

Allang een paar keer gedaan
.

[ Bericht 21% gewijzigd door venomsnake op 19-05-2009 17:31:27 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')