abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_239402
Nou ja, niks leest....
Dit is meer een beetje bedoeld als tegenhanger voor Merel's topic, hoef ik dat niet te vervuilen met mijn off-topic gedachten! Dit topic is ook wel een beetje voor haar doelgroep, nou ja, eigenlijk voor iedereen die de moet had om het aan te klikken! Zelfs voor degenen die niks posten en niks lezen....

Anyway, had ik net na ruim een jaar Internet vanuit mijn huiskamer de verslaving een beetje onder controle, startte BB op tv en ontdekte ik dit Forum (zo rond het vertrek van Martin, via een berichtje op Planet Multimedia over de blooper van Rolf niX). Eerst een klein weekje de kat uit de boom gekeken en toen me maar geregistreerd en gaan posten......
450 postings in 3 maanden tijd; 150 per maand, 5 per dag...., mwahhhh... valt nog wel mee toch...

Internet nog via een telefoonlijntje, maar ga nu toch maar over op de kabel (zit nota bene nu zelfs overdag al tegen het duurste tarief online ). Gelukkig werk ik normaal gesproken nog anders zou mijn telefoonrekening ongetwijfeld oplopen richting de 500 piek...

Bedankt iedereen, newbies, oldbies, whateverbies, mensen die veel posten, mensen die weinig posten, mensen die alles lezen, mensen die niks lezen, enzovoort. 'k Ga nu zo offline, oudejaarsavond voorbereiden.

* Kozzmic wenst iedereen een spetterend nieuw millennium!!.

  vrijdag 31 december 1999 @ 14:31:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_239403
Me too, see you all next year!

Happy New year!!!!!!!!!!!

  vrijdag 31 december 1999 @ 14:40:00 #3
2004 sunshine
Still shining!
pi_239404
Ik zit al via de kabel te internetten, maar heb dankzij fok nu ipv een gewoon abonnement van 400 MB per maand, ben ik overgestapt op een heavy user abonnement van 800 MB, anders zou ik het eind van de maand niet redden; over verslaving gesproken !
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_239405
whahaha , ik heb kabel (chello eindhoven) onbeperkt in principe maar bij 10 GB krijg je een brief thuis of je het wat rustiger wil doen (nie dus). Naast de weg , zal ik nog dit millenium de 500 halen ? nja , lukt wel denk ik ...........
Door BB toch mooi Fok! ontdekt.
  vrijdag 31 december 1999 @ 17:14:00 #5
2004 sunshine
Still shining!
pi_239406
Tja, Guus, onbeperkt kennen ze hier in Meppel niet, 800 MB was het meeste dat ze hadden, gelukkig is BB nu afgelopen, zal veel schelen denk ik. Kan ik eindelijk ook eens op de rest van het net rondkijken
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  vrijdag 31 december 1999 @ 17:37:00 #6
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239407
Guus, ik cHELLo met je mee.
Is ooit nog eens een liedje over gemaakt: "chello, is it me you're waiting for?"
Terug uit het enge bos
pi_239408
Ik heb dus géén kabel....maar vorige week wel bijna een hartverzakking van de telefoonrekening!!! En toch....'k heb nergens spijt van..het was alle 588 pieken waard...(slik)
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  vrijdag 31 december 1999 @ 18:18:00 #8
331 Merel
Be here now.
pi_239409
"Voor iedereen die alleen post en niks leest"
Oh, dus ik mag niks zeggen hier?! Das discriminatie!!

Oja, dat zou jij ook kunnen zeggen. Oeps..


Merel

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 31 december 1999 @ 18:32:00 #9
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_239410
Maar 588 piek? Jullie internetten ook niet veel (lees: had ik dat maar. Nu eindelijk wel chello aangevraagd, helaas wat te laat).
Oooops, off topic, ik had dus stiekem toch gelezen
Life is what you make it.
pi_239411
Ik denk dat ik hier thuis hoor.
Ik lees alleen berichten korter dan 10 regels. Kijk maar naar mijn eigen posts.
Trouwens schnaps roelt
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')