abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 31 december 1999 @ 13:30:00 #1
331 Merel
Be here now.
pi_239328
OK, hier dan maar verder dus..
Zijn er nog meer mensen die - net als ik - allles hier lezen maar (bijna) nooit zelf iets posten? Ben benieuwd!


Merel

(Wel spannend hoor, voor het eerst in je hele leven hier een topic openen en daarna zelfs een deel twee! )

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_239329
Ik heb ook het idee dat ik de laatste maanden haaaaaast niks gepost heb... De teller naast mijn naam geeft wat anders aan

Merel, gefeliciteerd met je deel 2!

  vrijdag 31 december 1999 @ 13:40:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_239330
quote:
op 12-31-1999 om 01:30 PM schreef Merel het volgende:


(Wel spannend hoor, voor het eerst in je hele leven hier een topic openen en daarna zelfs een deel twee! )


Je hebt al onze Big Brothertjes uit de kast getrokken! Leuk!

Mij ook, ik ben ook erg verlegen!

Op naar deel 3.

  vrijdag 31 december 1999 @ 16:01:00 #4
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_239331
Ja ik was ook een lezer en soms reageerde ik ergens op maar vaak niet,
bedankt voor alles en tot september 2000...


Marcel

Back On track<P>
  vrijdag 31 december 1999 @ 16:19:00 #5
1902 Josje
live goes up and down
pi_239332
Veel gelezen, nooit gepost. Bij deze dan.
Iedereen bedankt voor de vele uren van vermaak. Vooral Oliebol 2000 en Doordevil, maar ook alle andere posters. Ik kom nu eindelijk weer aan het lezen van een boek toe
En iedereen een gezond 2000
pi_239333
Nou hier gaat ie dan voor de eerste keer. Ik lees hier al vanaf het begin van BB. Ik wil vooral Oliebol bedanken voor de fantastische streamverslagen. En verder iedereen een spetterende jaarwisseling, ik zal wel werken.
pi_239334
Hier dan ook maar een berichtje van mij, heb veel bewondering voor oliebol, de admin, mod's en natuurlijk alle anderen. Na in het prille begin met OMB mee te hebben gedaan heb ik niet veel meer gepost, en veel andere met mij uit die groep. Ben toch wel benieuwd waarom. Was het door de grote drukte of ging bb toch vervelen. Voor mij was het toch de grote drukte, alles was al gezegd en ook de discussies over newbies en off-topic zaken maakten het er niet leuker op. Toch bedankt voor de leuke tijd op het forum en zal toch nog regelmatig blijven kijken.
pi_239335
Ben ook iemand die vanaf bijna het begin elke dag op het forum de commentaren en streams leest. Ik heb van ieders inbreng heel erg genoten. Wil iedereen hiervoor bedanken, noem alleen nog even twee namen om dat ik van deze twee voor mij het meest er uit sprongen. Dit is Oliebol voor het elke dag verslaan van de streams. Veel bewondering voor je geduld om dit elke dag weer op te brengen.Heel erg bedankt Oliebol. En natuurlijk Doordevil voor zijn humor en scherpe kijk op het gebeuren. Heeeeeel erg bedankt. Jullie krijgen een dikke zoen van Jasmijn.
Oh ja natuurlijk een gezond en gelukkig 2000!
------------------

[Dit bericht is gewijzigd door Jasmijn (Datum 01 Januari 2000).]


  zondag 2 januari 2000 @ 19:36:00 #9
1198 Fly (on the wall)
kijkt wel en zegt iets
pi_239336
Beste Fokkers,

Hartelijk dank voor jullie bijdrage (ook namens Simon H., die wel eens onder mijn naam postte) aan dit ambitieuze project dat bij aanvang een groot aantal onzekerheden kende. Jullie hebben geholpen de zwakheden van BB bloot te leggen en met jullie commentaar zal in de toekomst (bij deel II en aanverwante formats) zeker wat gebeuren.
Het FOKforum bood uniek kijkje in het hoofd, het hart en de ziel van de gemiddelde kijker. Zelden hebben we zoveel feedback verzameld gezien als op dit BB-project. Feedback die dagelijks over de tong ging in de diverse bijeenkomsten. Voor de sceptici onder jullie: telkens wanneer sprake was van `de Internetkijkers' dan werden eigenlijk de Fokkers bedoeld.
Nogmaals dank voor jullie tomeloze inzet. En ... keep up the good work.

Tot ziens bij BB2,

Fly (on the wall)

pi_239337
Nog een "alleen-lezer" die voor het eerst eens iets van zich laat horen.
Ik kwam half november per ongeluk hier aangesurfd en ben gelijk verslaafd geraakt aan het forum. Vaste prik, na de BB uitzending even lezen wat het forum ervan vond.
Hartelijk bedankt allemaal, vooral Oliebol, voor jullie commentaar/verhalen.

Planner

pi_239338
Ik heb misschien 2 keer gepost al die tijd,m aar wel bijna elke dag gelezen. Vooral Doordevil, geweldig!
Allemaal bedankt!
pi_239339
Na lang te hebben getwijfeld nu toch maar geregistreed.
Heb alles vanaf het begin gelezen en de stream verslagen op de voet gevolgd.
Mimi veel sterkte met je week opdracht!!!
pi_239340
Ik heb ook nog nooit wat gepost, maar wel met veel plezier het BBforum gelezen. Vooral de stukjes van Doordevil, de streamverslagen en voer voor psychologen.
Bedankt voor zoveel leesplezier.
  maandag 3 januari 2000 @ 18:12:00 #14
1457 Interrcate
Gediplomeerd dronken lor
pi_239341
Mijn tweede post in dit almachtige forum. Veel gelezen over BB en nooit wat geschreven... toch zonde. Ik snap trouwens niet wat jullie in dat Doordevil figuur zien. OK, hij kan leuk schrijven, maar dat stripje?? Mijn god wat triest....
beter één vogel in de hand, dan geen hand!

pi_239342
Ja, ook ik ben een gretige lezer, elke dag ging ik ff kijken. Vond het forum zelfs leuker dan het programma Heb ook veel vrienden attent gemaakt op FOK!!!
Allemaal bedankt! Vooral Doordevil en Oliebol!En nog een gezond en gelukkig 2000!
Groetjes van Géline
  dinsdag 4 januari 2000 @ 13:55:00 #16
2117 Mara
because the world is round ...
pi_239343
Nou ja, en ik lees dus eigenlijk ook alleen maar. Dat komt omdat ik steeds het idee heb dat ik niet zoveel heb toe te voegen. Alles wordt steeds al door anderen gezegd. Over ontspannend gesproken.
... it turns me on!
  dinsdag 4 januari 2000 @ 15:47:00 #17
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_239344

Heb alles van het begin af aan gevolgd, ook altijd een fok member geweest maar nooit wat gepost, maar ik ben van plan daar wel wat verandering in te brengen !!!!

groetjes ....

pi_239345
hoi, hier dan ook ff een reactie van mij, meer lezer dan poster............
vond de streamverslagen heel erg veel leuker dan het hele programma, waarvoor ik vooral oliebol wil bedanken, hatstikke gaaf...maare waar zit je tegenwoordig oliebol?
vijftig is ook jong
pi_239346
Ook ik heb altijd genoten van het lezen van de inbrengen hier op het forum. Ik ben niet de eerste die het zegt, maar Oliebol en Doordevil: Toppertjes!! Om het dan maar op zijn Anouks te zeggen. Ook al is het hier een beetje in aan het kakken, ik kan nog geen afscheid nemen hier dus ik blijf nog wel effe hangen hier.
pi_239347
Bijna vanaf het begin veel gelezen,maar ook
nooit gepost.Moest er toch maar een keer van komen.Ik heb ontzettend genoten vooral van de
dag/nacht stream verslagen.Olliebol bedankt,bedankt en nog eens bedankt.
pi_239348
Ik volg vanaf het begin van BB dit forum al, maar heb heeel weinig gepost
Maar komt verandering in
blabla
pi_239349
Hoi allemaal
Heb niet of nauwelijks gepost, ben meer een lezer en observant. Heb genoten van alle discussies en van Doordevil.
Ik merk dat het forum wat inkakt en wat chaotisch wordt, de gemeensschapszin is een beetje weg, maar wat wil je ook? de grootse gemeenschappelijke factor (BB) is dan ook verdwenen.
Maar houdt moed: uit chaos worden vaak de mooiste dingen gecreeerd!!!!
Misschien dat ik toch maar wat vaker ga reageren
groetjes
als het maar klein is, dan voel ik me groot
  zondag 9 januari 2000 @ 23:57:00 #23
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_239350
Begin nu ook beetje actief te worden.
Al enige tijd geregistreerd, maar verder nooit gepost ofzow.

Oh enneuh Doordevil T H N X!!!

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')