abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 07:25:07 #151
45833 crew  Fogel
pi_73382882
Dus je bent nu volop aan het genieten van UKA van NTNU, of was jij degene die bij HiST zit (maar dan nog kan je bij UKA zijn )?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_73384299
quote:
Dat wisten wij allang natuurlijk
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 09:56:02 #154
45833 crew  Fogel
pi_73384408
Nou, de meesten hier weten vast niet hoe het is om hier te wonen

En vooral niet uitproberen, we hebben al genoeg Nederlanders hier
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 5 oktober 2009 @ 15:43:35 #155
203994 xavera
Good For You.
pi_73393277
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 07:25 schreef Fogel het volgende:
Dus je bent nu volop aan het genieten van UKA van NTNU, of was jij degene die bij HiST zit (maar dan nog kan je bij UKA zijn )?
Altijd aan het genieten De UKA heeft nog even flink wat leuke extra activiteiten! Ik zit inderdaad op HiST (Tøh), maar dat maakt daar niets voor uit!

Gaaf trouwens, sneeuw op de bergtoppen!
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 15:51:06 #156
45833 crew  Fogel
pi_73393542
Je bent hier met de auto toch? Let er dan op dat het verplicht is om winterbanden te hebben (vanaf 1 nov. als ik het goed herinner, ik heb gister al een auto van winterbanden voorzien, morgen of overmorgen leg ik ze onder de andere auto)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:51:24 #157
203994 xavera
Good For You.
pi_73395415
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 15:51 schreef Fogel het volgende:
Je bent hier met de auto toch? Let er dan op dat het verplicht is om winterbanden te hebben (vanaf 1 nov. als ik het goed herinner, ik heb gister al een auto van winterbanden voorzien, morgen of overmorgen leg ik ze onder de andere auto)
We zijn op winterbanden hierheen gekomen, sneeuwkettingen liggen ook al achterin. Was maar goed ook dat we ze eronder hadden, van de week in Zweden (Are) lag al een leuk pak sneeuw, en ook in Oppdal kwamen we in een sneeuwbuitje op Zondag. Thnx for the reminder
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 17:51:54 #158
45833 crew  Fogel
pi_73397478
Let ook op de definitie van winterband hier, als er geen M+S (mud and snow) op staat of geen sneeuwvlok icoon, dan is het volgens de Noorse definitie geen winterband. En het profiel moet minimaal 3mm zijn, anders mag je ander vervoer gaan zoeken bij controle.

Åre is leuk, was je bij Holiday club? En Oppdal is ook niet onaardig, al is er meer te doen in de winter, het is een echt skigebied.
Røros kan ik ook aanbevelen, is maar anderhalf a twee uur rijden.

Maak je ieder weekend een excursie?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:54:35 #159
203994 xavera
Good For You.
pi_73410178
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:51 schreef Fogel het volgende:
Let ook op de definitie van winterband hier, als er geen M+S (mud and snow) op staat of geen sneeuwvlok icoon, dan is het volgens de Noorse definitie geen winterband. En het profiel moet minimaal 3mm zijn, anders mag je ander vervoer gaan zoeken bij controle.

Åre is leuk, was je bij Holiday club? En Oppdal is ook niet onaardig, al is er meer te doen in de winter, het is een echt skigebied.
Røros kan ik ook aanbevelen, is maar anderhalf a twee uur rijden.

Maak je ieder weekend een excursie?
Dikke sneeuwvlok op elke band, profiel zou goed genoeg moeten zijn, morgen even kijken (we rijden toch al 2 maanden flink wat km in niet optimale conditie voor zon band natuurlijk) !

Are zijn we nu 2x geweest, aangezien de sigaretten/drank en vlees daar toch zoveel goedkoper is, en het best loont met zon volvo station... Ook kennen we nu dus de route naar de pistes voor komende winter, en hebben daar beetje in de omgeving rond gekeken, eerste keer was het nog lekker 15 graden, strakblauwe lucht en zon, afgelopen week sneeuw, dus mooi om te zien hoe zon berglandschap verandert. Leuk stuk wezen hiken, Oppdal zijn we nu 2x doorheen gereden, eerste keer was om hier te komen, en van het weekend een feestje gedaan in Oslo, dus kwamen we er weer door... Zoals je zegt, vooral skigebied.

Røros ben ik vorige week ook geweest! (Drukke week gehad ) ... Guided tour door de hele stad, we zijn de mijnen ingeweest, echt heel gaaf om dat ook gezien te hebben. Die gids was wel ontzettend tof, leuke verhalen en achtergronden bij alle 'grote' punten in de stad, en in de mijnen natuurlijk ook mooie verhalen!

Verder ga ik van de week de atlantic route rijden (weet niet of dat de officiële naam is), maar het is richting Kristiansund/Molde, veel bruggen over/door fjorden en de route schijnt erg indrukwekkend te zijn!

Verder eigenlijk wel veel tripjes gemaakt ja, vooral dag trips, maar ook een berghut (cabin) gehuurd.. Helaas wel slecht afgelopen, vriend van me de trap af gedonderd en moest met een traumahelicopter afgevoerd worden, dus St. Olafs sykehuset ken ik ook al... Goed geregeld trouwens, die zorg hier
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 23:14:11 #160
45833 crew  Fogel
pi_73410936
Hehe, je kent de quota van alles? (en ik hoop dat je naar Systembolaget gaat om in te slaan en niet van die slappe 3.5% pils bij de ICA haalt...) Anders kan zo'n trip over de grens opeens een stuk duurder worden
Ik vind het de tijd en moeite niet waard om naar Zweden te rijden vanaf hier, maar ik heb dan ook een Noors inkomen.

De atlanterhavsveien is inderdaad erg mooi, maar ook vrij prijzig met alle tolstations en veerboten, als ik het goed herinner is Krifast alleen al meer dan 200kr. Als je van plan bent om Trollstigen te rijden, hou er dan rekening mee dat deze af en toe gesloten is als er teveel sneeuw ligt, kijk op www.vegvesen.no voor een overzicht over gesloten wegen. En als je toch "in de buurt" bent, pak dan ook meteen Geiranger mee op de terugweg.

Fosen is ook een leuke bestemming om even te zijn, rij richting Bjugn en kijk daar even rond en zet koers richting Austrått fort op Ørland.

Het ziekenhuis ken ik ook goed, ben er vrijwel dagelijks (en mijn buurman is trauma-helipiloot )
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:26:52 #161
203994 xavera
Good For You.
pi_73411361
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef Fogel het volgende:
Hehe, je kent de quota van alles? (en ik hoop dat je naar Systembolaget gaat om in te slaan en niet van die slappe 3.5% pils bij de ICA haalt...) Anders kan zo'n trip over de grens opeens een stuk duurder worden
Ik vind het de tijd en moeite niet waard om naar Zweden te rijden vanaf hier, maar ik heb dan ook een Noors inkomen.

De atlanterhavsveien is inderdaad erg mooi, maar ook vrij prijzig met alle tolstations en veerboten, als ik het goed herinner is Krifast alleen al meer dan 200kr. Als je van plan bent om Trollstigen te rijden, hou er dan rekening mee dat deze af en toe gesloten is als er teveel sneeuw ligt, kijk op www.vegvesen.no voor een overzicht over gesloten wegen. En als je toch "in de buurt" bent, pak dan ook meteen Geiranger mee op de terugweg.

Fosen is ook een leuke bestemming om even te zijn, rij richting Bjugn en kijk daar even rond en zet koers richting Austrått fort op Ørland.

Het ziekenhuis ken ik ook goed, ben er vrijwel dagelijks (en mijn buurman is trauma-helipiloot )
Ja ik ken de quota, scheelt voor ons toch aanzienlijk om het even 'iets' op te rekken, risico nemen we dan maar voor lief, het is al 2x goed gegaan Voor ons is het ook niet een trip geweest om alleen maar drank te scoren natuurlijk, dus konden het mooi combineren.

De route is uitgezocht door mijn ouders die nu op bezoek zijn (dus die betalen), en mijn pa wist inderdaad te vertellen dat het wel een prijzig geintje is, maar dat je niet elke week zoiets kan doen, dus hup, overmorgen maar eens gaan!

Top tips, gaan mee in het overleg voor de volgende trip

Respect voor je buurman, ik weet niet of hij het was, maar die gast landde de helikopter even zo strak tussen de bomen op een moeras, had niet verwacht dat het mogelijk was... Helaas mocht ik niet mee terug in de chopper
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 00:15:43 #162
45833 crew  Fogel
pi_73412729
Ik ga mijn buurman eens vragen of ik een keer meemag
Hij heeft al een keer zijn zoons met de heli naar de creche gebracht! Hij vliegt Seaking en voornamelijk reddingsacties op zee (boten en olieplatforms) dus hij zal het niet geweest zijn bij een actie waar geen water bij aan te pas komt .
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_73443179
Ola!

Ik zit erover te denken om komend jaar naar Noorwegen te gaan om te snowboarden. Het land staat hoog op mn lijstje om eens te bezoeken en als ik het kan combineren met wintersport is dat twee vliegen in een klap. De vraag is echter of het een beetje op kan wegen tegen de Franse Alpen. Uiteraard is dit een vergelijking die je niet kan en wil maken, maar ik wil er wel zeker van zijn dat ik minstens een week dik kan boarden... Wat ik me voorstel is dat Noorwegen een flink stuk rustiger is als de overbevolkte pistes in de Alpen, maar daarnaast is het ook een stuk minder hoog qua gebergte. Is het zo dat dit gecompenseerd word met de noordelijke ligging wat betreft hoeveelheid sneeuw? En hoe staat het met de kwaliteit en niveau van de pistes en liften?
Mijn plan is om eind Februari / begin Maart te gaan, hoe zit het dan met temperatuur, sneeuw condities en daglicht? Welke gebieden zijn aan / af te raden? En heeft er iemand tips over accomodatie voor een groep van 6 - 10 personen?

Dank!
Jan
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 00:06:39 #164
45833 crew  Fogel
pi_73444264
Skigebieden zijn er volop in Noorwegen (maar ook net over de grens in Zweden, wat stukken goedkoper is in alle opzichten), maar ik heb geen idee hoe de drukteverhouding is.vergeleken met Frankrijk. Sneeuw hoef je niet bang voor te zijn dat er te weinig is, op sommige plekken ligt nu al 30 cm.
20 of 21 maart is het bijna precies 12 uur licht overal in Noorwegen, en afhankelijk van hoe ver je naar het noorden gaat heb je ook in februari nog steeds genoeg licht (en anders schijnen ze wel bij op de pistes). Temperatuur en sneeuwconditie is natuurlijk weinig over te zeggen zo lang vantevoren, maar reken op genoeg sneeuw.
Geilo, Hafjell, Trysil en Hemsedal zijn gebieden waar mijn (Noorse) collegas vaak heen gaan, dus daar zal het wel goed zitten, ikzelf ski/snowboard niet en kan je ook niet met details helpen.
In/vlakbij de genoemde gebieden zitten ruim voldoende hotels en ook zijn er veel hutten te huur (waar over het algemeen 4 tot 12 man in kunnen), dus accomodatie zal geen probleem worden. Week 10 en 11 zijn als ik het goed herinner wintervakantieweken hier en dus ook hoogseizoen, probeer dat te ontwijken.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_73446370
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef Fogel het volgende:
De atlanterhavsveien is inderdaad erg mooi
Ik heb 'm nou 2x gereden (in 2004 en afgelopen zomer) maar het kan me nou niet echt bekoren. Nogal overrated, vind ik.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:43:17 #166
45833 crew  Fogel
pi_73513383
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 05:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik heb 'm nou 2x gereden (in 2004 en afgelopen zomer) maar het kan me nou niet echt bekoren. Nogal overrated, vind ik.
Wat vind je overrated? Het uitzicht?
Een van de "hoofdpunten" van de weg is dat deze juist daar gebouwd is, bouwtechnisch is het een parel gezien de omstandigheden waar de weg gebouwd is

Tip voor mensen die wel graag met Hurtigruten willen reizen maar er niet al te veel voor willen betalen: www.velgogseil.no <-- daar kan je reizen goedkoper boeken (soms is het meenemen van een auto inbegrepen!), is van Hurtigruten zelf en de aanbiedingen zijn op basis van op=op.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_73515082
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:43 schreef Fogel het volgende:
Wat vind je overrated? Het uitzicht?
Een van de "hoofdpunten" van de weg is dat deze juist daar gebouwd is, bouwtechnisch is het een parel gezien de omstandigheden waar de weg gebouwd is
Het geheel. Het zal ongetwijfeld een crime zijn geweest om het te bouwen maar hedentendage zie ik niet meer dan een verzameling eilanden bijeengehouden door enkele bruggen. Het imponeert mij niet. Althans, niet meer dan andere bruggen (zoals bijvoorbeeld de brug bij Molde, bij het vliegveld).

Beide keren had ik iets van "Oh, dit was het?" als je 'over' was. Het is voorbij voordat je het weet en je rijdt grotendeels op eilandgrond en bij uitzondering over een brug.

Wat dan wel weer leuk was, was dat we 'm een paar dagen later vanaf de Hurtigruten nogmaals te zien kregen maar dan vanaf zee. Dan imponeren die bruggen wél, als ze zo duidelijk de kustlijn afwisselen. Helaas hadden we slecht weer en dichte bewolking, meer dan vage contouren is niet op de foto gekomen
quote:
Tip voor mensen die wel graag met Hurtigruten willen reizen maar er niet al te veel voor willen betalen: www.velgogseil.no <-- daar kan je reizen goedkoper boeken (soms is het meenemen van een auto inbegrepen!), is van Hurtigruten zelf en de aanbiedingen zijn op basis van op=op.
Hey, da's mooi
thnx!

*bookmarkt
pi_75343665
Ik zit een beetje uit te zoeken om 2 weken naar Noorwegen te gaan, maar ik had een paar vraagjes.
Is het mogelijk om Low- budget te reizen door Noorwegen?

En dan bedoel ik Liftvriendelijk, goedkope hostels en dat soort dingen.

Wat zijn goedkope dingen om te doen/ zien, ik zat al te kijken om een auto te huren. Maar dat is echt te duur.
Ik las al wat over de Flåmsbana, lijkt me heel tof. Maar dat is maar een dagje volgens mij.
Het ice festival lijkt me ook erg tof.

Heb al uitgezocht dat de vlucht maar rond de 130eu is. Dat is best te doen.

Het is echt mijn droomland, maar ik heb weinig geld en ik ga alleen (Tenzij hier iemand mee wil? )
pi_75345127
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:29 schreef Kvack het volgende:
Ik zit een beetje uit te zoeken om 2 weken naar Noorwegen te gaan, maar ik had een paar vraagjes.
Is het mogelijk om Low- budget te reizen door Noorwegen?

En dan bedoel ik Liftvriendelijk, goedkope hostels en dat soort dingen.

Wat zijn goedkope dingen om te doen/ zien, ik zat al te kijken om een auto te huren. Maar dat is echt te duur.
Ik las al wat over de Flåmsbana, lijkt me heel tof. Maar dat is maar een dagje volgens mij.
Het ice festival lijkt me ook erg tof.

Heb al uitgezocht dat de vlucht maar rond de 130eu is. Dat is best te doen.

Het is echt mijn droomland, maar ik heb weinig geld en ik ga alleen (Tenzij hier iemand mee wil? )
Met RyanAir vlieg je al vanaf 0,- (ja, serieus.) Je betaalt alleen aan reserverings- en bagage. Maar dan kom je wel op Oslo Torp, wat tig kilometer buiten Oslo ligt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 09:49:19 #170
45833 crew  Fogel
pi_75361529
Goedkoop reizen tussen Oslo en Bergen en Oslo en Trondheim doe je met www.lavprisekspressen.no En als je de nachtbus pakt scheelt het je nog een overnachting ook.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_75407322
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 05:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik heb 'm nou 2x gereden (in 2004 en afgelopen zomer) maar het kan me nou niet echt bekoren. Nogal overrated, vind ik.
helemaal mee eens! ben er vorig jaar overgereden maar wij vonden er, vanwege de hoge verwachtingen, eigenlijk geen ene f#ck aan.
Wat wel erg cool was om te zien (weet alleen niet meer zeker of dat daar in de buurt was) was een dorpje dat echt vrijwel op de rotsen aan de kust gebouwd was, waar je via een watertje zo de zee op kon varen. Allemaal mooie kleine houten huisjes en de zee als achtertuin.
Maar de route zelf was erg saai en niet boeiend (maar ja, ik leef in Den Haag op een steenworp van de zee dus voor mij bekend terrein ;-)

De trollstigen daarentegen was wel geweldig en indrukwekkend. De bergen, de woestenij, de uitgestrektheid. We waren als echte amateurs daar de laatste twee weken van oktober, dus alles gesloten en geen kip te bekennen, maar dat had ook wel iets: alleen op de wereld in flarden van mist en koude de trollstigen "overwinnen". Geweldig!

Mijn andere tip: met de auto naar Geiranger, daar de fjord bezichtigen en dan vervolgens het slingerende bergweggetje achter Geiranger inrijden!!! Geiranger was toen wij er waren een echt spookdorp. Alles dicht, geen mens te bekennen en helaas moesten we vanwege een sneeuwstorm onze tocht afbreken en terugkeren uit de bergen naar Geiranger, maar wat een schitterende woestenij daar achter dat dorpje!

Waar ik verder van genoten heb en wat ik mensen zou aanraden tijdens een reis naar Noorwegen: Oslo (mooie rustieke "grote" stad prachtig geleden aan de fjorden en met leuke rustige wijkjes zoals de wijk met alle musea), via Lillehammer (geen ruk aan) naar het gehucht Dombas redelijk centraal in Noorwegen. Daar heb je een paar mooie uitgestrekte nationale parken en krijg je het gevoel op de maan beland te zijn!! Zeer indrukwekkend. Via het fjordengebied terug en dan moet je zeker de Naerofjord aandoen. Staat op de Unesco lijst (net als Geiranger overigens) en kun je een prachtige boottocht maken en mooie autotochten. Ook gaat er wel een grappig treintje (Flamsbahn ofzo) daar de bergen in, leuke rit om eens gedaan te hebben.
En dan afsluiten met 2 dagen Bergen, kun je lekker ontspannen en tot rust komen in een heerlijk kuuroordje en mooi wandelen in de bossen en het park bovenop de heuvel! Verder wat gezellige pittoreske winkelstraatjes.

Leuk om zo'n vakantie "op schrift" weer eens her te beleven

ps: neem wel een zak geld mee want alles is zo tering verschrikkelijk duur, niet normaal meer. Maar ja, wij waren dan ook op de bonnefooi gegaan zonder voorbereidingen.
pi_75407974
na een mislukte noorwegen vakantie dit jaar (gingen met 2 motoren en mijn motor ging al op dag 2 bij Moss kapot en was niet te repareren) gaan we het volgend jaar wel weer proberen: 4 weken en de boottochten (Kiel-Goteborg en terug) zijn al geboekt
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_77434058
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef Leipo666 het volgende:
na een mislukte noorwegen vakantie dit jaar (gingen met 2 motoren en mijn motor ging al op dag 2 bij Moss kapot en was niet te repareren) gaan we het volgend jaar wel weer proberen: 4 weken en de boottochten (Kiel-Goteborg en terug) zijn al geboekt
Hoe was het?
Ik wil ook ooit met de motor (liefst door zuid-west) Noorwegen reizen.
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 17:52:02 #174
45833 crew  Fogel
pi_77520108
Goed nieuws voor treinreizigers, NSB heeft per vandaag een regeling met vergoeding bij vertraging.

Op de meeste routes krijg je na 30 minutes vertraging 50% van de prijs van het treinkaartje terug, met uitzondering van Oslo-Bergen, Oslo-Kristiansand-Stavanger, Oslo-Trondheim en Trondheim-Bodø. Op die routes krijg je pas 50% terug na 60 minuten vertraging.
De regeling telt voor alle types tickets, ook minipris en andere actietarieven.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_77541881
Ik ben in juni een paar weken in Noorwegen.
Later even de topics doorspitten .
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')