abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 10:12:06 #1
137949 Disana
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 10:13:31 #2
137949 Disana
pi_69006594
Donderdagochtend

10.12
Marielin en Peter krijgen een sanctie voor het overtreden van het slaapkamerprotocol. Omdat het niet de eerste keer is, wordt er 500 euro van het te winnen bedrag afgetrokken. Iedereen baalt.
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 10:26:09 #3
137949 Disana
pi_69006975
Donderdagochtend

10.19
Peter klaagt weer over het gebrek aan hygiene. Het is gewoon niet zijn ding.

Marielin barst in huilen uit. 'Ik vind het zó kut! Ik ben helemaal niet zo.' Eline troost haar. Marielin zou zich beter voelen als ze tenminste nog fanmail kreeg en dat geldt ook voor Eline. Er worden veel dingen gezegd die Marielin al vaker heeft gezegd: Marielin zit erdoorheen, ze mist haar vriend, meestal is ze sterk. Eline denkt dat mensen best trots op Marielin zijn.


cap door spapaars
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 10:43:50 #4
137949 Disana
pi_69007568
Donderdagochtend

10.30
Eline denkt dat de kijkers allang een favoriet hebben die niet meer van de eerste plaats af komt. Jeroen denkt van niet, Jeroen denkt wel dat iemand die de boel levendig houdt hoog scoort.

Peter klaagt weer over het gebrek aan hygiene maar hij blijft wel, zegt hij als Jeroen daarnaar vraagt. Het ontbreken van ondergoed en douchen breekt Peter, hij wordt als viezerik gezien in de buitenwereld. Nou dan moet je gáán, roept Jeroen. Jeroen begint het een beetje irritant te vinden, Peter laat zichzelf een beetje kennen.

Peter zou ook nooit willen survivallen. Nooit! Eline vond een Ardennen kamp wel genoeg survivallen. Jeroen concludeert dat Peter in het verkeerde programma zit. Eline zegt dat het met alleen vette diehards niet leuk zou zijn.

Jeroen: Je blíjft toch gewoon?!? Ik heb dat gedrag al een paar keer gezien. Als je gaat, steun ik je. Hij zou het prima vinden als Peter zich liet diskwalificeren door bijvoorbeeld een camera kapot te slaan, want dan heeft hij een concurrent minder.
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 10:49:52 #5
137949 Disana
pi_69007774
Donderdagochtend

10.49
Peter vraagt telefonisch zijn 12 uur aan.

De anderen geloven er niets van. Peter: Het stopt hier echt. Dit is mijn grens. Eline vindt het zonde omdat Peter niet weet hoe hoog hij in de lijst staat (populariteit). Ook vindt ze dat er een limiet zou moeten zitten op het aanvragen van 12 uur. Marielin zegt dat zij niet zo is, zij komt er wel weer bovenop.

19.58
Marielin en Peter staan in de luchtruimte. Peter noemt een rijtje dingen op die hem niet zinnen en zegt dat het gewoon klaar is. Marielin hoopt niet dat er 2500 euro van de pot af gaat, Peter wil daarover praten.

Peter zegt dat hij heel schoon op zichzelf is en ijdel. Marielin begint over zichzelf. Peter wil gewoon niet naar buiten komen als viezerik. Hij heeft tegen Johan (Vlemmix) ook gezegd dat dit een breekpunt zou zijn. Hij verdient goed op kermissen, in twee dagen een maandsalaris.

Eigenlijk vinden ze de sanctie voor het te laat opstaan ook maar onrechtvaardig, het ging gewoon erg snel. Marielin vindt het oneerlijk dat haar bikini is afgepakt en dat daarna de douchegordijnen zijn verdwenen.

Een paar mensen van de productie hebben lopen knokken om Peter erin te krijgen. Peter zelf wou wel eens zien hoe hij onder deze omstandigheden zou functioneren. Zijn doel is bereikt. Hij houdt de eer aan zichzelf en gaat er schoon uit.

Marielin voelt zich ook vies en ranzig. Ze moeten die kleredouches aan zetten.

[ Bericht 61% gewijzigd door Disana op 14-05-2009 11:10:16 ]
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 11:17:40 #6
137949 Disana
pi_69008879
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Marielin heeft wel een sterk punt : "Vooraf heb ik duidelijk afgesproken. Ik zou kunnen douchen MET een douchegordijn en IK mocht zelf bepalen hoe ik in beeld kwam. Daarom heb ik een bikini meegenomen, want ik wil echt niet naakt in beeld. Dat hebben we vooraf duidelijk afgesproken. En wat doen ze nu : Ze nemen de douchegordijnen af en ik moet m'n bikini inleveren. Dat valt me echt tegen, we hadden het toch duidelijk afgesproken."

Ik denk dat ze wel een punt heeft. In feite is het krachtig van haar, dat ze bepaalde principes heeft en dat vooraf bespreekt. Als TBO-team moet je dan eerlijk zijn - Je hebt samen sommige dingen afgesproken. Daar moet je je dan ook aan houden.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Zijn we intern mee bezig. Hebben we ook gezien, en gehoord. Maar creativiteit is nog steeds niet verboden
pi_69008915
Peter weet ook niet wat hij zegt, Gisteren zij hij nog dat hij de laatste 8 dagen makkelijk zonder douche en geen moeite zou hebbem met minimale eten en nu begint ie te zeuren dat hij wil douche enzo.

Hij speelt maar slecht als je zelf niet weet wat je zegt
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 11:18:38 #8
137949 Disana
pi_69008923
Donderdagochtend

11.16
Peter krijgt via de speakers een waarschuwing van Bart: Hij moet ophouden met lullen over de selectieprocedure.

11.39
Er komt een brief binnen. De overlevers hebben geklaagd over het douchen, de streamers hebben dit gehoord. Creativiteit wordt beloond: de overlevers mogen met de aanwezige props een douchegordijn maken. Iedereen is opgewekt en Peter pakt meteen een blauwe vuilniszak die Eline zó in een douchegordijn kan omtoveren.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:47 schreef Danny het volgende:
maar mogen ze nu dan creatief gebruik maken van de spullen die ze hebben?
kookplaat om peuken aan te steken, magnetron om water op te warmen etc.?
het de ene keer afstraffen en de andere keer aanprijzen schept natuurlijk onnodig verwarring.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:48 schreef Danny het volgende:

[..]

marielin opperde het vanmorgen al, maar ze dachten dat het niet zou mogen (ws omdat eerder was gemeld dat alles in de bunker een functie heeft en dat het alleen voor die functie gebruikt mag worden).


[ Bericht 35% gewijzigd door Disana op 14-05-2009 11:52:33 ]
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 11:46:06 #9
137949 Disana
pi_69010046
Donderdagochtend

De Eiffeltoren tot nog toe

cap door Rainesz

Het douchegordijn is binnen een paar minuten gemaakt en opgehangen

cap door spapaars
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 12:44:59 #10
137949 Disana
pi_69011922
Donderdagmiddag

12.42
De overlevers krijgen te lezen dat de eliminatie vanavond is. Ze kijken ervan op. Marielin heeft het gevoel dat zij het wordt. Jeroen zegt dat Peter er sowieso uit gaat. Peter zwijgt. Jeroen wil graag dat Peter eruit wordt gestemd. Volgens hem is Peter aan het terugkrabbelen.

Jeroen blijft Peter in de hoek drukken door te zeggen dat Peter er sowieso uit gaat. Peter steekt een sigaret op en blijft zwijgen.

Er wordt voorgesteld samen voor een laatste keer te eten voor er iemand uit gaat. Peter kan zich hierin wel vinden. Marielin is bang dat de familie niet weet dat de poll nu belangrijk is.

Peter denkt dat Marielin, Pim en Eline bovenaan staan. Jeroen denkt dat hij en Peter ergens in het midden staan. Eline vindt het 'erg vet' dat het vanavond is. Ze zou het niet erg vinden om naar huis te gaan.

Opnieuw stuurt Jeroen op Peters vertrek aan. Die hygiene blijft hetzelfde, zegt hij, en Peter knikt. Ze praten verder over de Eiffeltoren.

[ Bericht 13% gewijzigd door Disana op 14-05-2009 12:56:30 ]
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 13:00:33 #11
137949 Disana
pi_69012360
Donderdagmiddag

13.00
De sirene gaat en er komen keeltabletten binnen voor Eline en tandpasta voor iedereen. Ze weten niet hoe hard ze naar de wasbak moeten rennen om hun tanden te poetsen.

13.34
De overlevers krijgen waspoeder. Ze hebben twee sets ondergoed, met het poeder kunnen ze nu wassen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Disana op 14-05-2009 13:35:03 ]
pi_69021164
15.55 bart begint met de isoleergesprekken
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69021190
15.55
Bart roept via de speakers Marielin om via de speakers voor een gesprekje in de isoleerruimte.
B: Marielin, vanavond moet er iemand naar huis. Wie gaat dat worden
M: Ik denk ik zelf
B: Waarom denk je dat?
M: Geen idee, ik denk dat de mensen zien dat ik ook een beetje naar huis wil. Zij denkt dat ze voldoende zelfvertrouwens heeft laten zien.
B: Is dat waarom jij vaak in de camera kijkt?
M: Kijk ik vaak in de camera
B: Denk jij dat jij minder heimwee hebt als jij sig hebt?
M: Ik denk het wel, want stress kan ik nu niet afreageren.
B: Ben jij bang dat Peter uit zichzelf opstapt vanavond?
M: Nee, omdat hij al eens eerder zijn 12 uur heeft aangevraagd. Hij houdt het nog wel even vol.
B: Wat zou hij echt nodig hebben?
M: Schoon ondergoed, maar ik denk niet dat het nu nog een probleem zal zijn nu wij waspoeder hebben
B: Nog een week spel hoe zou dat gaan verlopen/
M: Ik denk goed. Er zullen duels gaan zijn, de moeheid toe gaat slaan. En vrij weinig gesprekkne gevoerd gaan worden omdat zij voor zichzelf gaan spelen
B: Wat vindt jij van fase 2?
M: Heftig. Ik ben blij met de waspoeder dus ik ga zo wel even wassen. Kwestie beddenprotocol vind ik vervelend. Peter en ik zijn schuldig daaraan en dat vind ik vervelend.
B: Kijkt de rest je hiervan op aan?
M: Ja, maar ze nemen het niet zo nauw om er ruzie over te maken.
B: Creativiteit?
M: Ik denk dat wij wel wat creatiefs laten zien nu. Heb jij al ons douchegordijn gezien?
B: Wat vindt jij van de geheime missies.
M: Wel wat pesterig. heftig, maar het is een spelletje
B: Kijk eens buiten in het gat?
*Marielin gaat kijken en vindt een steen met een briefje.*
M: Oke.
B: Kan jij hem uit te knoop halen en vertellen wat er op staat?
M: Hij zit aardig in de knoop
B: Neem de tijd
M: Verstop alle tandenborstels voor 24 uur, beloning volgt.
B: Wat zou jij willen hebben
M: Sigaretten
B: Je moet ook jouw eigen tandenborstel verstoppen. Je mag zo Eline naar binnen sturen.
M: Nog een vraagje. Ik kan niet zo veel verstoppen. Kan ik het achter een deur verstoppen?
B: Creativiteit
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69021378
Eline komt in de isoleerruimte zitten
B: Hallo Eline.
E: Hallo.
B: Hoe gaat het?
E: Beter.
B: Er moet vanavond iemand weg wie denk jij en waarom?
E: Peter of Jeroen!
B: Wat vindt jij van de fase 2?
E: Niet zo leuk.
B: waarom niet?
E: Het is strenger en zwaarder. Omdat ik fysiek en mentaal minder sterk wordt. Ik moet het er mee doen ik heb mijzelf opgegeven, maar leuk is anders.
B: Je hebt nu bijna geen spullen meer. Mis je die?
E: Nou het valt nog mee. Het is even erbij neerleggen. So be it!
B: Wat mis jij het meeste?
E: Een vest dat ik het wat warmer zou hebben.
B: Je kunt in ieder geval knutselen.
E: Ja dat vind ik echt heerlijK! Dingetjes maken.
B: Heb je niet meer gezoent met Peter?
E: NEEEEEj bah bah..
B: Misschien gaat hij wel weg vandaag.
E: Ja!
B: Niet dat jij nu met hem moet gaan zoenen maar wat vindt jij der nou van?
E: Ja, nou misschien wel beter voor hem.
B: jammer?
E: Nee niet echt hoor. Ik zou iedereen missen die weg gaat.
B: Waarom hebben jullie geen slaapzakken meer?
E: Omdat die lullo's niet hun bed uit kwamen. Ik zei het nog, maar te laat.
B: Creativiteit wat doen jullie daar mee?
E: Ik vind het eigenlijk een beetje tegen vallen. We wisten niet wat wij mochten anders had ik het wel eerder iets van een douchegordijn gemaakt.
B: Dat heeft ook niemand gevraagd!
E: Nee.
B: Wil jij nog wat zeggen tegen de streamers?
E: Please streamers geef ons iets meer luxe het is wel erg zwaar zo. Ik vind het wel lief dat jullie allemaal blijven stemmen.
B: Je wordt straks nog iets gevraagd iets te zeggen tegen de streamers. denk hieer alvast maar over na. Stuur Peter alvast maar naar boven.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69021703
Peter komt in de isoleercel zitten.
B: Dag Peter
P: Goedemiddag
B: Waar zien jullie elke keer de tijd?
P: Ja, als ik dat verklap verpest ik het wel elke keer een beetje
B: Wij weten het wel, maar de kijker nog niet.
P: Aan het beeldscherm.
B: Het is nu bijna kwart over vier.
P: Ja dat dacht ik al.
B: Het spel duurt nog een week, blijf jij erbij?
P: Ja goed he. Het is een bijzondere fase die ik persoonlijk moeilijk vindt. het is zwaar en zoals jullie kunnen zien heb ik mijn 12 uur aangevraagd.
B: Er moet ook nog iemand uit vanavond.
P: Ja lachen he? Het is wel spannend. k had al gehoopt dat het vanavond zou zijn.
B: Hoe zit het nou. wil je weg of weet je het nog niet
P: Ik weet het nog niet ik ben mij een aantal dingen aan het bedenken. Het maakt mij niet uit om geen eten en pech te hebben.
B: Er is slapen, schoonmaakspul, tandpasta en tandenborstels wat wil jij nog meer?
P: Ja, geen idee.
B: Het voldoet precies aan de basisbehoefte die jullie hebben.
P: Ja, klopt ja. Ik zou het er wel mee kunnen redden.
B: Het is misschien wel kunnen maar niet willen
P: Het is een basisbehoefte idd.
B: Maar jullie hebben ook geen slaapzak.
P: Ja want.... ik was een beetje vergeten dat wij in fase 2 zaten. in fase 1 konden wij dat een beetje uitstellen. k zat te wachten op de rest van het liedje. Toen was ik te laatn
B: Heeft iemand je helpen herinneren om op te staan?
P: Ja, maar ik had nog maar een half liedje gehoord. Dus ik lag te wachten op de rest. dus sanctie
B: Maar jullie staan weer op scherp.
P: Ja zeker lekker slapen vanavond wie er nog zijn
B: Creativiteit?
P: Ja de eiffeltoren en douchegordijn. Ik gaf aan met de vuilniszakken voor het douchegordijn.
B: Je ziet dat creativiteit wordt beloond.
P: Ja, zoals tandpasta krijgen.
B: Heb je nog met eline gezoent
P:Nee, nee nee neeee. het was een gezellige avond, maar meer niet.
B: Even kort over jeroen
P: Wat wil je weten?
B: Brandt los.
P: Het is echt een mannetje waarmee ik een haat liefde verhouding heb en mij uit de tent uit lokt.
B: Deelt iedereen die mening?
P: Ja dat denk ik wel. Ik heb een kort lontje en dat zegt de rest ook.
B: Heb jij nu een spiegel voorgehouden gekregen?
P: Ja, ik heb het wel even zwaar gehad!
B: Je mag nog even reclame maken voor jouzelf.
P: Ja, ik heb zoals alle keren geen echte boodschap voor de kijker. Ik bedank iedereen gewoon even voor alle stemmen van de streamer. Voor de rest laat ik het aan hun over.
B: Je mag straks nog een keer tegen de streamers wat zeggen, je kunt hier alvast over nadenken. Je mag Pim hierheen sturen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69022107
Pim komt isoleercel in.
B: Goedemiddag figurant.
P: Hallo.
B: Er moet vanavond weer iemand naar huis wie gaat dat worden.
P: Ik denk Peter, want hij is een beetje onzeker over zijn verblijf.
B: Wat vindt jij ervan dat Peter zelf 12 uur heeft.
P: Ik weet niet of ik Peter nog wel moet geloven Hij geeft steeds een ander rede op.
B: Dat betekent wel geld uit de pot.
P: Tja..
B: Is hij koppig?
P: Ja het is eigenlijk gewoon een eikel.
B: Wat wil jij eigenlijk?
P: Ja winnen!
B: Wil je winnen?
P: Mijn belangrijkste doel is gewoon afmaken waaraan ik ben begonnen en winnen zou mooi meegenomen zijn
B: Wie hoop je dat er weg gaat vanavond
P: Ik hoop peter anders zou hij ook nog 2500 euro meenemen.
B: Wat vindt jij van fase 2?
P: Nu moeten wij echt een beetje opletten. Nog niet extreem maar toch. Ik zie het wel graag zoals wij nu bezig zijn. Zo zonder makeuppen.
B: Makeuppen?
P: Ja, de vrouwen!
B: Waarom hebben jullie geen slaapzakken meer?
P: Doordat er te laat uit bed gekomen was door Peter en Marielin.
B: Kent iedereen het liedje uit zijn hoofd?
P: Eline en Marielin zouden hem wel helemaal kennen. de mannen niet zo.
B: Zing even het laatste stukje.
P: Ik zit in de bunker en staar nu naar de zon! (zingt)
B: Het applaus klinkt zo momentje..
*stilte*
B: Wij konden het applaus niet vinden! Wat denk jij over de Creativiteit?
P: Met nieuwe ideeen komen denk ik. Oplossingen bedenken. Logisch nadenken en tja.. problemen oplossen end ingen bedenken
B: Noem eens wat van de laatste 2 weken.
P: Gisteren was ik verbaasd over het waterreservoir. Dat wij dat bedacht hebben voor onszelf. (druppelaar)
B: Dat werd wel tijd he?
P: Dat was voor mij echt een verrassing dat wij dat zelf bedacht hadden. De meeste vonden dat ook echt leuk. En het douchegordijn. Verder zijn wij niet echt crea geweest. Maar of het ook echt nodig is geweest...
B: Als peter weg gaat wie gaat er dan koken?
P: Iedereen kan denk ik wel een beetje koken. Dat zal vanzelf gaan.
B: Wil jij nog wat zeggen tegen de streamers?
P: Ik zou het leuk vinden weer bovenaan te staan. Ik houd het simpel.. alvast bedankt voor het steunen.
B: Waarom figurant.
P: Omdat ik soms wel grappig ben en meer los begin te komen. Als er nog iemand weg gaat dan kom ik denk ik nog iets meer los.
B: En de darkside en de losse Pim wanneer komt die?
P: Ik heb niet echt een darkside. Ik denk dat ik wat meer los zou komen en mij gemakkelijker zou vinden.
B: Voorlopig dus "MIP"!?
P: *lacht*
B: Vanavond mag jij weer een beetje reclame maken voor jouzelf. Misschien wel een dansje instuderen. Denk er alvast maar over na. Roep Jeroen maar binnen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 17:21:12 #17
137949 Disana
pi_69022448
Donderdagmiddag

Marielins secret mission is het verduisteren van alle tandenborstels

cap door spapaars
quote:
Op donderdag 14 mei 2009
16:13
schreef Danny het volgende:

Pff, peuter krabbelt ALWEER terug.
vanavond als hij blijft fase 3
quote:
Op donderdag 14 mei 2009
16:18
schreef BobbyRond het volgende:

De verklaring (voor Danny) is gegeven:

Tandpasta en wasmiddel zijn als beloning voor het maken van het douchegordijn.

Om de creativiteit te bevorderen?
voortgang van de toren
quote:
Op donderdag 14 mei 2009

16:46
schreef BobbyRond het volgende:

Nou goed... Omdat iedereen het zo lief vraagt dan...

Pim is onder andere in The Bunker gezet, omdat hij een historie van overmatig alcohol gebruik

heeft.

Z'n ouders hebben nog een keer contact gezocht met de redactie om te vragen of ze een oogje in

het zeil willen houden.

Goed, het is eruit.



17.10
Marielin krijgt een telefoontje: de deodorant moet teruggegeven worden omdat persoonlijke items
niet gedeeld mogen worden. Iedereen roept bij hoog en bij laag dat niet gezegd is dat gewonnen
prijzen niet meer gedeeld mogen worden. Eline belt en zegt dat het op 'dat blad' is gezegd en
dat het ook gezegd is toen (iemand) in bed lag.


cap door peter6000

[ Bericht 1% gewijzigd door Disana op 14-05-2009 17:26:24 ]
pi_69022464
Jeroen komt in de isoleercel.
B: Dag Jeroen.
J: Hoi bart.
B: Hoe gaat het?
J: Ja lekker beetje spierpijn maar wel goed.
B: Er moet iemand weg vanavond.
J: Ja klopt.
B: Wie gaat dat worden?
J: Ik denk... misschien Marielin.
B: Waarom?
J: Ja, geen idee echt niet. Als ik iemand moet kiezen dan even zij. Omdat zij de laatste dagen ook niet lekker in haar vel zit en niet zo sterk is.
B: Wil jij haar graag weg hebben.
J: Nee het is leuk voor het dynamische in het spel.
B: Leg uit.
J: Nou omdat zij ook meer op der tenen is getrapt net zoals Peter.
B: Stel dat Peter weg zou zijn.
J: Stemmers PETER moet er NIET uit! Tegengas is anders weg.
B: Denk jij dat hij een spel speelt?
J: Ik denk het wel. Ik zag het de eerste keer door. Ik denk dat het nu ook zo iis
B: Het spel is nog een week hoe zie jij dat?
J: Doe mij maar fase 3 en 4 . Het is geen vakantie oord.
B: Jij paktt het makkelijk op he.
J: Ja, tuurlijk ik zit hier niet voor niets.
B: Wie klaagt het meeste?
J: Ik denk Peter en Marielin. Eline pikt het snel op. Zij klaagt eventjes, maar verwerkt verlies snel.
B: Fase 2: Wat vond jij leuk en minder leuk?
J: Ik vind het prima dat er dingen weg zijn. Van het bed vind ik minder, maar als het er bij hoord. Prima van mij part fase 3 helemaal dat bed niet
B: Ook geen slaapzakken meer.
J: Dat komt door peter en Marielin.
B: Dat zijn ook de klagers ja.
J: Ja dat klopt. Zij zeggen ook dat ik diegene ben die het allemaal verpest. Ik ben een beetje onhandig het is niet de bedoeling geweest. Maar nu zijn zij het die het verpest hebben.
B: Is er nog drank in de bunker?
J: Niet dat ik weet.
B: Zou jij het willen hebben?
J: Heel graag!
B: Hoe graag?
J: Ik zou er ALLES voor over hebben!
B: Alles?
J: Alles!
B: Staat genoteerd.
J: GAME ON.
B: Creativeit?
J: Als groep op persoonlijk?
B: Persoonlijk en groeps!
J: Persoonlijk, ben ik wel actief qua groep niet echt.
B: Hoe kunnen wij dat triggeren?
J: Met drank?
B: Staat genoteerd.Wil jij nog iets zeggen tegen de streamers?B:
J: Streamers houd mij erin. Ik denk dat het grappig is om actie in de tent te houden. Stem daarom op mij. Ik denk als ik eruit ben dat het een stuk minder zal zijn. Houd mij erin dan kijken wij weer verder.
B: Denk nog maals over jouw gesprekje naar de streamers, want vanavond vragen wij dat nogmaals aan jou. Wil jij Marielin nogmaals naar binnen sturen wij zijn haar reclame vergeten te vragen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69022483
Marielin komt nogmaals zitten
B: Marielin ik heb jou even terug gevraagd omdat ik nog even wil vertellen van de extra reclame naar de streamer toe en ten tweede Als jij niet slaagt voor de missie dan staan daar groepssancties op.
J: Ik heb al een idee wat ik ga doen. Eerst nog tanden laten poetsen of mag het daarna?
B: Opdracht was duidelijk.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69022513
Marielin verstopt het touwtje in haar broekzak van de steen en bedekt de steen met bladeren.
De isoleers gaan weer open.

Marielin zegt terwijl zij onder de isoleerluik door loopt: " Ik denk dat wij gelijk moeten luchten want zij doen het buitenluik ook gelijk open.
Ik moest terug komen om nog eens te denken over extra iets tegen de streamers te denken. "
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69022817
Marielin geeft aan tegen Eline dat zij vanaf het eerste moment dat zij haar zag dat zij niet geschikt zou zijn voor het programma.
Eline vindt zichzef fysiek niet sterk, maar geestelijk wel.

Eline ziet de boodschappen voor het avondeten: "Gadver het is groene paprika!"

17.02 Er wordt gebeld met de mededeling dat de lege flesjes jupiler naar het voorraad hok moeten.
Marielin brengt deze weg,

17.10 Marielin wordt erop gewezen dat zij de deobus heeft gebruikt van Eline. De deobus moet worden terug gegeven.
De overlevers vinden het onterrecht dat de bus weg moet, want zij geven aan dat het niet is medegedeeld dat zij prijzen niet mogen delen.

Er wordt nogmaals gebeld met de mededeling dat het duidelijk is dat persoonlijke items niet meer gedeeld mogen worden.

Er wordt gegeten en als de borden leeg zijn komt Robert de bunker ingelopen.
Robert kijkt naar de eiffeltoren en vraagt rond of de bewoners het leuk vinden om er aan te werken?
Robert neemt Marielin mee naar buiten voor een gesprekje.

Marielin vraagt of Robert iets heeft gezien. Marielin zegt dat zij heimwee heeft en niet vol mee gaat met de opdrachten omdat zij een klein beetje op is. Zij begint opdrachten te verprusten doordat zij zo moe is en niet goed kan concentreren.

Zij geeft aan dat zij enorm heimwee heeft gekregen de laatste dagen.
Zij lijkt ook iets wat onverzekerd over te komen, doordat zij de opdrachten niet heeft gemaakt.
Robert vraagt: " hoe kan jij weer lekker in jouw vel gaan zitten?"
Marielin: "Geen idee."

Zij mist haar maatje en moet gaan huilen. Zij vraagt of de camera uit kan. Robert vraagt er ook om dat het prive verder moet gaan.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69023013
17.36 Peter wordt aan de telefoon gevraagd.
Eline: " Krijgt hij weer een geheime missie hoor"
Jeroen lacht.
Eline: "Die ontzettend aardige meneer vroeg zeker of jij jouw zender goed kon doen."
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69024764
Promotie gesprekkies.
Om de beurt mogen de overlevers buiten zichzelf promoten. Als de camera weg draait is het over.
Peter geeft aan dat hij soms beslissingen maakt uit frustratie en impuls. Hij vraagt de streamer om toch te stemmen op hem om er in te blijven. Ook als de stemmer dat niet wilt dan is de keuze natuurlijk aan diegene om min te stemmen. Hij wenst iedereen een fijne kijkavond.

Jeroen geeft aan. Haal de watjes eruit en dan gaan wij lol maken. Stem op mij dan komt er nog meer chaos.

Eline: Dag lieve streamers ik zit hier al 17 dagen en ik heb het toch maar volgehouden.
Blijf op mij stemmen want ik stop zout in de pannekoeken en ik zing valse liedjes.
Zingt iik wil met de poet naar huis.

Marielin: Hallo streamers ik wil jullie bedanken voor de spullen en voedsel wat ik heb gehad. Jullie konden zien dat ik hardstikke heimwee heb naar mijn vriendje en thuis. Maar blijf op mij stemmen want ik wil echt niet naar huis. Ik wens jullie veel plezier bij de eliminatie net als ik.

Pim: Ik zit al zo lang in het programma. Ik vind het leuk om hier te zijn en blijven. Dus ik hoop dat jullie blijven stemmen op mij. Doei!

STEMMEN KAN VANDAAG OP JOUW FAVORIET TOT 19.55H. Dan komt de eliminatie! Heb jij al gestemd op jouw favoriet... houdt de lijst goed in de gaten zodat jij weet waar jouw favoriete overlever in de Bunkerranglijst staat en op tijd kan reageren door positief of negatief te stemmen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69026051
De overlevers zitten aan tafel en zijn een beetje lacherig en opgewekt aan het praten over de afgelopen opdrachten.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69027787
Het is retespannend de laatste minuutjes met de stemmen.
Iedereen sprint van 1e naar midden naar onder en via versa.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')