Knap zeg, je bent bijna sneller dan degene die het snelst de Redoute tijdens de SRC opfietstequote:Op zondag 24 mei 2009 08:53 schreef bloep123 het volgende:
Gisteren 106 km in de ardennen wezen wielrennen met een maat, ik had een gps-route maar het bleek dat er toevallig een autorally op de route aan de gang was al met al veel om moeten rijden en toevallig mee kunnen rijden met een andere groep die een goede route had.
Redoute is er wel één he.. maar ik heb m vanaf het viaduct tot de kruizing in 5 minuten 12 seconden kunnen doen wat ik opzich erg netjes vind..
Heb in iedergeval een flinke sprong vooruit gemaakt, vorig jaar trapte ik zo een 3,9/watt kilo en nu 5,25 / watt kilo.. terwijl ik vorig jaar dacht dat ik niet beter meer kon worden, het kan dus wel blijkbaar..
Jammer van die gekke Walen met hun autorally waar zelfs politieagenten in meededen
Aangezien ik haast alleen last hen van mijn rechterknie en linkerbil vermoed ik dat ook...op het oog staat het recht, maar ik neem de inbussleutel gewoon mee onderweg, en even experimenteren maar...wel gemerkt dat het zadel helemaal vlak zetten helpt, maar door mijn gewicht lijkt de achterkant weg te zakken (en dus de punt weer wat omhoog te staan aan het einde van de rit), want ik moest hem halverwege weer plat zetten zaterdag. Hoe heet het onderdeel dat je zadel in positie houdt eigenlijk? Ik vermoed dat ik daar gewoon een sterkere versie van moet laten monteren.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had ook een keer last van mijn rechterknie, bleek het zadel ietsjes uit het lood te staan. Rechtgezet en gelijk geen last meer gehad.
Elke millimeter kan dus uitmaken. Ik hoop dat je de oplossing vind. Het is soms ook een kwestie van proberen. Neem bijvoorbeeld tijdens een rit wat tooltjes mee, kan je het tijdens de rit proberen en aanpassen.
Wat zijn dat voor een koersen Meestal zijn clubritjes toch gezamenlijk trainen enzo, maar jullie gaan op de openbare weg helemaal los zo te horenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef marcodej het volgende:
Filmpje Kopje van Bloemendaal vanochtend
Ik kom als 11e boven, in het rood (Wilier ) met zwarte helm (en slag in het wiel ).
Waarschijnlijk lag het meetpunt daar op de echte top, zo'n 300m verderop.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:07 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Knap zeg, je bent bijna sneller dan degene die het snelst de Redoute tijdens de SRC opfietste
Vroeger kon ik ook veel beter lopen, en het wat langer volhouden. De training ontbreekt nu alleen helaasquote:Op zondag 24 mei 2009 20:19 schreef Koert het volgende:
[..]
[..]
Fietsen en lopen gaat prima samen hoor: 40km 'tijdrit' en dan een leuke 10km lopen erachteraan.
[ afbeelding ]
Op dit soort stukken bergop is het inderdaad ieder voor zich...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:26 schreef superbient het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een koersen Meestal zijn clubritjes toch gezamenlijk trainen enzo, maar jullie gaan op de openbare weg helemaal los zo te horen
wel goed misschien ook maar een keer meefietsen, ben nog wel van plan last minute gf pantani en la marmotte te doen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:07 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Knap zeg, je bent bijna sneller dan degene die het snelst de Redoute tijdens de SRC opfietste
Volgens mij toch niet:quote:Op zondag 24 mei 2009 21:43 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lag het meetpunt daar op de echte top, zo'n 300m verderop.
Ik rijd niet met een powermeter, maar bij klims kun je je wattage vrij nauwkeurig berekenen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef el_salvador het volgende:
dat zijn leuke wattages blup, rijden er hier eigenlijk nog een beetje mensen met SRM ofzo?
toch wel interessant, is dat aan de hand van een powermeter, gps of iets anders ?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef dutch_cyclist het volgende:
Hier een grafiekje van een trainingsrondje van me in Berg & Dal
[ afbeelding ]
de software die achter dit programma zit berekent dit allemaal voor je.
Dit zegt natuurlijk niet zo heel veel, de klimmetjes zijn niet zo erg lang maar wel steil en deze kan je heel explosief oprijden, dus met een hoog wattage.
Wat cool! Wat voor hardware gebruik je hiervoor? Zou erg graag eens fietsen met dat spul.. helemaal hier in deze omgeving.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef dutch_cyclist het volgende:
Hier een grafiekje van een trainingsrondje van me in Berg & Dal
[ afbeelding ]
de software die achter dit programma zit berekent dit allemaal voor je.
Dit zegt natuurlijk niet zo heel veel, de klimmetjes zijn niet zo erg lang maar wel steil en deze kan je heel explosief oprijden, dus met een hoog wattage.
Ja via een Garmin 705, via GPSquote:Op maandag 25 mei 2009 09:34 schreef bloep123 het volgende:
[..]
toch wel interessant, is dat aan de hand van een powermeter, gps of iets anders ?
Ik heb die randjes op m'n benen het hele jaar door. In de winter zwakken ze natuurlijk wel wat afquote:Op maandag 25 mei 2009 13:35 schreef the_critic het volgende:
Gisteren en vandaag maar eens aan de andere kant van utrecht wezen fietsen. zondag loosdrecht, oudloosdrecht ed gezien... vandaag maarseveenseplas. Alleen maar de grote wegen gehad omdat ik er de weg nie ken, maar vooral bij loosdrecht gisteren, vol met bootjes en later op de kanaaltjes ook overal bootjes, sloepjes enz.. echt onwijs gaaf... heeelemaal super.
En nu natuurlijk, na 2 dagen heerlijk in de zon fietsen weer randjes op mijn armen, benen en enkels.. Lang leve de wielrenner. Ik vind randjes cool
jup.. maar zoals ik al zei.. ik ken daar de weg niet. Dus lekker zig-zag door het verkeer heen Goed op verkeer letten en af en toe links tussen de huizen doorkijken naar het mooie meer en alle bedrijvigheid p het water..! (ik wil ook een bootje heb ik maar bedacht ) Maar was dus wel druk, maar meer dan de moeite waardquote:Op maandag 25 mei 2009 13:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
je hebt toch niet die weg door Oud-Loosdrecht genomen? Er zit wel een mooi stuk bij langs het water, maar toen ik er vorige week fietste werd ik een paar keer bijna van de fiets gereden door SUV's met boten erachter en een blinde chaufeur....die weg neem ik dus never nooit meer.
Dus ga dan ook de heuvels beklimmen die in deze topicreeks vaak voorbij komen.quote:De Heuvelrugtocht is een bekende toerklassieker, die niet alleen landelijk, maar ook buiten Nederland bekend is. Regelmatig doen fietsers uit Belgie en Duitsland aan deze toertocht mee.
Er zal worden gefietst over zeer geaccidenteerd terrein, omdat vrijwel alle heuvels van de Utrechtse Heuvelrug en van de Veluwe in deze toertocht zijn opgenomen.
De afstanden 75,120,165 en 200 km. voeren de deelnemers via de Utrechtse Heuvelrug, de Gelderse Vallei naar de Veluwe. De Posbank dient beklommen te worden, alsmede de Zijpenberg, de Emma Pyramide, waarna op de terugweg de Holle weg, de Doorwerthseberg, en de Wageningseberg in de route zijn opgenomen.
Na prachtige vergezichten in het Rijndal gaan de deelnemers weer terug naar de Utrechtse Heuvelrug, alwaar ze de Grebbeberg, de Koerheuvel, de Plaggeberg, de Amerongse berg, de Hel van Leersum, de Hoogstraat en de Maarnse berg tegen komen.
Ik doe over een paar weken hetzelfde, alleen heet het dan de Heuveltocht over de Veluwe.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:03 schreef marcodej het volgende:
Ik ga zondag 29 juni waarschijnlijk de Rabobank Heuvelrugtocht rijden. De 75 of heel misschien de 120 kilometer.
[..]
Dus ga dan ook de heuvels beklimmen die in deze topicreeks vaak voorbij komen.
Welke heuvels van welke kant zijn dat?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef dutch_cyclist het volgende:
Hier een grafiekje van een trainingsrondje van me in Berg & Dal
[ afbeelding ]
de software die achter dit programma zit berekent dit allemaal voor je.
Dit zegt natuurlijk niet zo heel veel, de klimmetjes zijn niet zo erg lang maar wel steil en deze kan je heel explosief oprijden, dus met een hoog wattage.
van Randwijckweg omhoog, Nieuwe Holle weg naar beneden, van de Veurweg omhoog, Nieuwe Holle weg naar beneden, Oude Holleweg omhoog 2 x achter elkaar dit rondje. Daarna de Oude Kleefsebaan naar beneden, Holdeurn naar boven en dan de Oude Kleefsebaan weer omhoog en dan weer 2x het eerste rondje.quote:
tres cool ze zaten te sterven in je wielquote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef cyclechick het volgende:
Hoi!
Vanavond weer training gehad met de club
het was echt ZO gaaf en leuk! ben er nog een beetje hyper van
We gingen een andere route doen, eerst richting zeist zoals normaal. op een gegeven moment hadden we nog een of ander klinkerweggetje omhoog en omlaag, met superveel hobbels, ik wist niet wat me overkwam, aangezien mijn banden nog nooit zo hard zjin geweest (don't ask)! Ik was deze keer voor de verandering niet op kop begonnen, maar na een km of wat toch weer op kop uitgekomen en een flink stuk gedaan(langs de vecht), maar het ging wel lekker want het waaide niet zo hard. Daarna nog weer ergens een flink stuk kopwerk gedaan, we waren richting de loosdrechtse plassen gegaan, nog de avondvierdaagse tegengekomen, moesten we wachten op 40 overstekende kinderen
Vervolgens via amsterdam rijn kanaaal terug, rechtdoor op superglad asfalt, heerlijk! Deden we nog een soort demarrage oefening: iemand sprint 150 weg en gaat daar 33 rijden, uit de kopgroep (van 4) gaat er steeds iemand achteraan en de kopgroep wordt vanuit het peloton opgevuld.
Ik zat gelijk in de eerste kopgroep en heb 4 demarrages moeten doen tot maarssen. De eerste ging nog met 45km/u, de laatste begon ik met 42, zakte naar 37 en toen naar 33. Dat gat werd dus niet kleiner. Na een eeuwigheid werd ik ingehaald door iemand die 37 reed, daar achter aangesloten en vlak voordat we er waren hem heel gemeen weer ingehaald en weggesprint tot de kopgroep
Laatste stuk via amsterdamse straatweg teruggefietst en toen zat ik "in the flow" . Reed weer op kop en kon wel eeuwig doortrekken nog, de jongen die naast me reed kon me niet echt bijhouden en ik werd bij het julianapark aan mijn fiets vastgehouden met de mededeling dat ik 30 moest gaan rijden omdat t niet goed werd bijgehouden
Nu de adrenalinerush weer laten zakken, maar damn wat voelde dat lekker! Ben ook nog helemaal niet moe! (rondje was 85 km)
Hoe warmer het is, hoe meer zin ik krijg om te sporten/actief te zijn, dat wel, dus misschien kan ik daar idd wel goed tegen. Toch jammer, in NL waar het vaker 16 graden dan 26 graden isquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
tres cool ze zaten te sterven in je wiel
mss kan je wel goed tegen hoge temperaturen, heb ik wel iig Als ´t heel warm is ga ik vaak beter rijden tov de rest. Behalve in Wallonìe of Frankrijk, want daar zijn ze allemaal gewend aan warm weer
Mooi trainingsrondje! Zal hem binnenkort een keer fietsen. Snap alleen het deel van de Oude kleefse baan niet. Ga je dan gewoon langs Tivoli naar beneden en dan bij Duitsland omdraaien en dan weer op de zelfde weg naar boven. Weer langs Tivoli en dan doorrijden tot de Nieuwe Holle weg en daar weer naar beneden waarna je dat ene rondje weer doet?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:04 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
van Randwijckweg omhoog, Nieuwe Holle weg naar beneden, van de Veurweg omhoog, Nieuwe Holle weg naar beneden, Oude Holleweg omhoog 2 x achter elkaar dit rondje. Daarna de Oude Kleefsebaan naar beneden, Holdeurn naar boven en dan de Oude Kleefsebaan weer omhoog en dan weer 2x het eerste rondje.
Is zo'n 40 km met 900 hm
Nee, je volgt de gehele Kleefsebaan naar beneden tot in Duitsland. Daarna linksaf de Hauptstrasse op, uitrijden na beneden naar de Vogelsang, daar omhoog naar de Holdeurn en die eindigd op de Oude Kleefsebaan zodat je weer naar boven kan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef No-P het volgende:
[..]
Mooi trainingsrondje! Zal hem binnenkort een keer fietsen. Snap alleen het deel van de Oude kleefse baan niet. Ga je dan gewoon langs Tivoli naar beneden en dan bij Duitsland omdraaien en dan weer op de zelfde weg naar boven. Weer langs Tivoli en dan doorrijden tot de Nieuwe Holle weg en daar weer naar beneden waarna je dat ene rondje weer doet?
das jammer, kun je er opstaan zonder veel pijn of niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:29 schreef Oksel het volgende:
* Oksel is net keihard door z'n enkel gegaan.
Jep! ook de 150!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:58 schreef bloep123 het volgende:
Nog meer mensen die zaterdag 13 juni limburgsmooiste rijden ? wij rijden de rode 150 kilometer versie.
Ja, dat wel. Verwacht dat het wel gaat.. Het deed wel verdomde pijn, schreeuwde het uit en werd misselijk. Meteen water gekoeld, naar huis gelopen (rustig), en ice-pack erop gedaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
das jammer, kun je er opstaan zonder veel pijn of niet?
100 km blauwquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:58 schreef bloep123 het volgende:
Nog meer mensen die zaterdag 13 juni limburgsmooiste rijden ? wij rijden de rode 150 kilometer versie.
Ik! Via marktplaats kan je makkelijk een kaart krijgen! Tis elk jaar een groot feest!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:10 schreef Oksel het volgende:
Zijn er nog mensen die 1 juni de 11stedentocht meefietsen? 15.000 man fietst mee!
Lijkt mij erg leuk.. helaas zijn de inschrijvingen gesloten. Kan natuurlijk zwart meefietsen, maarja, vind ik ook weer zo wat..
hier. De tourtochten zijn de RTF-Tour, Jedermannrennen=cyclo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef Oksel het volgende:
Eens.
Ik zou graag eens zien wat voor tochten er hier in mijn omgeving (Koblenz) gereden worden. Alleen geen idee waar ik moet beginnen met zoeken..
Wat bedoel je met dat laatste? Alle hartslagmeters hebben een borstband, die meet je hartslag en zendt 't door naar de ontvangen (het horloge).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben aan het denken een hartslagmeter aan te schaffen, maar ik wil er eigenlijk zo min mogelijk aan uitgeven. Iemand tips? Mij lijkt een horloge niet zo fijn, je hebt toch ook zo'n dingen die je om je middel bindt?
Kan Karvonen je wel bij helpen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef Oksel het volgende:
Ik zou in mijn vetverbrandingszone moeten rijden, alleen weet niet precies waar die ligt.. En dan moet ik ook met hartslagmeter gaan rijden. Bovendien verbrand je procentueel wel meer vet als je in die zone rijdt, maar totaal niet.
Bij mij gaat het ook niet om specifiek vet verbranden, maar om mn vetverbranding te verbeteren - zodat je met minder suikerverbranding even hard kan gaan. En dan kan je dus langer doorgaan. Wat wel plezierig is als je daarna nog moet hardlopen.quote:Als je 2 uur rijdt in de vetverbrandingszone, gebruik je bijvoorbeeld 60% vet voor energie. Dat is bijv. 600KJ. Als je 2 uur MAX rijdt, gebruik je maar 40% uit je vetopslag.. maar dat is dan bijv. 800KJ. Dus procentueel verbrand je wel meer vet, maar totaal verbrand je minder.
Bedankt!!! Ga straks eens kijken. Nu eerst eens kijken of die Duitsers een beetje kunnen fietsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
hier. De tourtochten zijn de RTF-Tour, Jedermannrennen=cyclo.
quote:RTF Koblenz steht für „Radtouristik-Freunde Koblenz“
Wir haben Spaß am Rennradfahren, ohne Rennen fahren zu wollen.
Die Möglichkeit hierzu besteht in der Teilnahme an Radtourenfahrten und Radmarathons. Hierzu zählen auch Radtouristikfahrten.
RTFquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef Oksel het volgende:
Weet iemand trouwens wat TOERTOCHT in het Duits is?
Ik rij 'm niet, te kort op m'n 600. Wel heb ik de Omloop Math Salden in de planning, grofweg hetzelfde parcours. Daar wil ik de langste afstand rijden (210 dacht ik).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:58 schreef bloep123 het volgende:
Nog meer mensen die zaterdag 13 juni limburgsmooiste rijden ? wij rijden de rode 150 kilometer versie.
Wel als je de eerste 500km op 1 dag wilt afleggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ivo, wat betreft een leren zadel...
betekent 'inrijden' dat je de eerste 500 km chronische zadelpijn hebt ???
Wat ik met dat laatste bedoelde begrijp ik zelf ook niet helemaal . Ik wil in ieder geval geen horloge, maar liever een combinatie met een teller. Is dat te doen voor <100 euro?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste? Alle hartslagmeters hebben een borstband, die meet je hartslag en zendt 't door naar de ontvangen (het horloge).
Bij Polar heb je al redelijk goedkope hartslagmeters. Ciclosport maakt hartslagmeters gecombineerd met fietsfuncties (die heeft Polar ook, maar zijn dan vaak wat duurder).
Ik geloof dat ze bij de Lidl ook wel eens een aanbieding gehad hebben van tellertje met hartslagmeter.
Bij mij was dat een kwestie van trial and error. Je zou kunnen proberen je zitbotjes te meten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En hoe zit het nou met smalle en brede zadels, hoe 'meet' je welke breedte bij jouw zitbotten passen? Of is dat meer trial and error?
Ja, bij de betere fietsenshop mag je bij aanschaf een zadel gewoon terugbrengen als jullie geen vriendjes kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En hoe zit het nou met smalle en brede zadels, hoe 'meet' je welke breedte bij jouw zitbotten passen? Of is dat meer trial and error?
Wekelijks duurtrainingen doen van 4-5 uur, dan gaat 't hard. Enne, geen bier drinken dan héquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Oksel het volgende:
Ik fiets veel, tennis veel, zie vet verdwijnen, mijn benen groeien en dus op het zelfde gewicht blijven. En dat is kut, aangezien ik af wil vallen. Ik ben zelfs flink geminderd met drinken. Ik woog vorig jaar 84kg, nu 89kg.. En ben "maar" 1.81 meter. Dikke benen, dikke reedt, en wat vet op buik/rug. Dat laatste moet weg.
Als je 100 in je eentje kan, kan je 250 in zo'n grote groep makkelijk aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef Oksel het volgende:
Aan de andere kant; met 15.000 man fiets je NOOIT vooraan.. En als je rustig 25km/h fietst.. 0 hm's.. Moet makkie zijn. Vraag ultra_ivo maar, die doet 240km voor z'n ontbijt!
Super! Ben stiekem wel 'n beetje jaloers op jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef knep het volgende:
Zo groeten uit Italia .
Gisteren helemaal doodgegaan op de Monte Petrano maar de doorkomst was helemaal geweldig .
Moet alleen erg wennen aan de warmte hier, gisteren was het in het dal 35 graden .
Morgen richting de Abruzzen om daar de Blockhaus op te rijden .
Dat kan ook wel bij de mindere fietszaak, moet je gewoon even met je wimpers knipperen, deed het prima voor mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, bij de betere fietsenshop mag je bij aanschaf een zadel gewoon terugbrengen als jullie geen vriendjes kunnen worden.
Ik houd van een smal en keihard zadeltje, zoals San Marco Aspide of Selle Italië Flite SLR
Met je wimpers knipperen ja? Hmm, toch maar keertje proberen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat kan ook wel bij de mindere fietszaak, moet je gewoon even met je wimpers knipperen, deed het prima voor mij
Ik had juist spijt dat ik níét gegaan ben. Bij ons kwam het zonnetje zelfs nog door...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef No-P het volgende:
Gisterenavond vol goede moed met korte broek en korte mauwen op de fiets gestapt, want na even vlug op buienrader te hebben gekeken, dacht ik dat het droog bleef.
Na een kwartiertje op de fiets te hebben gezeten ging het toch regenen brr
Dankje, eens uitpluizen Mijn Duits is niet zo goed, helaas. Mijn Engels is vloeiend.. alleen daar kom je hier niet heel ver mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
RTF
De meest uitgebreide kalenderverzameling vindt je op www.hernolds-radseiten.de
En dan de 100.quote:Onder de vele kuitenbijters bevinden zich natuurlijk de Posbank, de Zijpenberg en de Emmapyramide. Op de 140 km zijn er maar liefst 40 klimmetjes gevonden met een totaal hoogteverschil van 1500 m. Ook op de 100 km krijgt u 30 heuvels voor de kiezen met een hoogteverschil van 1000 m. Zelfs de 70 km omvat nog zo'n 20 klimmetjes!
Ja, die ga ik ook doen maandag Ik val wel in de categorie lichte mannetjes met klimmerskuiten. Althans, vorig jaar. Nu moet er vijf kilo af na operatiequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:10 schreef Oksel het volgende:
Ik ga toch maar niet a.s. maandag de Elfstedentocht fietsen. Te ver weg, te veel georganiseer, kost erg veel tijd (10 uur!) en niemand die mee kan gaan. Denk er nu over om deze te fietsen:
[ afbeelding ]
[..]
En dan de 100.
Ligt ook beetje aan je verzet. Ik heb er pas achter een 27 opgegooid, ipv m'n 23. Dat scheelt toch wel een hoop moet ik zeggen.. als je rustig fietst, haal je die 100 ook wel. Ga je beuken op de eerste heuvels, haal je de laatste niet meer..quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
hum...ik was half van plan 1 juni in Weesp te rijden, maar deze klinkt ook leuk...al voel ik me meer geroepen ot de 70 op dit punt
Val meer in de categorie zware jonge met brede rug en brede benen, zoiets als dit...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:46 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
de categorie lichte mannetjes met klimmerskuiten.
Zal eens tellen wat ik eigenlijk heb qua versnelingen...eigenlijk geen idee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:03 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ligt ook beetje aan je verzet. Ik heb er pas achter een 27 opgegooid, ipv m'n 23. Dat scheelt toch wel een hoop moet ik zeggen.. als je rustig fietst, haal je die 100 ook wel. Ga je beuken op de eerste heuvels, haal je de laatste niet meer..
Ja, ik fiets altijd met mijn vader. Vrij gemoedelijk altijd, beetje rond de 28 km/u en bergop is het ieder voor zich. Ik rijd waarschijnlijk in een zwart/italiaanse gekleurde Rogelli shirt met een zwart/wit/rood-roze Dura Ace broek. Fiets is een spierwitte Stevens. Als je me ziet, tik me maar ff aanquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:01 schreef Oksel het volgende:
Littlecreep; heb je al een fietspartner? Ik ga daar in principe alleen heen.. misschien aardig om samen op te fietsen, tot het punt dat ik je niet meer bijhoudt. Ik val in de categorie zware mannetjes met beetje klimmerskuiten. Heb pas 90km gefietst, met 1200hm. Dat ging opzich niet heel slecht.. maar echt snel was ik niet..
http://www.adverstegenfietsen.nl/merken/concorde.htmquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:33 schreef Oksel het volgende:
@Captian:
Ik heb deze fiets:
http://www.rockmachine.us/rockmachine/?page_id=610
Cheapo, was 350 euro ofzo. Student hé! Maar gaat prima. Er staat op de website: 11-23. Ik heb er nu een 11-27 opzitten. Koste me 50 euro, Ultegra cassette. Maar erg blij mee.
Ah, okay.. Ik fiets op een zwarte fiets, CSC team kleding. Ik roep wel heel hard: Kleine engerd!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:44 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ja, ik fiets altijd met mijn vader. Vrij gemoedelijk altijd, beetje rond de 28 km/u en bergop is het ieder voor zich. Ik rijd waarschijnlijk in een zwart/italiaanse gekleurde Rogelli shirt met een zwart/wit/rood-roze Dura Ace broek. Fiets is een spierwitte Stevens. Als je me ziet, tik me maar ff aan
Daarbij zijn de klimmetjes echt heel anders dan de klimmen waar jij tegen op klimt, afgaande op jouw verslagen. De stuwwallen zijn toch vooral kort en vrij steil. Gewoon goed verzetje zetten en op kracht naar boven. Het enige probleem is dat je constant bezig bent met klimmen. Geen meter is vlak
Ik heb nog nooit met Campagnolo spul gefietst. Het klinkt altijd wel mooi.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:10 schreef No-P het volgende:
[..]
http://www.adverstegenfietsen.nl/merken/concorde.htm
Ik rij op de Mistral 340. Heb er alleen de helft van het geld voor betaald, paasaanbieding van overjarig model
Gewoon een van de varianten van de Amstel Gold Race. Veel draaien en keren, achter iedere bocht kan een muur loeren. Je moet constant bij de les blijven. Wel leuk trouwens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:14 schreef koeii het volgende:
Hebben trouwens mensen ervaring met de Omloop Math Salden? Heb dat weekend nog vrij en het leek me wel leuk om daar aan mee te doen. Ik heb hier in Groningen niet een hoogtemeter, dus ben wel te porren voor een klein beetje klimwerk.
Doe het in de afkorting. LC op zijn Engels (Elsie) Dat is mijn gewone bijnaam, klinkt ook wat beter en je wordt wat minder gek aangekeken als je de verkeerde te pakken hebtquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ah, okay.. Ik fiets op een zwarte fiets, CSC team kleding. Ik roep wel heel hard: Kleine engerd!!
Ik begrijp je 2e allinea niet; kort en stijl zeg je.. maar daarna zeg je constant klimmen. Bedoel je dat ik lange klimmen maak, tov de korte/stijle klimmetjes die dag? Dat klopt. Ik heb meer explosieve klimkracht dan het langzame klimmen, dus dat komt goed uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |