abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 mei 2009 @ 18:52:10 #201
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69390819
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:04 schreef Omnifacer het volgende:
BELANGRIJK:

Wil iedereen die zichzelf een Barcasupporter vindt en regelmatig in dit topic post mij effe een PM sturen
hoezo
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69393366
Het zwarte shirt is dus een keepersshirt. En ik maar denken dat het de 2e uitshirt was.

Balen zeg.
pi_69401144




  maandag 25 mei 2009 @ 22:50:39 #204
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69401217
Manchester is going down !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 25 mei 2009 @ 22:51:14 #205
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69401233
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69401617
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Goed om Henry & Iniesta weer op het veld te zien

Hoop dat Pep overmorgen voor deze 11 kiest:

---- Henry ----- Eto'o ----- Messi -----

-------- --Iniesta -------- Xavi ----------

--------------- Yaya Toure -------------

-Sylvinho - Pique - Busquets - Puyol -

Denk dat ik er niet ver naast zal zitten. Heb zin in woensdag
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 25 mei 2009 @ 23:06:53 #207
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69401913
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:01 schreef venomsnake het volgende:
Uit en thuisshirt zijn vanmorgen besteld.
Zo dan .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69402079
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Goed om Henry & Iniesta weer op het veld te zien

Hoop dat Pep overmorgen voor deze 11 kiest:

---- Henry ----- Eto'o ----- Messi -----

-------- --Iniesta -------- Xavi ----------

--------------- Yaya Toure -------------

-Sylvinho - Pique - Busquets - Puyol -

Denk dat ik er niet ver naast zal zitten. Heb zin in woensdag
Enige wat anders zou kunnen zijn is de centrum positie achterin MITS Henry en Iniesta fit genoeg zijn om te starten. Ik vrees zelf een beetje dat 1 vd 2 (lees: Henry) vanaf de bank zal starten. Achterin kan worden gekozen voor Caceres, maar dat zou vreemd zijn gezien de eerdere beslissingen van Pep. Busquets als verdediger is ook niet alles alleen, terwijl Yaya onmisbaar is als stofzuiger.

Keita zal wel een basisplek hebben ipv Henry
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69402674
Busquets centraal?

Dat is zelfmoord met spelers van het kaliber Tevez tegenover je. Beter doet Pep niet eigenwijs en zet hij Caceres gewoon in de basis. Kan Yaya mooi op zijn favoriete positie spelen.
pi_69404181
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Enige wat anders zou kunnen zijn is de centrum positie achterin MITS Henry en Iniesta fit genoeg zijn om te starten. Ik vrees zelf een beetje dat 1 vd 2 (lees: Henry) vanaf de bank zal starten. Achterin kan worden gekozen voor Caceres, maar dat zou vreemd zijn gezien de eerdere beslissingen van Pep. Busquets als verdediger is ook niet alles alleen, terwijl Yaya onmisbaar is als stofzuiger.

Keita zal wel een basisplek hebben ipv Henry
Ik vrees ook dat Keita ipv. Henry zal starten in de basis, en dat Yaya een linie naar achteren zal schuiven. Dat zal betekenen dat Iniesta linksbuiten zal staan en dat is niet bepaald de plek waar hij goed tot zijn recht komt. Hij hoort gewoon samen naast Xavi te staan en te strooien met briljante doorsteek ballen.

Yaya is een fantastische stofzuiger maar een slechte mandekker. Zal een slechte keuze van Pep zijn als hij Yaya opoffert om in de verdediging te zetten. De voorste linie van Man Utd. met Rooney, Ronaldo en Tevez kan zich namelijk meten met de voorste linie van Barcelona.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Busquets centraal?

Dat is zelfmoord met spelers van het kaliber Tevez tegenover je. Beter doet Pep niet eigenwijs en zet hij Caceres gewoon in de basis. Kan Yaya mooi op zijn favoriete positie spelen.
Ik heb met dit seizoen ook verbaasd waarom Pep Caceres negeert door bij absentie van Marquez, Pique of Puyol een verdedigende middenvelder op de plek van laatste man te zetten. Daarom vrees ik dat hij ook dit keer Caceres zal negeren en daar Yaya of Busquets zal zetten.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69404413
Waar is Milito?
pi_69404526
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:17 schreef Rejected het volgende:
Waar is Milito?
Vorig jaar april een zware knieblessure opgelopen. Is op de weg terug. Voor het volgend seizoen wel te verstaan.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:34:40 #213
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69404826
Caceres heeft ook in de laatste 2 wedstrijden niet weten te imponeren, dus hij zit zeker weten op de bank.

Pep heeft Touré in het centrum gebruikt tegen Chelsea én Athletic Bilbao, misschien wel de twee belangrijkste wedstrijden van het seizoen tot nu toe. Dus daarom weet ik nu wel zeker dat Pep Touré naast Piqué neer zal zetten. Puyol zal rechtsback spelen.

De enige vraag is wie er linksback zal staan, Sylvinho of Keita?

Als één van Henry of Iniesta niet fit genoeg is om te starten, dan zal Keita op het middenveld spelen, en Sylvinho linksback. Als zowel Henry als Iniesta spelen, blijft het een mysterie.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:35:02 #214
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_69404831
quote:
Ik vrees ook dat Keita ipv. Henry zal starten in de basis, en dat Yaya een linie naar achteren zal schuiven. Dat zal betekenen dat Iniesta linksbuiten zal staan en dat is niet bepaald de plek waar hij goed tot zijn recht komt. Hij hoort gewoon samen naast Xavi te staan en te strooien met briljante doorsteek ballen.

Yaya is een fantastische stofzuiger maar een slechte mandekker. Zal een slechte keuze van Pep zijn als hij Yaya opoffert om in de verdediging te zetten. De voorste linie van Man Utd. met Rooney, Ronaldo en Tevez kan zich namelijk meten met de voorste linie van Barcelona.
[..]

Ik heb met dit seizoen ook verbaasd waarom Pep Caceres negeert door bij absentie van Marquez, Pique of Puyol een verdedigende middenvelder op de plek van laatste man te zetten. Daarom vrees ik dat hij ook dit keer Caceres zal negeren en daar Yaya of Busquets zal zetten.
Volledig mee eens. Het briljante middenveld moet hij niet uit elkaar halen, de briljante voorhoede evenmin. Ja de achterhoede is minder, ook met Caceres erbij. Dan moeten ze maar zorgen dat Man U niet in de buurt komt

Ik hoop trouwens wel op Keita als linksback. Die chichi vond ik al kut toen hij nog bij Arsenal zat.

Ik zou pleiten voor:
Jorquera; Keita, Pique, Caceres, Puyol; Xavi, Iniesta, Toure; Henry, Eto'o, Messi
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:35:45 #215
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69404850
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vorig jaar april een zware knieblessure opgelopen. Is op de weg terug. Voor het volgend seizoen wel te verstaan.
Ik ben benieuwd of hij ooit nog zal voetballen. Hij is inmiddels al meer dan een jaar uit de running, dat is wel erg lang. En hij traint volgens mij nog steeds niet mee met de groep..
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_69405058
Heeft Keita vaker als linksback gespeeld?

Ik weet het niet. Als je het mij vraagt heeft hij een draaicirkel van een vrachtwagen. Met Ronaldo tegenover is dat dodelijk.

Zelf ben ik ook niet weg van Silvinho maar hij komt nog regelmatig op. Heeft ook een prima voorzet in de benen.
pi_69405181
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of hij ooit nog zal voetballen. Hij is inmiddels al meer dan een jaar uit de running, dat is wel erg lang. En hij traint volgens mij nog steeds niet mee met de groep..
quote:
ONE YEAR SIDELINED

After being sidelined for one year due to an injury in his right knee, Barcelona Argentine defender Gabriel Milito has not fully recovered yet.
Gabriel Milito has a bitter memory of April 29 2008, which was the last time he put his feet on a soccer field. Barcelona´s Argentine defender had a problem in his right knee that brought him many headaches and prevented him from playing.

Independiente ex-player picked up an injury in the second leg match against Manchester United at the European Champions League and some days later, on May 13, he underwent an operation on both knees.

The player had already had a surgery on his right knee in 2001. “But after that, he was able to play at Zaragoza, at the Argentine National Football Team and at Barcelona,” doctor Ramon Cugat explained about Milito.

“The match against Manchester was a turning point in his career,” said Barcelona’s doctor Ricard Pruna considering the player’s situation. The doctor rejected the connection between Milito´s injury and his first surgery.

Since then, Milito has been working to recover. He has received treatments in Argentina and Barcelona with the doctors and physical therapists of both teams.

He was expected to return to soccer at the beginning of 2009. However, a year after his last match for Barcelona, it is still unknown when he will be able to play again and it is believed that he will not rejoin the team until next season.
Wordt een triest verhaal voor Milito op zo'n manier. Is maar afwachten of hij weer op zijn oude niveau komt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69405296
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft Keita vaker als linksback gespeeld?

Ik weet het niet. Als je het mij vraagt heeft hij een draaicirkel van een vrachtwagen. Met Ronaldo tegenover is dat dodelijk.

Zelf ben ik ook niet weg van Silvinho maar hij komt nog regelmatig op. Heeft ook een prima voorzet in de benen.
Volgens mij heeft Keita nog niet als linksback gespeeld. Denk eerlijk gezegd ook niet dat Pep hem daar zal zetten. In mijn ogen is Keita geen toegevoegde waarde aan het elftal. Heeft geen passeerbeweging, kan niet meekomen met de bal circulatie van Xavi & Iniesta en verliest (te) vaak de bal.

Ook al is Sylvinho een oude rot, en zal het op snelheid afleggen tegen Ronaldo of Tevez, ik zie hem nog liever linksback staan dan Keita.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69405393
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 01:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Keita nog niet als linksback gespeeld. Denk eerlijk gezegd ook niet dat Pep hem daar zal zetten. In mijn ogen is Keita geen toegevoegde waarde aan het elftal. Heeft geen passeerbeweging, kan niet meekomen met de bal circulatie van Xavi & Iniesta en verliest (te) vaak de bal.

Ook al is Sylvinho een oude rot, en zal het op snelheid afleggen tegen Ronaldo of Tevez, ik zie hem nog liever linksback staan dan Keita.
Precies.

Ik hou er niet van om spelers op een positie te zien spelen waar ze simpelweg gewoon niet de specifieke kwaliteiten voor hebben.
pi_69405448
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Precies.

Ik hou er niet van om spelers op een positie te zien spelen waar ze simpelweg gewoon niet de specifieke kwaliteiten voor hebben.
Wat wel de kwaliteiten van Keita zijn, is mij nog steeds niet duidelijk. Maar als er 1 positie is waar Barcelona voor het volgend seizoen in mag investeren, is het de linksback positie wel.

Hoop nog altijd dat Maxwell naar Barcelona komt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 01:31:58 #221
234795 sezten
El genius
pi_69405606
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 01:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat wel de kwaliteiten van Keita zijn, is mij nog steeds niet duidelijk.
Type Yaya met aanvallend meer. Fysiek sterk, een ziedend hard en technisch weergaloos schot in de benen, verder een beetje een stofzuig figuur. Althans, destijds bij Sevilla.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_69405649
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 01:31 schreef sezten het volgende:

[..]

Type Yaya met aanvallend meer. Fysiek sterk, een ziedend hard en technisch weergaloos schot in de benen, verder een beetje een stofzuig figuur. Althans, destijds bij Sevilla.
Misschien een geschikte speler voor de speelstijl van Sevilla, maar in mijn ogen niet voor Barcelona.

Niet om Sevilla af te kraken, maar meer omdat Barcelona moet hebben van snelle bal circulatie. En daar is Keita niet de geschikte speler voor.

Ook zie ik Zlatan graag naar Barcelona komen, maar vrees dat hij totaal niet past in de tactiek van Barcelona. Daar acht ik Ribery eerder geschikt voor.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 01:45:49 #223
234795 sezten
El genius
pi_69405703
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 01:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Misschien een geschikte speler voor de speelstijl van Sevilla, maar in mijn ogen niet voor Barcelona.

Niet om Sevilla af te kraken, maar meer omdat Barcelona moet hebben van snelle bal circulatie. En daar is Keita niet de geschikte speler voor.
Daar ben ik het ook helemaal met je eens.
Al hoewel er in de tijd dat Keita bij Sevilla speelde ook snel aanvallend werd gespeeld met veel pressing is het bij Barça allemaal 10x technischer en daar ga je de mist in met Keita. Jammer en 10 miljoen verspilt door Barça.
Niet dat ze daar van wakker liggen
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:34:34 #224
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69412328
Ik zag dit ding in de Barca shop:



Ik denk dat ik die ga bestellen. Vind het wel een geinig ding, bovendien steun je een goed doel als je het aanschaft.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69413258
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik zag dit ding in de Barca shop:

[ afbeelding ]

Ik denk dat ik die ga bestellen. Vind het wel een geinig ding, bovendien steun je een goed doel als je het aanschaft.
Heb je geld teveel?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')