abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 31 december 1999 @ 10:08:00 #1
627 Willy
Koekenbakker
pi_239211
Ik moest werkelijk walgen van Sabje!
Wanneer de matras van Tilburg in beeld was zat ze lief te lachen,..
Maar twee keer nam ze iets te snel haar normale gelaatsuitdrukking aan en veranderde in een heks!
Misschien is dit iemand anders ook opgevallen??

Verder vond ik het erg jammer voor bart dat ze zich aan heet woor heeft gehouden dat ze na BB waarschijnlijk heel anders over haar relatie met Bart denkt!
Geen vleugje meer te bekennen van het opgevoerde schouwspel waarmee ze heel Nederland en Bart in vervoering bracht!

Ook moest ik walgen van de familie van Ruud bij deze groep was de hoogmoed al aardig toegeslagen!
quote "jij bent de grote winnaar, je hebt zoveel aanbiedingen gekregen! jij hebt gewonnen!! Paul de Leeuw doet je na je hebt het helemaal gemaakt! "
Vreselijke mensen! Ik vond wel Bibi het goed doen! zij bleef helemaal zichzelf!!!
Ook wel leuk dat hij niet moest lachen om Paul de Leeuw! waarschijnlijk had hij niet eens in de gaten dat hij hem nadeed!

De familie van willem treft geen blaam! Zij konden gewoon niet verstaan wat Daphne zei!
Maar toch nog 8,8 % proficiat WILLEM!
Wat een superloser!
quote "Mag ik mijn bal terug?"

Wel leuk dat de ouders van Bart er ook waren! en natuurlijk Jumparound! Hij had z'n haar leuk! wel jammer van z'n poonie! Die paar weken KOK!forum hebben hem goed gedaan!

The only thing we have to fear is FEAR itself
  vrijdag 31 december 1999 @ 10:26:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_239212
quote:
op 12-31-1999 om 10:08 AM schreef Willy het volgende: (...)Wanneer de matras van Tilburg in beeld was zat ze lief te lachen,..
Maar twee keer nam ze iets te snel haar normale gelaatsuitdrukking aan en veranderde in een heks!
Misschien is dit iemand anders ook opgevallen??
Heu, nee. Steeds als ik naar haar keek was ze in beeld. Ik droomde vannacht wel dat ze Bart een zoen gaf en dat hij toen veranderde in een kikker, maar dat heeft hier weinig mee te maken geloof ik.

Ik ben in ieder geval blij dat je van de uitzending genoten hebt en - om ook maar ergens over te moeten walgen - ik walg van het idee dat de Fok goudvisjes vannacht gestorven kunnen zijn uit zuurstof gebrek.

Kom BB, gooi eens een foto van de gezonde en levende goudvisjes op jullie site, om te bewijzen dat het ze goed gaat.

Haalt gelijk bij rechter.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')