abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:24:10 #1
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68972241


Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68]



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

  woensdag 13 mei 2009 @ 11:24:53 #2
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68972272
TT heeft natuurlijk betrekking op de mogelijke korting van TaobaoNow voor Nederlanders
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:25:46 #3
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68972300
TT

Ik wil mijn 'couple days of fun!'
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:26:01 #4
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68972316
Wachtende op mijn pakketje.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:26:03 #5
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68972318
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
TT heeft natuurlijk betrekking op de mogelijke korting van TaobaoNow voor Nederlanders
vertel....
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:26 schreef Kopbal het volgende:
Wachtende op mijn pakketje.
ik wacht ook al 3 weken..
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:27:28 #6
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_68972373
Wie wil er naar China verhuizen en dan zooi van taobao voor een hele goie prijs verzenden?
pi_68972374
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:26 schreef Kopbal het volgende:
Wachtende op mijn pakketje.
TVP
&lt;&gt;
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:27:59 #8
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68972394
Hopen dat Dion vandaag z'n pakketje krijgt en niet bij de douane ligt
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:29:04 #9
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68972429
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:26 schreef makkie88 het volgende:

[..]

vertel....
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:14 schreef Sneijder5 het volgende:
Ik weet niet of jullie je nog kunnen herinneren dat ik 4 voetbalshirts had besteld via TaoBaoNow. 3 shirts waren al aangekomen op zijn kantoor, ééntje was verkeerd afgeleverd.
Inmiddels is ook dat shirtje aangekomen bij hem. Ik vroeg hem hoe hij het ging versturen en hoeveel dat zou kosten.
Stuurt hij dit terug:
I was talking to the freighter on the phone because of your order. Because you have mentioned about us in FOK, we are getting a lot of enquiries from Netherlands. I'm sure you are aware that EMS doesn't go Netherlands. So even though we give 40% off EMS, our friends from Netherlands cannot enjoy it. I was not happy about that. I want to do something for our friends from Netherlands. So I called my freighter, told her to do something to make our customers from Holland happy. She said she will go back to office tomorrow and make some arrangements. I hope she will have good news for me. I will keep you updated.

pi_68972450
ik heb deze besteld


http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20641

En daar ga ik of tomtom voor PNA op draaien of IGo 8
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_68972454
tvp
pi_68972600
Ik las dat een aantal hier gewoon pepperspray ontvangen hadden. Ik dacht dat dat illegaal was om te bezitten in Nederland?
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:35:04 #13
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68972659
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Hpzone het volgende:
Ik las dat een aantal hier gewoon pepperspray ontvangen hadden. Ik dacht dat dat illegaal was om te bezitten in Nederland?
Dat is zo.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:36:31 #14
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68972725
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Hpzone het volgende:
Ik las dat een aantal hier gewoon pepperspray ontvangen hadden. Ik dacht dat dat illegaal was om te bezitten in Nederland?
Door rood rijden is ook illegaal....
pi_68972742
Still no solution... erg weird...

Proxify was trouwens niet beschikbaar, behalve als je betaald dan.


  woensdag 13 mei 2009 @ 11:38:52 #16
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68972826
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:29 schreef Joene het volgende:
ik heb deze besteld


http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20641

En daar ga ik of tomtom voor PNA op draaien of IGo 8
aah, kan dat zomaar op dat dingetje dan? laat weten als het gelukt is!
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:

iets over korting voor nederlanders
zo zo, ik ben benieuwd!!
pi_68972835
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20641 ik ga deze even testen met igo8 of met tomtom navcore 7
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:39:29 #18
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68972848
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef henkjan90 het volgende:
Still no solution... erg weird...

Proxify was trouwens niet beschikbaar, behalve als je betaald dan.


[ afbeelding ]
bied: http://www.pr0xy.com/ een oplossing?
pi_68972862
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Hpzone het volgende:
Ik las dat een aantal hier gewoon pepperspray ontvangen hadden. Ik dacht dat dat illegaal was om te bezitten in Nederland?
Dan werken jouw hersens prima!
Einde bericht
pi_68972877
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Door rood rijden is ook illegaal....
Klopt, doe ik daarom ook niet. Maar de kans is dus niet zo groot dat ze je pakken? Want dan denk ik dat ik gewoon de gok waag.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:42:01 #21
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68972955
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef Hpzone het volgende:

[..]

Klopt, doe ik daarom ook niet. Maar de kans is dus niet zo groot dat ze je pakken? Want dan denk ik dat ik gewoon de gok waag.
Hij's inderdaad niet groot.
En er valt ook weinig van het flesje af te leiden als je geen chinees kent.
pi_68973241
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef makkie88 het volgende:

[..]

aah, kan dat zomaar op dat dingetje dan? laat weten als het gelukt is!
[..]

zo zo, ik ben benieuwd!!
Volgens diverse navigatie fora werkt dat prima
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_68973298
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef mstr het volgende:

[..]

Hij's inderdaad niet groot.
En er valt ook weinig van het flesje af te leiden als je geen chinees kent.
Dat is waar, tenzij ze het allemaal uitproberen.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:52:40 #24
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_68973348
al nieuws van taobaonow?
pi_68973371
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:39 schreef makkie88 het volgende:

[..]

bied: http://www.pr0xy.com/ een oplossing?
Ah, inmiddels één die het doet!

Nu krijg ik dus wel TaoBao te zien, dat betekent dus dat ik toch achter een proxy server zit... ?
pi_68973468
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:33 schreef Hpzone het volgende:
Ik dacht
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:05:08 #27
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_68973796
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:56 schreef Asgard het volgende:

[..]

DAT DIT KAN IN NEDERLAND
wat een slechte TVP zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:16:07 #28
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68974145
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:51 schreef Hpzone het volgende:

[..]

Dat is waar, tenzij ze het allemaal uitproberen.
Dat verwacht ik niet.
pi_68974146
Ik moet zeggen dat ik niet begrijp dat men lacoste shirts koopt.

Ze zijn nep maar ze zien er ook nep uit. .

Een tijd geleden toen ik nog wat jonger was kocht ik weleens wat in turkije aan kleding, Maar het is zo overduidelijk dat het nep eruit ziet, dat ik er niet langer in ging lopen.
het waren merken zoals hugo boss, versace en ook lacoste.
bovendien ging zag je al duidelijk kwaliteit verschil na een paar keer wassen.

Denken jullie niet dat deze shirts vrijwel hetzelfde zullen zijn?

en ter verduidelijking?

DX means Dealextreme right?

Ik ga wel een laptophoes halen van DX. huge prijs verschil en een hoes is een hoes.

tussen dealperfect en dealextreme. welk is goedkoper? betrouwbaarder? etc?
pi_68974596
In het vorige topic zei iemand dat er haast geen verschil was met ze originele en imitatie polo. Nou heb ik toevallig zelf ook een aantal originele lacoste polo's dus misschien haal ik er ook 1 om dan even te kijken hoe de kwaliteit is.
pi_68974675
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:16 schreef Lenrel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet begrijp dat men lacoste shirts koopt.

Ze zijn nep maar ze zien er ook nep uit. .

Een tijd geleden toen ik nog wat jonger was kocht ik weleens wat in turkije aan kleding, Maar het is zo overduidelijk dat het nep eruit ziet, dat ik er niet langer in ging lopen.
het waren merken zoals hugo boss, versace en ook lacoste.
bovendien ging zag je al duidelijk kwaliteit verschil na een paar keer wassen.

Denken jullie niet dat deze shirts vrijwel hetzelfde zullen zijn?

en ter verduidelijking?

DX means Dealextreme right?

Ik ga wel een laptophoes halen van DX. huge prijs verschil en een hoes is een hoes.

tussen dealperfect en dealextreme. welk is goedkoper? betrouwbaarder? etc?
Allebei even betrouwbaar. Dealperfect is vaak iets sneller- en goedkoper. Kleding heb ik (gelukkig) geen ervaring mee, die wil ik toch altijd eerst passen en ben niet zo merkengeil
Einde bericht
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:08:40 #32
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_68976004
The item (RA970847248HK) left Hong Kong for its destination on 12-May-2009
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_68976128
Me weer niet kunnen inhouden en een zooi onzin op DX besteld. Nog geen ervaring met DP (oooohhh... nee zo ook niet) maar dat komt vast nog wel. Deze maand.

12017 Kingston MicroSD Card with World's Smallest USB 2.0 Reader (SDC/2GB) $6.68 -
12590 Stainless Steel 11-in-1 Multi-Functional Tool Card (2-Pack) x 1 Pending $2.98 -
16108 6#*6 Hex Head Cap Steel PC Case Screws Kit (20-Pack) x 1 Pending $2.80 -
18350 FiiO E5 3.5mm Earphone Volume Booster Power Amplifier (Black) *Pre-order*


En onlangs binnengekregen en erg tevreden over:
19997 Fiio PS1110 Walkbox Portable Stereo Speaker - 3.5mm Jack (USB/AC/2*AAA Powered) x 1 Shipped $14.90 -

Iemand al eens problemen gehad met de Douane via Taobao? Ik verbaasde me over hoe enorm veel spul ze daar verkopen. Het aanbod is echt eindeloos uitgebreid. Iemand al eens een U-Boat besteld? Degelijk?
pi_68976242
Ehm... dit is deeltje 69 en niet 68, dat was de vorige al
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:22:05 #35
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_68976519
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef djpdjpnl het volgende:
Ehm... dit is deeltje 69 en niet 68, dat was de vorige al
TS kan blijkbaar niet tellen..
Heb al een report ingediend.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:24:36 #36
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68976633
Ongenuanceerde tvp.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:27:24 #37
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68976757
Vergeten te veranderen....
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:51:01 #38
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68977444
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:27 schreef mstr het volgende:
Hopen dat Dion vandaag z'n pakketje krijgt en niet bij de douane ligt
Het hoorde gister al aan te komen!
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_68977480
Wordt soms wel moe van de communicatie met jack... 2 mails geen antwoord opgekregen en de derde(en laatst verzonden) waarin ik vraag om fifa ds stickers bied ie een ds stylus aan .
Ach dan bestel ik het wel op ebay voor een te dure prijs...
pi_68977726
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Kadooosh het volgende:
Wordt soms wel moe van de communicatie met jack... 2 mails geen antwoord opgekregen en de derde(en laatst verzonden) waarin ik vraag om fifa ds stickers bied ie een ds stylus aan .
Ach dan bestel ik het wel op ebay voor een te dure prijs...
Via TaoBaoNow verloopt de communicatie prima. Je kunt per artikel of gewoon voor het hele order een berichtje achterlaten. Charles stuurt dan iets terug, jij kunt aangeven of je dat gelezen hebt en je kunt er evt. op antwoorden. Je hebt zeker binnen 24 uur antwoord en soms al binnen 1 uur (als je het op de juiste tijd doet).

Vandaag krijg ik waarschijnlijk ook het antwoord van Charles of EMS ook naar Nederland gaat leveren. Als dat lukt denk ik dat TaoBaoNow meer klanten van Jack gaat afnemen.
Het prijsverschil is dan niet meer zo groot en TaoBaoNow heeft een betere service.
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:03:57 #41
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68977952
Ik neem aan dat je Airmal bedoelt? EMS lijkt me niet zo slim.. .
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:04:43 #42
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68977976
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:58 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Via TaoBaoNow verloopt de communicatie prima. Je kunt per artikel of gewoon voor het hele order een berichtje achterlaten. Charles stuurt dan iets terug, jij kunt aangeven of je dat gelezen hebt en je kunt er evt. op antwoorden. Je hebt zeker binnen 24 uur antwoord en soms al binnen 1 uur (als je het op de juiste tijd doet).

Vandaag krijg ik waarschijnlijk ook het antwoord van Charles of EMS ook naar Nederland gaat leveren. Als dat lukt denk ik dat TaoBaoNow meer klanten van Jack gaat afnemen.
Het prijsverschil is dan niet meer zo groot en TaoBaoNow heeft een betere service.
Hij wilde toch korting op Airmail geven? EMS gaat sowieso niet naar Nederland.. Dat zegt-ie zelf toch ook?
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:07:12 #43
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68978086
Weet iemand hoe ik het aantal zoekresultaten bij TaoBao kan instellen? Krijg er nu standaard 42 te zien, zou dat graag (veel) hoger zien!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:07:55 #44
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68978116
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Hij wilde toch korting op Airmail geven? EMS gaat sowieso niet naar Nederland.. Dat zegt-ie zelf toch ook?
EMS/DHL. Komt op hetzelfde nee. Je wilt het niet gebruiken, laten we het daar op houden.
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:08:12 #45
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68978124
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:07 schreef Beelzebufo het volgende:
Weet iemand hoe ik het aantal zoekresultaten bij TaoBao kan instellen? Krijg er nu standaard 42 te zien, zou dat graag (veel) hoger zien!
Gooi je pagina eens in babelfish.
pi_68978401
Ah, ik had een berichtje van hem niet gezien. Alleen het laatste berichtje van het "gesprek" wordt weergegeven, maar dat was een soort PS'je. Nu keek ik net in de geschiedenis en zag ik dat hij daarvoor een langer bericht had .

Zie hier:
quote:
EMS is cheaper than Airmail when package is heavy. Airmail is cheap only when package is very very light. Our members get 40% off the regular EMS rate.
But EMS doesn't go Netherlands. TNT handle Netherlands for China Post. But we cannot get any discount from TNT. Rate for TNT is same as EMS, except that there is no discount. TNT is also slower than EMS, and have problems with brands export.
I used to tell everyone from Netherlands that I don't do airmail. Because I have to run to Post Office to do it instead of having someone come and get it from our office. I don't do errands, as it wastes a lot of my time. I don't even have time for enough sleep, so I won't waste time going to Post Office.
But I talked to my freighter just now regarding this, and she said she can arrange something for airmail, and they will be posted from Hong Kong Post instead. More details tomorrow because she has more info in her office. She mentioned that there will be a handling fee for this service.
DHL has always been available cheaply for Netherlands, so long as there is no brand in the order. Rate for DHL is 220/60. But when package has brands in it, like your order, then rate is 320/105.
I told the freighter if she can get me better rate, there will be more orders from Netherlands. So she said she will go back tomorrow and see what she can do.
But you need to know this, AirMail is not cheap. It is cheap only when it is a very small package. Airmail has no problem with brands export.
I will choose the best option for you. Just need to see if she can give me good news tomorrow.
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:27:33 #47
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68978866
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:07 schreef Beelzebufo het volgende:
Weet iemand hoe ik het aantal zoekresultaten bij TaoBao kan instellen? Krijg er nu standaard 42 te zien, zou dat graag (veel) hoger zien!
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Gooi je pagina eens in babelfish.
Via translate.google.com kom ik er in elk geval niet uit. Zal babelfish nog eens een schop geven..
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_68980493
zijn er ook nog in afdeling kleding : boxershorts te vinden op één van de sites?
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:16:47 #49
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68980590
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:13 schreef Lenrel het volgende:
zijn er ook nog in afdeling kleding : boxershorts te vinden op één van de sites?
Nee
Probeer je in ieder geval íets in te lezen voordat je hier komt.
Dealextreme, Focalprice, en Dealperfect werken alledrie op hetzelfde principe. Via Taobao kopen zij spul op. Zoek iets op Taobao, gooi het naar Jack, en hij besteld, zou ik zeggen...
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:19:24 #50
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68980681
wilde bij taobao een basgitaar kopen.....wil Jack het niet omdat de verzending naar NL 150$ , ja, so what?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_68980729
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:19 schreef mcwops het volgende:
wilde bij taobao een basgitaar kopen.....wil Jack het niet omdat de verzending naar NL 150$ , ja, so what?
Als jij dat er voor over hebt kun je het via www.taobaonow.com proberen.
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:29:41 #52
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68981037
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:19 schreef mcwops het volgende:
wilde bij taobao een basgitaar kopen.....wil Jack het niet omdat de verzending naar NL 150$ , ja, so what?
Max. afmetingen van Airmail zijn 1meter dacht ik.
pi_68981431
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef Negentien het volgende:

[..]

Allebei even betrouwbaar. Dealperfect is vaak iets sneller- en goedkoper. Kleding heb ik (gelukkig) geen ervaring mee, die wil ik toch altijd eerst passen en ben niet zo merkengeil
is er nog een yang naar euro vertaler voor teaboanow?

Ik wil een U-boat horloge A merk. Hoe kan ik dat krijgen? (mailen naar jack of? wachten tot dat het op de site staat)

ik ga nu ook nog wat kleine dingen inkopen om te kijken of het goed gaat..!
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:43:48 #54
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68981466
Mailen.
pi_68982040
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:19 schreef mcwops het volgende:
wilde bij taobao een basgitaar kopen.....wil Jack het niet omdat de verzending naar NL 150$ , ja, so what?
Zou je dat sowieso wel doen? Zo'n goedkope gitaar kan ook nep zijn Had zelf ook al wat naar elec. gitaren gezocht. Sommige zijn zooo goedkoop, maar ik vertrouw het niet.
pi_68983723
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef Lenrel het volgende:

[..]

is er nog een yang naar euro vertaler voor teaboanow?

Ik wil een U-boat horloge A merk. Hoe kan ik dat krijgen? (mailen naar jack of? wachten tot dat het op de site staat)

ik ga nu ook nog wat kleine dingen inkopen om te kijken of het goed gaat..!
In het vorige topic, nummer 68 staan de horloges waarover je jack kan mailen (Gelijk op de eerste pagina). Ze kosten 75 dollar en je moet het type nummer mailen met je emailadres dat je ook voor paypal gebruikt!
pi_68984124
Ik kan al een paar dagen niet inloggen op DP? Dan krijg ik zo'n inlog scherm.

En mijn tracking nummer doet het ook niet.
DX
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:03:59 #58
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68984203
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:01 schreef SanderXX0X het volgende:
Ik kan al een paar dagen niet inloggen op DP? Dan krijg ik zo'n inlog scherm.

En mijn tracking nummer doet het ook niet.
Ok bedankt voor de mededeling!
pi_68984211
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:01 schreef SanderXX0X het volgende:
Ik kan al een paar dagen niet inloggen op DP? Dan krijg ik zo'n inlog scherm.

En mijn tracking nummer doet het ook niet.
Duurt altijd een tijdje voordat je trackingnummer het doet. Zal nog wel niet in de computers zijn gezet bij honkongpost ofzo.
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:06:07 #60
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68984281
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef Hpzone het volgende:

[..]

Klopt, doe ik daarom ook niet. Maar de kans is dus niet zo groot dat ze je pakken? Want dan denk ik dat ik gewoon de gok waag.
Als jij bang bent dat je gepakt wordt, waarom zou je het dan kopen?
Het gebruik ervan is ook illegaal, dus als jij wordt belaagd en dat ding gebruikt ben je misschien ook wel de lul?
pi_68984389
Hmm, verzendkosten van TaoBaoNow vallen mij tegen:
quote:
OK. New rates for Netherlands are here:
Standard DHL (No brands) = 210/55 (500g)
Special DHL (Brands OK) = 280/75 (500g)
HK Post Airmail (< 500g) = 22/2.2 (10g) + 13 tracking number + 50 service fee
HK Post Airmail (> 500g) = 2.2 (10g) + 13 tracking number + 50 service fee

Your package weighs 1540g.
If Hong Kong Post Airmail, fee is RMB 401.80 = USD 62.28
If DHL Special, fee is RMB 505.00 = USD 78.28

So HK Post Airmail is the better choice here.
Ik zou dan in totaal zo'n ¤33,34 (4 voetbalshirts + broekje) + ¤46,73 (verzendkosten) = ¤80,07 kwijt zijn. Dat is nog niet veel, dat is ¤20,- per shirt en broekje.
Jammer dat die verzendkosten dan zo hoog zijn. Heb nu eerst een mailtje gestuurd naar alle medewerkers van DealPerfect gestuurd om te vragen wat bij hen de verzendkosten zouden zijn voor een pakketje van 1540 gram.
Als dat een groot verschil is ga ik Charles zeggen dat het veel goedkoper kan. Ik wacht dan ook eerst een mailtje van DealPerfect af voordat ik de verzendkosten ga betalen.
pi_68984464
Ik hoop dat Jack binnenkort Zippo's op de site zet.
pi_68984618
Iemand ervaring met de DHgate.com? Lijkt op Taobao, maar dan is het wél begrijpelijk voor ons.
Einde bericht
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:28:04 #64
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68984966
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:16 schreef Negentien het volgende:
Iemand ervaring met de DHgate.com? Lijkt op Taobao, maar dan is het wél begrijpelijk voor ons.
Wholesale
pi_68984974
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:16 schreef Negentien het volgende:
Iemand ervaring met de DHgate.com? Lijkt op Taobao, maar dan is het wél begrijpelijk voor ons.
Veel troep en namaak. Soms wel een echt product. Zeeer dure verzendkosten echter. Ik zou het je niet aanraden. De aanbieders zetten ook foto's er op die niet op het product lijken in werkelijkeheid.

Geen aanrader!
DX
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:29:39 #66
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68985016
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef Sneijder5 het volgende:
Hmm, verzendkosten van TaoBaoNow vallen mij tegen:
[..]

Ik zou dan in totaal zo'n ¤33,34 (4 voetbalshirts + broekje) + ¤46,73 (verzendkosten) = ¤80,07 kwijt zijn. Dat is nog niet veel, dat is ¤20,- per shirt en broekje.
Jammer dat die verzendkosten dan zo hoog zijn. Heb nu eerst een mailtje gestuurd naar alle medewerkers van DealPerfect gestuurd om te vragen wat bij hen de verzendkosten zouden zijn voor een pakketje van 1540 gram.
Als dat een groot verschil is ga ik Charles zeggen dat het veel goedkoper kan. Ik wacht dan ook eerst een mailtje van DealPerfect af voordat ik de verzendkosten ga betalen.
Goedzo. Concurrentie afdwingen! Hou ons op de hoogte.
pi_68985057
Ik kreeg net een pakketje binnen van Dealperfect (gewoon besteld via de site), maar de waarde stond erop. Is dat niet kut met invoerbelasting enzo. Het is dat dit maar $3 kostte ongeveer. Want tijdje geleden had ik was dingen uit frankrijk laten overkomen. En toen moest ik nog 20 euro invoer iets betalen.
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:31:48 #68
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68985081
Er moet een waarde op staan. 3$ is geen probleem als je de OP had gelezen. Slimbo...
pi_68985210
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef WLproxy het volgende:
Ik kreeg net een pakketje binnen van Dealperfect (gewoon besteld via de site), maar de waarde stond erop. Is dat niet kut met invoerbelasting enzo. Het is dat dit maar $3 kostte ongeveer. Want tijdje geleden had ik was dingen uit frankrijk laten overkomen. En toen moest ik nog 20 euro invoer iets betalen.
Wordt niet naar gekeken. Ik had een tijdje geleden een pakketje waar $100 op stond, kwam ook binnen.

Als ze je pakje er al uit halen is het volgens mij puur en alleen willekeur.
pi_68985802
Pakketje met een wireless usb adapter van DP binnen
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:53:05 #71
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_68985862
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:35 schreef henkjan90 het volgende:

[..]
Als ze je pakje er al uit halen is het volgens mij puur en alleen willekeur.
Nee. Zie op.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_68986003
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:53 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nee. Zie op.
Ik lees het nu ook, via airmail is de kans dus heel klein. Maar het viel me gewoon opeens op. Had bij DX nog nooit de waarde van een pakketje zien staan, en hier ineens wel.
pi_68986018
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 00:42 schreef Baka-san het volgende:

[..]

staat nu op dealperfect
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
14.48 dollar ! ~11 euro
Is volgends het persoon zelf niet het zelfde :
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 20:57 schreef jongman het volgende:
Vandaag stond de postbode voor de deur met 2 paar Converse schoenen, 1 rayban (sku 21685) en 1 lacoste shirt. En ik moet zeggen dit viel absoluut niet tegen.

Ik heb het lacoste shirt naast een echte van mij neer gelegd en ik kon echt geen verschil vinden.

[i] Dit is wel een ander shirt dan dat Jack op zijn website heeft geplaatst, gezien de reguliere maten (S,M,L,XL etc) die Jack hanteert, echte lacoste shirts hebben de maten 3,4,5,6,7 etc.[/i]

De Converse schoenen zijn ook heel netjes, het enige verschil is dat de punt iets afwijkt van de echte schoenen, dit is nagenoeg niet te zien.

De rayban was het enige dat een beetje tegen viel, qua kwaliteit is de bril die ik vorig jaar in Maleisië heb gekocht stukken beter.
en ik zie dat een fok user er 1 heeft besteld nu , dus misschien dat hij deze kan reviewen

quote:
Op woensdag 13 mei 2009 01:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Eentje besteld om eens te kijken of het wat is.


[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 13-05-2009 18:09:11 ]
pi_68987231
Ik wil nu wat meer van DX gaan bestellen, nou ja ik weet niet of het echt veel is. Het zijn 30 items in totaal. Maar is de kans dan aanzienlijk groter dat de douane het gaat controleren? Wat is het grootste pakket wat jullie zonder problemen binnen hebben gekregen uit China?
pi_68987238
Op vier mei is een zonnebril van me geshipped, normaal duurde dat altijd een dag of zes. Een andere zonnebril met tracking is vorige week vrijdag al aangekomen terwijl ik die op dezelfde dag besteld had. Hebben meer mensen last van vertraging / is er een reden voor of ben ik het alleen?
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:39 schreef Skiet het volgende:
Ik wil nu wat meer van DX gaan bestellen, nou ja ik weet niet of het echt veel is. Het zijn 30 items in totaal. Maar is de kans dan aanzienlijk groter dat de douane het gaat controleren? Wat is het grootste pakket wat jullie zonder problemen binnen hebben gekregen uit China?
Gewoon in meerdere pakketten bestellen, kost niks en je loopt volgens mij veel minder risico.
pi_68987324
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:39 schreef Bobsch het volgende:
Op vier mei is een zonnebril van me geshipped, normaal duurde dat altijd een dag of zes. Een andere zonnebril met tracking is vorige week vrijdag al aangekomen terwijl ik die op dezelfde dag besteld had. Hebben meer mensen last van vertraging / is er een reden voor of ben ik het alleen?
[..]

Gewoon in meerdere pakketten bestellen, kost niks en je loopt volgens mij veel minder risico.
Ik had juist gevoel dat ze snel waren bij DX. Op 8 mei (vrijdag) vertrokken uit HongKong, de dinsdag daarna (12mei) was de chauffeur met mijn pakketje!
DX
pi_68987346
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:39 schreef Skiet het volgende:
Ik wil nu wat meer van DX gaan bestellen, nou ja ik weet niet of het echt veel is. Het zijn 30 items in totaal. Maar is de kans dan aanzienlijk groter dat de douane het gaat controleren? Wat is het grootste pakket wat jullie zonder problemen binnen hebben gekregen uit China?
De kans dat ze het onderscheppen is groter denk ik, omdat het pakket gewoon meer opvalt.

Het grootste pakket dat ik binnen heb gekregen was toch wel een halve meter grote "envelop".
pi_68987469
Van de meeste koop ik er 3 of meer, dus Wholesale korting. Anders zou ik het allemaal wel spreiden. Maar nu is het natuurlijk toch aanzienlijk goedkoper. Maar als dat echt een hoger risico is dan ga ik het wel spreiden.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:03:52 #79
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68988012
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef Negakinu het volgende:
Me weer niet kunnen inhouden en een zooi onzin op DX besteld. Nog geen ervaring met DP (oooohhh... nee zo ook niet) maar dat komt vast nog wel. Deze maand.

12017 Kingston MicroSD Card with World's Smallest USB 2.0 Reader (SDC/2GB) $6.68 -
12590 Stainless Steel 11-in-1 Multi-Functional Tool Card (2-Pack) x 1 Pending $2.98 -
16108 6#*6 Hex Head Cap Steel PC Case Screws Kit (20-Pack) x 1 Pending $2.80 -
18350 FiiO E5 3.5mm Earphone Volume Booster Power Amplifier (Black) *Pre-order*


En onlangs binnengekregen en erg tevreden over:
19997 Fiio PS1110 Walkbox Portable Stereo Speaker - 3.5mm Jack (USB/AC/2*AAA Powered) x 1 Shipped $14.90 -

Iemand al eens problemen gehad met de Douane via Taobao? Ik verbaasde me over hoe enorm veel spul ze daar verkopen. Het aanbod is echt eindeloos uitgebreid. Iemand al eens een U-Boat besteld? Degelijk?
Dit ga je niet leuk vinden, maar dat gaat nog wel even duren. Zo ongeveer alle MicroSD's zijn backordered. Lage supply, hoge vraag.
quote:
Google Translate, voor al uw humoristische momenten
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef henkjan90 het volgende:
Heeft er iemand al een oplossing voor het layout probleem bij taobao.com?

Ik ben inmiddels weer thuis, maar kan hier gewoon niet op taobao... de hele opmaak ontbreekt.


[ afbeelding ]
Ik denk dat je provider ze blokkeert. Probeer www.opendns.com eens te gebruiken als DNS-server (gewoon instructies op site volgen), waarschijnlijk lost dat je probleem op.
Verder, zou iedereen bij wie het niet werkt zijn provider kunnen posten? Dan weten we bij welke providers het ligt.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:57 schreef WLproxy het volgende:

[..]

Ik lees het nu ook, via airmail is de kans dus heel klein. Maar het viel me gewoon opeens op. Had bij DX nog nooit de waarde van een pakketje zien staan, en hier ineens wel.
Jawel, alleen staat daar HKD (Hong Kong Dollar)
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68988047
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Is volgends het persoon zelf niet het zelfde :
[..]

en ik zie dat een fok user er 1 heeft besteld nu , dus misschien dat hij deze kan reviewen


[..]


Die mouwen zien er trwns heel nep uit normaal lopen ze wat meer naar binnen, op DP zijn ze recht.
http://brandaxiom.com/images/Lacoste/Fake%20Lacoste%20Sizes.jpg
http://dealperfect.com/productpics/sku_22003_2.jpg

[ Bericht 18% gewijzigd door Baka-san op 13-05-2009 19:12:59 ]
pi_68988126
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:09 schreef Sneijder5 het volgende:
Hmm, verzendkosten van TaoBaoNow vallen mij tegen:
[..]

Ik zou dan in totaal zo'n ¤33,34 (4 voetbalshirts + broekje) + ¤46,73 (verzendkosten) = ¤80,07 kwijt zijn. Dat is nog niet veel, dat is ¤20,- per shirt en broekje.
Jammer dat die verzendkosten dan zo hoog zijn. Heb nu eerst een mailtje gestuurd naar alle medewerkers van DealPerfect gestuurd om te vragen wat bij hen de verzendkosten zouden zijn voor een pakketje van 1540 gram.
Als dat een groot verschil is ga ik Charles zeggen dat het veel goedkoper kan. Ik wacht dan ook eerst een mailtje van DealPerfect af voordat ik de verzendkosten ga betalen.
Hmmm een pakje van mij wat 1,05kg weegt kost me $21 met tracking en $17 zonder trackingnummer... dus voor iets van 1.5kg $62 vragen lijkt me zwaar overdreven.
En waarschijnlijk zijn de afmetingen van mij pakje nog groter.. moest in een doos verzonden worden.
pi_68988168
hoe zit het met verzend kosten voor Dealperfect en DX?

Bedraagt het niks, of wel wat? als het wel wat bedraagt is het dan niet zonde om meerdere bestellingen los te doen?

Wat als je gepakt word. Krijg je dan melding erover of niet? krijg je een boete? bijv voor neppe ipod oplader, bose oordoppen etc.

Is het veilig om via Paypal te betalen. Ook als je creditcard gebruikt?
Wat voor garantie heb je? Kunnen ze je CC niet leeg halen?
pi_68988226
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef Lenrel het volgende:
hoe zit het met verzend kosten voor Dealperfect en DX?

Bedraagt het niks, of wel wat? als het wel wat bedraagt is het dan niet zonde om meerdere bestellingen los te doen?

Wat als je gepakt word. Krijg je dan melding erover of niet? krijg je een boete? bijv voor neppe ipod oplader, bose oordoppen etc.
Ook jij mag de OP lezen.
pi_68988441
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:09 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Ook jij mag de OP lezen.
ik heb dat gelezen...... maar soms raak ik weer in de war door andere posts die ik lees.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:15:54 #85
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68988456
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:39 schreef Bobsch het volgende:
Op vier mei is een zonnebril van me geshipped, normaal duurde dat altijd een dag of zes. Een andere zonnebril met tracking is vorige week vrijdag al aangekomen terwijl ik die op dezelfde dag besteld had. Hebben meer mensen last van vertraging / is er een reden voor of ben ik het alleen?
[..]

Gewoon in meerdere pakketten bestellen, kost niks en je loopt volgens mij veel minder risico.
Ik heb nu aardig wat pakketten van rond de 28ste ronddwarrellen, gewoon wachten. Als je na een maand niks hebt, moet je even contact zoeken
Ik ben ook een horloge onderweg kwijtgeraakt. Kon niet opnieuw besteld worden
pi_68988475
maar ik wil het echt even zeker weten omdat ik zomenteen een lijst met spullen ga bestellen
pi_68988556
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:16 schreef Lenrel het volgende:
maar ik wil het echt even zeker weten omdat ik zomenteen een lijst met spullen ga bestellen
Ja, alles is veilig en geen verzendkosten. Je pakketje zal niet ingenomen worden door de douane.

Bestellen maar.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:20:38 #88
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68988602
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:15 schreef Lenrel het volgende:

[..]

ik heb dat gelezen...... maar soms raak ik weer in de war door andere posts die ik lees.
Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten. Bij zware producten betaal je dus meer dan voor lichte producten, terwijl de waarde in NL hetzelfde kan zijn. Verzendkosten zijn ook meestal meer dan 50% van de prijs. Zoals TNT in Nederland werkt (tot zoveel gram die prijs, vanaf zoveel tot zoveel gram die prijs) werkt HKP niet...
100 gram kost $2,23 om te verzenden, en 200 gram $3,91. de totaalprijs kun je uitrekenen door het befaamde programmaatje van een FOK!er (Will the real producer please stand up?) Of mijn Excel sheet, die niet te gebruiken is voor grotere bedragen
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:24:57 #89
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_68988763
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef Lenrel het volgende:
hoe zit het met verzend kosten voor Dealperfect en DX?
En je hebt de OP gelezen..? 3e regel:
quote:
Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.
Daar is toch echt geen woord Chinees aan. Alhoewel "gratis verzendkosten" natuurlijk zwaaar brak Nederlands is, dat dan weer wel. Maar goed, elke telefoonzaak e.d. gebruikt ook deze fantastische term, dus dit is helaas ingeburgerd geloof ik..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_68989170
Hmm, even uitgerekend wat ik bij Jack zou betalen voor de 4 shirts. Dat zou ¤51,17 (inclusief verzendkosten), bij TaoBaoNow zou dat ¤80,05 zijn.
Moet nog een mailtje krijgen van DealPerfect, maar ik verwacht niet dat het (veel) zal verschillen. Dat zal ik toch maar eens melden bij Charles van TaoBaoNow.
Hij heeft dan wel een betere service, maar om daar nou ¤30,- voor te betalen....

Ik ga het gewoon voor elkaar krijgen om die verzendkosten omlaag te krijgen bij hem als ik de prijs van de concurrent laat zien. Dan ga ik ook nog zeggen dat hij niet veel bestellingen meer kan verwachten uit Nederland als ik deze grote verschillen hier post.
pi_68989328
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:16 schreef Lenrel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet begrijp dat men lacoste shirts koopt.

Ze zijn nep maar ze zien er ook nep uit. .

Een tijd geleden toen ik nog wat jonger was kocht ik weleens wat in turkije aan kleding, Maar het is zo overduidelijk dat het nep eruit ziet, dat ik er niet langer in ging lopen.
het waren merken zoals hugo boss, versace en ook lacoste.
bovendien ging zag je al duidelijk kwaliteit verschil na een paar keer wassen.


Denken jullie niet dat deze shirts vrijwel hetzelfde zullen zijn?

en ter verduidelijking?

DX means Dealextreme right?

Ik ga wel een laptophoes halen van DX. huge prijs verschil en een hoes is een hoes.

tussen dealperfect en dealextreme. welk is goedkoper? betrouwbaarder? etc?
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:13 schreef Lenrel het volgende:
zijn er ook nog in afdeling kleding : boxershorts te vinden op één van de sites?
Boxershorts zeker Bjorn Borg ofniet

dacht dat jij zo in je voorgaande post te lezen t maar troep vond ; en t niet langer zal dragen omdat t er nep uitziet..

maar vervolgens wel boxers willen kopen waar je 1 scheet in laat waardoor er een gat van pik tot naad ontstaat haa newbie...
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:44:48 #92
97745 Thorical
finding a way
pi_68989562
Ik wil ook Paul Smith spullen kunnen kopen.
Wie weet hoe ik dat moet doen?
pi_68989724
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:28 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

Veel troep en namaak. Soms wel een echt product. Zeeer dure verzendkosten echter. Ik zou het je niet aanraden. De aanbieders zetten ook foto's er op die niet op het product lijken in werkelijkeheid.

Geen aanrader!
Ik zie anders toch best veel Free shipping products die je per stuk kunt bestellen, verder is er een escrow systeem waarmee je toch redelijk veilig kunt betalen.

Of heb ik het nu mis?
Einde bericht
pi_68989825
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:47 schreef Negentien het volgende:

[..]

Ik zie anders toch best veel Free shipping products die je per stuk kunt bestellen, verder is er een escrow systeem waarmee je toch redelijk veilig kunt betalen.

Of heb ik het nu mis?
Probeer er daar maar eens 1 van te bestellen, Krijg je een melding dat je er minimaal 8 moet bestellen.
pi_68990174
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:49 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Probeer er daar maar eens 1 van te bestellen, Krijg je een melding dat je er minimaal 8 moet bestellen.
Oké, verkeerde voorbeeld

8 stuks komen niet door de douane zeker?
Einde bericht
pi_68990312
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef joepie91 het volgende:

Dit ga je niet leuk vinden, maar dat gaat nog wel even duren. Zo ongeveer alle MicroSD's zijn backordered. Lage supply, hoge vraag.

Lage supply is onzin, de inkoopprijzen voor MicroSD geheugen veranderen wereldwijd per dag. DX die past zijn prijzen niet elke dag aan, als de prijzen dus stijgen en mensen gaan bestellen dan komt DX er pas bij het inkopen achter dat de prijzen zijn gestegen, willen ze de bestelling dan door laten gaan moet DX verlies maken of aan de klant om meer geld vragen.

Vervolgens doen ze dus alsof er geen voorraad meer is, terwijl er nog genoeg voorraad is bij de suppliers, alleen zijn de prijzen omhoog. Wat doet DX in dit geval? Gewoon een leuke ETA verzinnen en hopen dat de prijzen intussen zakken, als dit niet het geval is en de prijzen zakken niet genoeg, blijven hetzelfde, of worden hoger? Dan zet DX de ETA gewoon nog verder vooruit.
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:08:53 #98
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68990587
quote:
Hij heeft van de Playboy 40 gekocht, en nog 15 over. It's all about the profit
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:15:31 #99
232329 Orlistat
I see fat people
pi_68990867
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef WLproxy het volgende:
Want tijdje geleden had ik was dingen uit frankrijk laten overkomen. En toen moest ik nog 20 euro invoer iets betalen.
Als dat echt het geval is, ben je genaaid door de douane.
pi_68991166
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Hij heeft van de Playboy 40 gekocht, en nog 15 over. It's all about the profit
Size: one-size-fits-all Chinezen hebben allemaal mini leuters misschien
&lt;&gt;
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:24:55 #101
209721 Downstar
Moeimaker
pi_68991264
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Hij heeft van de Playboy 40 gekocht, en nog 15 over. It's all about the profit
40 ingekocht ; nog 15 over :|!?

hoe weet je dat trouwens ? zelf toevallig toch niet 1 gehaald he ?

kheb niks tegen Bjorn borg boxers ( als ze normaal worden gedragen! ze zitten idd fijn) maar dit zijn toch wel lachertjes
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:27:00 #102
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68991344
Net even 3 bestellingen van $2 per stuk gedaan, toch weer 5 euro voor spul dat ik niet nodig heb . Wat geweldig is DX toch .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:28:21 #103
209721 Downstar
Moeimaker
pi_68991399
Dubbelpost
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:40:41 #104
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_68991961
Ook weer besteld:
quote:
06472 Cute Animob Kitty Cat Leather Bag for Cell Phone and Gadgets x 1 Ready $2.49 -
06486 Cute Animob Kitty Cat Leather Bag for Cell Phone and Gadgets x 1 Ready $2.49 -
06500 Cute Animob Kitty Cat Leather Bag for Cell Phone and Gadgets x 1 Ready $2.43 -
13224 Memory Stick Pro Duo Flash Memory Card (8GB) x 1 Ready $24.42 -
17083 10400mAh Replacement Lithium Battery Pack forAsus Eee PC 700/900 Laptops (White) x 1 Ready $48.16 -
17196 925 Sterling Silver Plated Beads Bracelet (17cm) x 1 Ready $1.38 -
Laatste armbandje is voor iemand die er al eentje had.. En die ging door een stommigheidje stuk.. En dat vond ze jammer. Toen ik zei dat ik wel een nieuwe voor d'r zou bestellen hoefde dat niet, want het is allemaal veelste duur en zo.. Zal raar opkijken als ze er alsnog eentje krijgt.. Duur...
Batterij is even afwachten.. Nettop is paarlemoer, de batterij is wit. En hier en daar lees ik terug dat sommige batterijen niet helemaal goed passen in de nettops.. Dus ja.. Ach, mocht het echt niet goed passen, dan gaat er gewoon een klodddertje kit aan de zijkant van de batterij zodat het wat beter past/klemt.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_68992147
3.37 voor een bb is natuurlijk ook geen geld
Einde bericht
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:46:04 #106
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68992218
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Negentien het volgende:
3.37 voor een bb is natuurlijk ook geen geld
Die plaatjes erop geprint is echt dom.
Als 'ie geld wil verdienen moet 'ie er plain BBs opzetten.
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:52:55 #107
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68992533
Zal Jack (+ vriendin) die vibo's ook uitgeprobeerd hebben?
pi_68993041
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:52 schreef mstr het volgende:
Zal Jack (+ vriendin) die vibo's ook uitgeprobeerd hebben?
Denk niet dat Jack tijd heeft voor een vriendin haha
DX
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:05:06 #109
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68993137
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:03 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

Denk niet dat Jack tijd heeft voor een vriendin haha
. Hij heeft wel een vriendin hoor.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:06:14 #110
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68993209
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:52 schreef mstr het volgende:
Zal Jack (+ vriendin) die vibo's ook uitgeprobeerd hebben?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_68993373
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:52 schreef mstr het volgende:
Zal Jack (+ vriendin) die vibo's ook uitgeprobeerd hebben?
Beter dat hij gewoon mails beantwoord in plaats van spelletjes spelen
pi_68993523
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Negentien het volgende:

[..]

Oké, verkeerde voorbeeld

8 stuks komen niet door de douane zeker?
DHGate, Tradekey en Alibaba etc. hebben best goede deals? Soms met free shipping en DHGate heeft een uitgebreid escrow- en feedbacksysteem. In principe kan er dan toch niks fout gaan?

[ Bericht 17% gewijzigd door Negentien op 13-05-2009 21:20:08 ]
Einde bericht
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:39:56 #113
209721 Downstar
Moeimaker
pi_68994799
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:46 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Die plaatjes erop geprint is echt dom.
Als 'ie geld wil verdienen moet 'ie er plain BBs opzetten.
is idd al door mij en anderen in t vorige topic gezegt , denk niet dat jack t mee heeft gekregen ..

iemand miss een emailtje naar hem sturen ?
pi_68995064
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

. Hij heeft wel een vriendin hoor.
Dat zegt ie ook echt tegen zijn klanten proffesional
DX
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:52:33 #115
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68995321
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:46 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

Dat zegt ie ook echt tegen zijn klanten proffesional
Niet tegen zijn klanten, maar wel tegen mensen die meer met hem praten dan alleen voor TaoBao-gezeur .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:53:05 #116
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68995346
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Downstar het volgende:

[..]

is idd al door mij en anderen in t vorige topic gezegt , denk niet dat jack t mee heeft gekregen ..

iemand miss een emailtje naar hem sturen ?
Ben bezig... Gmail Chat werkt perfect

Hij wil dat wij voorbeelden posten, van Taobao...
Post uw link, en ik geef het door
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:53:50 #117
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_68995382
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:46 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

Dat zegt ie ook echt tegen zijn klanten proffesional
VanDale:Geen resutaten.
pro·fes·si·o·nal [proofesjen e l] de; m,v -s iem die een tak van sport als beroep beoefent

Faler.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:56:05 #118
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68995496
Wat een kutdesigns
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:58:43 #119
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68995618
http://store.taobao.com/s(...)c33af87ec8753934.htm
Deze even doorgegeven... Moet nu goed komen.
pi_68996459
toch maar weer even een tvp'tje
pi_68997164
DualShock 3 controller voor de PlayStation 3 > DX - ¤25,-. Kan geen echte zijn toch?

DP werkt niet en FOK! net ook niet!

Ik zoek trouwens weer eens wat. Op DX zag ik de HDMI splitter. Wat mijn bedoeling is; Ik speel wel eens een spelletje op m'n PlayStation en vroegah had ik via een tv-tuner in m'n pc het beeld van m'n dvd speler als webcam op msn. Dan kunnen anderen meekijken als ik bijv. FIFA speel. Zeer nutteloos maar wel grappig. Nou heb ik wel hdmi output maar geen input op m'n laptop. Wat ik dus nodig heb is hdmi splitter (die heb ik dus gevonden), een tv tuner waar ik het gele tulp stekkertje in kan doen. Het laatste is misschien wel onmogelijk; een verloopstukje van hdmi naar tulp (zodat ik geen hdmi tv tuner nodig heb want die zullen vast een stuk duurder zijn). Iemand een idee?

[ Bericht 48% gewijzigd door djpdjpnl op 13-05-2009 22:44:26 ]
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:41:35 #122
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68997256
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:37 schreef djpdjpnl het volgende:
DualShock 3 controller voor de PlayStation 3 > DX - ¤25,-. Kan geen echte zijn toch?

DP werkt niet en FOK! net ook niet!
Zie jij Genuine?
Zie ik Genuine?
Dus nee, ze zijn niet echt.
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:43:17 #123
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68997329
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:58 schreef drummerdude het volgende:
http://store.taobao.com/s(...)c33af87ec8753934.htm
Deze even doorgegeven... Moet nu goed komen.
Daar zijn nog 54857 andere suppliers voor btw .
  FOK!fotograaf woensdag 13 mei 2009 @ 22:43:54 #124
145146 Andyy
pi_68997421
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:41 schreef mstr het volgende:

[..]

Zie jij Genuine?
Zie ik Genuine?
Dus nee, ze zijn niet echt.
Misschien een foutje?
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:46:55 #126
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68997493
quote:
Al kreeg ik er geld bij
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:52:19 #127
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68997748
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:45 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Misschien een foutje?
En dan eens even het forum lezen.
Kusje.
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:54:50 #128
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68997847
quote:
DP ligt er weer uit, wat is het?
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:56:07 #129
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68997894
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

DP ligt er weer uit, wat is het?
A-klasse Rolex.
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:58:35 #130
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_68998018
Nou, zo A-klasse is hij niet volgen smij.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_68998028
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:56 schreef mstr het volgende:

[..]

A-klasse Rolex.
Rolax
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:03:17 #132
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68998244
DP doet het weer, hij is A+ zelfs



Niet mijn model maar wel interessant, als hij echt uit genuine parts gemaakt is
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:08:02 #133
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68998469
Dat grapje ken ik....Genuine. Daar trap ik inmiddels niet meer in.
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:11:38 #134
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_68998667
Ik probeer het ook eens, gewoon voor de fun. Gisteren al een hoop dingen in mn wishlist gezet, ook gadgets leuk voor een verjaardag (zoals dat elastiekjes geweer)

Voor nu, houd ik het bij deze 'gadget'
http://dealextreme.com/details.dx/sku.19881

Bedankt voor de heldere op, ik heb nog nooit met paypal gewerkt maar het was erg duidelijk allemaal
tevens tvp
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:14:51 #135
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68998808
Yaks. Wat een vies ding .
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:15:18 #136
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_68998832
hmm...
quote:
Geachte xxx,

U heeft een betaling van $0,01 USD verzonden aan DealExtreme
Wat ging er mis? Heb ik de cart verkeerd gebruikt?
pi_68999725
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:15 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Ik heb nu aardig wat pakketten van rond de 28ste ronddwarrellen, gewoon wachten. Als je na een maand niks hebt, moet je even contact zoeken
Ik ben benieuwd. Ik had 2 dingen op 27 april besteld en de een was een bril die al een tijdje binnen is, de ander is een beetje kleding maar ik heb er op het moment nog niks van gezien
  FOK!fotograaf woensdag 13 mei 2009 @ 23:37:19 #138
145146 Andyy
pi_68999881
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:15 schreef e-wok het volgende:
hmm...
[..]

Wat ging er mis? Heb ik de cart verkeerd gebruikt?
heb je sku 1888 toegevoegd ?
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:41:35 #139
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69000058
Dat is die removal toch? Ja, samen met een andere bestelling in mijn cart staan. Waarom pakt ie niet beide tegelijk? Ik cancel em eerst wel even.

Hoe bestel ik die 1888 samen mét een product? Hoe werkt dit precies :x Ik heb nog nooit iets via een shopping cart besteld
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:44:57 #140
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69000188
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:39 schreef Skiet het volgende:
Ik wil nu wat meer van DX gaan bestellen, nou ja ik weet niet of het echt veel is. Het zijn 30 items in totaal. Maar is de kans dan aanzienlijk groter dat de douane het gaat controleren? Wat is het grootste pakket wat jullie zonder problemen binnen hebben gekregen uit China?
44 dollar.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:20 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten. Bij zware producten betaal je dus meer dan voor lichte producten, terwijl de waarde in NL hetzelfde kan zijn. Verzendkosten zijn ook meestal meer dan 50% van de prijs. Zoals TNT in Nederland werkt (tot zoveel gram die prijs, vanaf zoveel tot zoveel gram die prijs) werkt HKP niet...
100 gram kost $2,23 om te verzenden, en 200 gram $3,91. de totaalprijs kun je uitrekenen door het befaamde programmaatje van een FOK!er (Will the real producer please stand up?) Of mijn Excel sheet, die niet te gebruiken is voor grotere bedragen
ikke
*overdreven blij doet*
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:00 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Lage supply is onzin, de inkoopprijzen voor MicroSD geheugen veranderen wereldwijd per dag. DX die past zijn prijzen niet elke dag aan, als de prijzen dus stijgen en mensen gaan bestellen dan komt DX er pas bij het inkopen achter dat de prijzen zijn gestegen, willen ze de bestelling dan door laten gaan moet DX verlies maken of aan de klant om meer geld vragen.

Vervolgens doen ze dus alsof er geen voorraad meer is, terwijl er nog genoeg voorraad is bij de suppliers, alleen zijn de prijzen omhoog. Wat doet DX in dit geval? Gewoon een leuke ETA verzinnen en hopen dat de prijzen intussen zakken, als dit niet het geval is en de prijzen zakken niet genoeg, blijven hetzelfde, of worden hoger? Dan zet DX de ETA gewoon nog verder vooruit.
Je hebt geloof ik niet helemaal meegelezen wat er is gebeurd MicroSD is nu lastig te krijgen ofzo, volgens meerdere bronnen (waaronder Jack). Vandaar hoge prijs
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  FOK!fotograaf woensdag 13 mei 2009 @ 23:46:19 #141
145146 Andyy
pi_69000241
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:41 schreef e-wok het volgende:
Dat is die removal toch? Ja, samen met een andere bestelling in mijn cart staan. Waarom pakt ie niet beide tegelijk? Ik cancel em eerst wel even.

Hoe bestel ik die 1888 samen mét een product? Hoe werkt dit precies :x Ik heb nog nooit iets via een shopping cart besteld
gewoon goed naar je cart kijken voor je wilt afrekenen
dat is dropshipping, in principe niet nodig
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:53:06 #142
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69000513
Hmm ik ga het morgen wel ff weer proberen...
pi_69001108
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:44 schreef joepie91 het volgende:
Je hebt geloof ik niet helemaal meegelezen wat er is gebeurd MicroSD is nu lastig te krijgen ofzo, volgens meerdere bronnen (waaronder Jack). Vandaar hoge prijs
Ik heb alles meegelezen hoor, kan best dat de vraag omhoog is en daardoor de prijs omhoog. Maar het blijft misleiding bij DX. Jack kan ook gewoon nog MicroSD geheugen bestellen, tegen een hogere prijs dan eerder. Voor DX geldt hetzelfde, dus het blijft misleiding dat DX met een ETA komt die telkens verschuift. Ze kunnen het echt wel krijgen...

Er zijn genoeg andere suppliers te vinden die wel gewoon MicroSD geheugen leveren. Het is ook niet voor niks dat bijvoorbeeld OEM 4GB MicroSD bij FP en DP een stuk meer kost dan bij DX op het moment. Alleen heeft DX een zogenaamde ETA (bullshit dus, ze willen gewoon dat je lekker bij hun besteld en dan rekken ze de levering net zo lang tot de inkoopprijs gezakt is), FP en DP kunnen gewoon leveren.
  donderdag 14 mei 2009 @ 08:21:17 #144
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69004102
Al updates over TaobaoNow? Betreft het verzenden met Airmail?
Beetje concurrentie kweken .
  donderdag 14 mei 2009 @ 08:52:15 #145
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69004528
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:21 schreef Stinosss het volgende:
Al updates over TaobaoNow? Betreft het verzenden met Airmail?
Beetje concurrentie kweken .
Jack heeft bij mij aangegeven, wil TBN onder zijn prijzen gaan, dat hij gaat verlagen.
Dat wordt afdingen
  donderdag 14 mei 2009 @ 08:55:31 #146
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69004601
Beter. Hier hou ik van..!
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:38:18 #147
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69007385
De TT komt helemaal tot zijn recht... We wachten op bericht van Sneijder5
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:41:40 #148
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69007489
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef Downstar het volgende:

[..]

40 ingekocht ; nog 15 over :|!?

hoe weet je dat trouwens ? zelf toevallig toch niet 1 gehaald he ?

kheb niks tegen Bjorn borg boxers ( als ze normaal worden gedragen! ze zitten idd fijn) maar dit zijn toch wel lachertjes
Overheen gelezen...
Ik chat wel eens met Jack, en dat had ik even gevraagd
pi_69008783
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:41 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Overheen gelezen...
Ik chat wel eens met Jack, en dat had ik even gevraagd
Het gaat er toch om dat jack er 40 had?

Het lijkt net of iemand van ons er 40 had gekocht en nog maar 15 over had
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:19:40 #150
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_69008968
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:37 schreef djpdjpnl het volgende:
DualShock 3 controller voor de PlayStation 3 > DX - ¤25,-. Kan geen echte zijn toch?

DP werkt niet en FOK! net ook niet!

Ik zoek trouwens weer eens wat. Op DX zag ik de HDMI splitter. Wat mijn bedoeling is; Ik speel wel eens een spelletje op m'n PlayStation en vroegah had ik via een tv-tuner in m'n pc het beeld van m'n dvd speler als webcam op msn. Dan kunnen anderen meekijken als ik bijv. FIFA speel. Zeer nutteloos maar wel grappig. Nou heb ik wel hdmi output maar geen input op m'n laptop. Wat ik dus nodig heb is hdmi splitter (die heb ik dus gevonden), een tv tuner waar ik het gele tulp stekkertje in kan doen. Het laatste is misschien wel onmogelijk; een verloopstukje van hdmi naar tulp (zodat ik geen hdmi tv tuner nodig heb want die zullen vast een stuk duurder zijn). Iemand een idee?
Ben zowiezow erg benieuwd of die splitter wel werkt.
Het HDMI signaal is daar niet voor gemaakt.

Maar van een HD signaal een SD signaal maken doormiddel van een "simpel & goedkoop" kastje. Dat lukt je niet.
Wat je wel kunt doen is je PS op pauper kwaliteit zetten door hem op SD kwaliteit te zetten en zo via die (gele) composite je beeld uit te geven en dat signaal te splitsen. (En vergeet deze niet.)
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:40:02 #151
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69009798
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef Xuerio het volgende:

[..]

Het gaat er toch om dat jack er 40 had?

Het lijkt net of iemand van ons er 40 had gekocht en nog maar 15 over had
Jack had er 40, en had er gister nog 15 over
pi_69010752
En weer een bestelling geplaatst Heb een ps2 --> ps3 verloopstuk gekocht, heb ik opeens 2 extra contollers
pi_69013382
Ondanks dat jullie mij compleet negeren (met mijn DHGate enthousiasme)

Toch nog een tip van mijn kant.



gps4buy.com
Wederom een Webshop met het 'Free shipping' concept. Vergelijkbaar met DX en Dealperfect, maar dan met andere producten die op de bekende webshops niet aangeboden worden. Ze zijn vooral fanatiek in het verkopen van visspullen en nepaas, maar ook riemen, horloges en de gadgets behoren tot het assortiment.

We ship to almost every countries. We will fill out all customs forms and refer to your order as "commercial samples".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:33:26 #154
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69013568
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Negentien het volgende:
Ondanks dat jullie mij compleet negeren (met mijn DHGate enthousiasme)

Toch nog een tip van mijn kant.

[ afbeelding ]

gps4buy.com
Wederom een Webshop met het 'Free shipping' concept. Vergelijkbaar met DX en Dealperfect, maar dan met andere producten die op de bekende webshops niet aangeboden worden. Ze zijn vooral fanatiek in het verkopen van visspullen en nepaas, maar ook riemen, horloges en de gadgets behoren tot het assortiment.

We ship to almost every countries. We will fill out all customs forms and refer to your order as "commercial samples".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt een primeur.. Nu even kijken of hij goed is
pi_69014150
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:33 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Je hebt een primeur.. Nu even kijken of hij goed is


Ah, Relaxed!

DX en DP zijn vele malen beter hoor, maar deze shop heeft wellicht wel wat producten die DX en DP niet hebben.
Einde bericht
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:54:59 #156
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69014407
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:48 schreef Negentien het volgende:

[..]



Ah, Relaxed!

DX en DP zijn vele malen beter hoor, maar deze shop heeft wellicht wel wat producten die DX en DP niet hebben.
Heb nu niks besteld, stond voor mij nog niks interessants op. Wel even opgegeven voor de mailing list
pi_69014568
GPS4buy heeft christmas specials, shippen ze zo langzaam dat we al aan kerst moeten gaan denken?
pi_69014880
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Junkie het volgende:

[..]

Ben zowiezow erg benieuwd of die splitter wel werkt.
Het HDMI signaal is daar niet voor gemaakt.

Maar van een HD signaal een SD signaal maken doormiddel van een "simpel & goedkoop" kastje. Dat lukt je niet.
Wat je wel kunt doen is je PS op pauper kwaliteit zetten door hem op SD kwaliteit te zetten en zo via die (gele) composite je beeld uit te geven en dat signaal te splitsen. (En vergeet deze niet.)
Mjah het vervelende is dat je niet én tulp én hdmi tegelijk kunt gebruiken op de PS3, zou het een stuk makkelijker maken. Zit er niet echt op te wachten om op m'n mooie tv in SD te gaan spelen. Conclusie; kan niet zonder duur kastje (en zelfs dan misschien niet?)?.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:07:00 #159
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69014928
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
GPS4buy heeft christmas specials, shippen ze zo langzaam dat we al aan kerst moeten gaan denken?
Kijk eens bij Kaidomain...
pi_69016029
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
GPS4buy heeft christmas specials, shippen ze zo langzaam dat we al aan kerst moeten gaan denken?
Woa, das best wel triest eigenlijk
Einde bericht
pi_69016186
is http://www.dhgate.com/ beetje te vertrouwen?
pi_69016486
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef stefan_ajax het volgende:
is http://www.dhgate.com/ beetje te vertrouwen?
DHGate.com is (net als Tradekey, Alibaba en Taobao) een soort Ebay met leveranciers en Fabrikanten (uit voornamelijk China). Het lijkt me opzich best te vertrouwen als je in zee gaat met een leverancier met een goede feedback. Daarnaast biedt DHGate.com gratis een escrow service aan (bemiddeling). Maar pin me er niet op vast!

Verder zijn er enorm veel producten die gratis verzonden worden. (Vink 'Free shipping' aan bij het zoeken).
Je moet vaak wel een 'lot/order' bestellen met een minimaal aantal producten, er zijn echter ook genoeg leveranciers die samples (per stuk) aanbieden.

Ik heb gelezen dat je de kosten van een sample vaak terugkrijgt als je een 'lot' gaat bestellen.

Ik heb er persoonlijk (nog) niks besteld, maar je kunt er -als je goed naar de feedback etc. kijkt- volgens mij best leuke deals scoren.

Als er iets niet klopt, verbeter me aub!
Iemand anders nog een toevoeging over DHGate.com?

[ Bericht 5% gewijzigd door Negentien op 14-05-2009 15:10:32 ]
Einde bericht
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:57:59 #163
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69016688
heb gisteren een mail gestuurd naar taobaonow voor een pricerequest, maar nog geen reactie. dacht dat reacties van hun snel kwamen??
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:01:17 #164
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69016791
Ik dacht dat jij geduld had?
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:33:11 #165
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69017944
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef Stinosss het volgende:
Ik dacht dat jij geduld had?

ja dat wel, maar in dit topic schrijft iemand dat taobao-charles heul snel reageert......
ach ja, 'geduld is een schone zaak'' (zal vast geen chinese uitdrukking zijn
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:45:31 #166
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_69018389
ik krijg de schijt van DX, ik wacht al 5 weken op mijn wireless nunchuck, cancelen kan ik niet omdat het een onderdeel van een grotere bestelling was, en deze topicreeks gaat veels te hard
pi_69018559
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef THEFXR het volgende:
ik krijg de schijt van DX, ik wacht al 5 weken op mijn wireless nunchuck, cancelen kan ik niet omdat het een onderdeel van een grotere bestelling was, en deze topicreeks gaat veels te hard
-> Schopje KLB
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
pi_69018746
Wat ik niet snap: toen ik bij taobaonow een horloge wilde bestellen zeiden ze dat het niet kon, omdat het horloge 'branded' was en dus niet verstuurd kon worden. Hoe zorg ik ervoor dat het wel met Taobaonow verstuurd kan worden????
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:56:55 #169
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69018880
Gewoon een andere horloge proberen.
pi_69022130
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:21 schreef Stinosss het volgende:
Al updates over TaobaoNow? Betreft het verzenden met Airmail?
Beetje concurrentie kweken .
Ja, er is een update te melden.
Ik denk dat er nu serieus een concurrentiestrijd komt tussen Jack en Charles .
Bij TaoBaoNowzou ik $62.28 betalen om een pakketje (1540g, 4 voetbalshirts en broekjes) te verzenden.
Dat vond ik nogal duur en toen heb ik een mailtje naar DP gestuurd wat het bij hen zou kosten om dat te verzenden. Rachel stuurde dit terug:
quote:
Hi, Sneijder5,

The shipping fee for 1540g(including packaging) are as below:

with tracking number: US$30.64
without tracking number: US$24.27

Best regards,
Rachel
Dat is dus de helft goedkoper!
Ik kan het nog beter eerst naar Jack laten versturen zodat hij het doorstuurt naar mij .

Het klote is dat ik bij TaoBaoNow al heb betaald voor de bestelling zelf, moest alleen nog de verzendkosten betalen.

Het zou dan in totaal $62.28 + $44.47 = $106.75 kosten bij TaoBaoNow.
Bij DP zou ik volgens het programma'tje $71.44 kwijt zijn. Dat vind ik een nogal groot verschil, om nou $35 te betalen voor de betere service vind ik overdreven.

Ik ga de verzendkosten dan ook nog niet betalen maar laat eerst even dit verhaaltje zien aan Charles. Dus niet alleen de verzendkosten, maar ook het totale prijsverschil.

To be continued!
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:21:01 #171
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69022445
*kuch* Zoals ik al zei, DP is goedkoper.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69022647
Lekker hoor, gisteren 2 pakketjes besteld bij DX met verschillende items en hij staat nu al op packaging. Niet verkeerd zo snel. Nu maar hopen dat het verzenden ook vlot gaat.

Ik weet dat niemand het eigenlijk wilt zeggen, maar welke items kan je nou goed in handelen (qua marge ook dan). Ik zit steeds te kijken en zie maar een paar dingen die naar mijn mening interessant kunnen zijn. Maar van TaoBao zit er vast nog heel veel bij wat echt de moeite is.

Dus mocht je een tip hebben dan hoor ik het graag. En echte concurrentie zal ik toch niet zijn aangezien ik het lokaal verkoop aan vrienden/kennissen.
pi_69022714
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:11 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Ja, er is een update te melden.
Ik denk dat er nu serieus een concurrentiestrijd komt tussen Jack en Charles .
Bij TaoBaoNowzou ik $62.28 betalen om een pakketje (1540g, 4 voetbalshirts en broekjes) te verzenden.
Dat vond ik nogal duur en toen heb ik een mailtje naar DP gestuurd wat het bij hen zou kosten om dat te verzenden. Rachel stuurde dit terug:
[..]

Dat is dus de helft goedkoper!
Ik kan het nog beter eerst naar Jack laten versturen zodat hij het doorstuurt naar mij .

Het klote is dat ik bij TaoBaoNow al heb betaald voor de bestelling zelf, moest alleen nog de verzendkosten betalen.

Het zou dan in totaal $62.28 + $44.47 = $106.75 kosten bij TaoBaoNow.
Bij DP zou ik volgens het programma'tje $71.44 kwijt zijn. Dat vind ik een nogal groot verschil, om nou $35 te betalen voor de betere service vind ik overdreven.

Ik ga de verzendkosten dan ook nog niet betalen maar laat eerst even dit verhaaltje zien aan Charles. Dus niet alleen de verzendkosten, maar ook het totale prijsverschil.

To be continued!
Worden die pakketjes van charles in een gouden zetel verzonden ofzo dat het zo duur is? Airmail is toch airmail dus ik snap t grote prijsverschil niet...
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_69022783
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:26 schreef Skiet het volgende:
Lekker hoor, gisteren 2 pakketjes besteld bij DX met verschillende items en hij staat nu al op packaging. Niet verkeerd zo snel. Nu maar hopen dat het verzenden ook vlot gaat.

Ik weet dat niemand het eigenlijk wilt zeggen, maar welke items kan je nou goed in handelen (qua marge ook dan). Ik zit steeds te kijken en zie maar een paar dingen die naar mijn mening interessant kunnen zijn. Maar van TaoBao zit er vast nog heel veel bij wat echt de moeite is.

Dus mocht je een tip hebben dan hoor ik het graag. En echte concurrentie zal ik toch niet zijn aangezien ik het lokaal verkoop aan vrienden/kennissen.
Ipod oordopjes van DP (verkopen als "niet goedgekeurd door apple voor verkoop") ik verkoop ze voor 7-9 euro
Ipod accesoires (hoesjes, kabeltjes etc.
CK boxers van Taobao kosten rond de 3 euro per stuk op taobao dus misschien meot jack die ook maar eens halen
A-type Horloges (verkopen als echte)
Rayban's (verkopen als echte voor 40Euro)
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_69022951
die lasers verkopen ook wel aardig
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69023090
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef Semmm het volgende:

[..]

Worden die pakketjes van charles in een gouden zetel verzonden ofzo dat het zo duur is? Airmail is toch airmail dus ik snap t grote prijsverschil niet...
Dat dacht ik dus ook.

Maaaaarrrr, ik heb al een mailtje terug van TaoBaoNow (goed service dus ):
quote:
Hi Sneijder5,
We are not trying to compete with them in anyway. If you wish, we can send it to them, just give us their address. I'd pay for the local delivery at my own cost. Thanks.
Dat doe ik dus .
Wel raar, maar toch goedkoper .

Misschien voor meerdere een tip als de verzendkosten hoog zijn bij TaoBaoNow.

Nu alleen nog even een mailtje sturen naar Jack dat hij dat pakketje naar mij moet doorsturen .
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:43:35 #177
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69023148
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:40 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook.

Maaaaarrrr, ik heb al een mailtje terug van TaoBaoNow (goed service dus ):
[..]

Dat doe ik dus .
Wel raar, maar toch goedkoper .

Misschien voor meerdere een tip als de verzendkosten hoog zijn bij TaoBaoNow.

Nu alleen nog even een mailtje sturen naar Jack dat hij dat pakketje naar mij moet doorsturen .
Denk niet dat Taobaonow zin heeft om dat bij iedere order te doen... En Jack al helemaal niet..
pi_69023347
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:30 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ipod oordopjes van DP (verkopen als "niet goedgekeurd door apple voor verkoop") ik verkoop ze voor 7-9 euro
Ipod accesoires (hoesjes, kabeltjes etc.
CK boxers van Taobao kosten rond de 3 euro per stuk op taobao dus misschien meot jack die ook maar eens halen
A-type Horloges (verkopen als echte)
Rayban's (verkopen als echte voor 40Euro)
Sorry hoor maar als je zo gaat handelen hoop ik echt voor je dat je gepakt wordt en een mooi strafblad krijgt.
Dat is gewoon pure oplichterij... en er zitten ook wel hoge straffen op .
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:56:42 #179
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69023480
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:30 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ipod oordopjes van DP (verkopen als "niet goedgekeurd door apple voor verkoop") ik verkoop ze voor 7-9 euro
Ipod accesoires (hoesjes, kabeltjes etc.
CK boxers van Taobao kosten rond de 3 euro per stuk op taobao dus misschien meot jack die ook maar eens halen
A-type Horloges (verkopen als echte)
Rayban's (verkopen als echte voor 40Euro)
Beetje triest , maar dat je mensen vindt die echt geloven dat de RayBan's echt zijn zegt me al genoeg.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69023571
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:30 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ipod oordopjes van DP (verkopen als "niet goedgekeurd door apple voor verkoop") ik verkoop ze voor 7-9 euro
Ipod accesoires (hoesjes, kabeltjes etc.
CK boxers van Taobao kosten rond de 3 euro per stuk op taobao dus misschien meot jack die ook maar eens halen
A-type Horloges (verkopen als echte)
Rayban's (verkopen als echte voor 40Euro)
&lt;&gt;
pi_69023738
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Denk niet dat Taobaonow zin heeft om dat bij iedere order te doen... En Jack al helemaal niet..
Klopt, ik heb alweer een berichtje van Charles:
quote:
Please note that this is an exceptional case, although I take blame for not clarifying about the shipping cost before you ordered, you didn't ask before placing your order either, and I did try to get better deal for you already (If you have asked before, the rate would be even higher). I don't intend to compete with them in anyway. They can do Netherlands orders with lower shipping cost and we have to respect that.
Ik heb ook een mailtje naar Jack gestuurd of hij het goed vindt.

Nu nog even wachten op een antwoord van hem.......
pi_69024043
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:06 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Klopt, ik heb alweer een berichtje van Charles:
[..]

Ik heb ook een mailtje naar Jack gestuurd of hij het goed vindt.

Nu nog even wachten op een antwoord van hem.......
Jack 'n Charles zijn wel altijd sportief!
Einde bericht
  FOK!fotograaf donderdag 14 mei 2009 @ 18:27:39 #183
145146 Andyy
pi_69024342
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:51 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als je zo gaat handelen hoop ik echt voor je dat je gepakt wordt en een mooi strafblad krijgt.
Dat is gewoon pure oplichterij... en er zitten ook wel hoge straffen op .
mail Alberto stegeman
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:33:16 #184
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69024522
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef Semmm het volgende:

[..]

Worden die pakketjes van charles in een gouden zetel verzonden ofzo dat het zo duur is? Airmail is toch airmail dus ik snap t grote prijsverschil niet...
Gebruikte TBN geen EMS/DHL ipv Airmail?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:34:02 #185
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69024552
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:30 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ipod oordopjes van DP (verkopen als "niet goedgekeurd door apple voor verkoop") ik verkoop ze voor 7-9 euro
Ipod accesoires (hoesjes, kabeltjes etc.
CK boxers van Taobao kosten rond de 3 euro per stuk op taobao dus misschien meot jack die ook maar eens halen
A-type Horloges (verkopen als echte)
Rayban's (verkopen als echte voor 40Euro)
Oplichter. Mocht ik ooit zo'n advertentie tegenkomen zal ik persoonlijk Marktplaats op de hoogte stellen. Je naait gewoon keihard mensen, heb je dat in de gaten?
Kots
pi_69024681
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:34 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Oplichter. Mocht ik ooit zo'n advertentie tegenkomen zal ik persoonlijk Marktplaats op de hoogte stellen. Je naait gewoon keihard mensen, heb je dat in de gaten?
Kots
Ik vind het ook niet echt een nette manier van zakendoen.

Hoesjes enzo verkopen prima, maar baggerkwaliteit aanprijzen als goed merkspul

Ik ben gelukig ook veel te eerlijk voor zoiets, anders was ik nu miljonair!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:38:17 #187
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69024707
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:34 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Oplichter. Mocht ik ooit zo'n advertentie tegenkomen zal ik persoonlijk Marktplaats op de hoogte stellen. Je naait gewoon keihard mensen, heb je dat in de gaten?
Kots
mee eens. ik doe mee.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_69024928
Ach je kan ook overdrijven, je moest eens weten hoeveel nep-producten er op Marktplaats etc worden aangeboden.

Heb inmiddels 18 pakketjes die shipped zijn bij de verschillende bedrijven (Focalprice, Dealextreme en DealPerfect) Datum van de eerste verzendingen is 08-05-2009. Dus ik verwacht dat de pakketjes vanaf volgende week binnen druppelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrickovic op 14-05-2009 19:57:20 ]
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:52:58 #189
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69025214
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:34 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Oplichter. Mocht ik ooit zo'n advertentie tegenkomen zal ik persoonlijk Marktplaats op de hoogte stellen. Je naait gewoon keihard mensen, heb je dat in de gaten?
Kots
Ik hoop alleen echt dat hij het aanbiedt als "nooit gebruikt, nieuw in verpakking", en niet een RayBan als "gekocht maar nooit gedragen, past me niet goed", dan zou je niet meer weten of hij echt is of niet
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:53:38 #190
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69025236
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:44 schreef Patrickovic het volgende:
Ach je kan ook overdrijven, je moest eens weten hoeveel nep-producten er op Marktplaats etc worden aangeboden.

Heb inmiddels 18 pakketjes die shipped zijn bij de verschillende bedrijven (Focalprice, Dealextreme en DealPerfect) Datum van de eerste verzendingen is 08-09-2009. Dus ik verwacht dat de pakketjes vanaf volgende week binnen druppelen.
dat veel andere mensen het doen, betekent niet dat het mag en/of netjes is.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69025242
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:44 schreef Patrickovic het volgende:
Ach je kan ook overdrijven, je moest eens weten hoeveel nep-producten er op Marktplaats etc worden aangeboden.

Heb inmiddels 18 pakketjes die shipped zijn bij de verschillende bedrijven (Focalprice, Dealextreme en DealPerfect) Datum van de eerste verzendingen is 08-09-2009. Dus ik verwacht dat de pakketjes vanaf volgende week binnen druppelen.
Duurt nog even dan

@Semm, beetje een kutactie imo
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:57:13 #192
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69025361
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:44 schreef Patrickovic het volgende:
Ach je kan ook overdrijven, je moest eens weten hoeveel nep-producten er op Marktplaats etc worden aangeboden.

Heb inmiddels 18 pakketjes die shipped zijn bij de verschillende bedrijven (Focalprice, Dealextreme en DealPerfect) Datum van de eerste verzendingen is 08-09-2009. Dus ik verwacht dat de pakketjes vanaf volgende week binnen druppelen.
?
pi_69025507
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:57 schreef drummerdude het volgende:

[..]

?
Ik zou het ook erg knap vinden als de pakketjes volgende week al binnen zouden komen
Einde bericht
pi_69025873
Beetje kut dat ze veel feestdagen hebben gehad en de Honkong post dus dikke vertraging heeft.
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:21:31 #195
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69026201
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:44 schreef Patrickovic het volgende:
Ach je kan ook overdrijven, je moest eens weten hoeveel nep-producten er op Marktplaats etc worden aangeboden.

Heb inmiddels 18 pakketjes die shipped zijn bij de verschillende bedrijven (Focalprice, Dealextreme en DealPerfect) Datum van de eerste verzendingen is 08-09-2009. Dus ik verwacht dat de pakketjes vanaf volgende week binnen druppelen.
Wat een kutargument.
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:22:59 #196
236335 neen
schone schijn
pi_69026274
even een vraagje
Ik bestelde een tijdje terug wat bij DP en betaalde dat via PayPal, ondertussen kocht ik nog iets anders waardoor m'n saldo te laag werd om de PayPal kosten te dekken. Het is al wel verzonden, hoe moet ik nu alsnog die bestelling betalen

Edit: ik zie op m'n paypalaccount dat ik een negatief saldo heb, moet ik dit verschil er nu gewoon bij storten?
het lijkt niet wat het is
pi_69026416
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:22 schreef neen het volgende:
even een vraagje
Ik bestelde een tijdje terug wat bij DP en betaalde dat via PayPal, ondertussen kocht ik nog iets anders waardoor m'n saldo te laag werd om de PayPal kosten te dekken. Het is al wel verzonden, hoe moet ik nu alsnog die bestelling betalen

Edit: ik zie op m'n paypalaccount dat ik een negatief saldo heb, moet ik dit verschil er nu gewoon bij storten?
Saldo van je bankrekening of van PayPal zelf?
Einde bericht
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:28:59 #198
236335 neen
schone schijn
pi_69026504
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Negentien het volgende:

[..]

Saldo van je bankrekening of van PayPal zelf?
Bij PayPal, lopende rekening staat nu genoeg.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:29:24 #199
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69026530
Gewoon bijstorten.
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:30:07 #200
236335 neen
schone schijn
pi_69026553
Zo, done
het lijkt niet wat het is
pi_69026615
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:35 schreef gers het volgende:
die lasers verkopen ook wel aardig
Ja, bij vrienden hier (heb een redelijk grote handel voor wat mensen op school) in 1 dag 8 bestellingen gehad voor zo'n diamond blue laser.

Verder verkoop ik simpele dingen, zoals die biggetjes (voor 50 cent dan), 35 van verkocht.
Daarnaast ook nog wat schoolspullen, en die onzichtbare inktpen, wat DS accessoires, geheugenkaartjes en USB-sticks (mymemory), en mp3 spelertjes. Allemaal met niet zo'n hele hoge winst, bij kleine dingen niet boven de 1 euro, en bij de wat duurdere dingen maximaal 3 euro. Loopt perfect.

[ Bericht 24% gewijzigd door Joene94 op 14-05-2009 19:37:41 ]
pi_69026694
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef neen het volgende:

[..]

Bij PayPal, lopende rekening staat nu genoeg.
Dan wordt het toch vanzelf van je lopende rekening afgeschreven?

Of heb ik dat alleen zo ingesteld?
Einde bericht
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:36:13 #203
236335 neen
schone schijn
pi_69026796
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:33 schreef Negentien het volgende:

[..]

Dan wordt het toch vanzelf van je lopende rekening afgeschreven?

Of heb ik dat alleen zo ingesteld?
Ja, maar toen was mijn saldo ontoereikend
het lijkt niet wat het is
pi_69027091


Even een vraagje voor de kenners. (Ja, dit wordt de 4e poging )

Ik voel dat mijn oortjes binnenkort stuk gaan (ik heb ze alweer een maand! )

Als ik deze een stuk of 5 koop (bulkrate ).

Zouden ze dan:
- door de douane komen? (i.v.m. groter pakketje)
- Zo nee, krijg ik boete of worden ze slechts in beslag genomen?
- als nette doosjes bezorgd worden? (of beschadigd)

Zijn het eigenlijk wel goede oortjes? Of kan ik beter bij DX gaan kijken?

Oneindig veel dank voor degene die dit weet! (en wilt beantwoorden )

Einde bericht
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:45:53 #205
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69027201
Komen door de douane. Dus nee, je krijgt geen boete.

Nee, oortjes zijn vaak crap.
pi_69027571
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef Stinosss het volgende:
Komen door de douane. Dus nee, je krijgt geen boete.

Nee, oortjes zijn vaak crap.
Bedankt!

Ik heb nu die oortjes van DX en die vind ik (voor hoelang het nog gaat duren) prima. Ik ben nogal lomp als het om oortjes gaat, vandaar die goedkope meuk.

Mochten ze opgevangen worden bij de douane dan zal het wel met een sisser aflopen denk ik.
Einde bericht
pi_69027651
Zijn er eigenlijk nog goede oortjes te koop? Ben nog steeds blij met die oranje exemplaren maar die zijn niet meer te koop.
pi_69027697
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef g0dz0r het volgende:
Zijn er eigenlijk nog goede oortjes te koop? Ben nog steeds blij met die oranje exemplaren maar die zijn niet meer te koop.
Volgens mij moet je dan bij Focalprice gaan kijken voor die Bose en senheisers.
Einde bericht
pi_69027756
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:57 schreef drummerdude het volgende:

[..]

?
Ik bedoelde 08-05-09
pi_69027987
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef g0dz0r het volgende:
Zijn er eigenlijk nog goede oortjes te koop? Ben nog steeds blij met die oranje exemplaren maar die zijn niet meer te koop.
Ik verwacht volgende week de bose oordopjes binnen te krijgen
&lt;&gt;
pi_69028100
Jezus wat een gejank hier, heb ik gezegd dat ik die dingen allemaal verkoop?

Het waren alleen maar voorbeelden. Ik verkoop alleen iPod oortjes op school dus ook niet via marktplaats ofzo
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_69028250
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:05 schreef Semmm het volgende:
Jezus wat een gejank hier, heb ik gezegd dat ik die dingen allemaal verkoop?

Het waren alleen maar voorbeelden. Ik verkoop alleen iPod oortjes op school dus ook niet via marktplaats ofzo
Ik ben het met je eens, je verkoopt die dingen voor veel minder dan de winkel prijs. Dus ik snap niet waarom iedereen hier loopt te bleren..
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:12:15 #213
236335 neen
schone schijn
pi_69028402
In de winkel kun je geen neppe shit kopen
het lijkt niet wat het is
pi_69028403
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:08 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, je verkoopt die dingen voor veel minder dan de winkel prijs. Dus ik snap niet waarom iedereen hier loopt te bleren..
De kwaliteit is ook wel iets (understatement) minder
Maarja, iedereen moet het natuurlijk gewoon zelf weten en Semmm heeft waarschijnlijk al lang spijt dat hij antwoord gaf op iemands vraag.
Einde bericht
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:12:31 #215
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69028418
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:08 schreef Patrickovic het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, je verkoopt die dingen voor veel minder dan de winkel prijs. Dus ik snap niet waarom iedereen hier loopt te bleren..
Voor veel minder dan de winkelprijs? Hij maakt er verlies op?
Fail....
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:13:44 #216
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_69028456
Welke shop heeft goede nep horloges?
Ik lees op tabao maar alles is in t chinees op die site.
En als je `t nu nog niet snapt...
  FOK!fotograaf donderdag 14 mei 2009 @ 20:14:20 #217
145146 Andyy
pi_69028476
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef g0dz0r het volgende:
Zijn er eigenlijk nog goede oortjes te koop? Ben nog steeds blij met die oranje exemplaren maar die zijn niet meer te koop.
Soundmagic op Focalprice, is geen namaak en op head-fi prijzen ze het enigsinds
(zijn ook de backup dopjes die ik nu gebruik)
pi_69028591
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:13 schreef PietBel het volgende:
Welke shop heeft goede nep horloges?
Ik lees op tabao maar alles is in t chinees op die site.
Gek is dat hè.

Je kan taobao vertalen via Google Translate. En vervolgens een zoekoprdacht doen (bv Rolex) dan kies je een leuk horloge uit en mail de pagina naar Jack of Taobaonow.

Die bestellen vervolgens dat horloge op taobao en sturen het (tegen een aantrekkelijke fee ) op naar jouw adres. Meer info is te vinden in de OP, waar veel werk- en liefde in is gestopt terwijl niemand hem leest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:22:41 #219
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_69028794
Bedankt. En respect voor die 2 chinezen die ons hiermee helpen. Helemaal toppie dudes
En als je `t nu nog niet snapt...
pi_69028868
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:12 schreef Negentien het volgende:

[..]

De kwaliteit is ook wel iets (understatement) minder
Maarja, iedereen moet het natuurlijk gewoon zelf weten en Semmm heeft waarschijnlijk al lang spijt dat hij antwoord gaf op iemands vraag.
Spijt? waar moet ik spijt van hebben?

Het zijn alleen maar voorbeelden hoor. Ik heb toch nooit gezegd/geschreven dat ik ze in de praktijk gebruik?

Leer lezen!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_69028870
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:22 schreef PietBel het volgende:
Bedankt. En respect voor die 2 chinezen die ons hiermee helpen. Helemaal toppie dudes
Hehe, ik denk dat wij degene zijn die de Jack 'n Charles helpen
Einde bericht
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:29:03 #222
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69028999
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:17 schreef Negentien het volgende:
de OP, waar veel werk- en liefde in is gestopt terwijl niemand hem leest.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69029126
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef Semmm het volgende:

[..]


Leer lezen!
Oké
Einde bericht
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:38:25 #224
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_69029350
Dus 3668 Japanese yen = 28.2062507 Euros ?


Is het product dan 28 euro? google geeft me een leuk lang getal maar of die punt op de goede plek zit?

En stel ik wil dat product.. Wat zal het uiteindelijke kostenplaatje voor mij zijn in een notendop?
Ik zoek het wel helemaal uit als het interessant is.
En als je `t nu nog niet snapt...
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:39:30 #225
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69029387
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef PietBel het volgende:
Dus 3668 Japanese yen = 28.2062507 Euros ?


Is het product dan 28 euro? google geeft me een leuk lang getal maar of die punt op de goede plek zit?
Waar haal je die Japanse Yen nou weer vandaan? :|
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:39:54 #226
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69029406
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef PietBel het volgende:
Dus 3668 Japanese yen = 28.2062507 Euros ?


Is het product dan 28 euro? google geeft me een leuk lang getal maar of die punt op de goede plek zit?
Het is Yuan, en dan komt er ook nog meestal meer dan de helft aan shipping en winst bij
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:40:12 #227
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_69029418
Geen idee haha.
Hoe moet ik die prijzen interpreteren?
En als je `t nu nog niet snapt...
pi_69029475
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef PietBel het volgende:
Geen idee haha.
Hoe moet ik die prijzen interpreteren?
lees de OP eens
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69029582
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef PietBel het volgende:
Geen idee haha.
Hoe moet ik die prijzen interpreteren?
Doe ff het bedrag gedeeld door 9.25 dan heb je het in euros exclusief verzendkosten
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:48:17 #230
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69029714
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef PietBel het volgende:
Geen idee haha.
Hoe moet ik die prijzen interpreteren?
Calculator staat in de OP..
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69029784
Potverdikkie, ben er nog steeds niet uit welke U-boat ik ga bestellen Die gele vind ik het vetst, maar weet niet of die een beetje staat i.c.m. m'n kleren.

  FOK!fotograaf donderdag 14 mei 2009 @ 20:59:45 #232
145146 Andyy
pi_69030160
rechtsonder, die is het mooist
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:00:28 #233
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_69030186
Mooie horloges idd.
Damnz ik wil een patek philipe.

Is DP ook gratis verzenden?
En als je `t nu nog niet snapt...
pi_69030320
ben jij blind ofzo dat je niet kan lezen
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:03:12 #235
78498 classpc
I don't like change
pi_69030322
Mijn bestelling is verzonden
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:05:18 #236
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69030436
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef PietBel het volgende:
Mooie horloges idd.
Damnz ik wil een patek philipe.

Is DP ook gratis verzenden?
Gast, lees even de hele OP, en lees ook even de link naar de pagina met vragen die we niet meer willen horen.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69030441
Zo'n canadees via dealextreme had me op msn toegevoegd Wil misschien naar nederland verhuizen omdat hij veel aardige nederlanders online ontmoet

Hij gaf me nog deze site, blijken canadezen veel op te bestellen:

http://sourcingmap.com/
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:06:44 #238
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_69030518
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:03 schreef gers het volgende:
ben jij blind ofzo dat je niet kan lezen
Nee maar ik heb geen zin om de hele OP door te lezen gezien die alleen over deal extreme gaat en niet DP.

Ben jij sociaal incabel ofzo omdat je dat niet snapt?
En als je `t nu nog niet snapt...
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:08:09 #239
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69030611
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:06 schreef PietBel het volgende:

[..]

Nee maar ik heb geen zin om de hele OP door te lezen gezien die alleen over deal extreme gaat en niet DP.

Ben jij sociaal incabel ofzo omdat je dat niet snapt?
En je verwacht wel dat wij dan vragen gaan beantwoorden met antwoorden die je ook met tien seconden zoekwerk zelf had kunnen vinden?

Btw, wat in DX staat gaat ook over DP, als je de OP las had je het geweten.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69030634
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef PietBel het volgende:
Mooie horloges idd.
Damnz ik wil een patek philipe.

Is DP ook gratis verzenden?

http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,obqxizllebygq2lmnfygk-------2-------b--40--commend-0-all-0.htm?at_topsearch=1&ssid=e-s1
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:09:55 #241
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_69030704
Dan mag de OP en vooral TT wel iets duidelijker.
Maar sorry dat ik jullie clubje zo verstoor.
En als je `t nu nog niet snapt...
pi_69030796
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:06 schreef PietBel het volgende:

[..]

Nee maar ik heb geen zin om de hele OP door te lezen gezien die alleen over deal extreme gaat en niet DP.

Ben jij sociaal incabel ofzo omdat je dat niet snapt?
dan zoek het ook maar lekker zelf uit
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69030831
Bah, twee pakketjes hebben al vertraging, baal er wel een beetje van omdat er niet echt een reden voor is. Twee zonnebrillen zijn tegelijkertijd verzonden, zaten echt een paar minuten tussen. Eentje was er vorige week donderdag, de andere nu nog niet. Maar, we hebben gewoon vertrouwen

Ik heb ook nog wel interesse voor zo'n U-Boat, denk nummer 738
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:14:41 #244
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69030982
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:09 schreef PietBel het volgende:
Dan mag de OP en vooral TT wel iets duidelijker.
Maar sorry dat ik jullie clubje zo verstoor.
Gast
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:18:00 #245
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_69031178
In de TT staat dealextreme. Mag ik er dan perongeluk vanuit gaan dat de OP ook alleen over DE gaat?
Logica is ver te zoeken. Jullie gedragen jullie als imitatiepaupers.
En als je `t nu nog niet snapt...
pi_69031324
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:13 schreef PietBel het volgende:
Welke shop heeft goede nep horloges?
Ik lees op tabao maar alles is in t chinees op die site.
Je moet ook op die site op het Nederlandse vlaggetje klikken dan krijg je de tekst in het Nederlands en de prijzen in euro's.
Het is even zoeken dat vlaggetje maar hij staat ergens in het midden.
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:21:31 #247
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69031433
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:18 schreef PietBel het volgende:
In de TT staat dealextreme. Mag ik er dan perongeluk vanuit gaan dat de OP ook alleen over DE gaat?
Logica is ver te zoeken. Jullie gedragen jullie als imitatiepaupers.
Gast, dat jij gewoon een sociaal-incapabele sukkel bent die geen excuses kan maken als hij een fout maakt hoef je niet af proberen te schuiven op ons.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:23:30 #248
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69031547
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:18 schreef PietBel het volgende:
In de TT staat dealextreme. Mag ik er dan perongeluk vanuit gaan dat de OP ook alleen over DE gaat?
Logica is ver te zoeken. Jullie gedragen jullie als imitatiepaupers.
"V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken."
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:24:50 #249
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_69031631
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:21 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Gast, dat jij gewoon een sociaal-incapabele sukkel bent die geen excuses kan maken als hij een fout maakt hoef je niet af proberen te schuiven op ons.
Waarom moet ik excuses maken als HIJ een fout maakt?
Tevens mag in de TT wel staan dat het om meerdere chineze websites gaat.
Ik ga daar idd geen excuses voor maak`n
En als je `t nu nog niet snapt...
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:25:03 #250
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69031649
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef joepie91 het volgende:

[..]

"V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken."
Laat hem maar, het is de moeite niet waard met kutnewbies zoals deze.
En dan de mods maar zeuren dat wij zonder reden newbies afzeiken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:26:09 #251
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69031741
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:24 schreef PietBel het volgende:

[..]

Waarom moet ik excuses maken als HIJ een fout maakt?
Tevens mag in de TT wel staan dat het om meerdere chineze websites gaat.
Ik ga daar idd geen excuses voor maak`n
Wat voor fout maakt hij? Serieus, jij bent gewoon degene die te lui is om even de OP te lezen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:26:09 #252
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_69031743
Dat mods al ingrijpen bij, ik denk voornamelijk jou, kan ik wel begrijpen.
En als je `t nu nog niet snapt...
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:26:51 #253
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69031781

Zowat iedereen deelt mijn mening, alleen zijn de mods hier niet vaak genoeg om te zien dat kutnewbies zoals jij de reeks verpesten.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:29:06 #254
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_69031946
Ik vroeg gewoon iets over een andere webwinkel dan waarover dit topic gaat.

Ga niet voor elk topic een complete OP doorspitten als ik het bedrijf waarom het gaat niet eens interresant vind.
Want ik vind dealextreme niet eens een leuke winkel en DP en tabao wel.

Dus ga het me niet aanrekenen dat ik niet een ellenlange OP ga lezen die me niet interesseert.
En als je `t nu nog niet snapt...
pi_69031954
TROLL ALERT
pi_69031999
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Streep eronder en nu weer on topic en geen gezeik!
pi_69032033
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef PietBel het volgende:
Ik vroeg gewoon iets over een andere webwinkel dan waarover dit topic gaat.

Ga niet voor elk topic een complete OP doorspitten als ik het bedrijf waarom het gaat niet eens interresant vind.
Want ik vind dealextreme niet eens een leuke winkel en DP en tabao wel.

Dus ga het me niet aanrekenen dat ik niet een ellenlange OP ga lezen die me niet interesseert.
deze reeks gaat over chinese webwinkels maar ik ga me tijd niet vuilmaken een een n00bje
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69033038
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef PietBel het volgende:
Dus ga het me niet aanrekenen dat ik niet een ellenlange OP ga lezen die me niet interesseert.
Mensen hebben veel tijd en moeite in diezelfde OP gestoken om het k#tnoobs makkelijk te maken.
pi_69033821
Zit Jack eigenlijk nog ooit op msn?
Hij staat altijd offline hier namelijk...
pi_69034087
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Kadooosh het volgende:
Zit Jack eigenlijk nog ooit op msn?
Hij staat altijd offline hier namelijk...
Hier ook de laatste tijd. Hij zal 't wel druk hebben met alle Fok! orders.
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:01:49 #261
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69034117
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Kadooosh het volgende:
Zit Jack eigenlijk nog ooit op msn?
Hij staat altijd offline hier namelijk...
Bij mij is ie elke dag online..

ik denk dat hij een stapje terug heeft gedaan en zijn werknemers/maten meer aan het werk heeft gezet
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:02:00 #262
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69034128
Ik zag Rachel pas nog wel online...
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:02:23 #263
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69034159
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Kadooosh het volgende:
Zit Jack eigenlijk nog ooit op msn?
Hij staat altijd offline hier namelijk...
Hij is nu wel online op Google Talk.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:10:10 #264
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69034707
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef PedroN het volgende:
TROLL ALERT
Just what i wus thinking.. Kut, no toch nog een tvp op de laatste pagina..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_69034839
He

Ik zoek 4 mensen die geintresseerd zijn in iPhones.

Als je 200 euro inlegt, kan ik er 5 bestellen (eentje voor mezelf), want dat is het minimum.

Ze komen echter wel uit VS, weet niet of je ze dan "Nederlands" klaar moet maken met telefoonproviders etc.

Sander
DX
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:13:22 #266
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_69034916
Als ik jullie zo zie dan ben ik er trots op dat ik een noob ben op dit gebied.

Ik denk dat jullie moeders hetzelfde denken.
En als je `t nu nog niet snapt...
pi_69035077
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef SanderXX0X het volgende:
He

Ik zoek 4 mensen die geintresseerd zijn in iPhones.

Als je 200 euro inlegt, kan ik er 5 bestellen (eentje voor mezelf), want dat is het minimum.

Ze komen echter wel uit VS, weet niet of je ze dan "Nederlands" klaar moet maken met telefoonproviders etc.

Sander
Zucht,, geloof je dit echt sander? Je mag de 200 euro ook aan mij geven. Dan krijg je van mij 2 iphones uit Nieuw-Zeeland! Dat is pas een deal
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:15:43 #268
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69035081
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef SanderXX0X het volgende:
He

Ik zoek 4 mensen die geintresseerd zijn in iPhones.

Als je 200 euro inlegt, kan ik er 5 bestellen (eentje voor mezelf), want dat is het minimum.

Ze komen echter wel uit VS, weet niet of je ze dan "Nederlands" klaar moet maken met telefoonproviders etc.

Sander
Uhm gast, weet je zeker dat dat originele iPhones zijn?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69035153
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:13 schreef PietBel het volgende:
Als ik jullie zo zie dan ben ik er trots op dat ik een noob ben op dit gebied.

Ik denk dat jullie moeders hetzelfde denken.
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69035333
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:15 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Uhm gast, weet je zeker dat dat originele iPhones zijn?
Kijk, hij had foto's gestuurd. En op de achterkant stond een serie nummer. Ik had het even gecheckt op Apple.nl en het klopte echter wel. Hij werd geverifeerd als een iPhone 3G.

Ik wou er een voor mezelf bestellen, maar hij had een minimum order van 5
DX
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:19:35 #271
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69035377
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef SanderXX0X het volgende:
He

Ik zoek 4 mensen die geintresseerd zijn in iPhones.

Als je 200 euro inlegt, kan ik er 5 bestellen (eentje voor mezelf), want dat is het minimum.

Ze komen echter wel uit VS, weet niet of je ze dan "Nederlands" klaar moet maken met telefoonproviders etc.

Sander


Laat me raden, je kan alleen betalen via Western Union?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_69035450
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:19 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

Kijk, hij had foto's gestuurd. En op de achterkant stond een serie nummer. Ik had het even gecheckt op Apple.nl en het klopte echter wel. Hij werd geverifeerd als een iPhone 3G.

Ik wou er een voor mezelf bestellen, maar hij had een minimum order van 5
zou ik niet doen grote kans is dat je genaaid word, ding is duurder als 200 dollar in de states
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69035810
Nee, met PayPal kan je betalen.

Ik vond het ook allemaal maar een beetje vaag hoor maar door die serie nummer vond ik het wel geloofwaardig.
DX
pi_69036128
Voor de lol heb ik deze boxer besteld bij Jack: http://item.taobao.com/au(...)47b0be21cf4ada.jhtml Ben benieuwd hoe de kwaliteit van dat spul is.
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:30:45 #275
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69036281
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef Joene94 het volgende:
Voor de lol heb ik deze boxer besteld bij Jack: http://item.taobao.com/au(...)47b0be21cf4ada.jhtml Ben benieuwd hoe de kwaliteit van dat spul is.
Daar gaat onze reputatie
pi_69036295
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef Joene94 het volgende:
Voor de lol heb ik deze boxer besteld bij Jack: http://item.taobao.com/au(...)47b0be21cf4ada.jhtml Ben benieuwd hoe de kwaliteit van dat spul is.
Link doet het niet wat voor boxer is het?
DX
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:32:20 #277
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69036378
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:30 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

Link doet het niet wat voor boxer is het?
Linkt doet het wel, is een Spongebob-Bjorn Borg (wtf )
pi_69036427
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef SanderXX0X het volgende:
Nee, met PayPal kan je betalen.

Ik vond het ook allemaal maar een beetje vaag hoor maar door die serie nummer vond ik het wel geloofwaardig.
Zeg tegen hem dat je er eerst 1 wil proberen en dat als ze goed zijn dat je er dan 10 neemt, dan heb ik ook wel interesse om mee te leggen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:34:15 #279
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69036489
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef SanderXX0X het volgende:
Nee, met PayPal kan je betalen.

Ik vond het ook allemaal maar een beetje vaag hoor maar door die serie nummer vond ik het wel geloofwaardig.
Ben jij echt zo naïef?
Dan vraag je er ook om...
pi_69036662
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Daar gaat onze reputatie
Kommop, voor de lol mag het toch wel 1 keertje?
pi_69036685
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:37 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Kommop, voor de lol mag het toch wel 1 keertje?
Hoe duur was tie? Ik vind hem wel vet! haha
DX
pi_69036754
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:34 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Ben jij echt zo naïef?
Dan vraag je er ook om...
En jij bent een pesimist. Die iPhones worden voor een appel en een ei gemaakt.
DX
pi_69036888
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:37 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Kommop, voor de lol mag het toch wel 1 keertje?
als 94 je geboortejaar is, dan mag het
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:44:49 #284
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69037164
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

En jij bent een pesimist. Die iPhones worden voor een appel en een ei gemaakt.
Daar gaat het niet om?

Apple staat niet toe dat haar producten onder de adviesprijs verkocht worden. Vandaar dat op Sk.net ook nooit iPhone-acties worden gehouden. Heeft niks met productieprijs te maken. Sla je marketing boek nog eens open ofzo...
Wie is hier nou naïef ?
pi_69037335
Als jij het voorschiet zal ik er 300 euro voor betalen bij jou, heb je 100 euro winst. Mooie handel!
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:47:57 #286
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69037358
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef Joene94 het volgende:
Voor de lol heb ik deze boxer besteld bij Jack: http://item.taobao.com/au(...)47b0be21cf4ada.jhtml Ben benieuwd hoe de kwaliteit van dat spul is.
Jack zet binnen paar dagen CK boxers erop.


edit. special req van Jack
quote:
http://www.xinneiku.cn/
you can chooes CK shorts in this site ,it is a wholesaler in China.

which style customer loves mos, then I will order them from the website.

All of the item will be with original package.And price will around 5.5$ including shipping fee

Best regards,
jack
mailen naar Jack dus met de keuze van je favo unterhose. bitte danke
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_69037402
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:40 schreef Slein83 het volgende:

[..]

als 94 je geboortejaar is, dan mag het
Oke, dan mag het dus.
pi_69037478
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:37 schreef SanderXX0X het volgende:

[..]

Hoe duur was tie? Ik vind hem wel vet! haha
Staan over 5 dagen op dealperfect, met een stuk meer bb's.

[ Bericht 42% gewijzigd door Joene94 op 14-05-2009 22:59:09 ]
pi_69037597
Wie had hiero wielrenkleding besteld bij Jack...
taobao..
Hij zegt dat iemand daar wat had gekocht maar wist niet meer wie en wat .

Vraag me namelijk af wat de kwaliteit ervan is.
pi_69037747
Jeej, Jack wil tussenpersoon spelen voor mij en TaoBaoNow.
Ik weet nog niet precies hoeveel het gaat kosten maar ik verwacht rond de $30,-. De helft minder dan TaoBaoNow dus.

Ik heb ook tegen Jack gezegd dat ik voortaan via hem dingen bestellen van TaoBao .
pi_69037811
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:51 schreef Kadooosh het volgende:
Wie had hiero wielrenkleding besteld bij Jack...
taobao..
Hij zegt dat iemand daar wat had gekocht maar wist niet meer wie en wat .

Vraag me namelijk af wat de kwaliteit ervan is.
Mr.Houdoe heeft dat besteld.
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:57:27 #292
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69038096
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:53 schreef Sneijder5 het volgende:
Jeej, Jack wil tussenpersoon spelen voor mij en TaoBaoNow.
Ik weet nog niet precies hoeveel het gaat kosten maar ik verwacht rond de $30,-. De helft minder dan TaoBaoNow dus.

Ik heb ook tegen Jack gezegd dat ik voortaan via hem dingen bestellen van TaoBao .
Je bedoelt rechtstreeks van TaoBao? Of van TaoBao via TBN naar Jack naar jou toe?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69038204
Welke ipod oordopjes van dealextreme/dealperfect leken nou het meeste op de echte? Of heeft niemand nog oordopjes besteld?
hoi
pi_69038237
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Je bedoelt rechtstreeks van TaoBao? Of van TaoBao via TBN naar Jack naar jou toe?
Gewoon rechtstreeks van TaoBao ja .
pi_69038414
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:58 schreef goudensticker het volgende:
Welke ipod oordopjes van dealextreme/dealperfect leken nou het meeste op de echte? Of heeft niemand nog oordopjes besteld?
Die op dealperfect pas binnen gehad, zijn redelijk goede oortjes. Maar verwacht er niet teveel van.
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:01:08 #296
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69038446
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:58 schreef goudensticker het volgende:
Welke ipod oordopjes van dealextreme/dealperfect leken nou het meeste op de echte? Of heeft niemand nog oordopjes besteld?
Ik geloof dat er een paar topics terug, de BOSE oordopjes zijn aangeraden (redelijk goed geludi enzo), en de iPod-oordopjes-kloon-dingesen juist werden afgeraden, omdat de geluidskwaliteit bagger was.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:05:24 #297
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69038743
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:51 schreef Kadooosh het volgende:
Wie had hiero wielrenkleding besteld bij Jack...
taobao..
Hij zegt dat iemand daar wat had gekocht maar wist niet meer wie en wat .

Vraag me namelijk af wat de kwaliteit ervan is.
Die heb ik idd besteld... Heb het nog niet binnen, heb Silence-Lotto besteld:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-cf11d7a95b7bc1e1a7625934d189df21.jhtml?cm_cat=0&pm1=1

Ik post hier wel wat als het binnen is, maar de foto's zien er goed uit vind ik!
pi_69039357
Jack gaat het naar mij verzenden voor $30.64 (met tracking).
Hij maakt er geen winst op, maar hoopt dat ik in de toekomst via hem bestel ofzoiets......
quote:
Hope your future order from me


Voor minder dan de helft dan dat ik het via TBN zou bestellen. Wel weer goed van TBN dat ik de kosten niet hoeft te betalen om het naar Jack te sturen.
pi_69039418
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Die heb ik idd besteld... Heb het nog niet binnen, heb Silence-Lotto besteld:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-cf11d7a95b7bc1e1a7625934d189df21.jhtml?cm_cat=0&pm1=1

Ik post hier wel wat als het binnen is, maar de foto's zien er goed uit vind ik!
Ben benieuwd .
Hoe duur was het uiteindelijk?
pi_69039834
LaPo!!

Deeltje 70!
pi_69040006
En dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')