abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_239188
Hebben jullie dat nou ook ? een gevoel alsof je iets kwijt bent geraakt en waarvan je weet dat je het nooit meer terug krijgt ?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geen leuk gezicht vond toen Rolf X en Doppie Deckers door het huis liepen....er klopte voor mijn gevoel iets niet en zeker niet toen het licht werd uitgedaan.....

Ik ga nu denk ik maar eens even rustig op de bank zitten en bedenken wat ik met de rest van m'n leven ga doen

Het leven is hard.......

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_239189
quote:
op 12-31-1999 om 05:53 AM schreef Lucky het volgende:
Hebben jullie dat nou ook ? een gevoel alsof je iets kwijt bent geraakt en waarvan je weet dat je het nooit meer terug krijgt ?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geen leuk gezicht vond toen Rolf X en Doppie Deckers door het huis liepen....er klopte voor mijn gevoel iets niet en zeker niet toen het licht werd uitgedaan.....

Ik ga nu denk ik maar eens even rustig op de bank zitten en bedenken wat ik met de rest van m'n leven ga doen

Het leven is hard.......


Wat er voor mijn gevoel niet klopte, Lucky, was dat datzelfde BB-huis, wat goed beschouwd eigenlijk maar een veredelde bouwkeet is, door de bewoners tot een echt huis was geworden, en nu ineens geen functie meer had.
En dat zelfs de groep, die door dat huis tot 'groep' was geworden, straks ook geen groep meer is.
Ik vond het ook een raar idee, dat iets wat 3 maanden zo intens aan elkaar verbonden was geweest (jazelfs incl. de kippen en vissen) zo snel en plotseling uit elkaar kan vallen.
En dat dan velen zullen zeggen: het was toch maar een spelletje, en dat is nu over...

pi_239190
Jaaah, was net een beetje uit m'n depressie van gisteren aan het raken, lees ik dit Topic. Nou jullie worden bedankt, hij is weer terug.
  vrijdag 31 december 1999 @ 09:54:00 #4
2076 Braabraa
heb ik wat te zeggen dan?
pi_239191
Ik heb weinig gezegd op dit forum, ik heb ook weinig interessants te vertellen, maar deze topic verwoordt toch wel mijn gevoelens van gisteren/vannacht.

Ik vond het, na het vertrek van Bart als laatste bewoner uit het huis, een onwijze anti-climax dat het programma zo snel werd afgeraffeld...

Het mooiste vond ik toch wel toen Bart het huis uit kwam gerend. Ik geloof ook dat ik dat, iedere herhaling ervan tegen mijn vriend heb gezegd...

Maar 1 ding is zeker: als ze in september een nieuwe reeks gaan maken ben ik zeker van de partij. Iedereen beweert wel dat dat nooit meer zo kan worden als nu, maar ze vonden deze versie vantevoren ook maar nix. Dus ik wacht en kick rustig af om mijn verslaving in september opnieuw te beginnen...

Doe mij er maar drie

pi_239192
*SnIk* ik heb een gevoel van leegte
pi_239193
En wat gaat er nou met die arme FOK vissen gebeuren???
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_239194
Ik had hetzelfde gevoel. Mensen hebben daar echt gewoond en geleefd. Leek een beetje op beelden na een aardbeving oid (had ook een soort "Achterhuis/Anne Frank"'-gevoel of ga ik nu te ver?). En inderdaad, wat een anticlimax. Het leuke van de live uitzendingen vond ik altijd het samen met de exbewoner de beelden bekijken, juist gister had dat prachtige tv op kunnen leveren. Maar nee, we krijgen dat verschrikkelijke lied en Rolf die zijn nieuwe show nog even plugt....
pi_239195
En de kippen?

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_239196
Ik vind dat jullie helemaal gelijk. Het was een absolute anti-climax. Met Daphne 'Doos' Dekker en het slapgeouwehoer van Rolf' is niX' Wouters.

Ben erg blij dat Bart gewonnen heeft. Van dat moment kreeg ik ook kippenvel tussen mijn billen

En die familie van Ruud zal de grootste oorzaak zijn als Ruud in een depressie raakt of zo. Om hem zo gek te maken, daar kan ik gewoon niet bij.

And by the way Sabine zet die pruik maar af hoor. ZIet er niet uit

pi_239197
Kippen? tja, dat niet alleen maar wie gaat het gras strak maaien, stofzuigen, ramen lappen, bed opmaken, en zorgen dat er weer eens wat gebeurt op die streams. NEE ben niet verslaafd! Shit BB is afgelopen en ik moet vanavond om 24:00 vuurwerk gaan afsteken en beetje blij gaan doen! Hmpf! En wat als ik daar nu geen zin in heb??? Dan maar op de melodie van Andre Hazes In een discotheek...

Achter de BB-stream,
Zat ik van de week

En ik voelde mij daar
Zo Alleeeeennnnnn!

Heeft het leven dan nog zin???

  vrijdag 31 december 1999 @ 11:23:00 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_239198
Ik heb ook een klote gevoel maar als ik m'n handen uit mijn zakken haal gaat het al een stuk beter!
  vrijdag 31 december 1999 @ 11:36:00 #12
1642 Basiev
trouwe apostel van de Goeroe
pi_239199
Om in termen van Ruud te praten:
wij zaten gisteren op de bank met het gevoel dat we Nederland-Duitsland hadden gekeken en de uitslag 1-2 was...
Murphologie:
Alle computers wachten in hetzelfde tempo
pi_239200
quote:
op 12-31-1999 om 05:53 AM schreef Lucky het volgende:
Hebben jullie dat nou ook ? een gevoel alsof je iets kwijt bent geraakt en waarvan je weet dat je het nooit meer terug krijgt ?



En toen was het programma ook nog veel eerder afgelopen dan de bedoeling was...

  vrijdag 31 december 1999 @ 12:34:00 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_239201
quote:
op 12-31-1999 om 11:47 AM schreef Beppie het volgende:
En toen was het programma ook nog veel eerder afgelopen dan de bedoeling was...




Nou en of! Mijn vriend is naar bed gegaan en ik maar wachten tot 0.40 zoals vermeld werd in de gids. Maar helemaal niks meer!
Ik denk, we krijgen wel wat te zien van het feest maar nee hoor!
Wat moet ik dan als BB-verslaafd, gewoon maar gaan slapen, omdat het afgelopen is?

Mijn lieve vriend kreunt al bij de gedachte dat er nog eens 4 afleveringen lees herhalingen komen. Hij beweert nl. niet verslaafd te zijn. Maar heeft gister wel en passant 9x op Bart gestemd, met het idee dat het Fl.1 per minuut was ipv gesprek....
Ik heb FOK! wel eens beschuldigd van het bezorgen van een hoge telefoonrekening, maar dit heeft natuurlijk ook niet echt geholpen.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_239202
quote:
op 12-31-1999 om 05:53 AM schreef Lucky het volgende:
Ik ga nu denk ik maar eens even rustig op de bank zitten en bedenken wat ik met de rest van m'n leven ga doen

Ik kan alleen maar zeggen:
"LEEF!, met je eigen talent....."
:O

pi_239203
quote:
op 12-31-1999 om 09:54 AM schreef Braabraa het volgende:

Ik vond het, na het vertrek van Bart als laatste bewoner uit het huis, een onwijze anti-climax dat het programma zo snel werd afgeraffeld...


Dit was inderdaad buiten verwachting. De uitzending zou tot 'lang na twaalven' duren en volgens de gids tot 0.40 uur meen ik.
Ik verwachtte toch nog wel enig feestgedruis vanuit die feestzaal, met wat artiesten zoals Marco Borsatoe enzo, maar nee, alleen "LEEF!" in zijn magerste vertoning werd de camera's voorgehouden.
Geen idee waarom e.e.a. zo snel werd afgekapt

pi_239204
quote:
op 12-31-1999 om 04:05 PM schreef Rolf W. P. het volgende:
Marco Borsatoe

pi_239205
Ik vond ook dat V. het programma afraffelde.
Volgens mij is Rolf met zijn gedachten al enkele weken bij zijn nieuwe show en doet hij deze presentatieklus er even tussendoor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')