abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_239184
ik vraag me af in hoeverre de Top 3 bestand is tegen alle aanbiedingen, vooral Ruud lijkt mij het type overal op in te willen gaan om niemand teleur te stellen, hoe denken jullie hierover...
rather die like a man then live like a coward


pi_239185
Inderdaad een belangrijke vraag voor de komende tijd, Outlaw187.

Art ging hier al op in in VvP XXVI:
Van ART - 27 December 1999 @ 23:30. (140)
quote:
<snip>
"Wat Ruud betreft, denk ik dat hij redelijk stabiel genoeg is om met het succes om te
gaan, het lijkt mij alleen de vraag of hij de hype in de hand kan houden. Iemand als
Sabine zegt al zo'n beetje op alles ja en Ruud lijkt me helemaal een ja-zegger, omdat hij alles leuk vind. Hij loopt het gevaar zichzelf voorbij te lopen, waardoor hij na een half jaar is opgebrand. Hij vertelt regelmatig dat hij lekker het bos in fietst om alleen te zijn in de natuur. Dat kan hij vergeten als hij gaat surfen op de oceaan van het succes. Daarnaast denk ik dat Ruuds in bescherming genomen zal moeten worden tegen VOO zelf. Die konden wel eens een grote claim op Ruud gaan leggen om zo lang mogelijk
het Big Brother-project in de hoofden van de kijkconsument voort te laten leven. BB is
een melkkoe gebleken en dat succes is voor VOO verslavend. Ze komen volgend jaar
geheid met een tweede aflevering en in die tussenperiode zou iemand als Ruud de
belangstelling warm kunnen houden. En hoe medogenloos VOO is in het jongleren met
mensen als het hun commerciėle doel dient, hebben we de afgelopen drie maanden
gemerkt.
Kortom: Ruud heeft een erg goede manager nodig, maar ook op dat terrein liggen de
haaien op de loer." Unquote.


Misschien kan je het thema opnieuw openen in de huidige VvP XXVII ?
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003250.html

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')