abonnement Unibet Coolblue
pi_68943858
Het viel mij op dat deze geweldige schrijver nog geen eigen topic heeft.
Of in ieder geval, niet eentje die ik kan vinden.
En da's toch wat matig voor een schrijver die mij na vele jaren weer een fantasy boek heeft laten aanraken.
Inmiddels heb ik American Gods, Anansi Boys, Fragile Things en (met Pratchett) Good Omens.
Wat ik met name waardeer is dat zijn boeken in de moderne tijd afspelen. Dát, en het heerlijke gebrek aan elven of vervelende tovenaarsleerlingen doet de mensch goed.
Leest!
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:25:54 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_68944036
Wie?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:29:03 #3
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_68944184
Neverwhere niet vergeten, heerlijk boek De tv-serie (waar het boek op is gebaseerd) is ook gaaf, maar er komt dit of volgend jaar een nieuwe film.
Stardust is een lief sprookje (en de film ook)
Coraline is net uit in de bioscoop, heb van dat boek alleen een teaser gelezen (eerste twee hoofdstukken ofzo)
pi_68957334
Good Omens is echt briljant. Anansi Boys ook.

The Graveyard Book heb ik net uitgelezen. Begon een beetje traag, maar man wat een bijzonder boek!

Ik heb nu American Gods klaarliggen. Kan niet wachten!
pi_69006596
Xessive ziet een interessant boek tegemoed. Ik vond hem beter dan Anansi Boys (hoewel dat niet echt een vergelijking is).
Stardust (de film althans) kon mij weinig boeien, niet mijn type fantasy. Maar Coraline wil ik zeker wel gaan zien.
Nu nog mijn vriendin meekrijgen.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:19:18 #6
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_69045851
Ik koop zo ongeveer alles van hem, zonder een review af te wachten. Vergeet ook de Sandman-reeks en de bundels met korte verhalen niet.
Hij heeft een blog http://journal.neilgaiman.com/ waarop hij van alles schrijft over zichzelf, zijn hond, zijn bijen, zijn dochter, schrijven, beroemd zijn en nog veel meer.

Heb hem leren kennen door Good Omens (was daarvoor al 'fan' van Terry Pratchett).
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_69047522
Ik moet zeggen dat ik Death en de Sandman reeks ook nog wil hebben.
Maar aangezien die nogal groot en duur zijn en ik op het moment een beetje op zwart zaad zit laat ik die nog even wachten.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_69223520
"Here's my comb," young Bonnie said, "run it now across your head."
"That's what I do, with great care, when I have such crazy hair!"

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')