abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_239087
Volgens John de Mol komt het eraan, maar wat vinden jullie ervan? Nu Big Brother net afgelopen is, ligt het misschien gevoelig, maar moet er een tweede Big Brother komen of niet?
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  vrijdag 31 december 1999 @ 00:52:00 #2
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_239088
Neeeeee, dat kan haast niet, dat kan het never nooit halen bij 'de eerste keer', en ze gaan dan alle andere mogelijk manipuleerstreken uithalen om nog een beetje kijkcijfers te halen, terwijl ze waarschijnlijk minder geld over hebben om ze te 'trekken'. Ik weet het niet hoor. Maar je hebt best kans dat ik er dan weer zo in verval, hoewel ik dat niet graag toegeef. Wat kan Bart nou overtreffen?
'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:56:00 #3
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_239089
Het is een beetje als met de MTV serie - "The real World".

Eerste keer heb ik aardig vaak zitten kijken en was het ook leuk. De 4/5 series daarna waren (imho) waardeloos...

Asp

I make love in theory and touch myself in practice
  vrijdag 31 december 1999 @ 00:56:00 #4
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_239090
Vanavond heb ik al wat meningen gelezen hier op het forum. Bijvoorbeeld dat het nooit meer hetzelfde zal zijn. Ik ben het hier een beetje mee eens: voor ons allemaal was er de spanning en sensatie van iets nieuws, en dat zal nooit meer terugkomen. Toch zou ik het wel leuk vinden als er een tweede keer zou komen: de bewoners zijn in ieder geval nieuw en zoals we hebben geleert van dit eerste BB, gewone mensen zijn zelfs leuk om naar te kijken als het er saai aan toe gaat!
Ik denk dat ook de programmamakers hebben geleerd om bepaalde dingen anders te doen een volgende keer, dus toch weer anders. Daarbij denk ik dat de volgende keer wat meer (hoop ik) uitgesprokener types in het huis verschijnen, wat bijv. leidt tot meer opstootjes en aanvaringen. Ik ben geen programmamaker, maar ik denk dat er genoeg zijn die wel hele leuke en verrassende nieuwe dingen weten te bedenken voor een 2e deel.
pi_239091
Dat is het he... nu hebben we genoeg van BB. Een mooie einde naar mijn mening, de afsluiting van iets unieks. Maar als ze straks in september met een nieuwe serie beginnen valt iedereen er misschien wel weer voor. Het is wel een gigantisch goed tijdverdrijf
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_239092
Zou Rolf terugkomen in 2000?
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_239093
Alleen vanavond heeft al 3.8 miljoen telefoontjes + 30 minuten reclame = 60 * 42000 = zeg maar 2.5 miljoen opgeleverd.

Mmm. Ja ik denk wel dat er een deel II komt....

  vrijdag 31 december 1999 @ 01:00:00 #8
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_239094
quote:
op 12-31-1999 om 12:57 AM schreef nosubcire het volgende:
Zou Rolf terugkomen in 2000?

Kunnen ze die niet samen met Daphne in een hikje van twee-bij-twee duwen en dan gewoon kijken of Daphne dan haar g(s)li(j)mlach behoudt?

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
pi_239095
I WILL BE BACK

TOT IN 2000

  vrijdag 31 december 1999 @ 01:02:00 #10
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_239096

Kunnen ze die niet samen met Daphne in een hikje ...

[/quote]

Ja, zie je, Rolf stinkt zelfs hier naar alcohol, ik bedoelde een hokje natuurlijk...

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
pi_239097
quote:
op 12-31-1999 om 01:01 AM schreef Big Brother het volgende:
I WILL BE BACK

TOT IN 2000


WON'T WE ALL????!!!

-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

  vrijdag 31 december 1999 @ 01:15:00 #12
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_239098
Nou, als BB maar 1 x per jaar wordt uitgezonden dan weet ik het niet hoor!

Er zal wel veel naar gekeken worden maar het zal nooit meer hetzelfde worden. Er zullen veel mensen zichzelf een personage aanmeten. Zo zullen die toekomstige bewoners zich nu laten inschrijven voor zangles, gitaarles en acteerles onder een valse naam in een woonplaats 100 km ver. Vervolgens zullen zij een make-over ondergaan ( je weet wel baartje of het bestaande baartje er af ander kapsel, geslachtsverandering....ik noem maar wat. Vervolgens auditie doen en er ook nog daadwerkelijk door komen en uiteindelijk in BB komen. En niemand die hun herkend!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  vrijdag 31 december 1999 @ 01:21:00 #13
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_239099
Maar wat moet er veranderen?

Wat ik alvast in de nieuwe BB wil zien is dat de bewoners het huis zelf moeten inrichten. Dus dat wil zeggen: ze komen binnen en er staan wat potten verf en wat kwasten, wat behang en de IKEA meubels nog netjes in de doos. Laat ze het zelf maar uizoeken.

Natuurlijk ook betere weekopdrachten!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')