abonnement Unibet Coolblue
pi_68897984
Hoi

Mijn vriend en ik gaan trouwen

Omdat we a) student zijn en b) niet van teveel poespas houden, zoeken we een 'normale' trouwlocatie met wel wat sfeer omgeving Nijmegen.

Je vindt veelal " Hoeve dit" en " Kasteel dat " maar wat we eigenlijk willen is zoiets als een simpele boerderijschuur ofzo, waar wel iets van een barretje in zit (bier!) en waar we zelf gewoon kunnen BBQen (slagerij bellen die BBQ(s) levert en vlees en dan de gasten zelf lekker laten klooien).

Wat we willen (doen):
  • in (de buurt van) Nijmegen (straal van 20km is mogelijk, denk ik wel )
  • gewoon feest met eventueel iets van een klein bandje
  • mogelijkheid tot BBQ (al dan niet inclusief bij locatie, maar zeker niet te duur)
  • geen luxe 'kasteel of hoeve'
  • geen TL-verlichting
  • kan ongeveer 150 avondgasten hebben
  • iets van een boerderij of erf ofzo

    Helaas hebben we geen familie/vrienden in de buurt wonen met een grote tuin ofzo, anders hadden we dat wel gedaan. Gewoon een lading goed bier kopen, wat wijn en frisdrank voor de liefhebber, etc.

    Als we dan toch voor een echte locatie gaan willen we dus wel iets van een bar met iemand erachter, maar het hoeft allemaal niet chique en deftig, verre van zelfs

    Help! Wat hebben wij voor geweldige leuke normale en niet te dure locatie over het hoofd gezien?
    Trouwen doen we overigens gewoon op 't stadhuis, dus hoeft geen officiele trouwlocatie te zijn

    De Goffertboerderij hebben we al naar gekeken en is eventueel een optie, maar is zo'n groot zalencentrum, en dan ben je straks met 5 bruiloften tegelijk en nou ja, 't mag best wel gewoon alleen ons feestje zijn Daarbij is daar wrsch geen BBQ-mogelijkheid

    [ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 11-05-2009 11:10:15 ]
  • Ja doei.
      maandag 11 mei 2009 @ 11:08:15 #2
    36038 Shaman
    retro-progressief
    pi_68898217
    Millinger theetuin? Alleen is dat een buiten locatie...

    Alvast gefeliciteerd trouwens

    [ Bericht 56% gewijzigd door Shaman op 11-05-2009 11:17:46 ]
    pi_68898407
    Misschien is dit iets?
      maandag 11 mei 2009 @ 11:20:21 #4
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_68898595
    Waarom maak je er niet iets byzonders van..? Het hoort een van de mooiste dagen van je leven te zijn/worden...
    Leer spaties gebruiken!
    Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
    Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
    pi_68898680
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
    Waarom maak je er niet iets byzonders van..? Het hoort een van de mooiste dagen van je leven te zijn/worden...
    bijzonder is voor ons als al onze vrienden en familie er bij zijn en we een feest kunnen geven zoals wij dat willen

    en dit, gewoon een feest met bier en een BBQ is zoals wij zijn en zoals wij het willen

    ik vind het zo stom dat ' bijzonder en mooi ' tegenwoordig gelijk staat aan ' duur en exclusief '
    Ja doei.
    pi_68899152
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:

    ik vind het zo stom dat ' bijzonder en mooi ' tegenwoordig gelijk staat aan ' duur en exclusief '
    Precies, je moet het gewoon lekker vieren zoals het voor jullie goed voelt! Voor mij hoeft die verschrikkelijke poespas ook niet, ik hoop dat je een leuke en gezellige locatie vindt!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_68899462
    Klinkt een beetje als een veredeld schuurfeest.
    pi_68899481
    en?

    djeez, ik vraag om locatie-tips, niet om meningen over hoe JIJ MIJN bruiloft zou vieren
    Ja doei.
    pi_68899548
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
    en?

    djeez, ik vraag om locatie-tips, niet om meningen over hoe JIJ MIJN bruiloft zou vieren
    Helaasch, ik ben niet bekend in de omgeving Nijmegen. Noch ken ik er plekken om een bbq parteh te houden. Overigens zou IK JOUW bruiloft niet vieren.
    pi_68899736
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
    en?

    djeez, ik vraag om locatie-tips, niet om meningen over hoe JIJ MIJN bruiloft zou vieren
    Ondanks dat je niet om meningen vraagt, vind ik dit 'bierfeest' een stuk leuker klinken dan in eenofandere dure kerk met een heel circus

    Helaas weet ik geen locatie's

    Igg veel plezier met > Jouw feest
    ook al niet
    pi_68899948
    Trouwen op het stadhuis in Nijmegen, een zeer goede keus . Volgend jaar ga ik daar ook trouwen . Alleen doen wij het feest in een restaurant, dus met een locatie kan ik je niet helpen .
    pi_68900507
    dank!

    en



    het hoeft geen locatie van 100 euro te zijn, dat niet, maar al die luxe hoeves enzo zijn dan qua zaalhuur al duur, en dan een ' bepaald aantal drankjes voor dittem ' en dan ' hapjes voor dattem ' en da's gewoon teveel poespas

    Het hoeft ook geen heikneuterzaaltje te worden, dus ja, misschien hebben we wel onmogelijke eisen maar we hebben het plan volgend jaar te gaan trouwen, rond juni/juli, dus we moeten wel opschieten met het vinden van een locatie
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef vanOekelen het volgende:
    Misschien is dit iets?
    hm.. wat oubollig, met die mooie perzische tapijtjes, maar duur zal 't niet zijn nee zal 't in de lijst zetten, wie weet is helemaal idolaat ervan
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 11:08 schreef Shaman het volgende:
    Millinger theetuin? Alleen is dat een buiten locatie...

    Alvast gefeliciteerd trouwens
    dank! en ik zal eens googlen. Voor avondlocatie is dat niet heel geschikt, tenzij je mooiweergarantie erbij geeft
    Ja doei.
    pi_68900765
    Wellicht dat dit iets is, ik heb er een familiefeest georganiseerd, maar misschien voldoet het ook aan jou eisen.. Enige nadeel is wel dat het tegelijkertijd een camping is, maar wellicht heb je er iets aan. ik vond het vooral tof omdat er zoveel boerderij dieren (los) rondliepen

    http://www.detienmorgen.nl/
      maandag 11 mei 2009 @ 12:30:02 #14
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_68900844
    Wij hebben ons feest gehouden in Sprok in Bemmel, aan de overkant van de Waal dus.

    http://www.sprok.nl/

    Geen bijzonder fraaie zaal, maar het uitzicht op de rivier en Nijmegen is magnifiek en ze hebben tuin en een strandje om te BBQ'en.
    Ook hebben ze bescheiden accomodatie voor als er gasten willen blijven slapen.
    pi_68900931
    Mij zou het wel mooi lijken in de buurt van de Hatertse Vennen. Even door google gegooid en dan kom ik op dit: http://www.hetbuitencentrum.nl/accommodatie/

    Veel plezier met je bruiloft iig!

    edit: Of bij St Walrick natuurlijk.. maar ik heb het idee dat het daar een stuk duurder is. (maar dat is eigenlijk maar een wilde gok)

    [ Bericht 22% gewijzigd door mjan op 11-05-2009 12:39:02 ]
    Tonight I think I'll walk alone
    I'll find my soul as I go home
    pi_68901204
    Kun je niet regelen dat er 1 dag na de 4 daagse een militaire tent op dat terrein blijft staan waar jullie je feest kunnen houden.
      maandag 11 mei 2009 @ 12:45:49 #17
    43790 IJzercookie
    De specialiteit uit Vld
    pi_68901282
    Wellicht weet de slager die de BBQs verzorgd wel iets? Zij doen dat vast vaker!

    Of de ruimtes van studentenverenigingen ofzo?
    That's the way the cookie crumbles
      maandag 11 mei 2009 @ 12:49:23 #18
    252240 Duderella
    Snobs have more fun
    pi_68901390
    Je zou eens met de VVV kunnen bellen. Daar kennen ze allerlei soorten evenementen- en feestlocaties in de omgeving. Wie weet hebben ze de gouden tip!
    Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
      maandag 11 mei 2009 @ 12:58:56 #19
    43790 IJzercookie
    De specialiteit uit Vld
    pi_68901654
    Wij hebben voor onze bruiloft het restaurantje in de straat gevraagd waar we zelf wel eens gaan eten. Zij hadden totaal geen ervaring en daardoor waren ze ook niet zo duur. We hebben zelf een lunchbuffet samengesteld voor weinig. Misschien ook iets voor jullie?
    That's the way the cookie crumbles
    pi_68902183
    in lindenholt zit ook zo'n zaaltje, geen idee meer hoe het tegenwoordig heet, kom er nooit, maar daar zijn ook regelmatig dat soort feestjes.

    edit: deze dus: http://www.zwaantjenijmegen.nl/
    pi_68902355
    dank voor alle tips! Ben net terug van pauze, dus nadat ik even weer wat voor m'n geld heb gewerkt ga ik 's even op de linkjes klikken
    Ja doei.
    pi_68902586
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 12:30 schreef Frollo het volgende:
    Wij hebben ons feest gehouden in Sprok in Bemmel, aan de overkant van de Waal dus.

    http://www.sprok.nl/

    Geen bijzonder fraaie zaal, maar het uitzicht op de rivier en Nijmegen is magnifiek en ze hebben tuin en een strandje om te BBQ'en.
    Ook hebben ze bescheiden accomodatie voor als er gasten willen blijven slapen.
    wat mooi! deze ga zeker aan Mr. MoBlo laten zien en bekijken in 't echt!
    Ja doei.
      maandag 11 mei 2009 @ 13:31:12 #23
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_68902639
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef motorbloempje het volgende:

    [..]

    dank! en ik zal eens googlen. Voor avondlocatie is dat niet heel geschikt, tenzij je mooiweergarantie erbij geeft
    De Millinger Theetuin is 's avonds sowieso niet beschikbaar, alleen overdag.
      maandag 11 mei 2009 @ 13:33:52 #24
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_68902714
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:

    [..]

    wat mooi! deze ga zeker aan Mr. MoBlo laten zien en bekijken in 't echt!
    Ga vooral zelf kijken ja, want hoe leuk de locatie ook is, de zaal is toch een beetje vergane glorie en daar moet je wel tegen kunnen.
    pi_68902766
    hoezo ' vergane glorie' ?
    Ja doei.
      maandag 11 mei 2009 @ 13:35:24 #26
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_68902769
    Probeer het eens bij de scouting in Nijmegen, die verhuren hutten. Eten en drinken kan je dan zelf regelen of via de catering.

    Deze bijvoorbeeld:
    http://verhuur.scoutingjanvanhoof.nl/
      Moderator maandag 11 mei 2009 @ 13:36:49 #27
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_68902820
    Ik ben totaal niet bekend in de buurt, maar ik vond deze pagina met allerlei locaties, je kunt op deze locaties ook trouwen (in plaats van in het stadhuis).
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_68902868
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Karina het volgende:
    Ik ben totaal niet bekend in de buurt, maar ik vond deze pagina met allerlei locaties, je kunt op deze locaties ook trouwen (in plaats van in het stadhuis).
    die site heb ik al gevonden, zie openingspos, met name de Goffertboerderij verwachtte ik al bij veel tips

    probleem is dat 't allemaal vrij prijzige locaties zijn die daar staan. Trouwen op locatie willen we niet (kost ook gigantisch veel meer dan gewoon op 't stadhuis, maar dat stond ook al in de openingspost).
    Ja doei.
      Moderator maandag 11 mei 2009 @ 13:40:18 #29
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_68902946
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:38 schreef motorbloempje het volgende:

    [..]

    die site heb ik al gevonden, zie openingspos, met name de Goffertboerderij verwachtte ik al bij veel tips

    probleem is dat 't allemaal vrij prijzige locaties zijn die daar staan. Trouwen op locatie willen we niet (kost ook gigantisch veel meer dan gewoon op 't stadhuis, maar dat stond ook al in de openingspost).
    Oh niet goed gekeken die pagina van de Goffertboerderij werkt niet (tenminste bij mij niet) de naam klonk wel als iets dat je misschien zocht.
    beter lezen Karina.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
      maandag 11 mei 2009 @ 13:40:22 #30
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_68902950
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
    hoezo ' vergane glorie' ?
    Vind je de foto's niet iets sneuigs hebben dan?
    Ouwe vloerbedekking, systeemplafond, alles een beetje 'opgeleukt' met doeken...

    Maar ja, perfectie bereik je toch nooit en het uitzicht was in elk geval mooi en de uitbaters waren erg aardig.
    pi_68902995
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:40 schreef Frollo het volgende:

    [..]

    Vind je de foto's niet iets sneuigs hebben dan?
    Ouwe vloerbedekking, systeemplafond, alles een beetje 'opgeleukt' met doeken...

    Maar ja, perfectie bereik je toch nooit en het uitzicht was in elk geval mooi en de uitbaters waren erg aardig.
    de buitenlocatie enzo waren wel prima en hopelijk kunnen we het grootste deel buiten doen. Wie weet kunnen we zelf nog met een klein budget de boel opleuken. Het was niet briljant sfeervol (zoals een oude hoeve met luxe stoelen en tafels enzo) maar daar hebben we het geld gewoon niet (voor over).

    eerst maar 's kijken idd, maar het ziet er zo op 't eerste gezicht echt heel leuk uit!
    Ja doei.
      maandag 11 mei 2009 @ 14:02:39 #32
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_68903796
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

    [..]

    de buitenlocatie enzo waren wel prima en hopelijk kunnen we het grootste deel buiten doen. Wie weet kunnen we zelf nog met een klein budget de boel opleuken. Het was niet briljant sfeervol (zoals een oude hoeve met luxe stoelen en tafels enzo) maar daar hebben we het geld gewoon niet (voor over).

    eerst maar 's kijken idd, maar het ziet er zo op 't eerste gezicht echt heel leuk uit!
    Ja joh, gewoon even kijken en laat het wel weten hè!
    pi_68905486
    Wat leuk Moblo, en ik vind het echt tof dat jullie zo'n ander feest willen geven, past volgens mij 100% bij jullie!
    Stiekem wil ik dit topic gewoon meelezen Maar ik zal even nadenken over locaties.

    Mijn ouders zijn ook getrouwd op t Stadhuis in Nijmegen maar die hebben verder geen feestje of wat dan ook gedaan.. Ik denk iig na over locaties
    The rock candy's melted, only diamonds now remain
    pi_68905915
    Zou de Berendonck trouwens niks bieden? Die hebben iig vast wel een strandje voor BBQ.. verder weet ik het eigenlijk niet, kan er ook niets over vinden op de site

    edit: http://www.rgv.nl/index.php?id=36
    Daar staat dat je familiedagen, barbecues, jubileumfeesten etc kunt organiseren..
    Gaat alleen wel over alle gebieden, dus niet specifiek over de Berendonck, maar kan vast wel
    The rock candy's melted, only diamonds now remain
    pi_68906213
    Mijn broer woont in Arnhem, en die had ongeveer dezelfde 'eisen' als jullie. Voor hem heb ik toen op een ander forum nagevraagd, en daar kreeg ik als tip het Wapen van Valburg. (www.wapenvanvalburg.nl)Als ik het goed heb (maar ben geografisch niet geweldig sterk aangelegd) dan ligt Valburg een beetje tussen Arnhem en Nijmegen in, toch?
    Voor mijn broer was dit de gouden tip, en over 4 weken gaan zij hier dus hun trouwfeest geven. Ik ben er zelf nog niet geweest, dus ik kan je nog niet uit eerste hand vertellen hoe de locatie eruit ziet. Zelf was ik van de foto's op de website eerlijk gezegd niet over-gecharmeerd, maar mijn broer vond het prima, en wie weet jullie ook wel!
    Ik weet dat mijn broer tot nu toe ERG tevereden is over het contact met de locatie, de rest kan ik je na de bruiloft laten weten als je zou willen.
    een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
    pi_68906328
    en de site doet het alleen in IE

    weet jij of er ook een BBQ mogelijk is daar? en wat de kosten ongeveer zijn?

    LR: die site heb ik vandaag idd ook gevonden. Hebben ook nog ergens een watersporthuis gevonden waar we even moeten kijken. Want die hebben ook een strand en een BBQ mogelijkheid, alleen volgens mij wel de gezelligheid van een dooie pier ivm TL enzo
    Ja doei.
    pi_68906560
    http://www.bruiloftlocati(...)ntrum/2332/WaterGoed

    ziet er ook goed uit maar wrsch wel duur
    Ja doei.
    pi_68906724
    mmmmmmmm... sorry moterbloempje, ik weet verder niet precies wat de mogelijkheden en de kosten zijn. Maar wel dat mijn broer vond dat ze heel erg mee dachten en dat er veel mogelijk was tegen een heel redelijke prijs. Ik zou ze gewoon even een mailtje sturen of er een belletje aan wagen geloof ik, dan weet je snel meer! (en vragen kan nooit kwaad volgens mij)
    Ik wil mijn broer best eens vragen hoor, maar zij hebben in ieder geval geen BBQ gedaan, maar een simpel menu daar gekozen. Volgens mij noemde mijn broer het 'vanalleswa' of zoiets. Dus dan krijg je kosten en informatie van een feest dat toch net weer anders is dan dat jullie het zouden willen misschien, daarom denk ik dat je misschien beter zelf even contact op kunt nemen, weet je zo of het wat voor jullie is of niet, toch?
    een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
    pi_68906846
    en even de link hier: http://www.trouwtarieven.(...)wlocatie.php?id=1759

    deze ziet er ook prima uit, alleen doet de website het niet
    Ja doei.
    pi_68906904
    Wat werkt er niet aan moblo? Bij mij werkt ie gewoon in FF..
    Overigens tipje van die site : http://www.trouwbox.nl/?linkpartner=7
    The rock candy's melted, only diamonds now remain
    pi_68907048
    de website van de locatie zelf, zeg maar
    Ja doei.
    pi_68907061
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 15:31 schreef LastRequest het volgende:
    Wat werkt er niet aan moblo? Bij mij werkt ie gewoon in FF..
    Overigens tipje van die site : http://www.trouwbox.nl/?linkpartner=7
    haha, die zag ik dus NET staan en wilde hem in gaan vullen, maar dan moet je een trouwdatum hebben en die hebben we nog niet en alle velden moeten verplicht ingevuld worden
    Ja doei.
    pi_68907132
    he, nu wel
    Ja doei.
    pi_68911398
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
    en even de link hier: http://www.trouwtarieven.(...)wlocatie.php?id=1759

    deze ziet er ook prima uit, alleen doet de website het niet
    Mr. MoBlo is er ook verliefd op
    Ja doei.
      maandag 11 mei 2009 @ 19:03:12 #45
    79212 kaputwiehund
    einfach irre
    pi_68914232
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:30 schreef motorbloempje het volgende:

    [..]

    Mr. MoBlo is er ook verliefd op
    Is dat omgeving Nijmegen?

    proficiat trouwens met je voornemen. Zelf ben ik vorig jaar getrouwd in Heumen (klikklik)
    Zu hause ist alles besser
    pi_68914848
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:03 schreef kaputwiehund het volgende:

    [..]

    Is dat omgeving Nijmegen?

    proficiat trouwens met je voornemen. Zelf ben ik vorig jaar getrouwd in Heumen (klikklik)
    nee dat is wel vervelend maar dan zouden we dus daar trouwen. We willen het iig wel in Gelderland houden, Groenlo is wel wat ver, maar dan doen we daar ook trouwen op locatie, omdat dat in Groenlo even duur is overal
    Ja doei.
    pi_68918355
    Mag ik je een tip geven? Als je die trouwbox aanvraagt, doe dat dan met een mailadres wat je niet vaak gebruikt, en vul een cijfertje van je telefooonnummer verkeerd in. Ik werd plat gemailed. Ook mailtjes nmet de vraag om het juiste telefoonnummer, want ze wilden me graag een mooi aanbod doen.

    Ook al geadresseerde reclame in de bus, al voor we die box hadden. De box is wel geinig, wat trouwtijdschriften, en een aantal voorbeeldjes van bedankjes. Verder veeeeeel reclame.

    En hij is dus niet geheel gratis, je betaalt de verzendkosten.
    *poef* nu is het weg
    pi_68918784
    er zijn ook wat afhaalpunten zag ik, dus dan doe ik dat wel denk ik en goede tip.. zie dat al nooit zo zitten, al die informatie

    Heb net die locatie in Groenlo gemailed, gewoon eens kijken. We blijven nog wel verder kijken hoor, ook écht in de buurt hier! Dus blij vooral tips geven
    Ja doei.
      maandag 11 mei 2009 @ 23:28:30 #50
    151110 Malahide
    Interne amplitude
    pi_68924268
    You cheated on me with choreography.
    pi_69119365
    Misschien heb ik volgend jaar wel een toffe locatie in Italie in de aanbieding Maarja das niet omgeving Nijmegen he

    /verkapte tvp.
    pi_69134202
    we zijn vandaag gaan kijken, heel ver van Nijmegen áf maar wel helemaal verkocht, bij

    www.hetreirinck.nl

    Omdat we daar alles kunnen doen (ook trouwen voor een hele mooie prijs OP locatie) zitten we niet aan het stadhuis van Nijmegen 'vast' en gaan we wrsch daarvoor.

    Een oude boerderij die vooral in de weekends verhuurd is aan families en voor feesten enzo, maar doordeweeks niet écht druk is (nagenoeg niets). Daarom is de huur van 't pand bij afnemen van drankjes en het eten enzo gratis da's fijn. Omdat we met 100 gasten zitten op dit moment (kan nog minder worden, we moeten nog weer een nieuwe filter eroverheen gooien ) zal 't sowieso niet mega-goedkoop gaan worden, maar de locatie niet hoeven te betalen (vanaf 3 uur 's middags tot half 1 's nachts en wat gratis overnachtingsplekken) is het echt een hele aantrekkelijke gelegenheid

    en het is er ook nog 's héél mooi en rustig!
    Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')