abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_68894878


Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!





Eerdere delen:
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 12
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 13
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 16
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 17
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 18
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 19
[Centraal] TPG Medewerkerstopic - Deel 20
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 21
Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 22
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 23
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 24
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 25
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 26
[Centraal] TNT Medewerkerstopic deel 38: Spring has arrived



Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk



Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering



Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers



En, ook niet geheel onbelangrijk voor onze postbodes, de weersvoorspelling:






De OP is hier te vinden.
  FOK!fotograaf maandag 11 mei 2009 @ 09:24:09 #2
73911 ultra_ivo
pi_68895378
zodadelijk overwerken, zijn veel mensen op verlof deze week.
pi_68895684
Bij ons is deze week een Gemeentegids van 250 gram die 100% bezorgd moet worden. Hij kan over de hele week bezorgd worden en aangezien ik niet de kans wil lopen dit zware gevaarte te moeten tillen heb ik me maar niet opgegeven voor deze week
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2009 @ 09:48:40 #4
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_68896006
Watje!
pi_68896423
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Watje!
Moest jij niet werken ofzo?
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2009 @ 10:10:32 #6
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_68896523
Ja, half 1 pas
  Redactie Frontpage / Sport maandag 11 mei 2009 @ 10:26:40 #7
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68896944
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:36 schreef xxiessiexx het volgende:
Bij ons is deze week een Gemeentegids van 250 gram die 100% bezorgd moet worden. Hij kan over de hele week bezorgd worden en aangezien ik niet de kans wil lopen dit zware gevaarte te moeten tillen heb ik me maar niet opgegeven voor deze week
Die werden bij ons gewoon op 1 dag bezorgd. Kan makkelijk

Hoefde er vorig jaar maar 40 na te bezorgen, omdat er in eerste instantie iets te weinig waren
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 11 mei 2009 @ 11:16:19 #8
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68898466
Dus uit jullie verhalen kan ik opmaken dat jullie niet een tijdelijke hulpkrachtscontract / "zomercontract" krijgen?? Echt belachelijk dan! Ik bedoel, ik werk mij over het algemeen verrot en maak zeer geregeld, zeker in de zomers, vele overuren en dan krijg ik daar opeens een stuk minder ( iets van 30% minder ) geld voor? Totaal absurd! Ik zit er serieus over na te denken om echt niet te werken deze zomer! Ik heb in een impuls wel gemeld dat ik bleef werken, maar bij nader inzien kom ik hier zeer waarschijnlijk op terug!
Nothing is what it seems
pi_68898682
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef Viper86 het volgende:
Dus uit jullie verhalen kan ik opmaken dat jullie niet een tijdelijke hulpkrachtscontract / "zomercontract" krijgen?? Echt belachelijk dan! Ik bedoel, ik werk mij over het algemeen verrot en maak zeer geregeld, zeker in de zomers, vele overuren en dan krijg ik daar opeens een stuk minder ( iets van 30% minder ) geld voor? Totaal absurd! Ik zit er serieus over na te denken om echt niet te werken deze zomer! Ik heb in een impuls wel gemeld dat ik bleef werken, maar bij nader inzien kom ik hier zeer waarschijnlijk op terug!
Ik weet in ieder geval van geen zomercontract af. Misschien dat ze daar hier nog mee komen, maar dan denk ik dat ze helemaal een probleem krijgen. Wij gaan per 15 juni ook nog is over op dat "toekomst VGB", dus als ze dan ook nog is de zaterdagwerkers minder gaan betalen, denk ik dat ze geen personeel over houden

Zucht. Ik weet nou nog steeds niet of m'n contract nog word verlengd. Dat loopt nu dus al over 3 zaterdagen af. Ik vroeg vorig weekend aan m'n teamcoach hoe of wat, maar die kwam met een beetje wazig verhaal aanzetten, dus daar schoot ik ook nog niet veel mee op.
pi_68904998
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef Viper86 het volgende:
Dus uit jullie verhalen kan ik opmaken dat jullie niet een tijdelijke hulpkrachtscontract / "zomercontract" krijgen?? Echt belachelijk dan! Ik bedoel, ik werk mij over het algemeen verrot en maak zeer geregeld, zeker in de zomers, vele overuren en dan krijg ik daar opeens een stuk minder ( iets van 30% minder ) geld voor? Totaal absurd! Ik zit er serieus over na te denken om echt niet te werken deze zomer! Ik heb in een impuls wel gemeld dat ik bleef werken, maar bij nader inzien kom ik hier zeer waarschijnlijk op terug!
Ik wel, maar als mijn uurloon 30% lager ligt dan in mijn zaterdagcontact denk ik niet dat ik dat contract onderteken. Hebben ze dan een probleem qua bezetting in de zomer, niet mijn probleem...

Heb je zomers en winters (kerst) voor ze klaargestaan, meer genut dan goed voor je was... en dan dit.

Heb jij je contract al binnen/getekend dan?
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2009 @ 16:50:07 #11
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_68909834
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef Viper86 het volgende:
Dus uit jullie verhalen kan ik opmaken dat jullie niet een tijdelijke hulpkrachtscontract / "zomercontract" krijgen?? Echt belachelijk dan! Ik bedoel, ik werk mij over het algemeen verrot en maak zeer geregeld, zeker in de zomers, vele overuren en dan krijg ik daar opeens een stuk minder ( iets van 30% minder ) geld voor? Totaal absurd! Ik zit er serieus over na te denken om echt niet te werken deze zomer! Ik heb in een impuls wel gemeld dat ik bleef werken, maar bij nader inzien kom ik hier zeer waarschijnlijk op terug!
Vraag eens na of dat landelijk is zou ik zeggen. Zo niet, dan kun je 't eventueel eens aankaarten bij de OR of een vakbond ofzo of 't zomaar kan?
pi_68929433
Ik heb nog maar een zaterdag te gaan en weet ook nog niet of het verlengd wordt..
Alleen dat ze ermee bezig zijn.maar of het gaat lukken ik hoop het echt, ik mag er graag werken
pi_68933944
Was er nog een of andere kortingscode voor medewerkers van TNT voor de TNT Kadowinkel? Heb wel eens zoiets bij m'n salarisstrookje gezien geloof ik...
pi_68935278
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Ohrpolster. het volgende:
Was er nog een of andere kortingscode voor medewerkers van TNT voor de TNT Kadowinkel? Heb wel eens zoiets bij m'n salarisstrookje gezien geloof ik...
Ja, je kunt nu met 50% korting een L of XL fotoboek maken
Wij hebben het hier gemaakt van vakantiefoto's en het is een mooi boekje geworden van goede kwaliteit!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:35:20 #15
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_68944423
Lees net in het MZ Journaal dat de hah-regeling is aangepast. Voortaan mogen er op zaterdag, net als op maandag t/m dinsdag, ook maximaal 3 soorten hah worden verspreid. Dit omdat er steeds meer vraag is door klanten naar verspreiding op zaterdag. Onder andere AH heeft belangstelling. Zaterdag a.s. hebben we in ieder geval twee soorten, C1000 en AH.

Vaarwel, relaxte zaterdag
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage dinsdag 12 mei 2009 @ 16:40:27 #16
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_68944599
Ja en dat drukinkt niet af mag geven. Nou, als ik de MediaMarkt weer eens heb mogen bezorgen heb ik pikzwarte handen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 12 mei 2009 @ 16:40:38 #17
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68944610
Dat is mooi klote. Met de C1000 erbij bleef ik al binnen de tijd tegenwoordig, maar nu de AH er bij komt, dan wordt het krap aan. De relaxte dagen van een paar uur werken en dan de volle mep krijgen zijn helaas voorbij
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68944619
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lees net in het MZ Journaal dat de hah-regeling is aangepast. Voortaan mogen er op zaterdag, net als op maandag t/m dinsdag, ook maximaal 3 soorten hah worden verspreid. Dit omdat er steeds meer vraag is door klanten naar verspreiding op zaterdag. Onder andere AH heeft belangstelling. Zaterdag a.s. hebben we in ieder geval twee soorten, C1000 en AH.

Vaarwel, relaxte zaterdag
Ja ik lees het hier ook Wat een zooitje.
Dat gebit van die man op pagina twee is ook " "
  Redactie Frontpage dinsdag 12 mei 2009 @ 16:47:45 #19
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_68944870
Ach zoals iemand op straat laatst al treffend opmerkte: TNT Post? TNT Reclame!
pi_68945057
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ach zoals iemand op straat laatst al treffend opmerkte: TNT Post? TNT Reclame!
Lol, is het zo erg? Ik breng over het algemeen toch wel veel meer post rond dan reclame.
  Redactie Frontpage dinsdag 12 mei 2009 @ 16:53:24 #21
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_68945104
Nou, voel me toch regelmatig meer een folderjongen met een paar briefjes dan een postbode
pi_68949770
Zijn hier ook Fokkers! die op de klantenserice van TNT werken? heb binnenkort een sollicitatiegesprek voor de consumentenlijn.Wat kan ik verwachten aan werkzaamheden op deze afdeling?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:17:43 #23
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_68950147
Pff, wij vallen dan net buiten de boot omdat we geen AH en c1000 in ons gebied hebben. Maar ik hoop werkelijk waar niet dat ze binnenkort ook karwei, gamma en zulksoort foldertjes op zaterdag gaan bezorgen!
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 12 mei 2009 @ 19:19:30 #24
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_68950217
Mazzelaar. Ik ben al een van de weinigen die bij ons op kantoor op zaterdag het geluk heeft om folders te mogen bezorgen en nu met de AH er bij val ik weer in de prijzen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_68951487
Zolang de Gamma of Karwei niet op Zaterdag komt vind ik het best, heb altijd een hekel aan die folders, Gamma: onhandig formaat, Karwei: irritant plastic
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')