abonnement Unibet Coolblue
pi_69434251
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Chooselife het volgende:
Zit een potje decadent te zijn op de comfort gallery.

Afgelopen pot tegen Zwolle overigens op één rij met Erben Wennemars, Jaap Stam en Bertje Konterman.
Niet verkeerd, serveersters met bier. Heb er ook een aantal jaren gezeten

Krijg je nog eten achteraf, dat had ik altijd (totdat het slechter ging, toen werd het alleen een saucijzenbroodje). Ik moet altijd wel lachen om al die supporters die net buiten die comfortgallery staan en steeds vingers opsteken hoeveel bier ze willen en de serveersters het maar negeren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kahlen op 26-05-2009 22:31:05 ]
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:59:55 #202
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69434554
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:40 schreef Kahlen het volgende:
Ik geloof er niks van dat die handelaren aangepakt gaan worden, een afdeling van de knvb die dat gaat doen? Laat me niet lachen. Het is over 2 dagen al, wat willen ze gaan doen dan?
Als mensen de barcode laten staan
Hoe makkelijk wil je het maken voor de KNVB

Zag straks een voorbeeld maar inmiddels staan er geen foto's van kaartjes meer op
pi_69434640
Davy Veltman zit ergens in Noord Holland toch?

Je krijgt tijdens de wedstrijd een schaal met hapjes en na de wedstrijd idem. Verder tijdens de wedstrijd wordt één rondje drinken gebracht door die serveersters.
Op zich wel een gezellig kliekje altijd op de comfort. Ik kom er nu een jaar of 3 (sinds Wesselink). Daarvoor een paar jaar niks, en daarvoor sporadisch een potje vanaf de sponsortribune.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:01:32 #204
236335 neen
schone schijn
pi_69434642
O, dit moet ik hier natuurlijk wel even melden

De Heerenveen supporter die mee was vond de sfeer tijdens de wedstrijd leuker dan de sfeer in het Abe Lenstra stadion hij deed op een gegeven moment zelfs met het woanskip mee, wat hij vooraf nog vertikte
nou is deze sfeer natuurlijk niet representatief voor het hele seizoen maar dat maakt natuurlijk niet uit
het lijkt niet wat het is
pi_69434783
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef neen het volgende:
O, dit moet ik hier natuurlijk wel even melden

De Heerenveen supporter die mee was vond de sfeer tijdens de wedstrijd leuker dan de sfeer in het Abe Lenstra stadion hij deed op een gegeven moment zelfs met het woanskip mee, wat hij vooraf nog vertikte
nou is deze sfeer natuurlijk niet representatief voor het hele seizoen maar dat maakt natuurlijk niet uit
Ja wat denk je zelf.

Wel eens in het AL stadion geweest, dertig kilometer verderop?
Dat is net een bioscoop qua beleving. En de supporters zijn er hoogst verwend en tot weinig sfeer en steun in staat.
Staat totaal niet in verhouding met Cambuur qua beleving. Ik vind het publiek in het AL stadion het meest sfeerloze wat ik ooit heb meegemaakt. Gepensioneerde mannen met wandelstokken en hoeden die de met een nors aanblik de termen "bliksempiebe" en "blikstjinders" uitkramen als H'veen niet al na 30 minuten op 2-0 voorsprong staat. Tot grote ergernis van de eigen spelers (zoals Pranjic laatst duidelijk maakte).

En de "harde kern". Die roepen altijd als eerst dat ze er al kwamen "toen het nog niet zo goed ging". (Denkbeeldig Fries accent:) "Ik kwam ur al toen ze earste divisie spealden". "Toent we Foppe nog haddn." Om vooral niet voor gloryhunter uitgemaakt te kunnen worden, schat ik zo.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:08:24 #206
236335 neen
schone schijn
pi_69434890
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:05 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ja wat denk je zelf.

Wel eens in het AL stadion geweest, dertig kilometer verderop?
Dat is net een bioscoop qua beleving. En de supporters zijn er hoogst verwend en tot weinig sfeer en steun in staat.
Staat totaal niet in verhouding met Cambuur qua beleving. Ik vind het publiek in het AL stadion het meest sfeerloze wat ik ooit heb meegemaakt. Gepensioneerde mannen met wandelstokken en hoeden die de met een nors aanblik de termen "bliksempiebe" en "blikstjinders" uitkramen als H'veen niet al na 30 minuten op 2-0 voorsprong staat. Tot grote ergernis van de eigen spelers (zoals Pranjic laatst duidelijk maakte).
Ja, ik heb daar toen de kwart/halve weet niet meer finale van het Jeugd EK gezien tegen Engeland, met die 30 pennals ofzo. Nou, dat was ook spannend hoor.
Als competitiewedstrijd dit seizoen voor het eerst er geweest, tegen Vitesse... was uitgenodigd op de hoofdtribune en dat was inderdaad echt 3x niks, maar dat kan ook met die tribune te maken hebben natuurlijk en de wedstrijd was ook en draak natuurlijk.
BLIKSEKATERS!

[ Bericht 1% gewijzigd door neen op 26-05-2009 22:14:28 ]
het lijkt niet wat het is
pi_69434910
Hup Cambuur, echt waar, heb echt zin in de derbys.
pi_69435100
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, ik heb daar toen de kwart/halve weet niet meer finale van het Jeugd EK gezien tegen Engeland, met die 30 pennals ofzo. Nou, dat was ook spannend hoor.
Als competitiewedstrijd dit seizoen voor het eerst erg geweest, tegen Vitesse... was uitgenodigd op de hoofdtribune en dat was inderdaad echt 3x niks, maar dat kan ook met die tribune te maken hebben natuurlijk.
BLIKSEKATERS!
Het is daar gewoon driekwart van de wedstrijd muisstil. En ik schat zo in dat er hooguit een dertigtal jongeren het lied "Hee-ren-veen" 8 maal per wedstrijd inzetten.

Men komt daar om vermaakt te worden, niet om een voetbalploeg aan te moedigen. Er is niks mis mee wat mij betreft, maar het is niet mijn manier van genieten en de verschillen zijn enorm. Ervaringsdeskundige.
pi_69435143
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:16 schreef justmattie het volgende:
GODVERDOMME ik stond om 8 uur al in de rij, en vlak voor de kassa is noord uitverkocht.

DANK JE WEL GLORY HUNTERS

Snel 2 kaarten voor zuid weten te halen. maar nu kom ik er bijna 14 jaar, en nog nooit ergens anders gezeten
Wees blij man. Hoe meer hoe beter voor Cambuur

KOM OP!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:18:23 #210
236335 neen
schone schijn
pi_69435316
quote:
Cambuur Leeuwarden - Roda JC
Wedstrijd
Normale speeltijd
Je weddenschap: Enkelvoudig, 1
¤ 10,00 3,00 28-5-09 Lopend
het lijkt niet wat het is
pi_69435455
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:13 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Het is daar gewoon driekwart van de wedstrijd muisstil. En ik schat zo in dat er hooguit een dertigtal jongeren het lied "Hee-ren-veen" 8 maal per wedstrijd inzetten.

Men komt daar om vermaakt te worden, niet om een voetbalploeg aan te moedigen. Er is niks mis mee wat mij betreft, maar het is niet mijn manier van genieten en de verschillen zijn enorm. Ervaringsdeskundige.
Gaat dit over de sfeer in het Abe Lenstra Stadion
Zeker lang niet geweest?

Het is geen kolkende massa maar 3/4e muisstil en 30 jongeren is onzin. Aan beide kanten achter de goal zijn vakken die behoorlijk wat lawaai produceren.
pi_69435773
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Gaat dit over de sfeer in het Abe Lenstra Stadion
Zeker lang niet geweest?

Het is geen kolkende massa maar 3/4e muisstil en 30 jongeren is onzin. Aan beide kanten achter de goal zijn vakken die behoorlijk wat lawaai produceren.
Ik ben er met de playoffs van vorig jaar nog geweest, tegen ajax. Bedroevende sfeer.

Het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik vind het H'veen publiek het minst betrokken en meest sfeerloze publiek van de eredivisie. Daar gaan opa's met kleinkinderen heen en deelt men keurig een zakje Venco'tjes onderling.
En als er iemand schuttingtaal durft te gebruiken wordt ie door Riemer bij de oren gepakt en van de tribune afgesleept.

Men is er netjes en beschaafd, dat valt te prijzen, want de mensen gaan er keurig met elkaar om. Maar van de meest voorzichtige vorm van fanatisme, valt in de verste verte niets te ontdekken.
pi_69435960
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:30 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ik ben er met de playoffs van vorig jaar nog geweest, tegen ajax. Bedroevende sfeer.

Het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik vind het H'veen publiek het minst betrokken en meest sfeerloze publiek van de eredivisie. Daar gaan opa's met kleinkinderen heen en deelt men keurig een zakje Venco'tjes onderling.
En als er iemand schuttingtaal durft te gebruiken wordt ie door Riemer bij de oren gepakt en van de tribune afgesleept.

Men is er netjes en beschaafd, dat valt te prijzen, want de mensen gaan er keurig met elkaar om. Maar van de meest voorzichtige vorm van fanatisme, valt in de verste verte niets te ontdekken.
Ik was er diezelfde wedstrijd ook en ben het met je eens.
(Het was voor mij wel een wat leukere dag aangezien ik voor Ajax ben )
pi_69436180
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:30 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ik ben er met de playoffs van vorig jaar nog geweest, tegen ajax. Bedroevende sfeer.

Het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik vind het H'veen publiek het minst betrokken en meest sfeerloze publiek van de eredivisie. Daar gaan opa's met kleinkinderen heen en deelt men keurig een zakje Venco'tjes onderling.
En als er iemand schuttingtaal durft te gebruiken wordt ie door Riemer bij de oren gepakt en van de tribune afgesleept.

Men is er netjes en beschaafd, dat valt te prijzen, want de mensen gaan er keurig met elkaar om. Maar van de meest voorzichtige vorm van fanatisme, valt in de verste verte niets te ontdekken.
Ik kom er toch al lang en reis ook veel mee met uitwedstrijden dus kan het vergelijken met de sfeer in andere stadions en het is zeker niet het meest sfeerloze. In het ALS wordt vooral naar voetbal gekeken en als het voetbal goed is, is de sfeer goed en wordt het publiek fanatiek. Dat is wel eens jammer, dat het publiek niet altijd achter de club staat. Maar het er is er sfeervoller dan bij Vitesse, bij Utrecht, bij NEC, bij AZ. Noem maar op.

Riemer telt echt niet meer mee, je loopt een beetje achter.
pi_69436193
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:34 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik was er diezelfde wedstrijd ook en ben het met je eens.
(Het was voor mij wel een wat leukere dag aangezien ik voor Ajax ben )
Had je er dit jaar moeten zijn tet 5-2 van Ajax wonnen
pi_69436283
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik kom er toch al lang en reis ook veel mee met uitwedstrijden dus kan het vergelijken met de sfeer in andere stadions en het is zeker niet het meest sfeerloze. In het ALS wordt vooral naar voetbal gekeken en als het voetbal goed is, is de sfeer goed en wordt het publiek fanatiek. Dat is wel eens jammer, dat het publiek niet altijd achter de club staat. Maar het er is er sfeervoller dan bij Vitesse, bij Utrecht, bij NEC, bij AZ. Noem maar op.

Riemer telt echt niet meer mee, je loopt een beetje achter.
Dat je suggereert dat het er sfeervoller is dan bij NEC en Utrecht, betekent dat je daar nog nooit geweest bent. Dat zijn namelijk beide je reinste volksclubs, met een behoorlijk fanatieke achterban. De vergelijking gaat totaal niet op. De sfeer aldaar staat bijna haaks op die van h'veen.

Vitesse en AZ ben ik beide nog niet geweest, dus kan ik niet beoordelen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:48:52 #217
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69436545
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik kom er toch al lang en reis ook veel mee met uitwedstrijden dus kan het vergelijken met de sfeer in andere stadions en het is zeker niet het meest sfeerloze. In het ALS wordt vooral naar voetbal gekeken en als het voetbal goed is, is de sfeer goed en wordt het publiek fanatiek. Dat is wel eens jammer, dat het publiek niet altijd achter de club staat. Maar het er is er sfeervoller dan bij Vitesse, bij Utrecht, bij NEC, bij AZ. Noem maar op.

Riemer telt echt niet meer mee, je loopt een beetje achter.
Had je erbij moeten zijn toen we met 1-0 van SC Heerenveen wonnen
pi_69436713
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:42 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dat je suggereert dat het er sfeervoller is dan bij NEC en Utrecht, betekent dat je daar nog nooit geweest bent. Dat zijn namelijk beide je reinste volksclubs, met een behoorlijk fanatieke achterban. De vergelijking gaat totaal niet op. De sfeer aldaar staat bijna haaks op die van h'veen.

Vitesse en AZ ben ik beide nog niet geweest, dus kan ik niet beoordelen.
Ik kom al jaren bij Utrecht, woon naast het stadion en daar is het echt niet zo feest hoor. Dat is pure beeldvorming. Wanneer was jij er voor het laatst?
pi_69437183
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Had je er dit jaar moeten zijn tet 5-2 van Ajax wonnen
pi_69437565
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik kom al jaren bij Utrecht, woon naast het stadion en daar is het echt niet zo feest hoor. Dat is pure beeldvorming. Wanneer was jij er voor het laatst?
Vorige keer onder Foeke Booy. Leeuwarder hè.
pi_69437823
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:40 schreef Kahlen het volgende:
Ik geloof er niks van dat die handelaren aangepakt gaan worden, een afdeling van de knvb die dat gaat doen? Laat me niet lachen. Het is over 2 dagen al, wat willen ze gaan doen dan? Je bent je kaarten zo kwijt bij het stadion als je daar gaat verkopen. En voordat de knvb van de officier van justitie toestemming heeft om de adressen op te vragen is al een dag voorbij, en ze gaan echt niet bij iedereen langs om het kaartje in beslag te nemen en hoe kan je bewijzen dat het waar is dat iemand kaarten heeft verkocht? Als iemand onder mijn naam kaarten te koop zet, dan kan ik toch ook een stadionverbod krijgen? Zou lekker zijn zeg. Wellicht kunnen ze ip adressen opvragen bij marktplaats, maar er is geen provider die vervolgens zonder tussenkomst van een officier van justitie adressen gaat uitdelen. Zou ook de eerste keer zijn dat op deze manier zwarthandelaren aangepakt worden en dus dikke onzin. Concertorganisatoren kunnen het momenteel ook alleen maar door creditcardgegevens / adresgegevens waar ze de kaarten heen sturen te controleren, die mogen ook geen adressen ontvangen van justitie. En hoe voorkom je dat je geen knvb kaarten meer kan kopen? Heeft iemand hier zijn id laten zien bij het kopen van de kaarten voor donderdag? Dacht het niet. Dus dikke onzin, Pama kan beter toegeven dat het gewoon ruk georganiseerd is deze verkoop.

Cambuur moet het anders aanpakken. Gewoon maximaal 2 kaarten verkopen per seizoenskaarthouder en als er dan wat over is de rest in de vrije verkoop met een maximum van 2 kaarten per persoon en registratie verplicht (dus alleen met clubkaart).

En ze hadden de dinsdag overdag + avond open moeten zijn voor alleen seizoenskaarthouders en dan kaarten kopen voor alleen je eigen tribune (niet je eigen vak).

Het is mij echt volkomen onduidelijk waarom Cambuur dit niet kan bedenken. Op een ander forum las ik dat het met het huidige ticketsysteem prima kan, maar dat de mensen die dit konden ontslagen zijn en dat nu niemand meer verstand van dat systeem heeft en hierdoor de ellende komt?
Via CO.nl zijn er diverse berichten hier over geweest. Denistel heeft contact gehad met SCC, die hadden als reden. We hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan allemaal.

KOM OP KNEUZEN, HET IS F-I-N-A-L-E DUEL en het leeft, kijk wat er zaterdag al vroeg stond en hoe snel het ging. Zou me ook niks verbazen als er evt een beslissingswedstrijd gespeeld zou moeten worden, de kassa's weer massaal open gaan de maandags. Niet eerst SK houders tot 12:00 ofzo, nee dollartekens zien en binnen 2 uur uitverkocht willen zijn.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_69443101
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Chooselife het volgende:
Zit een potje decadent te zijn op de comfort gallery.

Afgelopen pot tegen Zwolle overigens op één rij met Erben Wennemars, Jaap Stam en Bertje Konterman.
En ik maar denken wie die kale en die krullenbol waren die bij Wennemars zaten

Dat Konterman en Stam daar zaten is logisch natuurlijk, zij inventariseren alvast voor volgend seizoen de zaken bij Zwolle. Wennemars had gewoon in het uitvak moeten zitten.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_69443103
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef Chooselife het volgende:
Davy Veltman zit ergens in Noord Holland toch?
Die zit bij Harkemase Boys toch? Of is hij daar ook alweer vertrokken?
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_69443366
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:13 schreef Chooselife het volgende:

Het is daar gewoon driekwart van de wedstrijd muisstil. En ik schat zo in dat er hooguit een dertigtal jongeren het lied "Hee-ren-veen" 8 maal per wedstrijd inzetten.

Men komt daar om vermaakt te worden, niet om een voetbalploeg aan te moedigen. Er is niks mis mee wat mij betreft, maar het is niet mijn manier van genieten en de verschillen zijn enorm. Ervaringsdeskundige.

Toevallig niets op TV gezien zeker 17 mei?
Trots van het Noorden!
  woensdag 27 mei 2009 @ 07:43:10 #225
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_69443432
Zijn 2 spelers afwezig voor Roda donderdag. Positief!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')