abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 1999 @ 13:41:00 #26
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_239059
Dutchie! Dutchie! Kom maar bij Ome Willem dan?....... ehehehehehe!

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  vrijdag 31 december 1999 @ 14:04:00 #27
1201 tina
Fok!Member
pi_239060
Ik noemde mijn vriend vannacht in bed per ongeluk Bart.... mag ik een bed in de kliniek
Greetz Tina

pi_239061
Vindt het hier toch verdacht veel op een gevangenis gaan lijken.... ga alvast starten van graven van tunnel met m'n theelepeltje.... Zo al zeker 2 cm gegraven, schiet lekker op!
  vrijdag 31 december 1999 @ 14:11:00 #29
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_239062
quote:
op 12-31-1999 om 02:04 PM schreef tina het volgende: Ik noemde mijn vriend vannacht in bed per ongeluk Bart(...)
Erg herkenbaar. Ik noemde mijn vriendin vannacht per ongeluk Willem.
Haalt gelijk bij rechter.
  vrijdag 31 december 1999 @ 14:22:00 #30
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239063
Ik heb de kapper al gebeld voor een Sabinekapsel en zit te wachten op een telefoontje van de Playboy (dan zal ik specaal voor jullie een FOKshirt aandoen op de foto's).
Terug uit het enge bos
  vrijdag 31 december 1999 @ 17:34:00 #31
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_239064
quote:
op 12-31-1999 om 04:31 AM schreef Moor het volgende:
Ik kom ff bij je zitten als je het goed vindt, Dodo, heb last van kleine depressie na vanmiddag. Zullen we naar het størvatt zoeken en dat vast op temperatuur brengen ?



Fijn plan, Moor. Misschien dat we, lekker warm in bad, dicht bij elkaar,(moet erg ontspannend zijn volgens karin, en je slaapt er ook zo goed op) iets minder langs elkaar heen kletsen! En daarna eens een keertje vroeg naar bed!
  vrijdag 31 december 1999 @ 17:40:00 #32
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239065
Het is wel gezellig hier in de kliniek maar waar blijft die therapeuthische begeleiding nou? We betalen ons scheel voor een bedje en worden alsmaar gekker. Help?
Terug uit het enge bos
  vrijdag 31 december 1999 @ 17:44:00 #33
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_239066
>duh<

i.p.v methadon heb ik gezocht naar bewegende beelden van de BB bewoners en ...YEAHHHHHHH
gevonden op de big-brother site :-)
BART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lijkt toch een beetje op de streams

/me is happy


EN BB LEEFT !
------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 31 December 1999).]

  vrijdag 31 december 1999 @ 17:56:00 #34
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_239067
Waarom mocht Bianca de oliebollen bakken??
Dat kan niet ze kan niet eens krentenbrood bakken. IK WIL DE PSYG SPREKEN NU !!! DAAR HEB IK RECHT OP.
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 1999 @ 18:07:00 #35
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_239068
Marijke wacht op jullie in DBK in in de centrale hal.
The future is after you
pi_239069
is dat kippenhok nou al eens klaar ?
tok tok
  vrijdag 31 december 1999 @ 18:46:00 #37
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_239070
Arjan, ik heb het gevoel dat iedereen hier met zichzelf bezig is.Niemand luistert naar elkaar.
(Ook vind ik Mimi een beetje....tja...hoe zal ik het zeggen, ....omschrijven...ehmz...jaloers.....het lijkt wel alsof ze Bianca weg wil hebben. (zag hoe ze wonderolie bij het beslag gooide toen niemand keek)

En volgens mij, is die Martin -kip bisexueel .....

pi_239071
quote:
op 12-31-1999 om 05:34 PM schreef Dodo het volgende:
[QUOTE]op 12-31-1999 om 04:31 AM schreef Moor het volgende:
Ik kom ff bij je zitten als je het goed vindt, Dodo, heb last van kleine depressie na vanmiddag. Zullen we naar het størvatt zoeken en dat vast op temperatuur brengen ?



Fijn plan, Moor. Misschien dat we, lekker warm in bad, dicht bij elkaar,(moet erg ontspannend zijn volgens karin, en je slaapt er ook zo goed op) iets minder langs elkaar heen kletsen! En daarna eens een keertje vroeg naar bed![/quote]

We hebben toch Grolsch en jij bent m'n maatje - wat kan er nog stuk ?
En we nomineren die psych gewoon tot ie zichzelf op video gaat zetten

  vrijdag 31 december 1999 @ 19:31:00 #39
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_239072
one flew over the cuckoo's nest.

Beste mensen,

De reden dat ik zo lang niets van mij heb laten horen... ik ben ten prooi gevallen aan mijn eigen kliniek. Vatbaar voor onvervalste sentimenten en emoties viel het runnen van een kliniek me tegen.

Bedankt HiZ, voor het starten van de bouw van de tweede vleugel. Ik had niets anders verwacht van de trouwe, toegewijde FOK'ers in de kliniek.

Het leed dat ik om mij heen zag, kon ik niet alleen verwerken en dragen. HiZ heeft zich opgeworpen als prima 'side-kick' ( )

Ik heb zelf een kamertje gekregen. Heel mooi kamertje ook, met twee slaapkamers, en een speciale hobbykamer met Storevatt (en snookertafel).

Deze verandering betekent dat ik in het dagelijkse kliniek-leven op een lijn sta met jullie allen. Dit om de saamhorigheid nog meer te vergroten, maar ook om bij mezelf te rade te gaan hoe het nu zo ver kon komen.

Met vriendelijke groet,

Dr. Bogus

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  vrijdag 31 december 1999 @ 19:36:00 #40
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239073
Dr. Bogus, jij bent de acteur, ik heb je door, jij manipuleert ons en vertelt achter onze ruggen alles door aan Marijke. En ik ben niet paranoïde!
Terug uit het enge bos
  vrijdag 31 december 1999 @ 19:46:00 #41
798 voyeur
bemoeit zich
pi_239074
Hé, wie zat daar voetje te vrijen in het bad Ik voelde het wel. Nou, kom op wie doet dat ?

Hiz, schiet die cursus een beetje op; ik wil dringend een gesprek.

Here we are now, entertain us.
  vrijdag 31 december 1999 @ 19:50:00 #42
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_239075
quote:
op 12-31-1999 om 07:36 PM schreef Bor het volgende:
Dr. Bogus, jij bent de acteur, ik heb je door, jij manipuleert ons en vertelt achter onze ruggen alles door aan Marijke. En ik ben niet paranoïde!

Volgens mij begin je een beetje PA-RA-NO-IDE te worden, Bor

Maar nu je het zegt, Dr. Bogus klinkt best wel eng of niet? Klinkt best wel als de nieuw geboren leider in het VOO-rijk, send to mentally enslave the population of the WORLD....HAHAHAHAHAHHAHA..

erhm.. sorry.. but i've got it just as bad as you do.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_239076
Kan ik er ook nog bij?
Ik mis namelijk een stuk in mijn leven op dit moment. Geen Big Brother meer na het eten, geen ruftende Ruud, roddelende Willem en dwarsliggende Bart. Ik mis ze heel stiekum toch een beetje!
En vooral, waar moet ik nu over praten in de sportschool??? Het is toch heerlijk om tijdens het fietsen Big Brother te bespreken???
Veronica en Big Brother hebben mijn leven verwoest!!!!!!!!
  vrijdag 31 december 1999 @ 20:29:00 #44
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239077
Dr. Bogus,
ik ben normaal, althans, dat was ik ooit, geloof ik, eh... toch? Mijn vorige psychiater vond me normaal, of dacht ik dat hij dat vond? Staat er niks over op mijn verwijskaart?
Terug uit het enge bos
  vrijdag 31 december 1999 @ 22:13:00 #45
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_239078
quote:
op 12-31-1999 om 08:29 PM schreef Bor het volgende:
Dr. Bogus,
ik ben normaal, althans, dat was ik ooit, geloof ik, eh... toch? Mijn vorige psychiater vond me normaal, of dacht ik dat hij dat vond? Staat er niks over op mijn verwijskaart?

Momentje Bor, ik zal je kaart er even bijpakken…

Naam: Bor
Woonplaats: Het enge bos

Casus:

Bor’s leven staat in zijn geheel in het teken van tragedie.

Bor’s leven is onlosmakelijk verbonden met het medium televisie. Zijn leven kan worden beschouwd als The Truman Show, of Big Brother. Het leven van Bor, hoe hij opgroeide, de mooie en pijnlijke momenten, zijn allemaal vastgelegd in de eerste Real-Life tv serie die Nederland kende, De Fabeltjeskrant.

Het voor deze serie speciaal geplante bos, leverde spraakmakende televisie op. De bewoners van het bos, en dus ook Bor, leerden pas vele jaren nadat de serie stop gezet werd, dat ze 24 uur per dag gefilmd werden. Het bos is overigens door Natuurmonumenten overgekocht.

Net als de andere bewoners uit de Fabeltjeskrant, kreeg Bor het, nadat hij dit alles realiseerde, erg moeilijk. Ieder probeerde zijn eigen weg in de echte wereld te vinden. Dat ging niet iedereen goed af. Zo pleegde Meneer de Uil zelfmoord nadat hij te horen kreeg dat hij al die tijd op tv was. Ook Bor probeerde zijn weg in de grote boze mensen wereld te vinden, maar bleef met mentale littekens zitten, van die vreselijke periode.

Bor heeft zich echter ontwikkeld. Bor bleek de sterkste van alle Fabeltjeskrant’ers, en beruste zich in zijn lot om een anoniem leven te leiden, met als uitlaatklep het Fok!Forum. Maar zijn oude wonden werden wreed opengereten toen VOO aankondigde met BB te beginnen.

Het mes snijdt aan twee kanten. Bor wil niets meer met zijn vorige leven te maken hebben, maar aan de andere kant is daar het gevoel van verbondenheid met de bewoners van het BB-huis. Hij heeft precies hetzelfde meegemaakt, al wist hij niet dat hij gefilmd werd.

Bor heeft een sterke wilskracht en persoonlijkheid. Met een leven zo broos en aangetast als dat van Bor, moet men uiterst precair mee omgaan. Dr. Bogus, ik denk dat uw BB-kliniek de beste remedie is om Bor op de been te houden. Belangrijk is dat hij zich er thuis voelt, en tot rust kan komen. Want BB heeft hem zowel pijn gedaan door de vreselijke herinneringen aan openlijke uitbuiting op televisie, maar het heeft hem ook het gevoel gegeven van: ik ben niet alleen.

Bor zal dus een speciaal geval zijn in uw kliniek, Dr. Bogus. Hij heeft het zelf meegemaakt. Nogmaals: laat hem goed tot rust komen, laat hem praten over zijn ervaringen, en zorg dat er altijd genoeg beukennootjes zijn.

Met vriendelijke groet,

Psy Gijater, psychiater van Bor.

----

Dat is wat ik van dhr Gijater gekregen heb Bor, dat mag je best lezen. We'll treat you like a god, Bor, a god!

Dr. Bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  vrijdag 31 december 1999 @ 22:32:00 #46
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_239079
Hellupppppppppppppppppppppp.

Is er dan niemand die me kan helpen ik zit helemaal te trillen.Waar is Pake zit die hier ook ergens opgesloten?

  vrijdag 31 december 1999 @ 22:35:00 #47
1234 HiZ
Istanbullu
pi_239080
Bewoners, willen jullie even luisteren ? Ik heb een paar mededelingen van de leiding. Jullie gedragen je als een stelletje kleine kinderen, toon eens wat meer zelfoplossend vermogen en zit Hummie niet de hele tijd aan d'r kop te zeuren. Jullie hebben er geen idee van hoe ze is als ze zich ergert aan mensen, en jullie hoeven niet met haar naar de dagelijkse stafvergaderingen. Hummmie heeft bij deze het weekbudget gekort totdat ze een weekopdracht kan vinden. Verder heeft ze medegedeeld dat er geen sprake kan zijn van privé-kamers en dergelijke. Ze is wel met Auping in onderhandeling over de levering van betere bedden, maar het schijnt dat we op dat gebied nogal wat concurrentie hebben van een BN-er uit BB.

Voyeur, ik heb het LOI net gebeld, ik kon het niet helemaal volgen wat er op het bandje stond, maar het was iets over 'na de feestdagen'.

quote:
op 12-31-1999 om 07:46 PM schreef voyeur het volgende:
Hé, wie zat daar voetje te vrijen in het bad Ik voelde het wel. Nou, kom op wie doet dat ?

Hiz, schiet die cursus een beetje op; ik wil dringend een gesprek.


  vrijdag 31 december 1999 @ 22:44:00 #48
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_239081
Hummie? Hummie??? Ik kan me niet herinneren haar op de loonlijst te hebben gezet.

Dr. Bogus.


Destroy all dreamers with doubts and depression...
  vrijdag 31 december 1999 @ 22:48:00 #49
568 Juul
Is gewoon lief
pi_239082
dr Bogus heeft U voor mij nog plaats op uw loonlijstje ?
Ik ben heel goed in het door de gangen lopen met sleutels en slotjes
Ik verveel me zo..........
The Bitch is Back!
  vrijdag 31 december 1999 @ 23:34:00 #50
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239083
Dr. Bogus,

Hartelijk dank voor deze informatie, mijn achterdocht is een stuk minder na deze inzage van mijn verwijskaart. Ik zie nu dat ik u kan vertrouwen, Dr. Psy Gijater sprak al vol lof over u en naar nu blijkt terecht. Ik ben er gerust op dat ik in goede handen verkeer.

Niet alleen VOO manipuleerde beelden voor de uitzending, ook de NOS (?) manipuleerde vroeger de tv-beelden al zodanig dat het leek alsof Bor een man was. Mijn hele leven word ik dus al als mannetjes wolf gezien (dat is een trauma waar ik het later in de therapie nog wel eens over zal hebben).

Dr. Psy Gijater was een zeer kundig arts met maar één klein nadeel, hij geloofde de manipulatie van de NOS. Daar is hij jarenlang voor behandeld maar het mocht niet baten. Vandaar dat ik nu nog steeds als man word gezien. Voor alle duidelijkheid, Bor is echt vrouw.
Zoals in mijn kaart staat wil ik niks meer met mijn vorige leven te maken hebben, dit is voor mij onlosmakelijk daarmee verbonden en wil ik dan ook graag achter me laten.

Ik ben echter tot tranen geroerd door het nieuws dat mijn goede vrind Meneer de Uil overleden is. Ik wist dit niet en Húúúúú ik moet nu echt even naar het enge bos toe om op mijn manier afscheid te nemen. Ik meld me wel weer als ik terug ben.

Met droeve groet,

Bor

Terug uit het enge bos
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')