abonnement Unibet Coolblue
pi_68888460


Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] |



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  zondag 10 mei 2009 @ 22:55:49 #2
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68888491
Jack vs. TaoBaoNow

Let the fight commence!

EDIT: FiPo
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68888498
Sorry wist geeen goede topic titel
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  zondag 10 mei 2009 @ 22:57:04 #4
242997 Boor-rat
Very nice!
pi_68888546
TVP, het gaat toch ook zo snel he
pi_68888552
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:24 schreef Xuerio het volgende:
De 737 en 742 lijken me het mooiste. Welke hebben jullie eventueel in gedachten?
Ik vind de 738 echt prachtig. Alleen heb ik al een horloge wat erop lijkt en die vijftig euro er ook niet zomaar liggen. Maar, àls ik een nieuw horloge koop dan wordt het waarschijnlijk deze. Als die dingen in een harde case zitten vertrouw ik wel dat 'ie heel aankomt



Staat dus hier op. Voor de mensen die het gemist hebben, Jack wil onder andere deze gaan verkopen voor $72 p/s
  zondag 10 mei 2009 @ 22:59:09 #6
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68888624
Doe dan
Jack vs. Charles
óf
DealPerfect vs. TaobaoNow
pi_68888702
We gaan trouwens weer de betere kant op met de Wisselkoersen, 1 Euro is op dit moment 1,364 Dollar
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Doe dan
Jack vs. Charles
óf
DealPerfect vs. TaobaoNow
Charles kent bijna niemand volgensmij en Ik ben zo gewend om Jack te zeggen in plaats van Dealperfect dat ik maar Jack invulde maar Dealperfect is idd beter
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  zondag 10 mei 2009 @ 23:01:21 #8
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68888713
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Doe dan
Jack vs. Charles
óf
DealPerfect vs. TaobaoNow
Die tweede is inderdaad beter, maar nu weet in ieder geval iedereen (niet die kutnewbs) waar het over gaat.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 10 mei 2009 @ 23:01:24 #9
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68888715
Poll: Dealperfect of TaobaoNow
  • Dealperfect
  • TaobaoNow
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  •   FOK!fotograaf zondag 10 mei 2009 @ 23:01:25 #10
    145146 Andyy
    pi_68888716
    Is dat U-boat namaak of een echte Chinese merk?
    pi_68888821
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Andyy het volgende:
    Is dat U-boat namaak of een echte Chinese merk?
    Is namaak, U-boat is een Italiaans merk, deze horloges worden allemaal met de hand gemaakt en kosten normaal rond de 2000 euro
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
    pi_68888858
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Andyy het volgende:
    Is dat U-boat namaak of een echte Chinese merk?
    Da's namaak, maar dan wel van goede kwaliteit. In deel 66 wordt uitgelegd (misschien idee voor in de OP) dat je verschillende namaak-klasses hebt. Dit is A klasse namaak. Kost in verhouding met de andere neppers wat, maar dan heb je waarschijnlijk ook een fatsoenlijk uurwerk erin en wordt er minder beknibbeld op bandjes en andere onderdelen, die zijn dan minder vatbaar voor slijtage en verkleuring enzo
    pi_68889068
    Ik wacht nu maandje op iets dat ik bestel heb DealExtreme.
    Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
      zondag 10 mei 2009 @ 23:11:45 #14
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_68889111
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef poepeneesje het volgende:
    Ik wacht nu maandje op iets dat ik bestel heb DealExtreme.
    wat heb je besteld dan
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
      zondag 10 mei 2009 @ 23:12:34 #15
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68889150
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef poepeneesje het volgende:
    Ik wacht nu maandje op iets dat ik bestel heb DealExtreme.
    Wat is het, en wanneer is het verzonden?
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68889653
    Ow is gewoon een simpel MicroSD en een USB-adapter. Klik. Niet belangrijk maar wel irritant.

    Het was in trouwens in een back-order, maar toen ze het binnen hadden stond er packaging en daarna Processing - Contact us for the latest updates.
    Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
      zondag 10 mei 2009 @ 23:26:57 #17
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_68889693
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef poepeneesje het volgende:
    Ow is gewoon een simpel MicroSD en een USB-adapter. Klik. Niet belangrijk maar wel irritant.
    Als ik jou was , zou ik het annuleren en iets bestellen wat op voorraad is.
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
    pi_68889776
    tvp
    pi_68889791
    welke site heeft meer dierenspul?
    pi_68889937
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef poepeneesje het volgende:
    Ow is gewoon een simpel MicroSD en een USB-adapter. Klik. Niet belangrijk maar wel irritant.

    Het was in trouwens in een back-order, maar toen ze het binnen hadden stond er packaging en daarna Processing - Contact us for the latest updates.
    Er staat bij: ETA 5/19/2009. Gaat vermoedelijk om het kaartje. Dat krijgen ze pas 19-5 binnen.
    woef
      zondag 10 mei 2009 @ 23:47:31 #21
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68890348
    MicroSD is allemaal backordered. Ik geloof dat Jack een tijdje geleden een uitleg heeft gepost, over het kunstmatig opdrijven van prijzen ofzo. Ik weet het niet meer precies.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68890367
    737 vind ik wel mooi.. maar raar.. er zit een knopje op maar ik zie geen kleine stopwatch. Dus waar dient dit knopje voor? De secondewijzer als stopwatch? Het horloge daarnaast is dezelfde maar dan een andere kleur, maar die heeft geen knopje.
    pi_68890520
    Bij mijn esprit loopt het kleine klokje onder in het midden altijd door, en is de grote secondenwijzer de stopwatch
      zondag 10 mei 2009 @ 23:55:11 #24
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68890546
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef Bobsch het volgende:
    Bij mijn esprit loopt het kleine klokje onder in het midden altijd door, en is de grote secondenwijzer de stopwatch
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68890615
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef joepie91 het volgende:

    [..]


    Uh.... wat snap ik hier verkeerd dan? Zie 'm even niet
      maandag 11 mei 2009 @ 00:02:51 #26
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68890717
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:58 schreef Bobsch het volgende:

    [..]

    Uh.... wat snap ik hier verkeerd dan? Zie 'm even niet
    Het ging meer om het feit dat er in jouw horloge volgens mij twee dingen verkeerd om zijn aangesloten, óf dat de ontwerper een glaasje te veel op had/in een melige bui was toen hij dit ding ontwierp
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68890907
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef joepie91 het volgende:

    [..]


    Heeft mijn Fossil ook hoor.
    Geen referral hier.
      maandag 11 mei 2009 @ 00:12:39 #28
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_68890998
    Ik heb antwoord van dx gehad, dat ze mijn ontbrekend artikel gaan verzenden, ben eens benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.
    pi_68891056
    tvp
      maandag 11 mei 2009 @ 00:21:14 #30
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_68891245
    SanderXX0X al iets gevonden?

    tvp
      maandag 11 mei 2009 @ 00:23:01 #31
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_68891298
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 00:12 schreef THEFXR het volgende:
    Ik heb antwoord van dx gehad, dat ze mijn ontbrekend artikel gaan verzenden, ben eens benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.
    Yo dit heb ik ook.

    ik heb ze foto;s gestuurd van mijn enveloppe en spullen maar nu zeggen ze dit:

    Dear E,

    Sorry for the trouble.

    Would you please let us know if you have received any notes regarding the missing item in your order? If so, please upload a picture of the note.

    If not, would you please assist to take the back picture of your package, and please notice that there is a small note on the back of the package which has written the sku numbers.

    Thanks a lot.

    Maar op de achterkant van mijn enveloppe staan geen notes.
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
      maandag 11 mei 2009 @ 00:28:04 #32
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68891426
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 00:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

    [..]

    Yo dit heb ik ook.

    ik heb ze foto;s gestuurd van mijn enveloppe en spullen maar nu zeggen ze dit:

    Dear E,

    Sorry for the trouble.

    Would you please let us know if you have received any notes regarding the missing item in your order? If so, please upload a picture of the note.

    If not, would you please assist to take the back picture of your package, and please notice that there is a small note on the back of the package which has written the sku numbers.

    Thanks a lot.

    Maar op de achterkant van mijn enveloppe staan geen notes.
    Ik heb er even een envelop van DX bijgepakt, en inderdaad staan er geen SKU's op. Misschien omdat het een witte plastic bubbeltjesenvelop is (zit voor de rest wel helemaal volgeplakt met van alles en nog wat) maar ik betwijfel het. Volgens mij zaten er op de kartonnen envelopen ook nooit notes met SKUs ofzo.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68891720
    Jawel, achterop een witte sticker altijd.
    Geen referral hier.
    pi_68891770
    Ah nee hey Heb ook iets besteld, en er miste ook iets. Maar heb de envelop al weggegooid
      maandag 11 mei 2009 @ 00:51:19 #35
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68891998
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 00:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
    Jawel, achterop een witte sticker altijd.
    Bij mij niet hoor :|
    Is dat misschien vanwege een dropshipping SKU?
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      maandag 11 mei 2009 @ 01:34:52 #36
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_68892631
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 00:51 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Bij mij niet hoor :|
    Is dat misschien vanwege een dropshipping SKU?
    Nee ik heb geen sku 1888 , dropshipping
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
    pi_68893861
    tvp
    pi_68894096
    1 week op vakantie meteen een paar topics gemist
    pi_68894169
    tvp
    pi_68894890
    Ik ben op zoek naar een verbindingskabel voor mijn fiat (hermes)aansluiting naar iso (voor de autoradio). Enig idee of dat te krijgen is? DX en focal hebben ze niet (tenminste niet wanneer je op iso zoekt).
      maandag 11 mei 2009 @ 09:02:33 #41
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_68895196
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 08:58 schreef keko het volgende:
    Ik ben op zoek naar een verbindingskabel voor mijn fiat (hermes)aansluiting naar iso (voor de autoradio). Enig idee of dat te krijgen is? DX en focal hebben ze niet (tenminste niet wanneer je op iso zoekt).
    Je kunt altijd nog een product request doen.
    pi_68895235
    Ik ben nieuw op dit forum, maar lees al een hele tijd mee met vooral de DX topics.
    Ik heb ook al wel vaker wat dingen besteld daarvan enzo, maar ik was van plan om iets te bestellen wat illegaal is in NL.
    Zou dit door de douane heen komen? en zoniet, wat zou er kunnen gebeuren?

    Berry.
    pi_68895361
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 09:17 schreef BerryBoterham het volgende:
    Ik ben nieuw op dit forum, maar lees al een hele tijd mee met vooral de DX topics.
    Ik heb ook al wel vaker wat dingen besteld daarvan enzo, maar ik was van plan om iets te bestellen wat illegaal is in NL.
    Zou dit door de douane heen komen? en zoniet, wat zou er kunnen gebeuren?

    Berry.
    Ligt eraan wat je besteld. Als je een BB Gun binnenhaalt bijv. kun je een strafblad met boete (¤270,- bij de eerste keer) ontvangen en die blijft je erg lang achtervolgen (verboden wapen bezit). De kans dat het door de douane komt is groot, maar de kans is er altijd. Stuur je 'm via EMS (snelle verzending) dan krijg je gegarandeerd een prent omdat alles bij DHL e.d. (weet niet of het met DHL verzonden wordt bij DX maar toch) door de scanner gaat. Er zijn twee manier om sowieso niet gepakt te worden; 1. Laat het verzenden naar een land waar het wel mag (BB Guns naar België bijv.) en 2. Bestel het gewoon niet.
    pi_68895817
    krijg net 2 ray bans binnen, ik had o.a de " Model 2 Fashionable Gentleman¡¯s Toad Glass 2082 "
    ik had de zilveren besteld maar krijg de zwarte..... maja, Hij is ook veel te groot wtf zeg :S hij is zelfs te groot voor men pa, en die heeft een grote kop.
    pi_68895852
    quote:
    nooit een glassnijder gezien?
    pi_68895900
    Als je wat mist boeit die envelop toch niet? Geef gewoon SKU door en het komt goed.
    pi_68895942
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef Xaia het volgende:
    Voor de liefhebber hier nog wat high-res foto's van mijn daytona Rolex, dit zullen de laatste foto's zijn die ik plaats over dit item

    [ afbeelding ]

    High-Res Pic 1
    High-Res Pic 2

    Leuke details:
    High-Res Detail Pic 1
    High-Res Detail Pic 2
    Ziet er erg mooi uit! Alleen ik twijfel erg aan de werking, hoe bevalt hij jou? Staat hij niet elke ochtend stil?

    Werken al die andere wijzers ook? Wat zijn het eigenlijk allemaal?
    pi_68896149
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef Xaia het volgende:
    Voor de liefhebber hier nog wat high-res foto's van mijn daytona Rolex, dit zullen de laatste foto's zijn die ik plaats over dit item

    [ afbeelding ]

    High-Res Pic 1
    High-Res Pic 2

    Leuke details:
    High-Res Detail Pic 1
    High-Res Detail Pic 2
    Linkje naar taobao?
    Geen referral hier.
    pi_68896307
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:

    [..]

    Linkje naar taobao?
    Klik naar Jack!

    Hoe was het overigens afgelopen met jouw akkefietje met de Hong Kong customs?
    pi_68896344
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 10:00 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Klik naar Jack!

    Hoe was het overigens afgelopen met jouw akkefietje met de Hong Kong customs?
    Niks van gehoord, niks ontvangen.
    Geen referral hier.
      maandag 11 mei 2009 @ 10:19:04 #52
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_68896747
    moet bij DX een bestellingkje doen met >5 , is er nog zo'n kortingscode geldig?
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
      maandag 11 mei 2009 @ 10:25:20 #53
    104901 OxygeneFRL
    ....dus....
    pi_68896914
    tvp
    pi_68897219
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 09:45 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Ziet er erg mooi uit! Alleen ik twijfel erg aan de werking, hoe bevalt hij jou? Staat hij niet elke ochtend stil?

    Werken al die andere wijzers ook? Wat zijn het eigenlijk allemaal?
    Ja hij bevalt perfect loopt goed, ook staat hij niet s' ochtends stil blijft gewoon netjes nog 2 dagen draaien als ik hem niet gebruik. Ook alle wijzers werken, geen idee waarvoor ze zijn xD

    Echt een mooi horloge en ik heb hem al een half jaar. Het glas is nog kras vrij en alles is nog gewoon stevig.
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:

    [..]

    Linkje naar taobao?
    Heb ik niet heb ik al een tijd geleden gekocht Er zijn wel echt veel versies die op de mijne lijken maar zijn minder goed geimiteerd of de klokjes zijn erop geplakt of hij is op batterijen in plaats van automatisch.
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 10:00 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Klik naar Jack!
    Nee dat is een andere, verschilt op veel punten van die wat ik heb! Het uurwerk is anders (volgens mij opgeplakt), het bandje is anders met minder detail en geen idee hoe de kwaliteit is

    [ Bericht 2% gewijzigd door Xaia op 11-05-2009 10:43:05 ]
    pi_68897467
    Wat heb jij er voor betaald als ik vragen mag?
      maandag 11 mei 2009 @ 10:57:19 #56
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_68897849
    Deze week maar eens een bestelling plaatsen bij DX !
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_68899664
    een echte A klasse neppert kost al snel zo'n 100-200 dollar.
    pi_68900055
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 10:57 schreef jpg97 het volgende:
    Deze week maar eens een bestelling plaatsen bij DX !
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Wat ga je bestellen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_68900081
    Nogmaals: Welke iPod look oortjes zijn het beste qua prijs/kwaliteit? Zijn die van DP iets?

    Danke schon
    Einde bericht
    pi_68900091
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Xaia het volgende:
    De verveling heerscht Daarom hier een vergelijkings afbeelding van de echte daytona rolex en de fake one. En ja sorry maar de foto van de fake one is een beetje messed up maar t gaat om t idee

    [ afbeelding ]

    ff atentie, de kleuren zwart zijn lang niet zo hard in het echt maar t kwam door t resizen

      maandag 11 mei 2009 @ 12:02:52 #61
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68900092
    Hé, een nieuwe!
      maandag 11 mei 2009 @ 12:13:13 #62
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68900371
    Nog even over de Fusion scheermesjes:
    quote:
    Mstr zegt:
    *The razorblades, are they genuine or fakes?
    Mstr zegt:
    *Please let me know the sku number
    Mstr zegt:
    *sku.21986
    DealPerfectcs02 zegt:
    *1:1 product
    *High-imitated
      maandag 11 mei 2009 @ 13:08:36 #63
    207400 rac
    Handleiding in uitvoer
    pi_68901982
    Kijk je een dag niet , topic weer kwijt , het gaat hier snel.snel even bij lezen
      maandag 11 mei 2009 @ 13:09:41 #64
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68902011
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 00:02 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Het ging meer om het feit dat er in jouw horloge volgens mij twee dingen verkeerd om zijn aangesloten, óf dat de ontwerper een glaasje te veel op had/in een melige bui was toen hij dit ding ontwierp
    Dat is gewoon normaal hoor.
    pi_68902099
    Die handige link doet zijn werk ook niet meer
    pi_68902239
    Ben ik de enige die dat track & trace via jack kut vind werken?
      maandag 11 mei 2009 @ 13:33:20 #67
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68902694
    Hoezo dat dan?
      maandag 11 mei 2009 @ 13:38:00 #68
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_68902854
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:17 schreef Cracka-ass het volgende:
    Ben ik de enige die dat track & trace via jack kut vind werken?
    nah,je heb dr idd geen reet aan
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 11 mei 2009 @ 13:38:35 #69
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68902875
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:38 schreef makkie88 het volgende:

    [..]

    nah,je heb dr idd geen reet aan
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Maar dat heb je sowieso niet aan dat tracksysteem van HKP
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_68902937
    Paar weken geleden al mijn DX producten opgezocht en foto's gemaakt+geüpload, nog steeds geen DX-punten
    pi_68903051
    Ja inderdaad, trackingsysteem is redelijk waardeloos. Je hebt ongeveer een indicatie wanneer je het kunt verwachten, maar meer ook niet. Sowieso wil dus verzonden uit de shop niet zeggen dat het daadwerkelijk verzonden is, ook een beetje gaar...
    pi_68903224
    wat kan ik met dx punten? alle dingen zijn uitverkocht zo'n beetje.
    pi_68903324
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:40 schreef GuitarJJ het volgende:
    Paar weken geleden al mijn DX producten opgezocht en foto's gemaakt+geüpload, nog steeds geen DX-punten
    Duurt tenminste 60 dagen i.v.m. garantie vanuit DX.
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef fuhrer11 het volgende:
    wat kan ik met dx punten? alle dingen zijn uitverkocht zo'n beetje.
    Niks.. heb er ook nog 20 te koop.. interesse?
    pi_68903448
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef djpdjpnl het volgende:

    Niks.. heb er ook nog 20 te koop.. interesse?

    Als ik er niets mee kan kopen dan hoef ik ze toch niet? Zijn ze inwisselbaar voor geld?
      maandag 11 mei 2009 @ 13:55:22 #75
    79143 Darkwolf
    To the moon I howl
    pi_68903483
    Iemand nog leuke tips omrent lasers?
    Hoe gevaarlijk is nu daadwerkelijk een 200Mw laser bijvoorbeeld?
    Naar mijn weten moet je namelijk sowieso geen enkele laser in je ogen krijgen natuurlijk. Of zijn sommige instant damage voor je ogen?
    Het liefst wil ik ook een green laser.
    Uit een beetje onderzoek lijkt het een beetje erop dat niet alle lasers standaard een optie hebben om de laser te focussen.
    Dit is voor mij denk ik ook een vereiste gezien het feit het mij grappig lijkt om er experimenten mee uit te kunnen voeren (zoals het laten ontbranden van lucifers etc.)
      maandag 11 mei 2009 @ 14:01:13 #76
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68903722
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:54 schreef fuhrer11 het volgende:

    [..]

    Als ik er niets mee kan kopen dan hoef ik ze toch niet? Zijn ze inwisselbaar voor geld?
    Ja, 1 punt is 10 dollarcent.
    En je kan gewoon via een ticket een product op kosten van je punten toevoegen.
    pi_68903831
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Ja, 1 punt is 10 dollarcent.
    En je kan gewoon via een ticket een product op kosten van je punten toevoegen.
    Schiet ook niet op, heb nu 18 punten
      maandag 11 mei 2009 @ 14:05:03 #78
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68903893
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:03 schreef fuhrer11 het volgende:

    [..]

    Schiet ook niet op, heb nu 18 punten
    Ach, ik maar 170.
    pi_68904040
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Bobsch het volgende:
    Ja inderdaad, trackingsysteem is redelijk waardeloos. Je hebt ongeveer een indicatie wanneer je het kunt verwachten, maar meer ook niet. Sowieso wil dus verzonden uit de shop niet zeggen dat het daadwerkelijk verzonden is, ook een beetje gaar...
    Dat laatste is niet waar. Al deze shops verzenden uit China met een koeriersdienst naar Hong Kong. Deze koeriersdienst brengt de zending naar een Hong Kong Post afdeling, pas als hij daar is gescand kun je hem tracken via de HK Post website.

    Ik vind het tracking systeem wel prima, het is niet optimaal, maar kom op, de verzending kost ook geen reet! Ik tel er gewoon 5 a 6 dagen bij op vanaf het moment dat de zending HK heeft verlaten en in 90% van de gevallen komt het ook die dag aan.
    pi_68904371
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Ja, 1 punt is 10 dollarcent.
    En je kan gewoon via een ticket een product op kosten van je punten toevoegen.
    Echt? Dan is 't misschien een klein beetje nuttig, maar echt niet veel!
      maandag 11 mei 2009 @ 14:17:05 #81
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68904401
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:16 schreef djpdjpnl het volgende:

    [..]

    Echt? Dan is 't misschien een klein beetje nuttig, maar echt niet veel!
    Ja echt.
    Naja, ik heb 170 punten, toch goed voor 17 dollar.
    pi_68904461
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:17 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Ja echt.
    Naja, ik heb 170 punten, toch goed voor 17 dollar.
    Verkoop je spul door ofzo dat je zoveel punten hebt?
    pi_68904470
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:17 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Ja echt.
    Naja, ik heb 170 punten, toch goed voor 17 dollar.
    Damn... je hebt dan 1700dollar aan spullen besteld? Ik heb er 17... 170dollar (en de laatste tijd veel met losse pakketjes gedaan omdat het sneller gaat en leuker is totaal ong 220dollar aan crap besteld) en vond 't al veel.
    pi_68904550
    Ik ben nog maar een maand actief bezig met Dealextreme en heb ook al 90 punten te pakken (A)
      maandag 11 mei 2009 @ 14:21:17 #85
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68904559
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:19 schreef fuhrer11 het volgende:

    [..]

    Verkoop je spul door ofzo dat je zoveel punten hebt?
    Er zitten ook veel referrerspunten tussen
    maar ook heel veel gekocht ja.

    En ook veel doorverkocht ja.
    pi_68904599
    Tijdens het opruimen van mijn kamer kwam ik nog een aantal dingen tegen waar ik in het verleden mee gehandeld heb op marktplaats. Ik heb hier zelf niet zoveel zin / tijd meer voor i.v.m. mijn studie. Dit spul kan voor een "prikkie" weg.

    Het gaat om:

    7 x iPod oordopjes
    3 x Nokia CA-44 Compatible Power Adapter Cable
    4 x oranje laptophoes 15,4"
    2 x 3.5 mm audiojack splitter

    Foto's:









    Heb je hierin interesse, PM me dan met een bod.

    Alles is zojuist in één keer verkocht

    [ Bericht 2% gewijzigd door jongman op 11-05-2009 16:09:46 ]
      maandag 11 mei 2009 @ 14:22:47 #87
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68904628
    Die laptophoezen zijn goed
    Heb er zelf ook één.

    Misschien een V&A-topic er aan wagen?
    pi_68904638
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:20 schreef Xuerio het volgende:
    Ik ben nog maar een maand actief bezig met Dealextreme en heb ook al 90 punten te pakken (A)
    Dat gaat echt te ver haha! Geld over ofzo?
      maandag 11 mei 2009 @ 14:26:06 #89
    10754 alki
    Alfisti
    pi_68904756
    Op welke site zijn nu die U-boat te krijgen ?
    Cuore Sportivo
      maandag 11 mei 2009 @ 14:29:51 #91
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68904918
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:27 schreef grizegrijn het volgende:
    http://www.taobaonow.com werkt hier niet, is er een andere link naar soms?
    Hier werkt ie gewoon
      maandag 11 mei 2009 @ 14:45:55 #92
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68905497
    Jack heeft het nogal druk
    quote:
    Bron: Gmail Chat
    ik: Can you answer my 3 price request mails?:)
    DealPerfectcs01: OK ! I will reply it right now! Too much Email,hope your understand,give you priority
    pi_68905763
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:29 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Hier werkt ie gewoon
    Nu wel inderdaad Hij zal wel gewoon even off geweest zijn.
      maandag 11 mei 2009 @ 15:41:49 #94
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_68907225
    Ik ken al die zeikende mensen over levertijden etc. maar ik heb een klein probleempje.
    Order #1 is 28 april verzonden en nog niet binnen.
    Order #2 is 4 mei verzonden en sinds 3 dagen binnen.

    Beiden bij Jack geplaatst. Ik verwacht order #1 niet meer binnen eerlijk gezegd.
    Laten zitten of toch een nieuwe vragen aan Jack? Hij kan er eigenlijk weinig aan doen dat 'ie niet binnen is.
    pi_68907445
    Had jack een uurtje geleden een mail gestuurd over die U-boat horloges, nu al antwoord


    Hi! Jorick!

    For the U-boat ,the quality can be guaranteed ,if any problem is found ,you can return it to me ,I will reship new one to you,I will cover the shipping cost.Because the supplier will compensate for me.

    For the price ,if you only buy 1 pcs ,the price must be 75$ ,can not be cheaper.It is A level copy,100% 1: 1.

    The button is for adjusting the date.
    (dat knopje op horloge 735, zwart/geel)

    But please pay attention that ,the U-boat are all for right hand.
    (wtf? gewoon links lijkt me..)

    Best regards,
    Jack
      maandag 11 mei 2009 @ 16:01:54 #96
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_68907944
    /edit
    Kan weg, foutje.
    kei lief.
    pi_68907966
    Hey Seminl

    Ik kan hem helaas niet meer vinden!

    Maar ik blijf nog even zoeken.

    Maar als je iets uit Duitsland haalt wordt dat ook gecontroleerd door de douane?

    Sander
    DX
    pi_68907993
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 16:01 schreef Lolque het volgende:
    /edit
    Kan weg, foutje.
    Hier ook
    DX
    pi_68908098
    Sorry voor dubbele posten maar Seminl ik heb een Belgische site gevonden. Staat ook een beschrijving bij voor verzending voor Nederland. Zit er wel goed en betrouwbaar uit

    Kijk hier maar even naar

    http://www.marktplaza.be/winkel.php?shop_nr=303660

    /edit

    Ook nog die duitste site gevonden:

    der-hollander.de

    Ik zou zelf bij die belgische site bestellen aangezien zij hun pakketen bij TNT in Nederland afleveren en niet in België wat natuurlijk douane omzeilt.

    Sander

    [ Bericht 34% gewijzigd door SanderXX0X op 11-05-2009 16:11:49 ]
    DX
    pi_68908107
    die rachel mag wel eens opschieten
    wacht al een week op mail
    pi_68908190
    Als ik een stuk of 3 van deze dingen bestel: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5157

    Zal het geluid dan nog redelijk zijn? of bestaat er een andere oplossing?
    (ik moet dus een verlengkabel hebben van de tv naar de headset)
    pi_68908193
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef GuitarJJ het volgende:

    But please pay attention that ,the U-boat are all for right hand. [/i](wtf? gewoon links lijkt me..)

    Best regards,
    Jack

    Ow...dat vind ik ook wel weer een beetje onhandig en apart. Heb eigenlijk nog nooit een horloge rechts gedragen.
    En als ik op de officiële site kijk is het origineel ook met die wieltjes aan de linkerkant.

    Sylvester draagt ze ook gewoon links



    [ Bericht 32% gewijzigd door Bobsch op 11-05-2009 16:14:12 ]
    pi_68908353
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef SanderXX0X het volgende:
    Hey Seminl

    Ik kan hem helaas niet meer vinden!

    Maar ik blijf nog even zoeken.

    Maar als je iets uit Duitsland haalt wordt dat ook gecontroleerd door de douane?

    Sander
    nee alleen vanuit buiten de EU
    pi_68908544
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef Bobsch het volgende:

    [..]

    Ow...dat vind ik ook wel weer een beetje onhandig en apart. Heb eigenlijk nog nooit een horloge rechts gedragen.
    En als ik op de officiële site kijk is het origineel ook met die wieltjes aan de linkerkant.

    Sylvester draagt ze ook gewoon links

    [ afbeelding ]
    Idd.. volgens hoort het gewoon bij U-boat dat het knopje aan de 'verkeerde' kant zit
    pi_68908778
    Bijna vergeten te melden, spullen van taobaonow zijn in prima staat binnengekomen.
      maandag 11 mei 2009 @ 16:44:37 #106
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68909636
    Mijn puntjes ook maar eens gaan spenderen

      maandag 11 mei 2009 @ 16:49:29 #107
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68909811
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 16:44 schreef Stinosss het volgende:
    Mijn puntjes ook maar eens gaan spenderen

    [ afbeelding ]
    Wtf
    Hoeveel referrers?
    pi_68910015
    Voor de liefhebbers van grote horloges heb ik nog een alternatiefje gevonden voor de U-Boat horloges (wel zelf een bandje naar smaak uitzoeken KLIK

    Zelf vind ik die U-boat klokken oerlelijk en bepaald niet handig met de bediening aan de linkerzijde, maar smaken verschillen
      maandag 11 mei 2009 @ 16:57:13 #109
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68910117
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Wtf
    Hoeveel referrers?
    1 .
    pi_68910208
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef GuitarJJ het volgende:
    Had jack een uurtje geleden een mail gestuurd over die U-boat horloges, nu al antwoord


    Hi! Jorick!

    For the U-boat ,the quality can be guaranteed ,if any problem is found ,you can return it to me ,I will reship new one to you,I will cover the shipping cost.Because the supplier will compensate for me.

    For the price ,if you only buy 1 pcs ,the price must be 75$ ,can not be cheaper.It is A level copy,100% 1: 1.

    The button is for adjusting the date.
    (dat knopje op horloge 735, zwart/geel)

    But please pay attention that ,the U-boat are all for right hand.
    (wtf? gewoon links lijkt me..)

    Best regards,
    Jack

    Ik vind die horloges ook erg gaaf, alleen gezien het plaatje van jack zijn ze niet ''100% 1:1 copy''.

    Ik ben zelf op zoek naar een zeer kleine usb stick, liefst eentje die een beetje mooi en luxe is en klein genoeg om aan een GSM te hangen. Zoals deze met een laagje goud. Heeft iemand nog suggesties?
    pi_68910358
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 16:54 schreef PedroN het volgende:
    Voor de liefhebbers van grote horloges heb ik nog een alternatiefje gevonden voor de U-Boat horloges (wel zelf een bandje naar smaak uitzoeken KLIK

    Zelf vind ik die U-boat klokken oerlelijk en bepaald niet handig met de bediening aan de linkerzijde, maar smaken verschillen
    Waar te koop
    pi_68910479
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef TheBright het volgende:

    [..]

    Ik vind die horloges ook erg gaaf, alleen gezien het plaatje van jack zijn ze niet ''100% 1:1 copy''.

    Ik ben zelf op zoek naar een zeer kleine usb stick, liefst eentje die een beetje mooi en luxe is en klein genoeg om aan een GSM te hangen. Zoals deze met een laagje goud. Heeft iemand nog suggesties?

    Heb je al een afbeeldingen van Jack gezien van zijn U-Boat horloges en een originele naast elkaar? Ben wel benieuwd namelijk, als het echt een goede kopie is dan neem ik er wel 1
    pi_68911202
    Voor de liefhebbers van U-boat horloges en die in de buurt van Beverwijk wonen: Op de bazaar is in hal 5 ook een verkoper met U-boat(achtige) horloges, er staat geloof ik een ander merkje op maar verder zien ze er gelijk uit
    pi_68911251
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef Bobsch het volgende:

    [..]

    Ow...dat vind ik ook wel weer een beetje onhandig en apart. Heb eigenlijk nog nooit een horloge rechts gedragen.
    En als ik op de officiële site kijk is het origineel ook met die wieltjes aan de linkerkant.

    Sylvester draagt ze ook gewoon links

    [ afbeelding ]
    Lawl, vroeger keek iedereen me altijd raar aan dat ik 'm rechts droeg. Om de een of andere reden vind ik een horloge irritant zitten links.
    pi_68911646
    Tering wat een vette site
    Idee van die site is dus als ik het goed begrijp dat ik alleen maar betaal wat het product zelf kost, niks verder erbij toch?
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
    pi_68911690
    hoe zit dat met kleding van Taobao? ik wil een broek en een zomerjas bestellen, maar de maten staan in een plaatje en worden dus niet vertaald door google.

    Ik heb Jack een mailtje gestuurd, maar ik begrijp dat hij het druk heeft, dus ik zal hem niet meer lastig vallen (tot ik antwoord krijg).

    Iemand een idee hoe je dat het handigst aanpakt? (speciaal voor kleding bedoel ik)?
      maandag 11 mei 2009 @ 17:39:48 #117
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68911752
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:36 schreef Hoogstaande het volgende:
    Tering wat een vette site
    Idee van die site is dus als ik het goed begrijp dat ik alleen maar betaal wat het product zelf kost, niks verder erbij toch?
    Begrijp je goed. Zo ingewikkeld is de OP toch niet?
      maandag 11 mei 2009 @ 17:41:01 #118
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68911785
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef JoPiDo het volgende:
    hoe zit dat met kleding van Taobao? ik wil een broek en een zomerjas bestellen, maar de maten staan in een plaatje en worden dus niet vertaald door google.

    Ik heb Jack een mailtje gestuurd, maar ik begrijp dat hij het druk heeft, dus ik zal hem niet meer lastig vallen (tot ik antwoord krijg).

    Iemand een idee hoe je dat het handigst aanpakt? (speciaal voor kleding bedoel ik)?
    Wachten.. Jack reageert vanzelf, en legt je dan alles uit. Hij vraagt ws. naar je lengte + gewicht
    pi_68911795
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:36 schreef Hoogstaande het volgende:
    Tering wat een vette site
    Idee van die site is dus als ik het goed begrijp dat ik alleen maar betaal wat het product zelf kost, niks verder erbij toch?
    Klopt Kun je heel veel losse pakketjes voor een paar euro over laten komen!
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef JoPiDo het volgende:
    hoe zit dat met kleding van Taobao? ik wil een broek en een zomerjas bestellen, maar de maten staan in een plaatje en worden dus niet vertaald door google.

    Ik heb Jack een mailtje gestuurd, maar ik begrijp dat hij het druk heeft, dus ik zal hem niet meer lastig vallen (tot ik antwoord krijg).

    Iemand een idee hoe je dat het handigst aanpakt? (speciaal voor kleding bedoel ik)?
    Moet je toch en Jacques vragen, hij kent die Chinese maten en hoe het daadwerkelijk is. Meet alvast jezelf op zodat je de cm's kan geven en hij kan kijken welke je nodig hebt.
      maandag 11 mei 2009 @ 17:42:29 #120
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_68911828
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:36 schreef Hoogstaande het volgende:
    Tering wat een vette site
    Idee van die site is dus als ik het goed begrijp dat ik alleen maar betaal wat het product zelf kost, niks verder erbij toch?
    paypal fees
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
      maandag 11 mei 2009 @ 17:44:20 #121
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_68911890
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:41 schreef djpdjpnl het volgende:

    [..]

    Klopt Kun je heel veel losse pakketjes voor een paar euro over laten komen!
    [..]

    Moet je toch en Jacques vragen, hij kent die Chinese maten en hoe het daadwerkelijk is. Meet alvast jezelf op zodat je de cm's kan geven en hij kan kijken welke je nodig hebt.
    Noem hem gewoon Jack, als jij Mark zou heten zou het toch ook dom zijn als iemand je naam steeds als Marcques zou typen?
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_68912006
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef Skiet het volgende:

    [..]

    Heb je al een afbeeldingen van Jack gezien van zijn U-Boat horloges en een originele naast elkaar? Ben wel benieuwd namelijk, als het echt een goede kopie is dan neem ik er wel 1
    Kijk maar eens naar de band. Alleen dat is al een duidelijk verschil. Ik geloof dat de merknaam op de horloge zelf wit is terwijl die grijs moet zijn. Verder weet ik het ook niet presies, ben niet echt een kenner.
    pi_68912026
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:39 schreef Stinosss het volgende:

    [..]

    Begrijp je goed. Zo ingewikkeld is de OP toch niet?
    Nee maar beneen beetje stoned
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

    [..]

    paypal fees
    Is dat veel?
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
    pi_68912075
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]

    Nee maar beneen beetje stoned Kut voor je
    [..]

    Is dat veel?
    2,5%
    pi_68912387
    Volgens jack moet mij fiets tasjes enzo met een pakket versturen worden anders beschadigen ze, snap niet helemaal hoe dat kan gebeuren maar goed ik krijg een doos dus .

    Tevens tvp .

    [ Bericht 8% gewijzigd door Kadooosh op 11-05-2009 18:18:15 ]
    pi_68912578
    Jack, als je iets wil verkopen zou je dan zo vriendelijk willen zijn om op mijn mail te reageren ?
    &lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
    pi_68913046
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 18:03 schreef mvc het volgende:
    Jack, als je iets wil verkopen zou je dan zo vriendelijk willen zijn om op mijn mail te reageren ?
    Er zijn meer mensen die bij DP bestellen dan alleen FOK!kers he. Geduld is een schone zaak en als je snel antwoord wilt voeg je alle drie de medewerkers toe op MSN en mail je ze. Als er ééntje dan wel tijd heeft heb je reactie.
    pi_68913140
    Misschien zou jack gewoon een taobao request pagina ofzo moeten maken.
    Hij reageert nu wel gelijk op mijn mails .
    pi_68914430
    wat moet ik doen als ik dit horloge wil hebben? gewoon jack mailen?


    Dit Horloge


    heeft misschien iemand hem al?
    pi_68914929
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:10 schreef dirkmeister het volgende:
    wat moet ik doen als ik dit horloge wil hebben? gewoon jack mailen?


    Dit Horloge


    heeft misschien iemand hem al?
    Jack of taobaonow een e-mail sturen of op de chat aanspreken.
    Einde bericht
      maandag 11 mei 2009 @ 19:39:45 #131
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68915405
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
    Als ik een stuk of 3 van deze dingen bestel: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5157

    Zal het geluid dan nog redelijk zijn? of bestaat er een andere oplossing?
    (ik moet dus een verlengkabel hebben van de tv naar de headset)
    Je kunt ook gewoon de stekker er af knippen, ergens een stuk audiokabel vandaan halen (kapotte koptelefoon?), en dat tussen originele stekker en kabel bevestigen. Is een stuk goedkoper, hier ook gedaan
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68915614
    Heeft iemand eigenlijk al is die ray-ban brillen getest op uvb protectie?
    Denk dat als ik de volgende keer naar mijn opticien ga hem laat testen, ik acht de kans heel klein dat ie beschermt tegen uvb .
    pi_68915831
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:10 schreef dirkmeister het volgende:
    wat moet ik doen als ik dit horloge wil hebben? gewoon jack mailen?


    Dit Horloge

    heeft misschien iemand hem al?
    Laat ff weten hoeveel ie kost en of het een A,B of C categorie is vind het ook wel iets

    (misschien korting als we er allebei een bestellen )
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_68916391
    Ben ik de enige met problemen met sku.1888?
    Als ik hem toevoeg aan mijn cart dan wordt alles verwijderd wat erin zat.

    Nvm werkt alweer.. moest IE ff restarten .
    pi_68917284
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:50 schreef henkSX het volgende:

    [..]

    Laat ff weten hoeveel ie kost en of het een A,B of C categorie is vind het ook wel iets

    (misschien korting als we er allebei een bestellen )
    Hey henk, ik zal het laten weten als ik een mail terug heb, wat bedoel je btw met A,B of C categorie?
    pi_68917920
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 20:28 schreef dirkmeister het volgende:

    [..]

    Hey henk, ik zal het laten weten als ik een mail terug heb, wat bedoel je btw met A,B of C categorie?
    al een mail terug net: hij is 47.14$ including shipping cost. en een level B
      maandag 11 mei 2009 @ 21:57:21 #137
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68920518
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 20:28 schreef dirkmeister het volgende:

    [..]

    Hey henk, ik zal het laten weten als ik een mail terug heb, wat bedoel je btw met A,B of C categorie?
    A = 1:1 kopie, niet van echt te onderscheiden
    B = vrijwel perfect, soms iets ander design, maar zeer duidelijk herkenbaar en van redelijk goede kwaliteit
    C = rotzooi.


    dat is het effe samengevat
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68920761
    Heeft iemand een link naar een A level horloge voor mij, alles behalve een U-Boat, liefst beetje Rolex stijl.
    Geen referral hier.
    pi_68921170
    Die Longine van 65 dollar is volgens mij A kwaliteit.

    http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21789

    De Rolex daytona B volgens mij.
    pi_68921292
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 19:50 schreef henkSX het volgende:

    [..]

    Laat ff weten hoeveel ie kost en of het een A,B of C categorie is vind het ook wel iets

    (misschien korting als we er allebei een bestellen )
    Zozo ziet er wel lijp uit.
      maandag 11 mei 2009 @ 22:24:48 #141
    97745 Thorical
    finding a way
    pi_68921736

    Is niet waterproef na 5 minuten zwemmen houdt hij er mee op en heb je een waterpas in plaats van een Relaxhorloge.
    pi_68921762
    28/4/2009 iets besteld en het staat nog steeds op Waiting for Supplier. (alle producten waren 1-3 days levertijd)
    Nog niet eerder gehad dat het zo lang duurt, gewoon wachten of is er een andere optie?
    pi_68921816
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 22:24 schreef Thorical het volgende:
    [ afbeelding ]
    Is niet waterproef na 5 minuten zwemmen houdt hij er mee op en heb je een waterpas in plaats van een Relaxhorloge.
    Dit is dan ook een kermishorloge?
    pi_68921934
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef Weeralarm het volgende:
    28/4/2009 iets besteld en het staat nog steeds op Waiting for Supplier. (alle producten waren 1-3 days levertijd)
    Nog niet eerder gehad dat het zo lang duurt, gewoon wachten of is er een andere optie?
    Die statussen kloppen vaak niet. Ik wacht al sinds de 21e op de verzending van een bestelling dus niet mekkeren.
      maandag 11 mei 2009 @ 22:30:22 #145
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68921945
    Juist.
    pi_68922928
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:23 schreef fuhrer11 het volgende:

    [..]

    Dat gaat echt te ver haha! Geld over ofzo?
    Nee valt wel mee hoor! Ben van plan nog veel meer op deze sites te gaan kopen!!!!!!

    Ik sta er alleen van te kijken dat er zoveel illegale dingen door jullie worden gekocht... Je loopt de kans om er de rest van je leven last van te hebben.

    Wat een fun heb je dan gehad met je plastic balletjes schieter en laserpennetje...
    pi_68923397
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 22:54 schreef Xuerio het volgende:

    [..]

    Nee valt wel mee hoor! Ben van plan nog veel meer op deze sites te gaan kopen!!!!!!

    Ik sta er alleen van te kijken dat er zoveel illegale dingen door jullie worden gekocht... Je loopt de kans om er de rest van je leven last van te hebben.

    Wat een fun heb je dan gehad met je plastic balletjes schieter en laserpennetje...
    Da's ook de reden dat ik die bb guns niet durf te bestellen.
    pi_68923650
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 22:30 schreef djpdjpnl het volgende:

    [..]

    Die statussen kloppen vaak niet. Ik wacht al sinds de 21e op de verzending van een bestelling dus niet mekkeren.
    nou en, ik ben ongeduldiger

    nee bedankt dan wacht ik t gewoon rustig, al mn vorige bestellingen waren er nml wel binnen 2 week, vandaar mijn vraag
    pi_68923873
    I have updated a hottest taobao item,because I will order it for some Holland customer everyday!

    The SKU in DP is:http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22003

    I have just found a confirmed supplier ,the quality is OK ,and the supplier can provide all the size and color without problem.

    And my website just updated the function for customer who want to pick the size and color in the page.

    Now in the link : http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22003 ,you can choose the size and color,just need to click the size or color ,then you can see a list.

    It is a new function suggested by a FOK member Timo,he always give me good tip.
    pi_68924332
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 18:03 schreef mvc het volgende:
    Jack, als je iets wil verkopen zou je dan zo vriendelijk willen zijn om op mijn mail te reageren ?
    I have been replied all the Email in my Email box!
    pi_68924494
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 23:18 schreef jack-peng het volgende:
    Now in the link : http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22003 ,you can choose the size and color,just need to click the size or color ,then you can see a list.

    It is a new function suggested by a FOK member Timo,he always give me good tip.
    Polyester? Plastic knoopjes?

    Net als al die voetbal-supporters hier die namaakshirts dragen Je draagt zo'n shirt omdat je fan bent van de club, als je originele shirts koopt dan profiteert de club daarvan. Iets waar een echte fan alleen maar blij mee is

    Kansloos, en dat is niet ten koste van Jack. Ik begrijp dat hij het verkoopt, maar al die sloebers hier die dit soort rotzooi kopen
      maandag 11 mei 2009 @ 23:36:44 #152
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_68924557
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 23:35 schreef Rapaille het volgende:

    [..]

    Polyester? Plastic knoopjes?

    Net als al die voetbal-supporters hier die namaakshirts dragen Je draagt zo'n shirt omdat je fan bent van de club, als je originele shirts koopt dan profiteert de club daarvan. Iets waar een echte fan alleen maar blij mee is

    Kansloos, en dat is niet ten koste van Jack. Ik begrijp dat hij het verkoopt, maar al die sloebers hier die dit soort rotzooi kopen
    Jij koopt ook netjes de cd's in de winkel en luistert nooit liedjes via Youtube of torrents etc?
    Ook alle games enz. ?
    pi_68924560
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 23:30 schreef jack-peng het volgende:

    [..]

    I have been replied all the Email in my Email box!
    I still have 2 unreplied mails .
    pi_68924760
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 23:18 schreef jack-peng het volgende:
    I have updated a hottest taobao item,because I will order it for some Holland customer everyday!

    The SKU in DP is:http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
    Can you also get these polo's smaller (for kids)? I and my friends won't fit in those big t-shirts because whe are not adult.
    pi_68925058
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 23:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:

    [..]

    Jij koopt ook netjes de cd's in de winkel en luistert nooit liedjes via Youtube of torrents etc?
    Ook alle games enz. ?
    Alle muziek die ik vaak luister (en ik mezelf dus beschouw als 'fan') heb ik inderdaad gekocht. Niet alles, want ik download muziek vooral om het te leren kennen. Die paar games die ik heb, zijn gewoon origineel. Ik vind het dragen van een nep shirt overigens vreemder als downloaden van muziek. Ik vind het downloaden van muziek/spellen niet fout, ook het dragen van nep merkshirts niet. Het downloaden van muziek begrijp ik, het dragen van die nepshirts niet.

    Muziek kan je downloaden in dezelfde kwaliteit als het op een cd staat, maar iedereen die denkt dat een polyester shirt met plastic knoopjes gelijk is aan de kwaliteit van een katoenen shirt met paarlemoeren knoopjes die spoort niet. Dan ben je gewoon merkgeil.

    Het dragen van een voetbalshirt is iets wat je alleen als echte supporter doet (het zijn geen mooie shirts) en om te laten zien dat je fan bent van de desbetreffende club. Dan is het toch raar dat je die club niet wil steunen door het kopen van originele spullen?
      maandag 11 mei 2009 @ 23:54:45 #156
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_68925257
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef Rapaille het volgende:

    [..]

    Alle muziek die ik vaak luister (en ik mezelf dus beschouw als 'fan') heb ik inderdaad gekocht. Niet alles, want ik download muziek vooral om het te leren kennen. Die paar games die ik heb, zijn gewoon origineel. Ik vind het dragen van een nep shirt overigens vreemder als downloaden van muziek. Ik vind het downloaden van muziek/spellen niet fout, ook het dragen van nep merkshirts niet. Het downloaden van muziek begrijp ik, het dragen van die nepshirts niet.

    Muziek kan je downloaden in dezelfde kwaliteit als het op een cd staat, maar iedereen die denkt dat een polyester shirt met plastic knoopjes gelijk is aan de kwaliteit van een katoenen shirt met paarlemoeren knoopjes die spoort niet. Dan ben je gewoon merkgeil.

    Het dragen van een voetbalshirt is iets wat je alleen als echte supporter doet (het zijn geen mooie shirts) en om te laten zien dat je fan bent van de desbetreffende club. Dan is het toch raar dat je die club niet wil steunen door het kopen van originele spullen?
    Over de laatste alinea verschil ik van mening, maar ik ga dit topic niet "kapen" met zo'n discussie... We hebben ons punt gemaakt
      maandag 11 mei 2009 @ 23:55:50 #157
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68925288
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef Rapaille het volgende:

    [..]

    Alle muziek die ik vaak luister (en ik mezelf dus beschouw als 'fan') heb ik inderdaad gekocht. Niet alles, want ik download muziek vooral om het te leren kennen. Die paar games die ik heb, zijn gewoon origineel. Ik vind het dragen van een nep shirt overigens vreemder als downloaden van muziek. Ik vind het downloaden van muziek/spellen niet fout, ook het dragen van nep merkshirts niet. Het downloaden van muziek begrijp ik, het dragen van die nepshirts niet.

    Muziek kan je downloaden in dezelfde kwaliteit als het op een cd staat, maar iedereen die denkt dat een polyester shirt met plastic knoopjes gelijk is aan de kwaliteit van een katoenen shirt met paarlemoeren knoopjes die spoort niet. Dan ben je gewoon merkgeil.

    Het dragen van een voetbalshirt is iets wat je alleen als echte supporter doet (het zijn geen mooie shirts) en om te laten zien dat je fan bent van de desbetreffende club. Dan is het toch raar dat je die club niet wil steunen door het kopen van originele spullen?
    Ja, opzich best eensch .
    pi_68925608
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 23:18 schreef jack-peng het volgende:
    I have updated a hottest taobao item,because I will order it for some Holland customer everyday!

    The SKU in DP is:http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22003

    I have just found a confirmed supplier ,the quality is OK ,and the supplier can provide all the size and color without problem.

    And my website just updated the function for customer who want to pick the size and color in the page.

    Now in the link : http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22003 ,you can choose the size and color,just need to click the size or color ,then you can see a list.

    It is a new function suggested by a FOK member Timo,he always give me good tip.
    Nice!
    pi_68926221
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 23:36 schreef Kadooosh het volgende:

    [..]

    I still have 2 unreplied mails .
    New Email ?

    Ok

    Reply now
    pi_68926285
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef Rapaille het volgende:

    [..]

    Alle muziek die ik vaak luister (en ik mezelf dus beschouw als 'fan') heb ik inderdaad gekocht. Niet alles, want ik download muziek vooral om het te leren kennen. Die paar games die ik heb, zijn gewoon origineel. Ik vind het dragen van een nep shirt overigens vreemder als downloaden van muziek. Ik vind het downloaden van muziek/spellen niet fout, ook het dragen van nep merkshirts niet. Het downloaden van muziek begrijp ik, het dragen van die nepshirts niet.

    Muziek kan je downloaden in dezelfde kwaliteit als het op een cd staat, maar iedereen die denkt dat een polyester shirt met plastic knoopjes gelijk is aan de kwaliteit van een katoenen shirt met paarlemoeren knoopjes die spoort niet. Dan ben je gewoon merkgeil.

    Het dragen van een voetbalshirt is iets wat je alleen als echte supporter doet (het zijn geen mooie shirts) en om te laten zien dat je fan bent van de desbetreffende club. Dan is het toch raar dat je die club niet wil steunen door het kopen van originele spullen?
    If we are all millionaire ,I will stand on your side.
    pi_68926337
    Are those polo's asian or europe size?
    [b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
    neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
      dinsdag 12 mei 2009 @ 00:59:19 #162
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_68926818
    "Those unforgettable days, for them I live"
      dinsdag 12 mei 2009 @ 01:17:40 #163
    106272 Ottaav
    Beter laat dan nooit.
    pi_68927087
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 00:59 schreef zquing het volgende:
    http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21896
    waar is dit een namaak van?
    Dit staat op die site:

    "Specifications
    Brand: RADO - Radar tungsten steel series
    Color: See the picture "

    Ik gok dus een slechte kopie van een echte Rado:
    http://www.rado.com/en/Watches/Coupole/Pages/Coupole.aspx

    Wat een baggerzooi trouwens. Een boksbeugel noemen ze vrolijk "Special Decoration for Fingers Golden Teeth"
    http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21519
    De rest van het spul dat ze verkopen is ook zooi Waarom koopt iemand daar uberhaupt iets?

    Edit: Ow, ik lees nu de FAQ pas. Dan hoef ik geen antwoord op m'n vraag en zal ik me hier niet meer melden

    [ Bericht 16% gewijzigd door Ottaav op 12-05-2009 01:23:44 ]
    But I'm fucked and I don't care.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 01:32:10 #164
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_68927291
    Poor Jack..

    You all driving him crazy lol
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 02:39:12 #165
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_68927724
    En ik verwacht ook een pakje van DP via mstr die zo aardig was voor mij te bestellen
    Heb het bedrag natuurlijk overgemaakt via internet bankieren

    Lang geleden, een pakje uit HK.
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_68928290
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 00:29 schreef jack-peng het volgende:

    [..]

    If we are all millionaire ,I will stand on your side.
    pi_68928357
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 02:39 schreef Dionysiou het volgende:
    En ik verwacht ook een pakje van DP via mstr die zo aardig was voor mij te bestellen
    Heb het bedrag natuurlijk overgemaakt via internet bankieren

    Lang geleden, een pakje uit HK.
    Echt te erg dat ik dat ook heb... ik mis het ook gewoon!

    Gelukkig waren er wat producten niet op voorraad, dus voelde ik me niet heel erg alleen!

    Als PayPal even opschiet kan ik vandaag waarschijnlijk weer spullen bestellen, ga ik dan ook ff flink doen!

    Vanaf 1 april al niks meer kunnen bestellen...
    pi_68928771
    Wat een teringrommel is dat horloge dat ik heb gekocht lol. Draaiknopje is fucked, kan alleen nog maar de tijd terug draaien, omdat ik anders knopje van de stang afdraai zeg maar, datum is niet te verzetten en hij loopt niet precies (dwz, 15 minuten verschil na 9 uur ongeveer... )

    Misschien dat ik die A kwaliteit U-BOAT maar koop, maar dit is echt ZOOI.

    Gaat over de L009 'Lengines' van DP...
      dinsdag 12 mei 2009 @ 08:57:58 #169
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68929148
    * drummerdude wilt zijn horloge nu wel errug graag!
      dinsdag 12 mei 2009 @ 09:14:52 #170
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_68929506
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Ottaav het volgende:

    [..]

    Dit staat op die site:

    "Specifications
    Brand: RADO - Radar tungsten steel series
    Color: See the picture "

    Ik gok dus een slechte kopie van een echte Rado:
    http://www.rado.com/en/Watches/Coupole/Pages/Coupole.aspx

    Wat een baggerzooi trouwens. Een boksbeugel noemen ze vrolijk "Special Decoration for Fingers Golden Teeth"
    http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21519
    De rest van het spul dat ze verkopen is ook zooi Waarom koopt iemand daar uberhaupt iets?

    Edit: Ow, ik lees nu de FAQ pas. Dan hoef ik geen antwoord op m'n vraag en zal ik me hier niet meer melden
    Aaah, ik dacht dat rado net iets was als rolax Maar bedankt
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_68930113
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 08:30 schreef Jorwol het volgende:
    Wat een teringrommel is dat horloge dat ik heb gekocht lol. Draaiknopje is fucked, kan alleen nog maar de tijd terug draaien, omdat ik anders knopje van de stang afdraai zeg maar, datum is niet te verzetten en hij loopt niet precies (dwz, 15 minuten verschil na 9 uur ongeveer... )

    Misschien dat ik die A kwaliteit U-BOAT maar koop, maar dit is echt ZOOI.

    Gaat over de L009 'Lengines' van DP...
    Ik wacht op deze http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21789 Voor dat geld mag het wel goed werken vind ik anders kan Jack mn geld terug geven.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 09:51:04 #172
    10754 alki
    Alfisti
    pi_68930447
    Heeft iemand een linkje naar die U-boat ? ik kan ze namelijk niet vinden op de site
    Cuore Sportivo
    pi_68930524
    Jack stuurt mijn horloge in een doos!

    Gisteren verstuurd.

    Hoop dat het wat is.
    DX
      dinsdag 12 mei 2009 @ 09:54:28 #174
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68930541
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef alki het volgende:
    Heeft iemand een linkje naar die U-boat ? ik kan ze namelijk niet vinden op de site
    Zoek beter ;-).
    pi_68930662
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef alki het volgende:
    Heeft iemand een linkje naar die U-boat ? ik kan ze namelijk niet vinden op de site
    Die U boat horloges komen binnenkort op DP te staan. Nog even wachten
    DX
    pi_68930691
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 09:54 schreef SanderXX0X het volgende:
    Jack stuurt mijn horloge in een doos!

    Gisteren verstuurd.

    Hoop dat het wat is.
    What!? Ik dacht dat ze geen dozen hadden in China.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 10:07:31 #177
    10754 alki
    Alfisti
    pi_68930871
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 09:59 schreef SanderXX0X het volgende:

    [..]

    Die U boat horloges komen binnenkort op DP te staan. Nog even wachten
    Kan ik nog lang zoeken
    Cuore Sportivo
    pi_68930912
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 08:57 schreef drummerdude het volgende:
    * drummerdude wilt zijn horloge nu wel errug graag!
    * Negentien Is blij dat ie geen horloge heeft besteld
    Einde bericht
    pi_68931387
    Toch wel grappig dat er steeds "populaire" items zijn Ben benieuwd wat er na de zonnebrillen en horloges komt... iemand al een idee?
      dinsdag 12 mei 2009 @ 10:32:09 #180
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_68931524
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef Rapaille het volgende:

    [..]

    Alle muziek die ik vaak luister (en ik mezelf dus beschouw als 'fan') heb ik inderdaad gekocht. Niet alles, want ik download muziek vooral om het te leren kennen. Die paar games die ik heb, zijn gewoon origineel. Ik vind het dragen van een nep shirt overigens vreemder als downloaden van muziek. Ik vind het downloaden van muziek/spellen niet fout, ook het dragen van nep merkshirts niet. Het downloaden van muziek begrijp ik, het dragen van die nepshirts niet.

    Muziek kan je downloaden in dezelfde kwaliteit als het op een cd staat, maar iedereen die denkt dat een polyester shirt met plastic knoopjes gelijk is aan de kwaliteit van een katoenen shirt met paarlemoeren knoopjes die spoort niet. Dan ben je gewoon merkgeil.

    Het dragen van een voetbalshirt is iets wat je alleen als echte supporter doet (het zijn geen mooie shirts) en om te laten zien dat je fan bent van de desbetreffende club. Dan is het toch raar dat je die club niet wil steunen door het kopen van originele spullen?
    Ga ergens anders de moraalridder uithangen .. please

    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
    pi_68931620
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 10:27 schreef Sc0Peh het volgende:
    Toch wel grappig dat er steeds "populaire" items zijn Ben benieuwd wat er na de zonnebrillen en horloges komt... iemand al een idee?
    Ik denk Thee.
    Einde bericht
    pi_68931708
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 10:27 schreef Sc0Peh het volgende:
    Toch wel grappig dat er steeds "populaire" items zijn Ben benieuwd wat er na de zonnebrillen en horloges komt... iemand al een idee?
    Had hier iemand toch een 'armbandje' voor z'n vriendin gekocht? Kleding/schoenen loopt nu al een beetje.. ik zou niet weten wat er komen gaat.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 10:40:09 #183
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68931753
    Schoenen
    pi_68931797
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef djpdjpnl het volgende:

    [..]

    Had hier iemand toch een 'armbandje' voor z'n vriendin gekocht? Kleding/schoenen loopt nu al een beetje.. ik zou niet weten wat er komen gaat.
    Of die eetbare mieren van Taobao.

    Einde bericht
    pi_68932135
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Negentien het volgende:

    [..]

    Of die eetbare mieren van Taobao.

    [ afbeelding ]
    Maar die mochten toch niet deze kant op?
    pi_68932204
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 22:57 schreef Bobsch het volgende:

    [..]

    Ik vind de 738 echt prachtig. Alleen heb ik al een horloge wat erop lijkt en die vijftig euro er ook niet zomaar liggen. Maar, àls ik een nieuw horloge koop dan wordt het waarschijnlijk deze. Als die dingen in een harde case zitten vertrouw ik wel dat 'ie heel aankomt

    [ afbeelding ]

    Staat dus hier op. Voor de mensen die het gemist hebben, Jack wil onder andere deze gaan verkopen voor $72 p/s
    Waar kan ik deze kopen? ik kan hem niet vinden op Jackie......
    pi_68932313
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef djpdjpnl het volgende:

    [..]

    Had hier iemand toch een 'armbandje' voor z'n vriendin gekocht? Kleding/schoenen loopt nu al een beetje.. ik zou niet weten wat er komen gaat.
    Ja die van dat "armbandje" was ik Alleen heb ik de bestelling, na het laten zien van het plaatje, moeten cancelen

    Ik probeer nu weer 2 RB zonnebrillen te bestellen alleen laat paypal het niet toe
    pi_68932364
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef Lenrel het volgende:

    [..]

    Waar kan ik deze kopen? ik kan hem niet vinden op Jackie......
    Misschien moet jij eens leren lezen.
    pi_68932507
    http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21980 Maat 43 is maat 43 in europa? (nl).
    pi_68932509
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 10:59 schreef Hardrebel het volgende:

    [..]

    Misschien moet jij eens leren lezen.
    Kan Jack geen snelcursus lezen aanbieden, zal wel makkelijk zijn voor sommigen hier
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Einde bericht
      dinsdag 12 mei 2009 @ 11:18:06 #191
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68932944
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 02:39 schreef Dionysiou het volgende:
    En ik verwacht ook een pakje van DP via mstr die zo aardig was voor mij te bestellen
    Heb het bedrag natuurlijk overgemaakt via internet bankieren

    Lang geleden, een pakje uit HK.
    Hij moet deze week aankomen als alles meezit
      dinsdag 12 mei 2009 @ 11:56:25 #192
    206640 Beelzebufo
    All my vices are devices!
    pi_68934210
    [dealextreme]
    Ik heb een artikel in bestelling dat backordered was met eta 12/05. Nu IS het 12/05, staat het artikel op backordered zónder eta en de order heeft status 'pending'.

    Wat denken jullie? Hopeloze zaak of zou het nog goedkomen? De rest van de order is overigens 'ready'.
    Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
    pi_68934331
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef Sc0Peh het volgende:

    [..]

    Ja die van dat "armbandje" was ik Alleen heb ik de bestelling, na het laten zien van het plaatje, moeten cancelen

    Ik probeer nu weer 2 RB zonnebrillen te bestellen alleen laat paypal het niet toe
    Omdat het fake is (en dus blokkeert) of omdat PayPal gewoon niet mee werkt?
      dinsdag 12 mei 2009 @ 12:20:40 #194
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_68934966
    hallo
    heeft dealextreme ook een autolader voor de ipod touch 2g?
    zie wel een aantal verschillende, maar weet niet helemaal welke ik moet hebben
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      dinsdag 12 mei 2009 @ 12:24:28 #195
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68935065
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 12:20 schreef Mirjam het volgende:
    hallo
    heeft dealextreme ook een autolader voor de ipod touch 2g?
    zie wel een aantal verschillende, maar weet niet helemaal welke ik moet hebben
    Gewoon even de reviews lezen
    pi_68935489
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 12:20 schreef Mirjam het volgende:
    hallo
    heeft dealextreme ook een autolader voor de ipod touch 2g?
    zie wel een aantal verschillende, maar weet niet helemaal welke ik moet hebben
    http://www.focalprice.com(...)hite_IA047W_473.html
    pi_68935891
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef djpdjpnl het volgende:

    [..]

    Omdat het fake is (en dus blokkeert) of omdat PayPal gewoon niet mee werkt?
    Ik denk dat hij het plaatje aan zijn vriendin liet zien?
    pi_68936424
    haha, ik stuur gister een mail naar 3 medewerkers voor een horlogecheck. Sturen ze allemaal een andere prijs terug
    pi_68936642
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef dirkmeister het volgende:
    haha, ik stuur gister een mail naar 3 medewerkers voor een horlogecheck. Sturen ze allemaal een andere prijs terug
    Haha , veel verschil of?
    &lt;&gt;
    pi_68937103
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef Hardrebel het volgende:

    [..]

    Ik denk dat hij het plaatje aan zijn vriendin liet zien?
    Hij liet het 'armbandje' aan z'n vriendin zien en daarom kan ie twee brillen niet betalen met PayPal?
      dinsdag 12 mei 2009 @ 13:19:30 #201
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_68937144
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef dirkmeister het volgende:
    haha, ik stuur gister een mail naar 3 medewerkers voor een horlogecheck. Sturen ze allemaal een andere prijs terug
    welke medewerkers? van DP (wie deed t beste aanbod
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
      dinsdag 12 mei 2009 @ 13:35:10 #202
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68937662
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 13:18 schreef djpdjpnl het volgende:

    [..]

    Hij liet het 'armbandje' aan z'n vriendin zien en daarom kan ie twee brillen niet betalen met PayPal?
    Hij zal hem gecancelt hebben, en PayPal z'n rekening tijdelijk geblokkeerd.
    pi_68938091
    Ik had dus wat op dealperfect besteld, zonder login naam te creëren en direct met paypal betaald, behalve dat ik van paypal een mail kreeg met transactie details nooit meer wat van dealperfect gehoord, geen email of wat dan ook, iemand dit vaker gehad?

    Ik heb via gmail vrijdag nog om opheldering gevraagd maar geen reactie op gekregen.
    pi_68938096
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 13:35 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Hij zal hem gecancelt hebben, en PayPal z'n rekening tijdelijk geblokkeerd.
    Volgens mij heeft mijn vriendin mijn PayPal geblokkeerd zodat ik niet nog meer van deze vunzigheid kan bestellen

    *leent creditcard van collega om deze te bestellen*
      dinsdag 12 mei 2009 @ 14:43:01 #205
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_68940117
    Heeft iemand ook de nieuwe statusupdate-mail van DP gekregen?
    Ik dacht eerst dat ik iets bij DX had besteld maar dat was vergeten, maar toen ik beter keek .

    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 14:55:58 #206
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_68940593
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 14:43 schreef MacorgaZ het volgende:
    Heeft iemand ook de nieuwe statusupdate-mail van DP gekregen?
    Ik dacht eerst dat ik iets bij DX had besteld maar dat was vergeten, maar toen ik beter keek .

    [ afbeelding ]
    Kennen ze geen copyright ofzo?
    Al zal die van DX ook weer niet zelf ontworpen zijn...
    pi_68940673
    Postbode kwam net met 2 pakketjes

    DX-pakketje: alarm met afstandsbediening -> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23633
    Komt me toch een kabaal af! Werkt wel redelijk goed. Had hem even op de krabpaal van de kat gelegd, gooide er een bal tegenaan en dat ding gaat meteen. Is weer uit te zetten via de sleutelhanger. Eens kijken of ik dit ding ergens in/onder mijn brommer kan monteren ^^

    DP-pakketje: 4 x PS (2 grijze en 2 roze?)
    Voor de gein wat in de dop gespoten en geroken.. Damn.. mijn neus prikt nog steeds heel erg
    Zit trouwens niet evenveel in de busjes. In sommige zit 15 gram, in andere 20
      dinsdag 12 mei 2009 @ 15:01:37 #208
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_68940813
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef GuitarJJ het volgende:
    Postbode kwam net met 2 pakketjes

    DX-pakketje: alarm met afstandsbediening -> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23633
    Komt me toch een kabaal af! Werkt wel redelijk goed. Had hem even op de krabpaal van de kat gelegd, gooide er een bal tegenaan en dat ding gaat meteen. Is weer uit te zetten via de sleutelhanger. Eens kijken of ik dit ding ergens in/onder mijn brommer kan monteren ^^

    DP-pakketje: 4 x PS (2 grijze en 2 roze?)
    Voor de gein wat in de dop gespoten en geroken.. Damn.. mijn neus prikt nog steeds heel erg
    Zit trouwens niet evenveel in de busjes. In sommige zit 15 gram, in andere 20
    Cool
    Ik verwacht die van mij ook 2 x PS.
    Nog niks binnen!
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_68940958
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
    Kennen ze geen copyright ofzo?
    Al zal die van DX ook weer niet zelf ontworpen zijn...
    Ja hoor kennen ze wel, net als Relax horloges copyright bevatten.
    pi_68941592
    Hey

    Ik wil een BB gun (Well D93 UZI, volautomatisch) kopen in Belgie.
    Zij gaan dan vervolgens de grens over om daar het pakket bij een Nederlandse TNT af te leveren.

    Komt er dan douane? En checkt TNT ook de pakketen?

    Die gozer zegt dat het wel moet lukken.

    Want ik wil hem heel graag, maar niet gepakt worden.

    Sander
    DX
    pi_68941600
    Zoh! Alarmgeval zit onder mijn brommerzadel in het opbergvakje. Werkt prima. Als je de brommer een klein beetje aanraakt gebeurd er niks (handig als er een keer harde wind is ofzo). Als je er echt op gaat zitten, of hem naar voren wil rijden gaat ie af
    pi_68942342
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 14:43 schreef MacorgaZ het volgende:
    Heeft iemand ook de nieuwe statusupdate-mail van DP gekregen?
    Ik dacht eerst dat ik iets bij DX had besteld maar dat was vergeten, maar toen ik beter keek .

    [ afbeelding ]
    Die heb ik tot nu toe elke keer gekregen
    &lt;&gt;
    pi_68942969
    Rijd dan zelf even naar Duisland en haal een strijker pistool. Zijn niet zo duur als je denkt.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 16:00:17 #214
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_68943025
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef GuitarJJ het volgende:
    Zoh! Alarmgeval zit onder mijn brommerzadel in het opbergvakje. Werkt prima. Als je de brommer een klein beetje aanraakt gebeurd er niks (handig als er een keer harde wind is ofzo). Als je er echt op gaat zitten, of hem naar voren wil rijden gaat ie af
    Sku?
    Inderdaad handig
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_68943240
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef Hardrebel het volgende:
    Rijd dan zelf even naar Duisland en haal een strijker pistool. Zijn niet zo duur als je denkt.
    Ik heb natuurlijk ook een auto of brommer!
    DX
    pi_68943403
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef Dionysiou het volgende:

    [..]

    Sku?
    Inderdaad handig
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef GuitarJJ het volgende:
    Postbode kwam net met 2 pakketjes

    DX-pakketje: alarm met afstandsbediening -> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23633
    Komt me toch een kabaal af! Werkt wel redelijk goed. Had hem even op de krabpaal van de kat gelegd, gooide er een bal tegenaan en dat ding gaat meteen. Is weer uit te zetten via de sleutelhanger. Eens kijken of ik dit ding ergens in/onder mijn brommer kan monteren ^^

    DP-pakketje: 4 x PS (2 grijze en 2 roze?)
    Voor de gein wat in de dop gespoten en geroken.. Damn.. mijn neus prikt nog steeds heel erg
    Zit trouwens niet evenveel in de busjes. In sommige zit 15 gram, in andere 20
      dinsdag 12 mei 2009 @ 16:14:55 #217
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68943605
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef GuitarJJ het volgende:
    Postbode kwam net met 2 pakketjes

    DX-pakketje: alarm met afstandsbediening -> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23633
    Komt me toch een kabaal af! Werkt wel redelijk goed. Had hem even op de krabpaal van de kat gelegd, gooide er een bal tegenaan en dat ding gaat meteen. Is weer uit te zetten via de sleutelhanger. Eens kijken of ik dit ding ergens in/onder mijn brommer kan monteren ^^

    DP-pakketje: 4 x PS (2 grijze en 2 roze?)
    Voor de gein wat in de dop gespoten en geroken.. Damn.. mijn neus prikt nog steeds heel erg
    Zit trouwens niet evenveel in de busjes. In sommige zit 15 gram, in andere 20
    Ik heb ook 1 roze en 1 grijze.
    En het is inderdaad echt teringzooi
    Ik had precies hetzelfde gedaan er mee
    pi_68943895
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:

    [..]

    Kennen ze geen copyright ofzo?
    Al zal die van DX ook weer niet zelf ontworpen zijn...
    Vragen of ze in China copyright kennen:
    pi_68944332
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 14:43 schreef MacorgaZ het volgende:
    Heeft iemand ook de nieuwe statusupdate-mail van DP gekregen?
    Ik dacht eerst dat ik iets bij DX had besteld maar dat was vergeten, maar toen ik beter keek .

    [ afbeelding ]
    Mailtje is ook gewoon vrijwel letterlijk gekopierd

    Vraag me af wanneer hij de naam van DX gaat jatten.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 16:33:27 #220
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68944351
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Mailtje is ook gewoon vrijwel letterlijk gekopierd

    Vraag me af wanneer hij de naam van DX gaat jatten.
    Heeft ie al voor 40%
    pi_68944389
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef djpdjpnl het volgende:

    [..]

    Vragen of ze in China copyright kennen:
    Ik sta er echt niet van te kijken. De gangbare Chinese webshops hebben allemaal hetzelfde concept, soms zijn zelfs de categorieën identiek. (Top Sellers, New Arrivals etc.)

    Volgens mij gebruiken ze gewoon allemaal een soortgelijke CMS met een ander template. Die mail die DealPerfect nu gebruikt is echt niet nagemaakt, maar is gewoon hetzelfde systeem als dat wat DealExtreme gebruikt, want waarom zou je op DealExtreme willen lijken... je wilt je toch juist onderscheiden van de concurrent? Daarnaast is het gewoon teveel hetzelfde dat het haast niet gekopieerd kan zijn!
      dinsdag 12 mei 2009 @ 17:16:36 #222
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68946068
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 11:56 schreef Beelzebufo het volgende:
    [dealextreme]
    Ik heb een artikel in bestelling dat backordered was met eta 12/05. Nu IS het 12/05, staat het artikel op backordered zónder eta en de order heeft status 'pending'.

    Wat denken jullie? Hopeloze zaak of zou het nog goedkomen? De rest van de order is overigens 'ready'.
    gokje... MicroSD?
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 13:50 schreef Vendris het volgende:
    Ik had dus wat op dealperfect besteld, zonder login naam te creëren en direct met paypal betaald, behalve dat ik van paypal een mail kreeg met transactie details nooit meer wat van dealperfect gehoord, geen email of wat dan ook, iemand dit vaker gehad?

    Ik heb via gmail vrijdag nog om opheldering gevraagd maar geen reactie op gekregen.
    Alsnog op DP registreren met je PayPal e-mail.
    Dan kun je naderhand alsnog bij je orders
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 14:43 schreef MacorgaZ het volgende:
    Heeft iemand ook de nieuwe statusupdate-mail van DP gekregen?
    Ik dacht eerst dat ik iets bij DX had besteld maar dat was vergeten, maar toen ik beter keek .

    [ afbeelding ]
    Wow, mooi mailtje. Maar lijkt inderdaad wel érg veel op die van DX
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:

    [..]

    Kennen ze geen copyright ofzo?
    Al zal die van DX ook weer niet zelf ontworpen zijn...
    TS denkt dat China copyright kent
    Oh, wacht even. Dit is geen KLB topic en Mr. Houdoe is geen TS
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Heeft ie al voor 40%
    ...
    DEAL = 4 letters
    EXTREME/PERFECT = 7 letters
    Waar haal jij die 40% vandaan?
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      dinsdag 12 mei 2009 @ 17:26:32 #223
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_68946436
    quote:
    DEAL = 4 letters
    EXTREME/PERFECT = 7 letters
    Waar haal jij die 40% vandaan?

    We gaan toch niet wéér die kant in hé?
    pi_68946539
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 17:16 schreef joepie91 het volgende:
    Alsnog op DP registreren met je PayPal e-mail.
    Dan kun je naderhand alsnog bij je orders

    Dit werkte inderdaad, bedankt!

    5/6/2009 5:57:15 PM Package Shipped

    zal dus niet zo lang meer duren, misschien vanavond nog, anders morgen gok ik.

    DP is echt een stuk sneller dan DX!
    pi_68946681
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 17:16 schreef joepie91 het volgende:
    DEAL = 4 letters
    EXTREME/PERFECT = 7 letters
    Waar haal jij die 40% vandaan?
    Ik probeerde me nog zo in te houden en er niet op in te gaan...

    Als je extreme/perfect niet meetelt is het ongeveer 36% en als je de letters in extreme/perfect ook meetelt zit je aan zo'n 63%!

    Ervan uitgaande dat hij het eerste bedoelde vind ik 40% niet eens zo gek afgerond hoor...

    Maar wat je er nou precies aan hebt...
    pi_68946866
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef GuitarJJ het volgende:
    Postbode kwam net met 2 pakketjes

    DX-pakketje: alarm met afstandsbediening -> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23633
    Komt me toch een kabaal af! Werkt wel redelijk goed. Had hem even op de krabpaal van de kat gelegd, gooide er een bal tegenaan en dat ding gaat meteen. Is weer uit te zetten via de sleutelhanger. Eens kijken of ik dit ding ergens in/onder mijn brommer kan monteren ^^

    DP-pakketje: 4 x PS (2 grijze en 2 roze?)
    Voor de gein wat in de dop gespoten en geroken.. Damn.. mijn neus prikt nog steeds heel erg
    Zit trouwens niet evenveel in de busjes. In sommige zit 15 gram, in andere 20


    er is weer een vliegtuig met troep gearriveerd, want mijn pakketjes zijn ook net bezorgd

    dat alarm is echt niet bruikbaar (ook net binnen gekregen), als ik op centraal mijn fiets op het alarm zet en iemand stoot er per ongeluk tegen aan, dan is die doof!

    en ik vraag me af hoe lang hij standby staat doet op één batterij

    mijn nieuwe zaklamp is wel een mooie aankoop, alleen er zit een knipperfunctie op waar ik het nut niet zo van in zie...
      dinsdag 12 mei 2009 @ 17:40:00 #227
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68946886
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:

    [..]

    Kennen ze geen copyright ofzo?
    Al zal die van DX ook weer niet zelf ontworpen zijn...
    Waarom zouden ze copyright schenden?
      dinsdag 12 mei 2009 @ 17:44:51 #228
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_68947036
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 17:39 schreef JoPiDo het volgende:

    [..]

    er is weer een vliegtuig met troep gearriveerd, want mijn pakketjes zijn ook net bezorgd

    dat alarm is echt niet bruikbaar (ook net binnen gekregen), als ik op centraal mijn fiets op het alarm zet en iemand stoot er per ongeluk tegen aan, dan is die doof!

    en ik vraag me af hoe lang hij standby staat doet op één batterij

    mijn nieuwe zaklamp is wel een mooie aankoop, alleen er zit een knipperfunctie op waar ik het nut niet zo van in zie...
    Is dat misschien een SOS-functie? Is een bepaalde code voor
    pi_68947119
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 17:39 schreef JoPiDo het volgende:

    [..]

    er is weer een vliegtuig met troep gearriveerd, want mijn pakketjes zijn ook net bezorgd

    dat alarm is echt niet bruikbaar (ook net binnen gekregen), als ik op centraal mijn fiets op het alarm zet en iemand stoot er per ongeluk tegen aan, dan is die doof!

    en ik vraag me af hoe lang hij standby staat doet op één batterij

    mijn nieuwe zaklamp is wel een mooie aankoop, alleen er zit een knipperfunctie op waar ik het nut niet zo van in zie...
    Wheheh wou je dat alarm voor je fiets gebruiken .
    pi_68947787
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 17:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:

    [..]

    Is dat misschien een SOS-functie? Is een bepaalde code voor


    nee, hij knippert gewoon heel snel, niet 3 keer kort, 3 keer lang, drie keer kort...
    pi_68947802
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 17:47 schreef Kadooosh het volgende:

    [..]

    Wheheh wou je dat alarm voor je fiets gebruiken .

    ja na 4 gejatte fietsen leek het mij een goede optie
    pi_68948121
    Voor je fiets is ie ook niet geschikt lijkt me Mijn brommer (staat 's nachts buiten bij mijn werk op een onbeveiligd bedrijventerrein) staat niet tussen een zooi fietsen ofzo dat hij regelmatig een duw krijgt. Dus voor mij is het opzich wel een goed ding
    pi_68948273
    ik ga het apparaat even openschroeven
      dinsdag 12 mei 2009 @ 18:27:27 #234
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68948348
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 17:32 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Ik probeerde me nog zo in te houden en er niet op in te gaan...

    Als je extreme/perfect niet meetelt is het ongeveer 36% en als je de letters in extreme/perfect ook meetelt zit je aan zo'n 63%!

    Ervan uitgaande dat hij het eerste bedoelde vind ik 40% niet eens zo gek afgerond hoor...

    Maar wat je er nou precies aan hebt...
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 17:26 schreef drummerdude het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    We gaan toch niet wéér die kant in hé?
    Ja, sorry
    Soms kan ik me niet inhouden, na een lange schooldag. Je vraagt je soms af of je niet geinfecteerd wordt door je leraren
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68949126
    Denk aan het niveau hè gasten.
    Einde bericht
    pi_68949788
    Ik moet een printplaat vervangen van een harde schijf, alleen zitten er schroeven in met op de kop een ster (met 6 uiteinden). Bestaat er een schroevendraaierset op DE?

    of kan ik gewoon een willekeurige set uitkiezen?
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13347

    [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2009 19:08:35 ]
      dinsdag 12 mei 2009 @ 19:09:55 #237
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_68949949
    Wat gaat het me kosten een laserpen terug te sturen naar DX?
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_68949968
    Zal ik eens iets leuks vertellen?
    Einde bericht
      dinsdag 12 mei 2009 @ 19:14:16 #239
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68950007
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 19:09 schreef Zapper het volgende:
    Wat gaat het me kosten een laserpen terug te sturen naar DX?
    Aangetekend een euro of 7.
    pi_68950021
    Ik weet niet of jullie je nog kunnen herinneren dat ik 4 voetbalshirts had besteld via TaoBaoNow. 3 shirts waren al aangekomen op zijn kantoor, ééntje was verkeerd afgeleverd.
    Inmiddels is ook dat shirtje aangekomen bij hem. Ik vroeg hem hoe hij het ging versturen en hoeveel dat zou kosten.
    Stuurt hij dit terug:
    quote:
    I was talking to the freighter on the phone because of your order. Because you have mentioned about us in FOK, we are getting a lot of enquiries from Netherlands. I'm sure you are aware that EMS doesn't go Netherlands. So even though we give 40% off EMS, our friends from Netherlands cannot enjoy it. I was not happy about that. I want to do something for our friends from Netherlands. So I called my freighter, told her to do something to make our customers from Holland happy. She said she will go back to office tomorrow and make some arrangements. I hope she will have good news for me. I will keep you updated.
    pi_68950033
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 19:11 schreef Negentien het volgende:
    Zal ik eens iets leuks vertellen?
    pi_68951452
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef Sneijder5 het volgende:

    [..]


    Een maat van mij heeft een échte RayBan gekocht en niemand gelooft dat die zonnebril echt is.

    Conclusie: Koop gewoon een fakerd, mensen gaan er toch gewoon vanuit dat hij nep is, totdat het tegendeel is bewezen natuurlijk.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Einde bericht
    pi_68951642
    Kan iemand me trouwens uitleggen wat het verschil is tussen Butane en Oil aanstekers?
    Is butane gewoon de standaard aansteker refill die je bij de blokker kunt kopen? En waar haal ik Oil, is dat speciale olie voor Zippo's?
    Einde bericht
    pi_68951750
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 19:59 schreef Negentien het volgende:
    Is butane gewoon de standaard aansteker refill die je bij de blokker kunt kopen?
    Ja.
    quote:

    En waar haal ik Oil, is dat speciale olie voor Zippo's?
    Je kan Zippo Fluid kopen, maar dat zal duurder zijn dan de aansteker zelf. Wasbenzine voldoet ook prima.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 20:03:51 #245
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_68951804
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef GuitarJJ het volgende:
    Zoh! Alarmgeval zit onder mijn brommerzadel in het opbergvakje. Werkt prima. Als je de brommer een klein beetje aanraakt gebeurd er niks (handig als er een keer harde wind is ofzo). Als je er echt op gaat zitten, of hem naar voren wil rijden gaat ie af
    Mooi gedaan!
    Maar voor fietsen helaas niet geschikt i.v.m. optillen/verplaatsen van fietsen.
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef djpdjpnl het volgende:

    [..]

    Vragen of ze in China copyright kennen:
    Copyright; we have the right to copy.
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 19:59 schreef Negentien het volgende:
    Kan iemand me trouwens uitleggen wat het verschil is tussen Butane en Oil aanstekers?
    Is butane gewoon de standaard aansteker refill die je bij de blokker kunt kopen? En waar haal ik Oil, is dat speciale olie voor Zippo's?
    Butane = butaan gas
    Oil (op DX) = Zippo Lighter Fluid of gewoon wasbenzine
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:44 schreef MacorgaZ het volgende:

    [..]

    Noem hem gewoon Jack, als jij Mark zou heten zou het toch ook dom zijn als iemand je naam steeds als Marcques zou typen?
    Inderdaad, het irriteerde me al eerder.
    Popijopi gedoe.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 20:06:18 #246
    206640 Beelzebufo
    All my vices are devices!
    pi_68951850
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 19:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
    Ik moet een printplaat vervangen van een harde schijf, alleen zitten er schroeven in met op de kop een ster (met 6 uiteinden). Bestaat er een schroevendraaierset op DE?

    of kan ik gewoon een willekeurige set uitkiezen?
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13347
    Een 'Torx' schroef dus. Ga naar de lokale bouwmarkt/gereedschapszaak en koop er dáár eentje, je wilt niet dat de schroevedraaier door slechte maatvoering uit de schroef glipt en krassen op de printplaat maakt...
    Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
    pi_68952129
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 20:02 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Ja.
    [..]

    Je kan Zippo Fluid kopen, maar dat zal duurder zijn dan de aansteker zelf. Wasbenzine voldoet ook prima.
    Thanks, zal eens een paar leuke uitzoeken !
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 20:03 schreef Granaatappel het volgende:

    Butane = butaan gas
    Oil (op DX) = Zippo Lighter Fluid of gewoon wasbenzine

    Wederom bedankt!
    Einde bericht
      dinsdag 12 mei 2009 @ 20:36:51 #248
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68952606
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 20:06 schreef Beelzebufo het volgende:

    [..]

    Een 'Torx' schroef dus. Ga naar de lokale bouwmarkt/gereedschapszaak en koop er dáár eentje, je wilt niet dat de schroevedraaier door slechte maatvoering uit de schroef glipt en krassen op de printplaat maakt...
    Bovendien is die set volgens reviews nogal brak.
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      dinsdag 12 mei 2009 @ 20:48:50 #249
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_68952952
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 19:14 schreef Stinosss het volgende:

    Aangetekend een euro of 7.
    Bedankt voor je antwoord! Hoezo eigenlijk aangetekend? Wat zijn de kosten zónder aangetekend verzenden?
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      dinsdag 12 mei 2009 @ 20:51:25 #250
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_68953031
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    Bedankt voor je antwoord! Hoezo eigenlijk aangetekend? Wat zijn de kosten zónder aangetekend verzenden?
    Geen idee, moet je even TNT site checken.
    Het zal toch echt aangetekend moeten, omdat je dan bewijs hebt van zending. Zonder dit bewijs kan een bedrijf altijd zeggen dat ze het niet hebben ontvangen en dat jij dus je spul kwijt bent en niets meer terug krijgt.
    pi_68953279
    Vandaag stond de postbode voor de deur met 2 paar Converse schoenen, 1 rayban (sku 21685) en 1 lacoste shirt. En ik moet zeggen dit viel absoluut niet tegen.

    Ik heb het lacoste shirt naast een echte van mij neer gelegd en ik kon echt geen verschil vinden.

    Dit is wel een ander shirt dan dat Jack op zijn website heeft geplaatst, gezien de reguliere maten (S,M,L,XL etc) die Jack hanteert, echte lacoste shirts hebben de maten 3,4,5,6,7 etc.

    De Converse schoenen zijn ook heel netjes, het enige verschil is dat de punt iets afwijkt van de echte schoenen, dit is nagenoeg niet te zien.

    De rayban was het enige dat een beetje tegen viel, qua kwaliteit is de bril die ik vorig jaar in Maleisië heb gekocht stukken beter.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:07:12 #252
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_68953655
    Ligt DP er bij jullie ook uit?
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:07:23 #253
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_68953664
    jongman, wat beviel je dan niet aan de Ray-Ban?
    Ik heb vandaag mijn 2e binnen en nog steeds zeer tevreden.
    ___
    DP ligt eruit ja.
    pi_68953764
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:07 schreef Granaatappel het volgende:
    jongman, wat beviel je dan niet aan de Ray-Ban?
    Ik heb vandaag mijn 2e binnen en nog steeds zeer tevreden.
    ___
    DP ligt eruit ja.
    Als je met deze rayban in de zon kijkt, dan word je nog steeds redelijk verblind dit in tegenstelling met de bril die ik al had (Maleisië). Verder is het niet echt mijn kleur, maar nog steeds leuk voor erbij, gezien het festivalseizoen er weer aan komt .
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:09:36 #255
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68953765
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    Bedankt voor je antwoord! Hoezo eigenlijk aangetekend? Wat zijn de kosten zónder aangetekend verzenden?
    DX vraag vaak om een bonnetje met trackinnummer en verzendkosten. Je kunt het ook middels priority post versturen. Stuk goedkoper.
    pi_68953860
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef Stinosss het volgende:

    [..]

    DX vraag vaak om een bonnetje met trackinnummer en verzendkosten. Je kunt het ook middels priority post versturen. Stuk goedkoper.
    Trackingnummer is geloof ik niet per se nodig als je uitlegt dat het aanzienlijk duurder is, zolang je maar een kopie van de bon geeft vinden ze het dan wel goed geloof ik.
    pi_68954687
    Wat gebeurt er als je een order annuleert terwijl je al betaald hebt? Ik neem aan dat ik dan het geld terugkrijg, iemand die weet in welke periode?

    heb een zooi spullen besteld, maar niet die 'Drop Shipment and Gift Service' toegevoegd. Wilde de order even annuleren (cancel) en opnieuw bestellen
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:29:11 #258
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_68954868
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef Summerscreen het volgende:
    Wat gebeurt er als je een order annuleert terwijl je al betaald hebt? Ik neem aan dat ik dan het geld terugkrijg, iemand die weet in welke periode?

    heb een zooi spullen besteld, maar niet die 'Drop Shipment and Gift Service' toegevoegd. Wilde de order even annuleren (cancel) en opnieuw bestellen
    Dat maakt geen reet uit of je hem wel of niet toevoegt.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:32:43 #259
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_68955054
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef Summerscreen het volgende:
    Wat gebeurt er als je een order annuleert terwijl je al betaald hebt? Ik neem aan dat ik dan het geld terugkrijg, iemand die weet in welke periode?

    heb een zooi spullen besteld, maar niet die 'Drop Shipment and Gift Service' toegevoegd. Wilde de order even annuleren (cancel) en opnieuw bestellen
    Voeg anders een ticket toe ofzo, of een note bij je bestelling, net zoals je bijv. een bepaalde kleur product wil hebben als ze die in verschillende kleuren aanbieden...
    Die $0.01 hoef je dan echt niet te betalen hoor
    pi_68955131
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 20:57 schreef jongman het volgende:
    Vandaag stond de postbode voor de deur met 2 paar Converse schoenen, 1 rayban (sku 21685) en 1 lacoste shirt. En ik moet zeggen dit viel absoluut niet tegen.

    Ik heb het lacoste shirt naast een echte van mij neer gelegd en ik kon echt geen verschil vinden.

    Dit is wel een ander shirt dan dat Jack op zijn website heeft geplaatst, gezien de reguliere maten (S,M,L,XL etc) die Jack hanteert, echte lacoste shirts hebben de maten 3,4,5,6,7 etc.

    De Converse schoenen zijn ook heel netjes, het enige verschil is dat de punt iets afwijkt van de echte schoenen, dit is nagenoeg niet te zien.

    De rayban was het enige dat een beetje tegen viel, qua kwaliteit is de bril die ik vorig jaar in Maleisië heb gekocht stukken beter.
    En geen problemen met de douane? Hebben andere dat ook niet? Wanneer er namaak kleding/electronica wordt besteld?
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:35:50 #261
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_68955227
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 19:14 schreef Sneijder5 het volgende:
    Ik weet niet of jullie je nog kunnen herinneren dat ik 4 voetbalshirts had besteld via TaoBaoNow. 3 shirts waren al aangekomen op zijn kantoor, ééntje was verkeerd afgeleverd.
    Inmiddels is ook dat shirtje aangekomen bij hem. Ik vroeg hem hoe hij het ging versturen en hoeveel dat zou kosten.
    Stuurt hij dit terug:
    [..]


    Als het echt een mooie korting is, ga ik daar bestellen... Veel overzichtelijker en betere service, het nadeel nu is dat het duur is t.o.v. Jack...
    pi_68955229
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef Summerscreen het volgende:

    [..]

    En geen problemen met de douane? Hebben andere dat ook niet? Wanneer er namaak kleding/electronica wordt besteld?
    Ik heb een (nep) voetbalshirt besteld, ook geen problemen gehad met de douane.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:36:33 #263
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_68955251
    Is er al een winnaar bekend? (Zie TT)
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
    pi_68955310
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:

    [..]

    Voeg anders een ticket toe ofzo, of een note bij je bestelling, net zoals je bijv. een bepaalde kleur product wil hebben als ze die in verschillende kleuren aanbieden...
    Die $0.01 hoef je dan echt niet te betalen hoor
    ticket aanmaken is gewoon een mailtje verzenden ?
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:38:55 #265
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_68955394
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef neo2000 het volgende:
    Is er al een winnaar bekend? (Zie TT)
    Lees effe terug, de strijd begint nu pas echt
    pi_68955402
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef Summerscreen het volgende:

    [..]

    En geen problemen met de douane? Hebben andere dat ook niet? Wanneer er namaak kleding/electronica wordt besteld?
    Tot nog toe heb ik hier nog geen rare verhalen gelezen over gedonder met douane. Wel herinner ik me iemand die nike air max schoenen had besteld en die geopend waren door de douane (te herkennen aan de verzegelingsstikker). Hier werden verder geen invoerrechten over geheven en ook was hoefde hij geen afstand te nemen van zijn schoenen. Verder is als ik het goed herinner iemand zijn laser ingevorderd. Toch lees je ook mensen die bbguns invoeren, en dit gewoon netjes afgeleverd krijgen door de postbode.
    pi_68955781
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef jongman het volgende:

    [..]

    Tot nog toe heb ik hier nog geen rare verhalen gelezen over gedonder met douane. Wel herinner ik me iemand die nike air max schoenen had besteld en die geopend waren door de douane (te herkennen aan de verzegelingsstikker). Hier werden verder geen invoerrechten over geheven en ook was hoefde hij geen afstand te nemen van zijn schoenen. Verder is als ik het goed herinner iemand zijn laser ingevorderd. Toch lees je ook mensen die bbguns invoeren, en dit gewoon netjes afgeleverd krijgen door de postbode.
    En toch is het risico als we het hebben over de ECHT illegale BB-guns en Lasers voor mij te groot.
    Ray-ban/Lacoste zou ik nog best aandurven, maar het risico nemen voor iets waar je de rest van je leven last kan hebben gaat voor mij net iets te ver.
    pi_68955980
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 20:57 schreef jongman het volgende:
    Vandaag stond de postbode voor de deur met 2 paar Converse, 1 rayban (sku 21685) en 1 lacoste shirt. En ik moet zeggen dit viel absoluut niet tegen.

    Ik heb het lacoste shirt naast een echte van mij neer gelegd en ik kon echt geen verschil vinden.
    Mag ik vragen hoeveel je dat lacoste shirt heeft gekost?
    pi_68956062
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Xuerio het volgende:

    [..]

    En toch is het risico als we het hebben over de ECHT illegale BB-guns en Lasers voor mij te groot.
    Ray-ban/Lacoste zou ik nog best aandurven, maar het risico nemen voor iets waar je de rest van je leven last kan hebben gaat voor mij net iets te ver.
    Ja je moet je uiteraard beseffen dat het nare gevolgen kan hebben wanneer je BB gun word gepakt bij de douane. Met een BB gun word je gestraft door middel van de wapen en munitie wet + een aantekening in je justitieel dossier.

    Merkkleding kan je meestal zonder gevolgen afstand van doen, in sommige vallen komt hier een boette overheen.
    pi_68956177
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef PIB het volgende:

    [..]

    Mag ik vragen hoeveel je dat lacoste shirt heeft gekost?
    $ 15,32
    pi_68956893
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 09:59 schreef SanderXX0X het volgende:

    [..]

    Die U boat horloges komen binnenkort op DP te staan. Nog even wachten
    Ik weet niet wie van jullie contact heeft met jack over de u-boat, maar enig idee of hij ook de nightvision kan bestellen?
    pi_68958858
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 22:06 schreef TheBright het volgende:

    [..]

    Ik weet niet wie van jullie contact heeft met jack over de u-boat, maar enig idee of hij ook de nightvision kan bestellen?

    Die wil ik ook!!!!!

    maar ik denk niet dat deze wordt nagemaakt, heb m iniedergeval noot op taobao voorbij zien komen met de zoekterm u-boat
    76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
      dinsdag 12 mei 2009 @ 22:49:43 #273
    203407 Zero_Empathy
    doet alles met beleg ;)
    pi_68959225
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef jongman het volgende:

    [..]

    $ 15,32
    linkje? want het was toch een andere dan die jack op zijn site heeft?
    Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
    LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
      dinsdag 12 mei 2009 @ 22:53:37 #274
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68959452
    DP draait weer hoor mensen. Waarschijnlijk gewoon een update ofzo
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68960237
    Status: On 5/12/2009:
    (of current shipment) Packaging

    Lekker tapen jongens!
    pi_68960353
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Zero_Empathy het volgende:

    [..]

    linkje? want het was toch een andere dan die jack op zijn site heeft?
    In zn post staat een link.
    Geen referral hier.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 23:11:49 #277
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_68960378
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef joepie91 het volgende:
    DP draait weer hoor mensen. Waarschijnlijk gewoon een update ofzo
    Of een DDOS vanuit DX HQ
      dinsdag 12 mei 2009 @ 23:12:44 #278
    203407 Zero_Empathy
    doet alles met beleg ;)
    pi_68960416
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:

    [..]

    In zn post staat een link.
    Ah ik zie het, glad overheen gelezen, mijn fout sorry!
    Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
    LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
      dinsdag 12 mei 2009 @ 23:16:45 #279
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_68960597
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef jongman het volgende:

    [..]

    Tot nog toe heb ik hier nog geen rare verhalen gelezen over gedonder met douane. Wel herinner ik me iemand die nike air max schoenen had besteld en die geopend waren door de douane (te herkennen aan de verzegelingsstikker). Hier werden verder geen invoerrechten over geheven en ook was hoefde hij geen afstand te nemen van zijn schoenen. Verder is als ik het goed herinner iemand zijn laser ingevorderd. Toch lees je ook mensen die bbguns invoeren, en dit gewoon netjes afgeleverd krijgen door de postbode.
    Geen rare verhalen? Dan lees je niet goed.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 23:43:38 #280
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_68961858
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef Erasmo het volgende:

    [..]

    Of een DDOS vanuit DX HQ
    mmhm zou ook nog kunnen. Maar ik betwijfel het. Jack's server waar ie nu op zit is behoorlijk sterk, en hiervoor kregen ze hem ook niet plat op de nieuwe server. Dan zou DX echt het halve Storm-botnet erop moeten hebben gezet ofzo
    Oh, en een DDoS duurt meestal iets langer hoor

    EDIT: O ja, mijn RCA to 3.5mm jack kabel is gisteren verzonden, nu maar wachten (DX)
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_68963934
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef jongman het volgende:

    [..]

    $ 15,32
    staat nu op dealperfect
    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
    14.48 dollar ! ~11 euro
      woensdag 13 mei 2009 @ 00:44:08 #282
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_68963993
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 00:42 schreef Baka-san het volgende:

    [..]

    staat nu op dealperfect
    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
    14.48 dollar ! ~11 euro
    Moet dat Lacoste voorstellen lol?
    Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
    Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
    pi_68964373
    FocalPrice.com - Home Endoscope Digital Pen Camera (Black)
    quote:
    A thin viewing device, suitable for being poked into places where the human eye cannot, and possibly should not, otherwise see.


    pi_68964440
    quote:
    Whehe, zouden ze bewust zo droog zijn?
    Geen referral hier.
    pi_68964448
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 00:42 schreef Baka-san het volgende:

    [..]

    staat nu op dealperfect
    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
    14.48 dollar ! ~11 euro
    Eentje besteld om eens te kijken of het wat is.
    Geen referral hier.
    pi_68964636
    Mn eerste order geplaatst
    Ben benieuwd, heb vertrouwen in een goede afloop

    Er staan trouwens wel een hoop rare dingen op die site zeg
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
    pi_68964689
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 01:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:

    [..]

    Whehe, zouden ze bewust zo droog zijn?
    Je kunt het ook lezen dat je bijv. bij een vergadering kunt spieken maar het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ze dat bedoelen.
    pi_68967271
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 01:16 schreef djpdjpnl het volgende:

    [..]

    Je kunt het ook lezen dat je bijv. bij een vergadering kunt spieken maar het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ze dat bedoelen.
    Ik gok dat dit meer het hilarische resultaat van een vertaalmachine is!
      woensdag 13 mei 2009 @ 09:09:59 #289
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_68968084
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 01:13 schreef Hoogstaande het volgende:
    Mn eerste order geplaatst
    Ben benieuwd, heb vertrouwen in een goede afloop

    Er staan trouwens wel een hoop rare dingen op die site zeg
    Heb vorige week ook mijn eerste order geplaatst bij DP maar ik kan de status niet zien en kan niet inloggen.
    Hoe werkt dat daar?
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_68968884
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef jpg97 het volgende:

    [..]

    Heb vorige week ook mijn eerste order geplaatst bij DP maar ik kan de status niet zien en kan niet inloggen.
    Hoe werkt dat daar?
    Scroll ff naar boven, ik had dezelfde vraag (CTRL+F > VENDRIS)
    pi_68969047
    Heeft er iemand al een oplossing voor het layout probleem bij taobao.com?

    Ik ben inmiddels weer thuis, maar kan hier gewoon niet op taobao... de hele opmaak ontbreekt.




    [ Bericht 2% gewijzigd door henkjan90 op 13-05-2009 09:54:52 ]
      woensdag 13 mei 2009 @ 09:55:08 #292
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_68969342
    Firefox?
    Lijkt alsof je alle afbeeldingen van taobao.com geblokkeerd hebt.....
    pi_68969810
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
    Firefox?
    Lijkt alsof je alle afbeeldingen van taobao.com geblokkeerd hebt.....
    Firefox inderdaad, IE en Chrome geven exact hetzelfde resultaat. Dat maakt het des te vreemder...

    Tevens ben ik niet de enige die er last van heeft!
      woensdag 13 mei 2009 @ 10:19:20 #294
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_68970102
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef henkjan90 het volgende:
    Heeft er iemand al een oplossing voor het layout probleem bij taobao.com?

    Ik ben inmiddels weer thuis, maar kan hier gewoon niet op taobao... de hele opmaak ontbreekt.
    probeer is met google translate
    ik heb met hetnet en ff en chrome nergens last van
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
    pi_68970619
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef mcwops het volgende:

    [..]

    probeer is met google translate
    ik heb met hetnet en ff en chrome nergens last van
    Met Google Translate krijg ik exact hetzelfde, behalve dat de Chinese tekens vertaald zijn in het Engels.

      woensdag 13 mei 2009 @ 10:38:25 #296
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_68970704
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 10:35 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Met Google Translate krijg ik exact hetzelfde, behalve dat de Chinese tekens vertaald zijn in het Engels.

    zit je achter een proxy? welke provider?
    Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
    pi_68970769
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef mcwops het volgende:

    [..]

    zit je achter een proxy? welke provider?
    Solcon, geen proxy server.
      woensdag 13 mei 2009 @ 10:44:30 #298
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_68970903
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef Vendris het volgende:

    [..]

    Scroll ff naar boven, ik had dezelfde vraag (CTRL+F > VENDRIS)
    Ja dat had ik gedaan, maar ook dan zie ik geen status, geen order helemaal niks. Ik had ook mijn paypal betaling geforward naar DealPerfect, met de vraag wat de status is, maar geen antwoord mogen ontvangen...
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      woensdag 13 mei 2009 @ 11:02:18 #299
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_68971501
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Solcon, geen proxy server.
    werkt het als je de site intypt bij translate.google.com Of proxyfi.com
      woensdag 13 mei 2009 @ 11:20:04 #300
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_68972077
    Heeft het niks met DNS te maken... Google op DNS-flush ofzo?
      woensdag 13 mei 2009 @ 11:20:23 #301
    235552 Mr.Houdoe
    Officiële Timur-fanboy
    pi_68972090
    vol
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')